НачалоФорумКазинаУинър казино - обща дискусия

Уинър казино - обща дискусия (страница 6)

 от Koppari
|
41 896 преглеждания 161 отговора |
|
1...5 6 7...9
callumwoody1233

Нито едно честно казино не отнема месеци, за да обработи теглене или да го потвърди.

Автоматичен превод:
Gretche70

Точно това казвам на съпорта. Тогава просто ти казват едни и същи глупави отговори. Ще бъде чудо, ако получа пари.

Автоматичен превод:
ianponton12

Ако ми позволите, открих, че вече сте имали подобен проблем и жалбата е разрешена.

Чувствайте се свободни да изпратите нов въз основа на текущата репутация на казиното, мисля, че бихте могли да се нуждаете от подкрепа. 🤔

Автоматичен превод:
Radka

здрасти Току що подадох жалба. Благодаря.

Автоматичен превод:
ianponton12

Добре, тогава да се надяваме на нов щастлив край.

Не искам да ви поучавам, но може би бихте могли да помислите отново да играете в това казино, поне ако репутацията ви не се подобри. Според вашия опит, наистина смятам, че играта там не си заслужава друго оплакване...🤔

Автоматичен превод:
Twinsy

Здравейте, казиното ми даде 280 евро на 3.2. увенчаха с успех. Повече не питах и вече не вярвах в това. Трябваше да го чакам 9 седмици. Надявам се все пак да си получиш парите

Автоматичен превод:

Здравейте, 2 февруари искам моето теглене на €1700 от WinnerCasino.bet и статусът на заявката все още е на „Предстоящ". Моят акаунт е напълно потвърден и е първата ми заявка за теглене в това казино. Свързах се с по имейл file

file

Всеки път, когато отговорът е един и същ, те ми казаха, че ще получа печалбите си навреме, но аз съм скептичен за това.

Edited
Автоматичен превод:
vanpanov

Здравей.

Не искам да те плаша, но трябва да те попитам:

Изровихте ли нещо за казиното? Изобщо не беше добър избор:

https://casino.guru/winnercasino-review

Винаги проверявайте резултата на казиното плюс потребителските отзиви и ако все още не сте сигурни, опитайте първо да играете с някакъв бонус без депозит - ако е възможно.

Жалбата може да бъде решение, въпреки че такива казина обикновено не се интересуват много от репутацията. 🙁

Прочетете това ръководство и вземете своето решение.


Автоматичен превод:
Radka

Сега чакам повече от 5 месеца. Получавам същите глупави извинения, които имаш и ти. Изпращам съобщения до поддръжката всеки ден. Нищо не се прави по въпроса. Сега определено се съмнявам да получа изплащане.

Автоматичен превод:
ianponton12

Аз също чакам, все още нищо не се променя и имам едни и същи извинения, чакам 7 месеца

Автоматичен превод:
Twinsy

Колко депозирахте при тях и по какъв метод?

Автоматичен превод:
Twinsy

Трябва да се направи нещо с това казино. Не мога да продължавам да крада пари от клиенти. Господи, колко много хора се третират така.

Автоматичен превод:
ianponton12

Просто не едно казино е част от група, включваща MR SLOTY ROUGE CASINO MAXIMAL WINS OCEAN BREEZE и около 4 други. Не разбирам как им е позволено да използват VISA. Ако сте депозирали чрез Visa или Mastercard, може да успеете да си върнете депозитите, тъй като те не са законни и не би трябвало да можете да използвате тези методи за депозиране

Edited
Автоматичен превод:
Anonymized417

Депозирах по метода sofort, по това време той все още беше наличен, направих общо доста депозити, надеждите за изтегляне на печалбите ми отдавна са загубени, не знам за казино, чието време за изчакване за теглене на печалби е толкова дълго, чиста измама

Автоматичен превод:
ianponton12

Струва ми се, че доста хора имат същия проблем

Автоматичен превод:
Twinsy

Да, изглежда, че сте били изплакнати от казиното, може би е време да забравите за това и да продължите напред. Ако те в крайна сметка платят, имате резултат

Автоматичен превод:

Рядко имах проблеми с тегленето на средства в различни казина, ако документите ми бяха изрядни и не нарушавах правилата на казиното. По какви причини едно казино може да откаже теглене?

Автоматичен превод:

Сега чакам повече от 5 месеца. Получавам същите глупави извинения, които имаш и ти. Изпращам съобщения до поддръжката всеки ден. Нищо не се прави по въпроса. Сега определено се съмнявам да получа изплащане.

Автоматичен превод:

Е, предполагам, че няма да ви платят. 🙁

Репутацията е толкова ниска, че неразрешените оплаквания остават неразрешени и продължават да се появяват нови. Изглежда доста зле - съжалявам.

Автоматичен превод:

Струва ми се, че доста хора имат същия проблем

Автоматичен превод:

Определено проверете неразрешените оплаквания:

file

https://casino.guru/complaints/unresolved


Автоматичен превод:

Рядко имах проблеми с тегленето на средства в различни казина, ако документите ми бяха изрядни и не нарушавах правилата на казиното. По какви причини едно казино може да откаже теглене?

Автоматичен превод:

Здравейте,

Ако преминете проверката, историята на игрите ви е наред, трябва да сте добре. Но това е само основното.

Срещали ли сте някакви проблеми?

Автоматичен превод:
1...5 6 7...9
Отидете на страницаот 9 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-reviews
Потребителски отзиви – Напишете собствено казано ревю и споделете изживяването си
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини