преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Уинър казино - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Казино победител, трудно се репатрира. Повече от месец теглене. Има основание да се подозира, че казиното ще може да манипулира игрите. След една победа, играта за гости Gonzos не даде нито една печеливша игра в теста с около 500 изиграни рунда. Няколко пъти също 10 безплатни фала .... Печалби 0 цента. Играта е ясно контролирана. Същото казино очевидно най-малко mrsloty, maximalwins.
Winner casino, hard to get repatriated. More than a month of withdrawal. There is reason to suspect that the casino will be able to manipulate games. After one win, the Gonzos guest game did not yield any winning games in the test with about 500 rounds played in mind. A couple of times also 10 freefals .... Winnings 0 cent. The game is clearly controlled. The same casino apparently at least mrsloty, maximalwins.
Winner casino, vaikea saada kotiutettua. Yli kuukausi nostosta. On syytä epäillä että kasino pystyy manipuloimaan pelejä. Yhden voiton jälkeen Gonzos guest peli ei antanut yhtään voittavaa peliä testi mielessä pelatuissa n. 500 kierroksessa. Pari kertaa myös 10 freefals.... Voitot 0 cent. Peli selvästi ohjauksessa. Samaa kasinoa ilmeisesti ainakin mrsloty, maximalwins.
Манипулирането на игрите е много по-често, отколкото си мислите според моя опит онлайн казиното, което току-що изиграх €600 в Time2spin и надхвърлих депозита си, след като мисля, че RTP не беше повече от 25%!!
Game manipulation is far more common than you think in my experience the online casino I just played €600 at Time2spin and went above my deposit once I think the RTP was no more than 25%!!
Да, специално е. Така че наистина 500 рунда на Gonzos игра за гости и нито една печеливша игра .... Залогът беше 20 цента. Попитах казиното какво направиха с играта .... Затвориха чата. Той имаше победа от 3500e преди играта да бъде манипулирана. Сега се опитвам да получа теглене повече от месец, казиното не работи.
Yes, it is special. So indeed 500 rounds of Gonzos guest game and no winning game .... The stake was 20 cents. I asked the casino what they did to the game .... They closed the chat. It had a 3500e win before the game was manipulated. Now I have been trying to get a withdrawal for over a month, the casino is not dealing.
Se on kyllä erikoista. Siis todellakin 500 kierrosta Gonzos guest peliä eikä yhtään voittavaa peliä.... Panos oli 20centtiä. Kysyin casinolta mitä tekivät pelille.... Sulkivat chatin. Siinä oli 3500e voitto ennen pelin manipulointia. Nyt olen yli kuukauden yrittänyt saada kotiutusta, casino ei käsittele.
Някой репатриран ли е от Winner Casino? Казиното отхвърли печалбите ми, твърдейки, че съм играл игри на живо. Твърдението със сигурност не е вярно и аз не „играя" игри на живо.
Has anyone been repatriated from Winner Casino? The casino rejected my winnings, claiming that I had played Live games. The claim is certainly not true and I don’t "play" live games.
Onko kukaan saanut winner casinosta kotiutettua? Kasino hylkäsi voittoni väittäen että olen pelannut Live pelejä. Väite ei todellakaan pidä paikkaansa enkä "harrasta" live pelejä.
Много хитро казино без лиценз пиратски игри. Ще ги помоля за доказателство, че преди всичко сте играли игри на живо.
Very dodgy casino no license pirated games I would ask them for proof that you did play live games first of all.
Без лиценз, много съмнително казино във всяко отношение. Чудя се защо например Visa/mastercard е "партньор" и при извършване на парични преводи участвате в "казино", за което има съмнения, че е измама?
No license, a very questionable casino in all respects. I wonder why, for example, Visa / mastercard is a "partner" and when making money transfers you are involved in a "casino" that is suspected of being a scam?
Ei lisenssiä, kaikin puolin hyvin kyseenalainen casino. Ihmettelen miksi esim. Visa/mastercard on "kumppani" ja rahansiirtoja tekemällä on mukana "casino ssa" jota on syytä epäillä huijaukseksi?
Някой знае ли кои други казина са същите като Winner casino.bet. Поне mrsloty, maximalwins.
Does anyone know which other casinos are the same as Winner casino.bet. At least mrsloty, maximalwins.
Onko kenelläkään tietoa mitkä muut kasinot ovat samaa winner casino.bet kanssa. Ainakin mrsloty, maximalwins.
Някой репатриран ли е от Winner Casino? Казиното отхвърли печалбите ми, твърдейки, че съм играл игри на живо. Твърдението със сигурност не е вярно и аз не „играя" игри на живо.
Has anyone been repatriated from Winner Casino? The casino rejected my winnings, claiming that I had played Live games. The claim is certainly not true and I don’t "play" live games.
Onko kukaan saanut winner casinosta kotiutettua? Kasino hylkäsi voittoni väittäen että olen pelannut Live pelejä. Väite ei todellakaan pidä paikkaansa enkä "harrasta" live pelejä.
Здравей Копари,
добре, че сте подали жалбата, защото без никакви доказателства това е само извинение, бих казал.
Нека какво изявление получаваме от казиното.
Hello Koppari,
it's good you submitted the complaint because without any proof it's just an excuse I'd say.
Let's what statement we get from the casino.
Без лиценз, много съмнително казино във всяко отношение. Чудя се защо например Visa/mastercard е "партньор" и при извършване на парични преводи участвате в "казино", за което има съмнения, че е измама?
No license, a very questionable casino in all respects. I wonder why, for example, Visa / mastercard is a "partner" and when making money transfers you are involved in a "casino" that is suspected of being a scam?
Ei lisenssiä, kaikin puolin hyvin kyseenalainen casino. Ihmettelen miksi esim. Visa/mastercard on "kumppani" ja rahansiirtoja tekemällä on mukana "casino ssa" jota on syytä epäillä huijaukseksi?
Тъй като казината използват доставчик на плащане (услуга на трета страна), за да обработват всички транзакции вместо тях.
Доставчиците на разплащания не проучват кое казино има добра репутация и кое не, те просто предоставят платежни услуги.
От играчите зависи доброволно да решат къде да харчат парите си.
Позволете ми да кажа, че трябва да бъдете по-внимателни, когато избирате ново казино, в което да играете.
Чувствайте се свободни да разгледате препоръчаните от нас казина. 😉
Because casinos use a payment provider (a 3rd party service) to handle all transactions for them.
Payment providers do not investigate which casino has a good reputation and which casino does not, they just provide payment services.
It's up to the players to willingly decide where they spend their money on.
Allow me to say that you should be more careful when you're picking up a new casino to play in.
Feel free to browse our recommended casinos. 😉
Сега на 22 работни дни и казино четири краля все още не ми е изплатило моите 200. Изпращане на множество имейли, на които отговарят, се обработват
те са боклук, аз просто си искам печалбите
Now on 22 working days & four kings casino still hasn’t paid me out my 200. Sending numerous emails to which they reply it’s being processed
they are rubbish I just want my winnings
Очевидно е, че всички казина под този "лиценз" имат една и съща политика за плащане на тегления. В чата отговаряйте само на това четене. Това е наистина поглъщащо за геймърите. Един и същи чат управлява няколко казино обслужване на клиенти и едни и същи лъжи всеки път и често не отговарят на въпроса и затварят чата.
It is obvious that all casinos under this "license" have the same policy for paying withdrawals. In chat, only respond to that reading. It's really consuming for gamers. The same chat runs multiple casino customer service, and the same lies every time, and often don’t answer the question and close the chat.
Ilmeisestä on että kaikilla tämän "lisenssin" alla olevilla casinoilla sama käytäntö kotiutusten maksussa. Chatissa vastaavat vain että käsittelyssä. Se on todella kuluttavaa pelaajille. Sama chatti pyörittää usean kasinon asiakaspalvelua, ja samat valheet joka kerta, ja useasti eivät vastaa kysymykseen ja sulkevat chatin.
И мен са ме лъгали повече от месец. Подавали ли сте жалба в CG. Заслужава си.
I have also been lied to for over a month. Have you filed a complaint with CG. Worth to.
Minulle on myös valehdeltu yli kuukausi. Oletko tehnyt valituksen CG.n hoidettavaksi. Kannattaa.
Здравейте,
честно казано, не сме сигурни дали този лиценз наистина съществува:
Нека казиното ще отговори на вашата жалба, подадена на нашия уебсайт.
Надявам се органът да приеме и вашата жалба, моля споделете нещо полезно.
Hello,
frankly, we are not sure whether this license truly exists:
Let's if the casino will respond to your complaint submitted on our website.
I hope the authority will accept your complaint as well, please share anything useful.
Здравей Копари,
Вярвам, че твоята ситуация е различна. Казино ви обвини в нарушаване на тяхното правило, това е основният проблем във вашия случай.
Надявам се, че ще успеем да изясним проблема с казиното.
Hello Koppari,
I believe that your situation is different. Casino accused you of breaching their rule, that's the main problem in your case.
I hope we will be able to clarify the problem with the casino.
Някой опитвал ли е да се обади в казино на четири краля? Не звъни, когато опитам. Все още нямам късмет да получа изплащането си и сега те игнорират имейлите ми
Has anyone tried to call four kings casino? It isn’t ringing out when I try. I’m still having no luck on getting my payout & now they are ignoring my emails
Здравейте, не съм сигурен дали някой може да ви помогне само тук.
Тази тема е за WinnerCasino.
Както и да е, вярвам, че все още имате предвид казиното 4 Crowns сега. Иска ми се да мога да помогна, но дори чатът на живо не изглежда „жив" в момента. 🤨
Hello, not sure if anybody can help you just here.
This thread is about the WinnerCasino.
Anyway, I believe you're still referring to the 4 Crowns Casino now. I wish I could help but even the live chat does not seem "alive" at the moment. 🤨
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.