преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Winpot Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
На 13 декември поисках теглене... беше голям проблем да направя проверката, отне повече от 10 дни, за да бъде проверена, защото дори искат доказателство за депозити, от деня, в който поисках моето теглене (13 декември) I Те коментираха, че ще бъде одобрен до 48 часа. Оттогава те бяха дълги, 48 часа се превърнаха в 7 дни и накрая ми казаха, че процесът ще отнеме до 10 дни, днес ми казаха нещо друго "че имали проблеми с вашия доставчик на плащания" и че те бяха прехвърлили молбата ми до отдела за плащания и че трябва да изчакам. Winpot не изглежда надеждно казино, въпреки че има разрешение от SEGOB, бъдете внимателни играчи.
On December 13 I requested a withdrawal... it was a big problem doing the verification, it took more than 10 days for it to be verified because they even ask for proof of deposits, from the day I requested my withdrawal (December 13) I They commented that it would be approved in 48 hours. Since then, they have been long, the 48 hours turned into 7 days and in the end they told me that the process would take up to 10 days, today they told me something else "that they had problems with your payment provider" and that they had escalated my request to the payment department and that I should wait. Winpot does not seem to be a trustworthy casino despite having a permit from SEGOB, be careful players.
El día 13 de diciembre solicité un retiro... fue un gran problema hacer la verificación pasaron más de 10 días para que logrará la verificación porque te piden hasta los comprobantes de depósitos, desde el día que solicité mi retiro (13 de diciembre) me comentaron que quedaría aprobado en 48 hrs desde entonces me han venido largas, las 48 hrs se convirtieron en 7 días y al final me dijeron que el proceso llegaba a tardar hasta 10 días, el día de hoy me comentaron otra cosa "que tenían problemas con su proveedor de pagos" y que habían escalado mi solicitud al departamento de pagos y que debía esperar. Winpot no parece ser un casino confiable a pesar de tener un permiso de SEGOB, mucho cuidado jugadores.
Разбирам, че е досадно, защото са нужни векове, за да получите печалбата си, но доколкото казиното комуникира с вас, мисля, че не е загубена. Вероятно ще отнеме време 😕
I can understand it's annoying, because it takes ages to get your winnings, but as far as the casino communicates with you, I think it's not lost. It will probably just take time 😕
Всичко изглежда показва, че те просто ме отблъскват, има няколко доклада и оплаквания от други играчи, които са имали проблеми с тегленето на печалбите си, тяхната социална мрежа Facebook е пълна с тези съобщения и можете да го видите точно там, и да, очевидно това е нещо досадно, защото тъй като проверката показва дефектни процеси, за които поддръжката не може да ви даде никакво решение. От днес чакам 8 дни и най-вероятно ще чакам, защото със сигурност 10-те дни ще дойдат без решение.
Everything seems to indicate that they are just putting me off, there are several reports and complaints from other players who have had problems withdrawing their winnings, their Facebook social network is full of these messages and you can see it right there, and yes, obviously it's something annoying because since verification shows deficient processes for which support cannot give you any solution. As of today I have been waiting for 8 days and most likely I am going to wait because surely the 10 days will come without any solution.
Todo parece indicar que solo me están dando largas, hay varios reportes y quejas de otros jugadores que han tenido problemas para retirar sus ganancias, su red social Facebook está llena de estos mensajes y puedes constarlo ahí mismo, y sí obviamente es algo molesto porque desde la verificación se notan los procesos deficientes para los cuales soporte no puede darte ninguna solución. Hasta el día de hoy tengo 8 días esperando y muy probablemente me voy a quedar esperando porque seguramente llegarán los 10 días sin ninguna solución.
Предполагам, че сега трябва да изчакате малко. Ако казиното не успее да ви изпрати печалбите през следващите 7 дни, не се колебайте и изпратете жалба тук в Casino Guru, научете повече за процеса тук .
Надявам се обаче да е наред 🤞
I guess you have to wait a bit now. If the casino fails to send you the winnings in the next 7 days, do not hesitate and submit a complaint here on Casino Guru, learn more about the process right here.
I hope it will be ok, though 🤞
Това е, което ми казаха днес, това казино няма да ми плати, най-вероятно е... Минаха 10 дни, откакто поисках моето теглене.
This is what they tell me today, this casino is not going to pay me, it is most likely... 10 days have passed since I requested my withdrawal.
Esto es lo que me comentan el día de hoy, este casino no me va a pagar, es lo más probable... Ya pasaron 10 días desde que solicité mi retiro.
Съжалявам,
Не мога да чета pinscreen, можете ли да пренапишете съдържанието директно на публикацията, така че да може да бъде автоматично преведено, моля?
I'm sorry,
I can't read the pinscreen, can you re rewrite the content directly o the post, so it can be auto-translated, please?
здравей radka
Бяха ми казали, че акаунтът ми е в процес на преглед по отношение на приходите ми, казаха ми, че трябва да се свържа с тях днес, но според тях тегленето ми вече е в процес на преглед.
Изведнъж процесът на теглене е толкова дълъг и различен от техните правила и условия. Вече съм убеден, че няма да ми платят, защото изведнъж спорят процес, който не съществува.
Оттеглянето ми беше поискано на 13 декември, изминаха повече от 72 часа и повече от 7 дни от процеса, те аргументират това „Казаха ви, че оттеглянето ви е в процес на преглед. Данни, които могат да означават ден или много дни в зависимост от конкретния случай ."
hello radka
They had told me that my account was under a review process regarding my earnings, they told me that I had to contact them today but according to them my withdrawal was already under review.
Suddenly the withdrawal process is so long and different from their terms and conditions. I am already convinced that they are not going to pay me because they are only suddenly arguing a process that does not exist.
My withdrawal was requested on December 13, more than 72 hours have passed and more than 7 days of the process they argue this "You were told that your withdrawal is under review. Data that can mean a day or many days depending on the specific case. "
Hola Radka
Me habían comentado que mi cuenta estaba bajo un proceso de revisión sobre mis ganancias, me comentario que tenía que comunicarme el día de hoy pero que según ellos mi retiro ya estaba en revisión.
De pronto el proceso de retiro es tan largo y diferente a sus términos y condiciones. Estoy ya convencido de que no van a pagarme porque únicamente argumentan de pronto un proceso que no existe.
Mi retiro fue solicitado el 13 de diciembre, han pasado más de 72 hrs y más de 7 días del proceso ellos argumentan esto "Se le dijo que su retiro está bajo revisión. Datos que puede significar un días o muchos días dependiendo del caso específico."
Това звучи като типична ситуация, в която казината разследват нещо, но просто няма да ви дадат конкретна информация, докато разследването не приключи. Също така трябва да разберете, че това е нещо, което не може да бъде направено от обикновен агент за поддръжка на клиенти. Всеки може да ви генерира нова парола или да провери дали имате бонуси в акаунта си, но вашият случай е много различен.
Не трябва да означава, че сте направили нещо нередно. Спомням си, че когато исках да верифицирам акаунта си в Revolut, също трябваше да им изпратя някои документи, за да проверя доходите си. На практика им отне около 3 седмици, докато намерят носител на чешки език, който е достатъчно компетентен да провери документите, които им изпратих.
За да обобщим за вас - Ясно е, че искате парите си възможно най-скоро, но очевидно ще отнеме известно време. От друга страна, не вярвам, че парите са загубени. Просто се уверете, че не отменяте предстоящото теглене. Просто бъдете търпеливи и им напомняйте за вашия случай на всеки няколко дни.
That sounds like a typical situation where the casinos investigates something, but they simply won't give you any specific information until the investigation is over. You also need to understand that this is something that can't be done by a regular customer support agent. Anyone can generate you a new password or check if you have bonuses on your account, but your case is very different.
It doesn't have to mean you did something wrong. I remember when I wanted to verify my account on Revolut, I also had to send them some documents to verify my income. It basically took them about 3 weeks until they found a native Czech speaker who was competent enough to verify the documents that I sent them.
To sum it up for you - It's clear that you want your money as soon as possible, but apparently, it will take some time. On the other hand, I don't believe the money is lost. Just make sure you don't cancel the pending withdrawal. Just be patient and remind them about your case every few days.
Здравей MarioSuerte, казвам се Мариел и работя директно с Winpot. Извинявам се за забавянето, тъй като това е процес, който може да отнеме повече от 48 часа, особено когато става въпрос за първото теглене. Мога да ви помогна да го ускорите, моля, изпратете ми имейл на mdibos@winpot.mx и ви моля да включите вашето потребителско име и кратко описание на проблема, за да мога да ескалирам и да приоритизирам проблема ви. Благодаря ти!
Hello MarioSuerte, my name is Mariel and I work directly with Winpot. I apologize for the delay as it is a process that can take more than 48 hours, especially when it comes to the first withdrawal. I can help you expedite it please send me an email to mdibos@winpot.mx and I ask you to please include your username and a brief description of the problem so I can escalate and prioritize your problem. Thank you!
Hola MarioSuerte, mi nombre es Mariel y trabajo directamente con Winpot. Te pido disculpas por la demora ya que es un proceso que puede durar mas de 48 horas sobre todo cuando se trata del primer retiro. Yo puedo ayudarte a agilizarlo por favor envíame un correo a mdibos@winpot.mx y te pido que por favor me incluyas tu nombre de usuario y una breve descripción del problema de esta forma podré escalar y dar prioridad a tu problema. Gracias!
Здравейте, само едно любезно напомняне: моля, използвайте бутона „отговор", в противен случай лицето, на което сте писали, няма да бъде уведомено. Благодаря ви 🙂
Hello, just a kind reminder: please use the "reply" button, otherwise the person you wrote to will not be notified. Thank you 🙂
ИМАМ ЗАЯВКА ЗА ТЕГЛЕНЕ ОТ 15-ТО ЧИСЛО ТОЗИ МЕСЕЦ, ВЧЕРА НА 22-РИ МИ ОТГОВОРИХА, ЧЕ СА ИЗПРАЩАЛИ СЪОБЩЕНИЯ ДО ТЕХНИЯ ОТДЕЛ РАЗПЛАЩАНИЯ БЕЗ ДА ПОЛУЧАТ НИКАКЪВ ОТГОВОР, МОЖЕТНО ЗАЩОТО УИКЕНДЪТ Е ПРЕКЪСНАТ И ЧЕ УТРЕ ЩЕ ИЗЧАКАТ ДЕНЯ 24 АПРИЛ. ПРОЧЕТОХ МАЛКОТО ИЛИ МНОГО ОТЗИВИ ЗА СПОМЕНАТОТО КАЗИНО И КАТО ПРЕДВИД БРОЙКА ЖАЛБИ, ИМАЩИ ОТНОСНО ТЕГЛЕНИЯТА, РЕШИХ ДА НАПРАВЯ ПУБЛИЧНА СИТУАЦИЯТА СИ И ДА НЕ ЧАКАМ ДА МИ ОТГОВОРЯТ С ДРУГО ИЗВИНЕНИЕ.
НАДЯВАМ СЕ ДА МОГА ДА СТИГНА ДО ТЯХ И МОЯТ СЛУЧАЙ ДА БЪДЕ НАСОКА ЗА НОВИ И ПОЛОЖИТЕЛНИ КОМЕНТАРИ И ДА ОЦЕНЯТ ДОВЕРЕЖДНОСТТА СИ, КАКТО ПРАВЯТ В РАЗЛИЧНИТЕ СИ КЛОНОВЕ...
I HAVE A WITHDRAWAL REQUEST SINCE THE 15TH OF THIS MONTH, YESTERDAY THE 22ND THEY ANSWERED ME THAT THEY HAVE BEEN SENDING MESSAGES TO THEIR PAYMENTS DEPARTMENT WITHOUT GETTING ANY RESPONSE, PROBABLY BECAUSE THE WEEKEND WAS CROSSED AND THAT THEY WILL WAIT FOR THE DAY OF TOMORROW MONDAY APRIL 24. I HAVE BEEN READING THE FEW OR MANY REVIEWS OF SAID CASINO AND GIVEN THE NUMBER OF COMPLAINTS THERE ARE ABOUT THE WITHDRAWALS, I HAVE DECIDED TO MAKE MY SITUATION PUBLIC AND NOT WAIT FOR THEM TO ANSWER ME WITH ANOTHER EXCUSE.
I HOPE I CAN REACH THEM AND THAT MY CASE WILL BE A GUIDELINE FOR NEW AND POSITIVE COMMENTS, AND THAT THEY MAKE VALUE THEIR CREDIBILITY AS THEY DO IN THEIR DIFFERENT BRANCHES...
TENGO UNA SOLICITUD DE RETIRO DESDE EL DIA 15 DEL PRESENTE MES, EL DIA DE AYER 22 ME RESPONDIERON QUE HAN ESTADO MANDANDO MENSAJES A SU DEPARTAMENTO DE PAGOS SIN OBTENER RESPUESTA ALGUNA, QUE PROBABLEMENTE PORQUE SE ATRAVESO EL FIN DE SEMANA Y QUE ESPERARA AL DIA DE MAÑANA LUNES 24 DE ABRIL. HE ESTADO LEYENDO LAS POCAS O MUCHAS RESEÑAS DE DICHO CASINO Y DADO A LA CANTIDAD DE QUEJAS QUE HAY AL RESPECTO CON LOS RETIROS, HE DECIDIDO HACER PUBLICA MI SITUACION Y NO ESPERAR A QUE ME RESPONDAN CON OTRA EXCUSA.
ESPERO PUEDA LLEGAR HASTA ELLOS Y QUE MI CASO SEA PAUTA DE NUEVOS Y POSITIVOS COMENTARIOS, Y QUE HAGAN VALER SU CREDIBILIDAD COMO LO HACEN EN SUS DIFERENTES SUCURSALES...
Здравейте, мога ли да се свържа с вас за подобен случай!!??
Hello, can I contact you about a similar case!!??
Hola, puedo contactarte para lo de un caso similar!!??
ИМАМ ЗАЯВКА ЗА ТЕГЛЕНЕ ОТ 15-ТО ЧИСЛО ТОЗИ МЕСЕЦ, ВЧЕРА НА 22-РИ МИ ОТГОВОРИХА, ЧЕ СА ИЗПРАЩАЛИ СЪОБЩЕНИЯ ДО ТЕХНИЯ ОТДЕЛ РАЗПЛАЩАНИЯ БЕЗ ДА ПОЛУЧАТ НИКАКЪВ ОТГОВОР, МОЖЕТНО ЗАЩОТО УИКЕНДЪТ Е ПРЕКЪСНАТ И ЧЕ УТРЕ ЩЕ ИЗЧАКАТ ДЕНЯ 24 АПРИЛ. ПРОЧЕТОХ МАЛКОТО ИЛИ МНОГО ОТЗИВИ ЗА СПОМЕНАТОТО КАЗИНО И КАТО ПРЕДВИД БРОЙКА ЖАЛБИ, ИМАЩИ ОТНОСНО ТЕГЛЕНИЯТА, РЕШИХ ДА НАПРАВЯ ПУБЛИЧНА СИТУАЦИЯТА СИ И ДА НЕ ЧАКАМ ДА МИ ОТГОВОРЯТ С ДРУГО ИЗВИНЕНИЕ.
НАДЯВАМ СЕ ДА МОГА ДА СТИГНА ДО ТЯХ И МОЯТ СЛУЧАЙ ДА БЪДЕ НАСОКА ЗА НОВИ И ПОЛОЖИТЕЛНИ КОМЕНТАРИ И ДА ОЦЕНЯТ ДОВЕРЕЖДНОСТТА СИ, КАКТО ПРАВЯТ В РАЗЛИЧНИТЕ СИ КЛОНОВЕ...
I HAVE A WITHDRAWAL REQUEST SINCE THE 15TH OF THIS MONTH, YESTERDAY THE 22ND THEY ANSWERED ME THAT THEY HAVE BEEN SENDING MESSAGES TO THEIR PAYMENTS DEPARTMENT WITHOUT GETTING ANY RESPONSE, PROBABLY BECAUSE THE WEEKEND WAS CROSSED AND THAT THEY WILL WAIT FOR THE DAY OF TOMORROW MONDAY APRIL 24. I HAVE BEEN READING THE FEW OR MANY REVIEWS OF SAID CASINO AND GIVEN THE NUMBER OF COMPLAINTS THERE ARE ABOUT THE WITHDRAWALS, I HAVE DECIDED TO MAKE MY SITUATION PUBLIC AND NOT WAIT FOR THEM TO ANSWER ME WITH ANOTHER EXCUSE.
I HOPE I CAN REACH THEM AND THAT MY CASE WILL BE A GUIDELINE FOR NEW AND POSITIVE COMMENTS, AND THAT THEY MAKE VALUE THEIR CREDIBILITY AS THEY DO IN THEIR DIFFERENT BRANCHES...
TENGO UNA SOLICITUD DE RETIRO DESDE EL DIA 15 DEL PRESENTE MES, EL DIA DE AYER 22 ME RESPONDIERON QUE HAN ESTADO MANDANDO MENSAJES A SU DEPARTAMENTO DE PAGOS SIN OBTENER RESPUESTA ALGUNA, QUE PROBABLEMENTE PORQUE SE ATRAVESO EL FIN DE SEMANA Y QUE ESPERARA AL DIA DE MAÑANA LUNES 24 DE ABRIL. HE ESTADO LEYENDO LAS POCAS O MUCHAS RESEÑAS DE DICHO CASINO Y DADO A LA CANTIDAD DE QUEJAS QUE HAY AL RESPECTO CON LOS RETIROS, HE DECIDIDO HACER PUBLICA MI SITUACION Y NO ESPERAR A QUE ME RESPONDAN CON OTRA EXCUSA.
ESPERO PUEDA LLEGAR HASTA ELLOS Y QUE MI CASO SEA PAUTA DE NUEVOS Y POSITIVOS COMENTARIOS, Y QUE HAGAN VALER SU CREDIBILIDAD COMO LO HACEN EN SUS DIFERENTES SUCURSALES...
Да се надяваме, че казиното скоро ще намери начин да реши проблема. Както виждам, успяхте да подадете жалбата , което беше добра стъпка.
Кажете ни как върви, моля!
Let's hope the casino finds a way to solve the problem soon. As I can see, you managed to submit the complaint, which was a good step.
Let us know how it goes, please!
Имам 2 скорошни чакащи тегления, те нямат много ОСТАВЯМ ФОТО ДОКАЗАТЕЛСТВА Те ме чакат и предвид оплакванията, които направиха, вече си заслужаваше, майки, няма да ме откажат, това е, което аз вече е коментирано, предполагам, че ако някой има положителен отговор или ако на някой вече е платено, моля, уведомете ме, наистина ще го оценя nserió
I have 2 recent pending withdrawals, they do not have much I LEAVE PHOTO EVIDENCE They have me waiting and given the complaints that they have made, it was already worth it, mothers, they are not going to turn me off, it is what I already commented, I assume if someone has a positive response or if someone has already been paid, please let me know I would really appreciate it nserió
Yo tengo 2 retiros pendientes recientes no tienen mucho DEJO FOTO DE EVIDENCIA me tienen esperando y dado las quejas que an echo ya valió madres no me van apagar es lo que ya comente asuponer si alguien tiene respuesta posositiva o si a alguien ya le pagaron porfa avísen me se los agradecería de corazón nserió
Можете ли да обясните какво не е наред? Предполагам, че вашите тегления са забавени, нали? Мога ли да знам дали вашият акаунт е напълно потвърден например?
Казиното каза ли ви какво се случва?
Кажи ми.
Can you explain what's wrong? I guess your withdrawals as delayed, right? May I know whether your account is fully verified for instance?
Did the casino tell you what's happening?
Let me know.
Сметката ми е вече верифицирана, вчера в 11 през нощта ми казаха, че заради сумите може да отнеме 5 дни. Умело да се види дали е вярно защото го чакам чакам от 5
My account is already verified, what they gave me yesterday at 11 at night was that due to the amounts it could take 5 days. Skillful to see if true because I have it wait waitwaiting since 5
Mi cuenta ya esta verificada lo que que me dieron ayer alas 11 de la noche fue que debido alos montos puede tardar 5 días. Hábiles aver si siertopor que lo tengo esperesperaesperando desde el 5
Радвам се, че успяхте да потвърдите акаунта си!
Нека сега споменем, че даваме на казината 14 пълни дни, за да потвърдят сметката + да изпратят печалбите на играча. Знам, че е доста дълго време, но все пак ви предлагам да направите всичко възможно да си сътрудничите с казиното, за да получите парите възможно най-скоро.🙏
I'm glad you managed to verify your account!
Let's now mention we allow casinos 14 full days to verify the account + send the winnings to the player. I know it's quite a long time, still, I suggest you do your best to cooperate with the casino to get the money as soon as possible.🙏
Добре, ще изчакам оставащите дни за 14b да свърши, в противен случай ще трябва да отида до клона на winpot, който е тук, където живея в Мексикали, на бул. Лазаро Карденас. Изяснете моите предстоящи тегления, защото как е възможно човек да влага пари много лесно, но когато става въпрос за тегленето им, толкова много нещастия ви поставят
Ok, I'll wait the remaining days for 14b to come to an end, otherwise I'll have to go to the winpot branch, which is here where I live in Mexicali, on Lázaro Cárdenas Blvd. Clarify my pending withdrawals because how is it possible that one puts money very easily but when it comes to withdrawing it, so many travas put you
Ok esperare los días restantes para que se cumplan 14b si no tendré que ir ala sucursal de winpot que esta aquí donde vivo yo en mexicali por el blv lázaro cárdenas a que me pasen con un gerente o encargado de departamento de depósitos o algo a que me aclaren mis retiros pendientes por que como es posible que uno le meta dinero bien fácil pero ala hora de sacarlo tantas travas te ponen
Позволете ми да кажа, че депозитът е напълно различен от тегленето. Играчите са склонни да забравят, че депозитът е предмет на свободна воля - не е необходима проверка или проверка, защото няма какво да се проверява, тъй като всеки играч потвърждава, че ще спазва правилата и условията.
След като тегленето бъде изпратено, казиното трябва да провери всички изиграни игри, регистрационни файлове и дейности, за да се увери, че не са нарушени правила и условия. Също така е необходимо да се гарантира, че играчът наистина е този, за когото се представя, така че е необходима и проверка на акаунта.
Както можете да видите, депозитът е само първата стъпка. Прилично казино обаче позволява на играчите да бъдат потвърдени незабавно. Вярвам, че това е разумен подход.
По един или друг начин, надявам се скоро да получите парите!🤞🤞
Allow me to say that deposit is completely different from withdrawals. Players tend to forget the deposit is subject o free will - no check or verification is needed because there is nothing to verify since every player confirms he will abide by the terms and conditions.
Once the withdrawal is submitted, the casino must check all games played, logs, and activities to make sure no terms and conditions have been breached. It's also necessary to ensure the player is really who he claims to be, so account verification is also necessary.
As you can see, the deposit is just a first step. A decent casino, however, allows players to get verified immediately. I believe this is a reasonable approach.
One way or another, I hope you'll get the money soon!🤞🤞
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.