НачалоФорумКазинаWinpot Casino - обща дискусия

Winpot Casino - обща дискусия

 от Mariosuerte
|
11 722 преглеждания 56 отговора |
|
1 23
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Winpot Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.

На 13 декември поисках теглене... беше голям проблем да направя проверката, отне повече от 10 дни, за да бъде проверена, защото дори искат доказателство за депозити, от деня, в който поисках моето теглене (13 декември) I Те коментираха, че ще бъде одобрен до 48 часа. Оттогава те бяха дълги, 48 часа се превърнаха в 7 дни и накрая ми казаха, че процесът ще отнеме до 10 дни, днес ми казаха нещо друго "че имали проблеми с вашия доставчик на плащания" и че те бяха прехвърлили молбата ми до отдела за плащания и че трябва да изчакам. Winpot не изглежда надеждно казино, въпреки че има разрешение от SEGOB, бъдете внимателни играчи.

file

Автоматичен превод:
Mariosuerte

Разбирам, че е досадно, защото са нужни векове, за да получите печалбата си, но доколкото казиното комуникира с вас, мисля, че не е загубена. Вероятно ще отнеме време 😕

Автоматичен превод:

Всичко изглежда показва, че те просто ме отблъскват, има няколко доклада и оплаквания от други играчи, които са имали проблеми с тегленето на печалбите си, тяхната социална мрежа Facebook е пълна с тези съобщения и можете да го видите точно там, и да, очевидно това е нещо досадно, защото тъй като проверката показва дефектни процеси, за които поддръжката не може да ви даде никакво решение. От днес чакам 8 дни и най-вероятно ще чакам, защото със сигурност 10-те дни ще дойдат без решение.

Автоматичен превод:
Mariosuerte

Предполагам, че сега трябва да изчакате малко. Ако казиното не успее да ви изпрати печалбите през следващите 7 дни, не се колебайте и изпратете жалба тук в Casino Guru, научете повече за процеса тук .

Надявам се обаче да е наред 🤞

Автоматичен превод:

Това е, което ми казаха днес, това казино няма да ми плати, най-вероятно е... Минаха 10 дни, откакто поисках моето теглене.

file

Автоматичен превод:
Mariosuerte

Съжалявам,

Не мога да чета pinscreen, можете ли да пренапишете съдържанието директно на публикацията, така че да може да бъде автоматично преведено, моля?

Автоматичен превод:

здравей radka

Бяха ми казали, че акаунтът ми е в процес на преглед по отношение на приходите ми, казаха ми, че трябва да се свържа с тях днес, но според тях тегленето ми вече е в процес на преглед.

Изведнъж процесът на теглене е толкова дълъг и различен от техните правила и условия. Вече съм убеден, че няма да ми платят, защото изведнъж спорят процес, който не съществува.

Оттеглянето ми беше поискано на 13 декември, изминаха повече от 72 часа и повече от 7 дни от процеса, те аргументират това „Казаха ви, че оттеглянето ви е в процес на преглед. Данни, които могат да означават ден или много дни в зависимост от конкретния случай ."

file


file

Автоматичен превод:
Mariosuerte

Това звучи като типична ситуация, в която казината разследват нещо, но просто няма да ви дадат конкретна информация, докато разследването не приключи. Също така трябва да разберете, че това е нещо, което не може да бъде направено от обикновен агент за поддръжка на клиенти. Всеки може да ви генерира нова парола или да провери дали имате бонуси в акаунта си, но вашият случай е много различен.

Не трябва да означава, че сте направили нещо нередно. Спомням си, че когато исках да верифицирам акаунта си в Revolut, също трябваше да им изпратя някои документи, за да проверя доходите си. На практика им отне около 3 седмици, докато намерят носител на чешки език, който е достатъчно компетентен да провери документите, които им изпратих.

За да обобщим за вас - Ясно е, че искате парите си възможно най-скоро, но очевидно ще отнеме известно време. От друга страна, не вярвам, че парите са загубени. Просто се уверете, че не отменяте предстоящото теглене. Просто бъдете търпеливи и им напомняйте за вашия случай на всеки няколко дни.

Автоматичен превод:

Здравей MarioSuerte, казвам се Мариел и работя директно с Winpot. Извинявам се за забавянето, тъй като това е процес, който може да отнеме повече от 48 часа, особено когато става въпрос за първото теглене. Мога да ви помогна да го ускорите, моля, изпратете ми имейл на mdibos@winpot.mx и ви моля да включите вашето потребителско име и кратко описание на проблема, за да мога да ескалирам и да приоритизирам проблема ви. Благодаря ти!

Автоматичен превод:
Winpot Casino

Здравейте, само едно любезно напомняне: моля, използвайте бутона „отговор", в противен случай лицето, на което сте писали, няма да бъде уведомено. Благодаря ви 🙂

Автоматичен превод:

ИМАМ ЗАЯВКА ЗА ТЕГЛЕНЕ ОТ 15-ТО ЧИСЛО ТОЗИ МЕСЕЦ, ВЧЕРА НА 22-РИ МИ ОТГОВОРИХА, ЧЕ СА ИЗПРАЩАЛИ СЪОБЩЕНИЯ ДО ТЕХНИЯ ОТДЕЛ РАЗПЛАЩАНИЯ БЕЗ ДА ПОЛУЧАТ НИКАКЪВ ОТГОВОР, МОЖЕТНО ЗАЩОТО УИКЕНДЪТ Е ПРЕКЪСНАТ И ЧЕ УТРЕ ЩЕ ИЗЧАКАТ ДЕНЯ 24 АПРИЛ. ПРОЧЕТОХ МАЛКОТО ИЛИ МНОГО ОТЗИВИ ЗА СПОМЕНАТОТО КАЗИНО И КАТО ПРЕДВИД БРОЙКА ЖАЛБИ, ИМАЩИ ОТНОСНО ТЕГЛЕНИЯТА, РЕШИХ ДА НАПРАВЯ ПУБЛИЧНА СИТУАЦИЯТА СИ И ДА НЕ ЧАКАМ ДА МИ ОТГОВОРЯТ С ДРУГО ИЗВИНЕНИЕ.

НАДЯВАМ СЕ ДА МОГА ДА СТИГНА ДО ТЯХ И МОЯТ СЛУЧАЙ ДА БЪДЕ НАСОКА ЗА НОВИ И ПОЛОЖИТЕЛНИ КОМЕНТАРИ И ДА ОЦЕНЯТ ДОВЕРЕЖДНОСТТА СИ, КАКТО ПРАВЯТ В РАЗЛИЧНИТЕ СИ КЛОНОВЕ...

Автоматичен превод:
Winpot Casino

Здравейте, мога ли да се свържа с вас за подобен случай!!??

Автоматичен превод:

ИМАМ ЗАЯВКА ЗА ТЕГЛЕНЕ ОТ 15-ТО ЧИСЛО ТОЗИ МЕСЕЦ, ВЧЕРА НА 22-РИ МИ ОТГОВОРИХА, ЧЕ СА ИЗПРАЩАЛИ СЪОБЩЕНИЯ ДО ТЕХНИЯ ОТДЕЛ РАЗПЛАЩАНИЯ БЕЗ ДА ПОЛУЧАТ НИКАКЪВ ОТГОВОР, МОЖЕТНО ЗАЩОТО УИКЕНДЪТ Е ПРЕКЪСНАТ И ЧЕ УТРЕ ЩЕ ИЗЧАКАТ ДЕНЯ 24 АПРИЛ. ПРОЧЕТОХ МАЛКОТО ИЛИ МНОГО ОТЗИВИ ЗА СПОМЕНАТОТО КАЗИНО И КАТО ПРЕДВИД БРОЙКА ЖАЛБИ, ИМАЩИ ОТНОСНО ТЕГЛЕНИЯТА, РЕШИХ ДА НАПРАВЯ ПУБЛИЧНА СИТУАЦИЯТА СИ И ДА НЕ ЧАКАМ ДА МИ ОТГОВОРЯТ С ДРУГО ИЗВИНЕНИЕ.

НАДЯВАМ СЕ ДА МОГА ДА СТИГНА ДО ТЯХ И МОЯТ СЛУЧАЙ ДА БЪДЕ НАСОКА ЗА НОВИ И ПОЛОЖИТЕЛНИ КОМЕНТАРИ И ДА ОЦЕНЯТ ДОВЕРЕЖДНОСТТА СИ, КАКТО ПРАВЯТ В РАЗЛИЧНИТЕ СИ КЛОНОВЕ...

Автоматичен превод:

Да се надяваме, че казиното скоро ще намери начин да реши проблема. Както виждам, успяхте да подадете жалбата , което беше добра стъпка.

Кажете ни как върви, моля!



Автоматичен превод:

Имам 2 скорошни чакащи тегления, те нямат много ОСТАВЯМ ФОТО ДОКАЗАТЕЛСТВА Те ме чакат и предвид оплакванията, които направиха, вече си заслужаваше, майки, няма да ме откажат, това е, което аз вече е коментирано, предполагам, че ако някой има положителен отговор или ако на някой вече е платено, моля, уведомете ме, наистина ще го оценя file nserió

Автоматичен превод:
yordiyobani

Можете ли да обясните какво не е наред? Предполагам, че вашите тегления са забавени, нали? Мога ли да знам дали вашият акаунт е напълно потвърден например?

Казиното каза ли ви какво се случва?

Кажи ми.

Автоматичен превод:
Radka

Сметката ми е вече верифицирана, вчера в 11 през нощта ми казаха, че заради сумите може да отнеме 5 дни. Умело да се види дали е вярно file защото го чакам чакам от 5

Edited
Автоматичен превод:
yordiyobani

Радвам се, че успяхте да потвърдите акаунта си!

Нека сега споменем, че даваме на казината 14 пълни дни, за да потвърдят сметката + да изпратят печалбите на играча. Знам, че е доста дълго време, но все пак ви предлагам да направите всичко възможно да си сътрудничите с казиното, за да получите парите възможно най-скоро.🙏

Автоматичен превод:
Radka

Добре, ще изчакам оставащите дни за 14b да свърши, в противен случай ще трябва да отида до клона на winpot, който е тук, където живея в Мексикали, на бул. Лазаро Карденас. Изяснете моите предстоящи тегления, защото как е възможно човек да влага пари много лесно, но когато става въпрос за тегленето им, толкова много нещастия ви поставят

Автоматичен превод:
yordiyobani

Позволете ми да кажа, че депозитът е напълно различен от тегленето. Играчите са склонни да забравят, че депозитът е предмет на свободна воля - не е необходима проверка или проверка, защото няма какво да се проверява, тъй като всеки играч потвърждава, че ще спазва правилата и условията.

След като тегленето бъде изпратено, казиното трябва да провери всички изиграни игри, регистрационни файлове и дейности, за да се увери, че не са нарушени правила и условия. Също така е необходимо да се гарантира, че играчът наистина е този, за когото се представя, така че е необходима и проверка на акаунта.

Както можете да видите, депозитът е само първата стъпка. Прилично казино обаче позволява на играчите да бъдат потвърдени незабавно. Вярвам, че това е разумен подход.

По един или друг начин, надявам се скоро да получите парите!🤞🤞


Edited
Автоматичен превод:
1 23

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини