преди 1 година
В този случай трябва да подадете сигнал за измама във вашата банка.
Опитвали ли сте това?
In this case, you should report fraud t your bank.
Have you tried that?
0
В този случай трябва да подадете сигнал за измама във вашата банка.
Опитвали ли сте това?
In this case, you should report fraud t your bank.
Have you tried that?
Все още няма информация за вашето оттегляне. Сега съм на 8 седмица. Започвам да се чудя дали някога ще ми бъде изплатено.
Any word of your withdrawal yet. I am onto week 8 now. I’m starting to dout if I will ever get payed out.
Здравейте, не говоря, защото нямам нова информация относно моето плащане, все още чакам, нищо не се променя, отговорите в чата са все същите или в крайна сметка приключвам чата по средата на разговора, също досега Нямам добра информация
Hello, I do not speak because I do not have any new information regarding my payment, I am still waiting, nothing changes, the answers on chat are still the same or end up ending the chat in the middle of the conversation , also so far I do not have any good information
Мина доста време, смятате ли, че казиното ще ви плати?
It has been quite some time, do you think that the casino will pay you?
Започвам да се съмнявам все повече и повече, че печалбите ми ще бъдат изплатени, чувствам се силно измамен от казиното, но все още чакам да видя какво ще се случи по-нататък
I'm starting to doubt more and more that my winnings will be paid to me, I feel strongly cheated by the casino but I'm still waiting to see what happens next
Здравей Туинси, съжалявам за това неприятно преживяване и че не можахме да ти помогнем с оплакването ти. Мина много време до сега. За съжаление, казиното има много лоша репутация, пожелавам ви да се случи чудо😏, но въпреки факта, че това не е успешен случай на изплащане на печалби, публикацията ви ще служи на други играчи като предупредителен сигнал, че никой трябва да започне с такова нечестно казино. Въпреки всичко ти желая късмет,...и така или иначе надеждата умира последна.🤞
Hello Twinsy, I am sorry for this unpleasant experience and that we couldn't help you with your complaint. It's been really long time up to now. Unfortunately, the casino has a very bad reputation, I wish a miracle would happen for you😏, but despite the fact that this is not a successful case of winnings payout, your post will serve to other players as a warning signal, that no one should start with such unfair casino. Despite all that I wish you good luck,...and hope dies last anyway.🤞
Здравей Радка, мога ли да се свържа директно с теб по имейл? Имам нужда от съвет и мисля, че бихте могли да помогнете.
Hi Radka, could I contact you directly by email? I need advice and I think you could help.
Hei Radka, saisinko sinuun yhteyden suoraan sähköpostilla. Tarvitsen neuvoa ja uskon että pystyisit auttamaan.
Здравейте, същата измама като мен, чакам изплащането си от 280 евро от 2 седмици. Все още нередактиран. Те не отговарят на имейли и в чата на живо просто казват, че го предават на отговорния отдел. Би било твърде много искания, не вярвам на нито дума, която казват.
Hello, the same scam as me, I've been waiting for my payout of 280 euros for 2 weeks. Still unedited. They do not respond to emails and in live chat they just say they pass it on to the responsible department. It would be too many requests, I don't believe a word they say.
Hallo, die gleiche Masche wie bei mir, ich warte auch schon seit 2 Wochen auf meine Auszahlung 280 Euro. Immer noch nicht bearbeitet. Auf email reagieren sie nicht und im live chat sagen sie nur sie geben es an die zuständige Abteilung weiter. Es wären zu viele Anfragen, ich glaube denen kein Wort.
Здравей Копари,
не че не искам да помогна, но имайки предвид оплакването ви срещу това казино, предполагам, че ще е по-добре да попитате Матей. Не съм много запознат с този случай, разбирате ли?
Ако мислите за нещо по-„общо", моля, изпратете ми имейл на: radka@casino.guru
Hi Koppari,
it's not that I'm not willing to help, but considering your complaint against this casino, I guess it would be better to ask Matej. I'm not quite familiar with this case, you see?
If it is something more "general" on your mind, sure email me at: radka@casino.guru
Благодаря ви, в моя случай изплащането все още предстои и вече загубих вяра, че печалбите ще бъдат изплатени, продължавам да получавам същите отговори в чата на живо и се надявам, че това ще бъде предупреждение за другите да не започват да играят на това казино, надявам се също, че другите, които чакат изплащане, са имали малко повече късмет и са получили своите печалби, поздрави 😊
Thank you, in my case the payout is still pending and I have already lost faith that the winnings will be paid, I keep getting the same answers on the live chat and I hope this will be a warning to others not to start playing at this casino, I also hope that others who are waiting for a payout have had a bit more luck and received their winnings, regards 😊
Сега съм на 11 седмица на чакане. Колко време чакахте? Трябваше да премина през същия процес след 9 седмици. Върнаха парите обратно в сметката ми и ме накараха да обработя тегленето отново. Продължавайте да получавате същите глупости от поддръжката. Със сигурност ще ми се плати сега. Начало на сайт
I am now onto week 11 of waiting now. How long have you waited? I had to go through the same process after 9 weeks. They put the money back in my account and made me process the withdrawl again. Keep getting told the same rubbish from support. I dout il get payed out now. Home of a site
В момента тече 20-та седмица на изчакване за изплащане на печалбите 😳
It is currently the 20th week of waiting for the winnings to be paid out 😳
Още ли поддържате връзка с тях? Писах им, че сега предавам въпроса на моя адвокат, не ги интересува. Не получавам отговор на нито един имейл, все ми пращат оферти. Винаги едно и също изявление в чата на живо, те го предават на отговорния отдел. Няма да има. Без да ги съдим, никога няма да има изплащане. Жалко, че Гуру не може да помогне, така че и тук не съм се оплаквал. Надявам се това казино скоро да бъде затворено
Are you still in contact with them? I wrote to them that I am now handing the matter over to my lawyer, they don't care. I don't get an answer to any email, they keep sending me offers. Always the same statement in live chat, they pass it on to the responsible department. There won't be any. Without suing them, there will never be a payout. It's a pity that Guru can't help, so I didn't complain here either. I hope this casino will be closed soon
Bist du noch mit denen in Kontakt? Ich habe denen geschrieben das ich die sache jetzt meinem Anwalt übergebe, das juckt die nicht. Auf keine email bekomme ich eine antwort, schicken mir immer wieder Angebote. Im live chat immer die gleiche Aussage, sie geben es der zuständigen Abteilung weiter. Die wird es gar nicht geben. Ohne sie zu verklagen wird es nie zur Auszahlung kommen. Schade das Guru nicht helfen kann, deswegen hab ich auch hier keine Beschwerde gestellt. Ich hoffe das dieses Casino bald geschlossen wird
Здравейте, не съм се свързал и не получих печалбите си. Маркетинговите съобщения идват по няколко пъти на ден и не спират да ги пращат, въпреки че няколко пъти съм го изисквал и също са обещали да го изтрият в чата. Закрих сметката. По същия начин техните дъщерни казина изпращат едни и същи оферти и аз не мога да го спра... Оферти едни и същи "вие сте подходящи..." И т.н.
Тотално измамник "казино"
Hi, I haven't been in touch and I didn't get my winnings. Marketing messages come several times a day and they don't stop sending them, even though I have demanded it several times and they have also promised to delete it in the chat. I have closed the account. Likewise, their sister casinos send the same offers and I can't stop it... Offers the same "you are eligle..." Etc.
Totally Scammer "casino"
Hei, en ole ollut yhteydessä ja voittoni jäi saamatta. Markkinointi viestejä tulee useita vuorokaudessa eivätkä lopeta niiden lähetystä vaikka kynneniä kertoja olen vaatinut ja ovat myös chatissa luvanneet poistaa. Tilin olen sulkenut. Samoin lähetää heidän sisar kasinot samoja tarjouksia ja en saa sitä loppumaan... Tarjoukset samoja "you ar eligle..." Jne.
Täysin Huijari "casino"
Не получих печалбите си.... Отказах се.
I didn't get my winnings.... I gave up.
En saanut voittojani.... Luovutin.
Здравейте, свързвам се с мен само чрез чат на живо, не получих никакъв отговор на имейла си, колко време чакахте изплащането си? Още не съм се отказал, отдавна е но няма да се откажа и все още чакам да се развие ситуацията, в чата на живо получавам едни и същи отговори, че има забавяне, че трябва свърши скоро - в продължение на 20 седмици едни и същи отговори
Hello, I am only contacted via live chat, I have not received any reply to my email , how long did you wait for your payout ? I have not given up yet, it has been a long time but I will not give up and I am still waiting for the situation to develop, I keep getting the same answers on the live chat that there is a delay, that it should be over soon - for 20 weeks the same answers
Здравейте, от 30.11 чакам 280 евро, които и до ден днешен се обработват. Те пишат, че отнема 7-21 дни за обработка, което не съществува в нито едно казино. Това, което ме притеснява е, че няколко дни преди това имах изплащане от 200 евро, което вече беше в сметката ми след 4 дни. А сега уж става за 7-21 дни? Изобщо не получавам отговор на имейл, в чата на живо всеки ти казва нещо различно. Значи някой лъже тогава да. И всички отзиви потвърждават това. Когато включа wifi, те ме блокират, мога да стигна до сайта само когато изключа wifi. Но повече от 20 седмици??? И те все още говорят да се измъкнат??? Вече не им вярвам и се надявам това казино да бъде затворено скоро. Не мога да повярвам, че си паднах по такова казино. Но аз няма да се примиря и ще я съдя. Разбира се, все още чакам 21 дни. Но днес вече знам, че никога няма да получа печалбите, които спечелих законно. Само това показва реакцията на казината. Особено, че посочват лиценз, който дори не съществува. Надявам се, че никой вече не си играе с тях и прочетете всички ревюта тук.
Hello, I've been waiting for 280 euros since 11/30, which is still being processed to this day. They write it takes 7-21 days for processing, which does not exist in any casino. What bothers me about it is that a few days before I had a payout of 200 euros, which was already on my account after 4 days. And now it supposedly takes 7-21 days? I get no answer at all to email, in the live chat everyone tells you something different. So someone is lying then yes. And all the reviews confirm that. When I turn on my wifi they block me, I can only get to the site when I turn my wifi off. But more than 20 weeks??? And they still talk their way out??? I don't believe them anymore and I hope that this casino will be closed soon. I can't believe I fell for such a casino. But I won't put up with it and will sue her. Of course I'm still waiting for the 21 days. But I already know today that I will never get the winnings I won legally. That alone shows the reaction of the casinos. Especially that they specify a license that doesn't even exist. I hope that no one plays with them anymore and read all the reviews here.
Hallo, ich warte seit 30.11 auf 280 Euro, die bis heute immer noch in Bearbeitung stehen. Sie schreiben es dauert 7-21 tage für die Bearbeitung,das gibt es in keinen casino. Was mich daran stört, ich hatte ein paar tage davor schon mal eine Auszahlung von 200 Euro, die nach 4 tagen schon auf meinem konto war. Und jetzt dauert es angeblich 7-21 tage? Auf email bekomme ich überhaupt keine antwort, im live chat sagt dir jeder was anderes. Also irgendjemand lügt dann ja. Und die ganzen Bewertungen bestätigen das ja auch. Wenn ich mein wlan anschalte blockieren sie mich, ich komme nur auf die seite wenn ich mein wlan ausschalte. Aber über 20 Wochen??? Und sie reden sich immer noch raus??? Ich glaube denen gar nichts mehr und ich hoffe das dieses Casino bald geschlossen wird. Nicht zu fassen das ich auf so ein casino rein gefallen bin. Aber ich lasse mir das nicht gefallen und werde sie verklagen. Die 21 tage warte ich natürlich noch ab. Aber ich weiß schon heute das ich meinen gewinn den ich legal gewonnen habe,niemals bekommen werde. Das zeigt alleine schon die Reaktion der casinos. Vor allem das sie eine Lizenz angeben die nicht mal existiert. Ich hoffe das niemand mehr bei denen spielt und sich hier all die Bewertungen durchlesen.
това се случи с мен. Трябваше да чакам 3 месеца за моето теглене, тъй като имаха много измамници, които измъкваха пари от тях, така че те правеха правилни проверки. За съжаление след 3 месеца беше отказано и след това направих тегленето отново същия ден и няколко дни по-късно те ми изпратиха имейл, казвайки ми да изпратя декларация за забрана и карта за доказателство. След като го направих те теглиха парите ми и всеки път след това отнемаше около 5 дни, за да направя теглене след това. Хората трябва да знаят, че имат много проблеми с банкомат, те са ново казино и са били създадени проблеми и те вземат допълнителни предпазни мерки при тегленията си. Просто бъдете търпеливи или изобщо не използвайте уебсайта им.
this happened to me I had to wait 3 months for my withdrawal as they had a lot of scammers getting money out of them so they where doing proper Checks . Unfortunately after 3 months it was declined and then I made the withdrawal again the same day and a few days later they emailed me telling me to send ban statment and card for proof . After I did that they withdrew my money and everytime after that it took around 5 days to make a withdrawal after that . People need to know that they have a lot of problems atm they’re a new casino and problems have been made and they’re taking extra Precautions with their withdrawals . Just be patient or don’t use their website at all .
Изминаха почти 4 месеца, откакто направих изтеглянето си. Все още се свързвайте с тях всеки ден. Същите глупости от поддръжката. Нищо не се прави по въпроса. Сега имам съмнения относно изплащането
I am onto nearly 4 months since I made my withdrawal. Still contact them every day. Same bullshit from support. Nothing gets done about it. I’m having my doubts now about getting payed out
Аз също все още чакам, вече минаха повече от 6 месеца и все още същите отговори в чата, също се чудя дали печалбите някога ще бъдат изплатени.
I too am still waiting, it's been over 6 months now and still the same answers in the chat, I also wonder if the winnings will ever be paid out.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.