НачалоФорумКазинаWinpot Casino - обща дискусия

Winpot Casino - обща дискусия (страница 2)

преди 2 години от Mariosuerte
|
9 485 преглеждания 45 отговора |
|
1 2 3
Radka
преди 1 година

Вече имам верифициран акаунт, че трябва да проверят повече, ако ми казаха, че това отнема 72 работни часа, тоест 3 дни, след това ми казаха 5 и сега идваш да ми кажеш, че трябва да проверят толкова много, те знаят какво вече са имали достатъчно време да твърдят

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Вече имам верифициран акаунт, че трябва да проверят повече, ако ми казаха, че това отнема 72 работни часа, тоест 3 дни, след това ми казаха 5 и сега идваш да ми кажеш, че трябва да проверят толкова много, те знаят какво вече са имали достатъчно време да твърдят


Във всеки случай благодаря, дано ми дадат парите, които изкарвам, ако не, ще отида в клона да говорим лично да видим какво предаване, защото няма да го оставя така, имам доказателства за игри на сумите, спечелени от разговори с поддръжка и доказателства за потвърдена сметка, всичко необходимо, така че ако искат да се разминат с нещо, да подадат жалба, искане или т.н., защото не е честно те да не одобряват тегленията и Казвам това, защото от това, което виждам, не съм единственият, на когото се случва

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Но ако можете да ми помогнете с това, ще бъда много благодарен предварително, тъй като на първо място тези пари ми трябват по лични причини, вече очаквах, че мога да платя медицински разходи, както и финансови разходи, така че в крайна сметка не получи нищо, ако всичко беше законно

Автоматичен превод:
yordiyobani
преди 1 година

Съжалявам, че го казвам, но винаги трябва да сте готови за известно забавяне, докато заявявате първото теглене. Но засега мога да препоръчам функция за оплакване.

Целият процес е описан тук:

https://es.casino.guru/instrucciones-resolution-quejas

За да създадете такъв, просто използвайте тази връзка (задайте езика на испански, моля)

https://casino.guru/complaints



Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте, според моя опит е много лошо!!! Най-лошите му слотове!! Даже по чудо нищо не дават!!

Автоматичен превод:
преди 1 година

Ужасно казино, само крадат!!!

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Случи ми се да поискам теглене и всичко се нормализира, получих съобщение в имейла си buzzon, където тегленето ми ще бъде одобрено, че заявката е в процес, след 3 часа получих, че заявката ми е одобрена и сега Само аз трябваше да чакам от 48 часа до 7 работни дни, свързах се с чата и те ми казаха да не се притеснявам, че е просто въпрос на чакане на отговор от моята банка, поискаха ми извлечение от сметката. Измориха ме и не спечелих нищо, направих депозити @win pont

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Не си струва, ако тази къща за залагания @WINPONT приеме нашите пари. Лесно е и не ни е лесно да изтеглим парите. Ако някой може да ми помогне да си взема парите.

Автоматичен превод:
jafreyes1
преди 8 месеца

Здравейте, бих казал, че не е нужно да се страхувате от самото начало. Казиното вероятно иска да предоставите извлечение от сметката като част от процеса на потвърждение, което е доста обичайно, ако все още не сте потвърдени от казиното, така че определено бих съдействал. Виждам също, че са ви дали времева рамка, така че една седмица няма да е лошо за мен, но ако нищо не се е променило дотогава и не сте получили парите си, със сигурност ще е добре да ни пишете.

Въпреки това, както казах, ще бъде важно първо да се провери и след това казиното ще обработи парите според техните думи.

Така че не се притеснявайте веднага и направете както ви предложих и се опитайте да бъдете малко търпеливи.

Надявам се скоро да видите парите си. 🙂 ☘️

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Джаро, благодаря ти за отговора, много съм разстроен, защото правя депозитите си в winpont с Oxxo visa spin, къщата за залагания winpont приема депозити, доколкото е възможно, но когато спечелиш, те го правят невъзможно, защото не мога да тегля с визата си карта, това е проблемът да играят с нечии пари. Можете да получите всички депозити и когато загубя парите си там, съм прецакан, но когато спечеля, искам да изтегля, това е невъзможно.

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Ако съм направил депозитите си с виза, за да вляза в залозите на winpont, за да мога да залагам, бих искал да изтегля печалбите си с виза. Те не анулираха законната зона за теглене, защото акаунтът не беше валидиран.

те си играят с мен

Автоматичен превод:
jafreyes1
преди 8 месеца

Значи банковото извлечение е отхвърлено, когато казвате, че сметката не е валидирана? Също така, правилно ли разбирам, ако кажа, че не може да бъде изтеглен със същия метод на плащане като депозита? Вашият случай засяга ли спортни залагания?

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

На някой друг се случва, че когато играете онлайн или в приложението Winpot, слотовете са бавни, тъй като играта не протича както трябва.

Автоматичен превод:
Hec7ors
преди 5 месеца

Здравейте!

От гледна точка на прегледа на потребителите липсва такава обратна връзка, въпреки че трябва да призная, че има само няколко, така че не е истинска изненада. Според последните публикации в тази тема също изглежда, че отговорите са в най-добрия случай спорадични.

Страхувам се, че трябва да намерим друг човек, който играе в това казино. Във всеки случай, изпитвате ли същото забавяне, когато използвате различни устройства с различни интернет връзки?

Какво ще кажете за поддръжката на казино - някакви предложения от тяхна страна?


Автоматичен превод:
Radka
преди 5 месеца

Точно! От това, което виждам в другите коментари, имат проблеми при искане на тегления, определено няма да играя отново в Winpot.

Автоматичен превод:
Hec7ors
преди 5 месеца

О, добре, мислех, че си имал опит от играта там. Така че, вие просто казвате, че сте чели за това казино, но не сте играли, нали? Е, винаги е добре да се внимава, според мен.

Автоматичен превод:
Romi
преди 5 месеца

Играл съм няколко пъти както в приложението, така и в мобилната му версия и тогава забелязвам, че игрите стават бавни или прекъсват, което генерира недоверие към сайта.

Автоматичен превод:
Hec7ors
преди 5 месеца

Възможно ли е да се дължи на интернет връзката?🤷‍♀️ Понякога казиното наистина не е виновно, знаете ли.

Автоматичен превод:
Romi
преди 5 месеца

Имам добра интернет услуга и това не се случва с други сайтове, а мобилният ми телефон е от висок клас.

Автоматичен превод:
Hec7ors
преди 5 месеца

Всеки път, когато срещнете такъв проблем с някои казино игри, най-добре е да се свържете с казиното и да го обсъдите с тях. Те трябва да ви дадат отговори.

Значи вече не играеш там, така ли?

Автоматичен превод:
1 2 3

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
christmas_push_alt
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини