ФорумКазинаWinnerCasino - обща дискусия

WinnerCasino - обща дискусия (страница 4)

преди 1 година от Koppari
|
18671 преглеждания 153 отговора |
|
1...3 4 5...8
Добавете пост
преди 1 година

това е същото, което ми казаха. Беше ми изплатено, но определено нямаше имейл.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Бих казал, че сте имали голям късмет. Не всеки играч получи заплащане.

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
callumwoody1233
преди 1 година

Страхотно, радвам се, че и ти успя да спечелиш и това дава надежда на другите, аз все още чакам, 90-те дни изтичат на 26 октомври, нямам начин да отменя тегленето сам, за да видя дали наистина работи по този начин, така че Чакам ги да се отменят и ще ги помоля отново да ми изплатят печалбите.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Някой друг тук имал ли е изплащане от победител?

Автоматичен превод:
ianponton12
преди 1 година

Здравейте, предполагам.

Имате ли проблеми?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Не просто общ въпрос, ако някой си е получил парите, които са дължими. Чакам ново теглене. Вече минаха почти 5 седмици

Автоматичен превод:
ianponton12
преди 1 година

Е, вярвам, че 5 седмици са твърде много.

Вашият акаунт беше ли напълно проверен, моля? В какъв статус е оттеглянето ви сега? Честно казано, бих си намерил по-прилично казино, не беше ли достатъчно едно оплакване? 🤔

Автоматичен превод:
ianponton12
преди 1 година

Не, все още чакам, след 90 дни чакане плащането беше автоматично отхвърлено, кандидатствах отново за плащане и ще видя какво ще се случи след това

Автоматичен превод:
Twinsy
преди 1 година

Пожелавам ви късмет 🤞.

Кажете ни как върви, моля.

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Благодаря ти ! 😀 и, разбира се, ще ви уведомя 😊

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Направих първото си теглене. Изчаках 6 седмици, за да бъде обработено. Запазих малко за игра. Спечели повече, така че теглене на партидата. Все още чакам второто си теглене. Не разбирам какво отнема толкова време

Автоматичен превод:
ianponton12
преди 1 година

Трябва да призная, че нямам съвсем добро обяснение. Също така мисля, че питането в казиното няма да ни доведе доникъде.

Както и да е, прочетохте ли публикацията на Twinsies?

"след 90 дни чакане плащането беше автоматично отхвърлено, кандидатствах отново за плащането и ще видя какво ще се случи след това"

Честно казано нямам представа как казиното управлява изплащанията.

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 1 година

Благодаря ти ! 😀 и, разбира се, ще ви уведомя 😊

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте,

Предполагам, че питам твърде рано, нали? 🙂

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Малко прекалено бързо, свързах се с чат и според информацията времето за чакане е стандартно 7-21 работни дни за отговор, независимо че чаках повече от 90 дни 😁

Автоматичен превод:
Twinsy
преди 1 година

Наистина се възхищавам на вашето търпение и положителен подход, като бях във вашата ситуация, предполагам, че щях да се ядосвам досега...

Знам, че не е много вдъхновяваща реакция, просто не мога да разбера как "работят" с толкова дълго чакане! Ниската репутация е заслужена, бих казал.

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Повярвайте ми на думата, вече нямам търпение, чаках твърде дълго и вероятно чакането ще бъде толкова дълго, колкото последния път, отговорите, които получавам в чата са същите като първия път, но ще видим как ще се развива допълнително 😊

Автоматичен превод:
Twinsy
преди 1 година

Стискам палци за теб 🤞🤞👍

Чувствам се доста глупаво да ви моля да ни уведомите, АКО нещо се промени, но се надявам, че разбирате, че всички ще бъдем много развълнувани. 🙂

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Разбира се, разбирам 😊, тъй като за част от информацията относно тегленето все още има чакащ статус 😊

Автоматичен превод:
Twinsy
преди 1 година

Харесването, което ви дадох, не е предназначено за „предстоящия статус" 🙂

Ще се радвам да чуя нещо като "одобрено"! 😉

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Чаках 4 месеца и беше върнат обратно към акаунта ми, също така някой, който работи там, е използвал картата ми? Не се доверявайте на този сайт, можете да намерите в Google собствениците, те са измамници от Лондон

Автоматичен превод:
darlalasson9
преди 1 година

Как се казваше фирмата, за която са използвали вашата карта? Мисля, че и аз имах същия проблем.

Автоматичен превод:
1...3 4 5...8
Отидете на страницаот 8 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
CandyBlitzBombs_flash_alt
Безплатният слот турнир с награден фонд от 1000€ вече е тук!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини