Страхотно, радвам се, че и ти успя да спечелиш и това дава надежда на другите, аз все още чакам, 90-те дни изтичат на 26 октомври, нямам начин да отменя тегленето сам, за да видя дали наистина работи по този начин, така че Чакам ги да се отменят и ще ги помоля отново да ми изплатят печалбите.
Great, I'm glad you also managed to win and it gives hope to others, I'm still waiting, the 90 days expires on 26 October, I have no way of cancelling the withdrawal myself to see if it really works that way so I'm waiting for them to cancel and I'll ask them again to pay out my winnings.
Здравейте, предполагам.
Имате ли проблеми?
Hello, I guess so.
Do you have any issues?
Е, вярвам, че 5 седмици са твърде много.
Вашият акаунт беше ли напълно проверен, моля? В какъв статус е оттеглянето ви сега? Честно казано, бих си намерил по-прилично казино, не беше ли достатъчно едно оплакване? 🤔
Well, I believe that 5 weeks are far too much.
Has your account been fully verified, please? In what status is your withdrawal now? Honestly, I would find yourself a more decent casino, wasn't one complaint enough? 🤔
Не, все още чакам, след 90 дни чакане плащането беше автоматично отхвърлено, кандидатствах отново за плащане и ще видя какво ще се случи след това
No, I am still waiting, after 90 days of waiting the payment was automatically rejected , I have reapplied for the payment and will see what happens next
Пожелавам ви късмет 🤞.
Кажете ни как върви, моля.
I wish you the best luck 🤞.
Let us know how it goes, please.
Направих първото си теглене. Изчаках 6 седмици, за да бъде обработено. Запазих малко за игра. Спечели повече, така че теглене на партидата. Все още чакам второто си теглене. Не разбирам какво отнема толкова време
I made my 1st withdrawal. Waited 6 weeks for that to be processed. Kept a let bit to play with. Won more so withdrawal the lot. Still waiting on my 2nd withdrawal. Don’t understand what takes so long
Трябва да призная, че нямам съвсем добро обяснение. Също така мисля, че питането в казиното няма да ни доведе доникъде.
Както и да е, прочетохте ли публикацията на Twinsies?
"след 90 дни чакане плащането беше автоматично отхвърлено, кандидатствах отново за плащането и ще видя какво ще се случи след това"
Честно казано нямам представа как казиното управлява изплащанията.
I must admit that I do have not quite a good explanation. I also think that asking the casino will get us nowhere.
Anyway, have you read the Twinsies post?
"after 90 days of waiting the payment was automatically rejected , I have reapplied for the payment and will see what happens next"
I honestly have no clue how the casino manages the payouts.
Малко прекалено бързо, свързах се с чат и според информацията времето за чакане е стандартно 7-21 работни дни за отговор, независимо че чаках повече от 90 дни 😁
A little too fast, I contacted on chat and according to the information the waiting time is standard that is 7-21 working days for a response, no matter that I waited more than 90 days 😁
Наистина се възхищавам на вашето търпение и положителен подход, като бях във вашата ситуация, предполагам, че щях да се ядосвам досега...
Знам, че не е много вдъхновяваща реакция, просто не мога да разбера как "работят" с толкова дълго чакане! Ниската репутация е заслужена, бих казал.
I truly admire your patience and positive approach, being in your situation, I guess that I would be mad by now...
I know that it's not a very inspiring reaction, I just can't understand how they "work" with such long waiting times! The low reputation is well-deserved, I'd say.
Повярвайте ми на думата, вече нямам търпение, чаках твърде дълго и вероятно чакането ще бъде толкова дълго, колкото последния път, отговорите, които получавам в чата са същите като първия път, но ще видим как ще се развива допълнително 😊
Take my word for it , I have no patience anymore , I have been waiting far too long and probably the wait will be as long as last time , the answers I get in chat are the same as the first time but we will see how it develops further 😊
Стискам палци за теб 🤞🤞👍
Чувствам се доста глупаво да ви моля да ни уведомите, АКО нещо се промени, но се надявам, че разбирате, че всички ще бъдем много развълнувани. 🙂
All my fingers are crossed for you 🤞🤞👍
Feel quite stupid asking you to let us know IF something changes, but I hope you understand that we would be all very excited. 🙂
Харесването, което ви дадох, не е предназначено за „предстоящия статус" 🙂
Ще се радвам да чуя нещо като "одобрено"! 😉
The like I gave you is not meant for "the pending status" 🙂
Would love to hear something like "approved"! 😉
Чаках 4 месеца и беше върнат обратно към акаунта ми, също така някой, който работи там, е използвал картата ми? Не се доверявайте на този сайт, можете да намерите в Google собствениците, те са измамници от Лондон
I have waited 4 months and it was reversed back to my account also someone who works there has been using my card ? Do not trust this site you can Google the owners they’re scam artists from London
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.