ФорумКазинаWinpot Casino - обща дискусия

Winpot Casino - обща дискусия (страница 3)

преди 1 година от Mariosuerte
|
8274 преглеждания 43 отговора |
|
12 3
Radka
преди 4 месеца

Според моя опит съм виждал известия от casinoguru във входящата си поща и не бях щраквал върху тях. За да отговорите на коментарите,

Продължавам да играя това онлайн казино и то става много фалшиво, не е интернет връзката, защото съм играл с мобилни данни и с Wi-Fi и е същото.

Ако са променили платформата, те са добавили точки, така че да можете да печелите мисии и да печелите медали 🥇.

С тегленето, печалбите и колекциите всичко се подобрява

Автоматичен превод:
jafreyes1
преди 4 месеца

Здравейте,

Радвам се, че забелязахте известията.

Преди няколко месеца имахте проблеми с оттеглянето, нали? Решено ли е, моля?

Честно казано, ако смятате, че казиното не е в най-добрата си форма, може би можете да опитате друго. Бих искал да ви помогна да намерите най-новия брой, но е почти невъзможно без стартиране на диагностика. Виждате ли, това е много технически въпрос. От моя опит ще трябва да изключите всяка възможна опция, за да откриете източника на проблема. Поради това чатът или поддръжката също са доста ограничени в намирането на решение.

Поне останалото се е подобрило. Случайно искате ли да изпратите потребителско мнение за това казино? Ще ти помогна, кажи ми.

Автоматичен превод:
вчера

здравейте на всички,

Преди няколко месеца бях изпитал лоша ситуация с въпроса, че не исках да ви платя и когато искаха награда, те го направиха уморително и аз писах за това. Днес мнението ми се промени. Следвах стъпките, които изискват, за да получа наградите. Акаунтът и междубанковата парола трябва да са банкова сметка, която те валидират в winpont.mx. Това е много добър хазартен дом. Ако плащат.

Автоматичен превод:
jafreyes1
преди 17 часове

Не мога да ви опиша колко се радвам, когато видя играчите как успяха да вземат парите. Понякога е най-важно да не се стресирате веднага и да следвате инструкциите. Разбира се, определено се нуждаете от поддръжка на клиенти, която е готова да помогне. Радвам се, че мнението ви се промени и особено за факта, че получихте парите.

Още ли играеш тук днес? 🙂

Автоматичен превод:
12 3

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини