НачалоФорумКазинаWinpot Casino - обща дискусия

Winpot Casino - обща дискусия (страница 3)

 от Mariosuerte
|
11 528 преглеждания 56 отговора |
|
12 3
Radka

Според моя опит съм виждал известия от casinoguru във входящата си поща и не бях щраквал върху тях. За да отговорите на коментарите,

Продължавам да играя това онлайн казино и то става много фалшиво, не е интернет връзката, защото съм играл с мобилни данни и с Wi-Fi и е същото.

Ако са променили платформата, те са добавили точки, така че да можете да печелите мисии и да печелите медали 🥇.

С тегленето, печалбите и колекциите всичко се подобрява

Автоматичен превод:
jafreyes1

Здравейте,

Радвам се, че забелязахте известията.

Преди няколко месеца имахте проблеми с оттеглянето, нали? Решено ли е, моля?

Честно казано, ако смятате, че казиното не е в най-добрата си форма, може би можете да опитате друго. Бих искал да ви помогна да намерите най-новия брой, но е почти невъзможно без стартиране на диагностика. Виждате ли, това е много технически въпрос. От моя опит ще трябва да изключите всяка възможна опция, за да откриете източника на проблема. Поради това чатът или поддръжката също са доста ограничени в намирането на решение.

Поне останалото се е подобрило. Случайно искате ли да изпратите потребителско мнение за това казино? Ще ти помогна, кажи ми.

Автоматичен превод:

здравейте на всички,

Преди няколко месеца бях изпитал лоша ситуация с въпроса, че не исках да ви платя и когато искаха награда, те го направиха уморително и аз писах за това. Днес мнението ми се промени. Следвах стъпките, които изискват, за да получа наградите. Акаунтът и междубанковата парола трябва да са банкова сметка, която те валидират в winpont.mx. Това е много добър хазартен дом. Ако плащат.

Автоматичен превод:
jafreyes1

Не мога да ви опиша колко се радвам, когато видя играчите как успяха да вземат парите. Понякога е най-важно да не се стресирате веднага и да следвате инструкциите. Разбира се, определено се нуждаете от поддръжка на клиенти, която е готова да помогне. Радвам се, че мнението ви се промени и особено за факта, че получихте парите.

Още ли играеш тук днес? 🙂

Автоматичен превод:

Продължавам да играя winpont.mx


Автоматичен превод:
jafreyes1

Някакви хубави печалби, може би?

Автоматичен превод:
jafreyes1

Здравей jafreyes1 .

Ако имате някакъв инцидент, не се колебайте да се свържете с нас в чата за поддръжка, ние сме тук, за да ви помогнем и ако имате някакви коментари, ще се радваме да ви помогнем. 🙂

поздрави

Автоматичен превод:
Hec7ors

Здравей Роми .

Моля, дайте ми възможност да анализирам и разреша този инцидент. Можете да се свържете с нас чрез чат, за да отговорим на вашата заявка с удоволствие.


Ще следя отговора ви. 🙂

Автоматичен превод:
Jaro

Ако продължа да играя в този букмейкър, ПРЕПОРЪЧВАМ ГО ОЧЕВИДНО ПОД ОТГОВОРНОСТТА НА ВСЕКИ, ще се радвам да се науча да играя карти, нали знаете. Харесвам Black Jack. поздрави

Автоматичен превод:
Romi

Ако беше добра печалба, даееее 🙌🏼

Автоматичен превод:
SoporteWinpotmx

Благодаря ви за вниманието, помогнахте ми и сте много полезни. Вие сте тези, които обръщат внимание на вашия случай. И аз те поздравявам.

Благодаря ви, че сте там.

Автоматичен превод:

Здравей jafreyes1 .

Ако имате някакъв инцидент, не се колебайте да се свържете с нас в чата за поддръжка, ние сме тук, за да ви помогнем и ако имате някакви коментари, ще се радваме да ви помогнем. 🙂

поздрави

Автоматичен превод:

здравейте

Благодарим ви за интереса към нашия форум.

Радваме се, че сте тук с нас. Има само няколко стъпки, които трябва да предприемете, преди да пишете тук като представител на казино, така че, моля, направете го възможно най-скоро.

Тук можете да прочетете правилата .

Очакваме с нетърпение нашето сътрудничество.

Автоматичен превод:

Ако продължа да играя в този букмейкър, ПРЕПОРЪЧВАМ ГО ОЧЕВИДНО ПОД ОТГОВОРНОСТТА НА ВСЕКИ, ще се радвам да се науча да играя карти, нали знаете. Харесвам Black Jack. поздрави

Автоматичен превод:

Страхотно, това е доста проста игра и ние имаме ръководство, което може да е достатъчно, за да започнете.

Чувствайте се свободни да погледнете тук - Black jack 😀

Автоматичен превод:

Здравей Роми .

Моля, дайте ми възможност да анализирам и разреша този инцидент. Можете да се свържете с нас чрез чат, за да отговорим на вашата заявка с удоволствие.


Ще следя отговора ви. 🙂

Автоматичен превод:

Добър ден отново.

Тъй като моят екип провери акаунта ви тук на нашия уебсайт и разбра, че всички необходими стъпки за синхронизирането му с казиното, което представлявате, са изпълнени, аз вече го направих и отсега нататък можете свободно да отговаряте директно на вашите играчи в нашия форум и потребителски отзиви.

Така че, позволете ми да ви приветствам с добре дошли в нашата общност и ако имате въпроси, моля, не се колебайте да се свържете с нас.

Пожелавам ви прекрасен ден.

Автоматичен превод:

За да започна в началото всичко изглеждаше добре Регистрирах се и те ми казаха, че имам бонус, който депозирах и че ще ми дадат депозирах и че за да ми дадат бонуса, трябваше да верифицирам акаунта, ок, не ме интересуваше бонусът, играх и загубих парите си, ок, всичко беше наред, депозирах, загубих отново, депозирах 10 пъти и загубих, след което виждате интимното време, спечелих 27 000 песо и исках да ги изтегля и те ме помолиха да верифицирам акаунта си и те ме питаха за много изисквания това писмо за идентификация шегата, че им изпратих всичко и нищо за около 5 дни, че беше в процес Свързах се с тях и тези, които говориха с мен, дадох им информацията за акаунта си, те провериха и ме оставиха да чакам разрешиха какво направих по-добре Загубих го нарочно и им казах, че ще затворя акаунта си, но какво ще кажете, когато искате да депозирате, те ви дават опции дори с кръстницата можете да поставите баланс, измама е по-добре да играете тези с фалшиви пари краят е същият и не крадете парите не играйте winpot не ви позволяват да изтеглите печалбите си крадци

Автоматичен превод:
herediagamaliel15

Хей, виждам, че ти е било доста трудно в казиното.

Но само за да изясня и да видя дали разбирам правилно, в крайна сметка загубихте ли парите си и нямате нищо в игралната си сметка? Ако сте чакали 5 дни за проверка, не мисля, че е твърде много, за да стигнете до този етап. Определено първо трябва да напишете тук, че може би нещо не е наред и определено бих ви препоръчал да бъдете търпеливи. Ако казиното не е потвърдило акаунта ви, бих предложил да ви помогна, но ако сте загубили всичко, това няма да е възможно.

Така че уведомете ме дали съм разбрал това правилно.

Автоматичен превод:
herediagamaliel15

За мен е удоволствие да ви поздравя от Winpot.mx ✨

Извиняваме се за всяко объркване относно нашия процес на плащане. ✨

Искаме да сме сигурни, че всички наши клиенти се радват на наличните предимства. Моля, свържете се с нас чрез чат с подробностите за вашия случай и ние ще се радваме да прегледаме какво се е случило и да ви предложим решение. ✨

Надяваме се скоро да се насладите на всичко, което предлагаме! 🫡

Автоматичен превод:
12 3

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-reviews
Потребителски отзиви – Напишете собствено казано ревю и споделете изживяването си
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини