ФорумКазинаWinpot Casino - обща дискусия

Winpot Casino - обща дискусия

преди 1 година от Mariosuerte
|
4069 преглеждания 31 отговора |
|
1 2
Добавете пост
преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Winpot Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 1 година

На 13 декември поисках теглене... беше голям проблем да направя проверката, отне повече от 10 дни, за да бъде проверена, защото дори искат доказателство за депозити, от деня, в който поисках моето теглене (13 декември) I Те коментираха, че ще бъде одобрен до 48 часа. Оттогава те бяха дълги, 48 часа се превърнаха в 7 дни и накрая ми казаха, че процесът ще отнеме до 10 дни, днес ми казаха нещо друго "че имали проблеми с вашия доставчик на плащания" и че те бяха прехвърлили молбата ми до отдела за плащания и че трябва да изчакам. Winpot не изглежда надеждно казино, въпреки че има разрешение от SEGOB, бъдете внимателни играчи.

file

Автоматичен превод:
Mariosuerte
преди 1 година

Разбирам, че е досадно, защото са нужни векове, за да получите печалбата си, но доколкото казиното комуникира с вас, мисля, че не е загубена. Вероятно ще отнеме време 😕

Автоматичен превод:
преди 1 година

Всичко изглежда показва, че те просто ме отблъскват, има няколко доклада и оплаквания от други играчи, които са имали проблеми с тегленето на печалбите си, тяхната социална мрежа Facebook е пълна с тези съобщения и можете да го видите точно там, и да, очевидно това е нещо досадно, защото тъй като проверката показва дефектни процеси, за които поддръжката не може да ви даде никакво решение. От днес чакам 8 дни и най-вероятно ще чакам, защото със сигурност 10-те дни ще дойдат без решение.

Автоматичен превод:
Mariosuerte
преди 1 година

Предполагам, че сега трябва да изчакате малко. Ако казиното не успее да ви изпрати печалбите през следващите 7 дни, не се колебайте и изпратете жалба тук в Casino Guru, научете повече за процеса тук .

Надявам се обаче да е наред 🤞

Автоматичен превод:
преди 1 година

Това е, което ми казаха днес, това казино няма да ми плати, най-вероятно е... Минаха 10 дни, откакто поисках моето теглене.

file

Автоматичен превод:
Mariosuerte
преди 1 година

Съжалявам,

Не мога да чета pinscreen, можете ли да пренапишете съдържанието директно на публикацията, така че да може да бъде автоматично преведено, моля?

Автоматичен превод:
преди 1 година

здравей radka

Бяха ми казали, че акаунтът ми е в процес на преглед по отношение на приходите ми, казаха ми, че трябва да се свържа с тях днес, но според тях тегленето ми вече е в процес на преглед.

Изведнъж процесът на теглене е толкова дълъг и различен от техните правила и условия. Вече съм убеден, че няма да ми платят, защото изведнъж спорят процес, който не съществува.

Оттеглянето ми беше поискано на 13 декември, изминаха повече от 72 часа и повече от 7 дни от процеса, те аргументират това „Казаха ви, че оттеглянето ви е в процес на преглед. Данни, които могат да означават ден или много дни в зависимост от конкретния случай ."

file


file

Автоматичен превод:
Mariosuerte
преди 1 година

Това звучи като типична ситуация, в която казината разследват нещо, но просто няма да ви дадат конкретна информация, докато разследването не приключи. Също така трябва да разберете, че това е нещо, което не може да бъде направено от обикновен агент за поддръжка на клиенти. Всеки може да ви генерира нова парола или да провери дали имате бонуси в акаунта си, но вашият случай е много различен.

Не трябва да означава, че сте направили нещо нередно. Спомням си, че когато исках да верифицирам акаунта си в Revolut, също трябваше да им изпратя някои документи, за да проверя доходите си. На практика им отне около 3 седмици, докато намерят носител на чешки език, който е достатъчно компетентен да провери документите, които им изпратих.

За да обобщим за вас - Ясно е, че искате парите си възможно най-скоро, но очевидно ще отнеме известно време. От друга страна, не вярвам, че парите са загубени. Просто се уверете, че не отменяте предстоящото теглене. Просто бъдете търпеливи и им напомняйте за вашия случай на всеки няколко дни.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравей MarioSuerte, казвам се Мариел и работя директно с Winpot. Извинявам се за забавянето, тъй като това е процес, който може да отнеме повече от 48 часа, особено когато става въпрос за първото теглене. Мога да ви помогна да го ускорите, моля, изпратете ми имейл на mdibos@winpot.mx и ви моля да включите вашето потребителско име и кратко описание на проблема, за да мога да ескалирам и да приоритизирам проблема ви. Благодаря ти!

Автоматичен превод:
Winpot Casino
преди 1 година

Здравейте, само едно любезно напомняне: моля, използвайте бутона „отговор", в противен случай лицето, на което сте писали, няма да бъде уведомено. Благодаря ви 🙂

Автоматичен превод:
преди 1 година

ИМАМ ЗАЯВКА ЗА ТЕГЛЕНЕ ОТ 15-ТО ЧИСЛО ТОЗИ МЕСЕЦ, ВЧЕРА НА 22-РИ МИ ОТГОВОРИХА, ЧЕ СА ИЗПРАЩАЛИ СЪОБЩЕНИЯ ДО ТЕХНИЯ ОТДЕЛ РАЗПЛАЩАНИЯ БЕЗ ДА ПОЛУЧАТ НИКАКЪВ ОТГОВОР, МОЖЕТНО ЗАЩОТО УИКЕНДЪТ Е ПРЕКЪСНАТ И ЧЕ УТРЕ ЩЕ ИЗЧАКАТ ДЕНЯ 24 АПРИЛ. ПРОЧЕТОХ МАЛКОТО ИЛИ МНОГО ОТЗИВИ ЗА СПОМЕНАТОТО КАЗИНО И КАТО ПРЕДВИД БРОЙКА ЖАЛБИ, ИМАЩИ ОТНОСНО ТЕГЛЕНИЯТА, РЕШИХ ДА НАПРАВЯ ПУБЛИЧНА СИТУАЦИЯТА СИ И ДА НЕ ЧАКАМ ДА МИ ОТГОВОРЯТ С ДРУГО ИЗВИНЕНИЕ.

НАДЯВАМ СЕ ДА МОГА ДА СТИГНА ДО ТЯХ И МОЯТ СЛУЧАЙ ДА БЪДЕ НАСОКА ЗА НОВИ И ПОЛОЖИТЕЛНИ КОМЕНТАРИ И ДА ОЦЕНЯТ ДОВЕРЕЖДНОСТТА СИ, КАКТО ПРАВЯТ В РАЗЛИЧНИТЕ СИ КЛОНОВЕ...

Автоматичен превод:
Winpot Casino
преди 1 година

Здравейте, мога ли да се свържа с вас за подобен случай!!??

Автоматичен превод:
преди 1 година

ИМАМ ЗАЯВКА ЗА ТЕГЛЕНЕ ОТ 15-ТО ЧИСЛО ТОЗИ МЕСЕЦ, ВЧЕРА НА 22-РИ МИ ОТГОВОРИХА, ЧЕ СА ИЗПРАЩАЛИ СЪОБЩЕНИЯ ДО ТЕХНИЯ ОТДЕЛ РАЗПЛАЩАНИЯ БЕЗ ДА ПОЛУЧАТ НИКАКЪВ ОТГОВОР, МОЖЕТНО ЗАЩОТО УИКЕНДЪТ Е ПРЕКЪСНАТ И ЧЕ УТРЕ ЩЕ ИЗЧАКАТ ДЕНЯ 24 АПРИЛ. ПРОЧЕТОХ МАЛКОТО ИЛИ МНОГО ОТЗИВИ ЗА СПОМЕНАТОТО КАЗИНО И КАТО ПРЕДВИД БРОЙКА ЖАЛБИ, ИМАЩИ ОТНОСНО ТЕГЛЕНИЯТА, РЕШИХ ДА НАПРАВЯ ПУБЛИЧНА СИТУАЦИЯТА СИ И ДА НЕ ЧАКАМ ДА МИ ОТГОВОРЯТ С ДРУГО ИЗВИНЕНИЕ.

НАДЯВАМ СЕ ДА МОГА ДА СТИГНА ДО ТЯХ И МОЯТ СЛУЧАЙ ДА БЪДЕ НАСОКА ЗА НОВИ И ПОЛОЖИТЕЛНИ КОМЕНТАРИ И ДА ОЦЕНЯТ ДОВЕРЕЖДНОСТТА СИ, КАКТО ПРАВЯТ В РАЗЛИЧНИТЕ СИ КЛОНОВЕ...

Автоматичен превод:
преди 1 година

Да се надяваме, че казиното скоро ще намери начин да реши проблема. Както виждам, успяхте да подадете жалбата , което беше добра стъпка.

Кажете ни как върви, моля!



Автоматичен превод:
преди 1 година

Имам 2 скорошни чакащи тегления, те нямат много ОСТАВЯМ ФОТО ДОКАЗАТЕЛСТВА Те ме чакат и предвид оплакванията, които направиха, вече си заслужаваше, майки, няма да ме откажат, това е, което аз вече е коментирано, предполагам, че ако някой има положителен отговор или ако на някой вече е платено, моля, уведомете ме, наистина ще го оценя file nserió

Автоматичен превод:
yordiyobani
преди 1 година

Можете ли да обясните какво не е наред? Предполагам, че вашите тегления са забавени, нали? Мога ли да знам дали вашият акаунт е напълно потвърден например?

Казиното каза ли ви какво се случва?

Кажи ми.

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Сметката ми е вече верифицирана, вчера в 11 през нощта ми казаха, че заради сумите може да отнеме 5 дни. Умело да се види дали е вярно file защото го чакам чакам от 5

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
yordiyobani
преди 1 година

Радвам се, че успяхте да потвърдите акаунта си!

Нека сега споменем, че даваме на казината 14 пълни дни, за да потвърдят сметката + да изпратят печалбите на играча. Знам, че е доста дълго време, но все пак ви предлагам да направите всичко възможно да си сътрудничите с казиното, за да получите парите възможно най-скоро.🙏

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Добре, ще изчакам оставащите дни за 14b да свърши, в противен случай ще трябва да отида до клона на winpot, който е тук, където живея в Мексикали, на бул. Лазаро Карденас. Изяснете моите предстоящи тегления, защото как е възможно човек да влага пари много лесно, но когато става въпрос за тегленето им, толкова много нещастия ви поставят

Автоматичен превод:
yordiyobani
преди 12 месеца

Позволете ми да кажа, че депозитът е напълно различен от тегленето. Играчите са склонни да забравят, че депозитът е предмет на свободна воля - не е необходима проверка или проверка, защото няма какво да се проверява, тъй като всеки играч потвърждава, че ще спазва правилата и условията.

След като тегленето бъде изпратено, казиното трябва да провери всички изиграни игри, регистрационни файлове и дейности, за да се увери, че не са нарушени правила и условия. Също така е необходимо да се гарантира, че играчът наистина е този, за когото се представя, така че е необходима и проверка на акаунта.

Както можете да видите, депозитът е само първата стъпка. Прилично казино обаче позволява на играчите да бъдат потвърдени незабавно. Вярвам, че това е разумен подход.

По един или друг начин, надявам се скоро да получите парите!🤞🤞


Редактиран от автора преди 12 месеца
Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини