ФорумКазинаWinnerCasino - обща дискусия

WinnerCasino - обща дискусия (страница 3)

преди 1 година от Koppari
|
17941 преглеждания 153 отговора |
|
12 3 4...8
Добавете пост
callumwoody123
преди 1 година

Здравейте,

за съжаление някои оплаквания наскоро бяха игнорирани от това казино , така че е по-скоро като: ще платят ли?

Пожелавам ти късмет.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте, някой има ли вече теглене? Тъй като съм в моята 9-та седмица на чакане

Автоматичен превод:
callumwoody1233
преди 1 година

Здравей.

9-та седмица казваш? Е, твърде дълго е. Моля, кога беше потвърден акаунтът ви и в какъв статус е тегленето ви сега?

Мисля, че трябва да обмислите подаването на жалба, можете да го направите тук .

Автоматичен превод:
преди 1 година

Сега на 11 седмица. Без плащане същите стари извинения. Опитах се да намеря с кого са свързани, за да мога да се оплача. Изглежда не са свързани с никого. Това е лудост . Има ли нещо, което мога да направя, за да получа парите си? Или е време просто да се откажете? . Изпращах им съобщения всеки ден и получавах същия скучен отговор. Някой наистина ли е получил парите си? Или просто пак се разправям без причина хаха

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
callumwoody123
преди 1 година

Не звучи добре.

Проверих жалбата ви, за да установя, че е актуализирана наскоро:

„Здравей, callumwoody123

Winner Casino притежаваше лиценз от E-Gaming Curacao, но не успяхме да проверим това, така че не можем да потвърдим дали Winner Casino все още е лицензирано, затова го посочваме като нелицензирано в нашия преглед на казиното. Все пак можете да се свържете ( https://www.curacao-egaming.com/public-and-players/#section-file-a-complaint ) и да подадете жалба до тях. Това не е най-добрият лицензиращ орган, но може да има повече опции и инструменти, за да помогне на играчите. Кажете ми как са отговорили ( michal.k@casino.guru) .

Досега казиното не ми отговаряше, но ще продължа да опитвам"

Използвайте връзката, моля, наистина се надявам да помогне.

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 1 година

Вашето теглене завърши ли или остана в очакване? Имам същия проблем като теб.

Автоматичен превод:
ianponton12
преди 1 година

Само едно любезно напомняне: моля, използвайте бутона „отговор", в противен случай лицето, на което сте писали, няма да бъде уведомено. Благодаря ви 🙂

За съжаление жалбата беше затворена като неразрешена .

Чувствайте се свободни да изпратите своя собствена, да се надяваме, че жалбата ви ще бъде разрешена.

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Днес ми изплатиха печалбата. 6 седмици по-късно. Поне ги взех. Благодаря

Автоматичен превод:
ianponton12
преди 1 година

Здравей, колко време ще чакаш? Сега чакам 2 месеца и все още нямам никакъв отговор

Автоматичен превод:
Twinsy
преди 1 година

Чака 6 седмици

Автоматичен превод:
ianponton12
преди 1 година

Радвам се, че вашето изплащане е финализирано, това също дава надежда на останалите, че нашите изплащания най-накрая ще бъдат одобрени, страхотно! 😊

Автоматичен превод:
преди 1 година

Днес ми изплатиха печалбата. 6 седмици по-късно. Поне ги взех. Благодаря

Автоматичен превод:
преди 1 година

Приемам го като много добър край! Радвам се да го чуя. 🙂

Автоматичен превод:
преди 1 година

Радвам се, че вашето изплащане е финализирано, това също дава надежда на останалите, че нашите изплащания най-накрая ще бъдат одобрени, страхотно! 😊

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте,

Просто се чудя сега, имате ли представа защо тегленето ви се бави толкова? Имате ли връзка с казиното?

Доколкото разбирам, вие сте били посъветвани само чрез техния чат на живо да изчакате финансовия отдел, нали?

Надявам се, че казиното ще се присъедини към вашата жалба , времето става все по-малко. 🤞

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Да, единственият ми контакт е чрез чат на живо, те се извиняват за забавянето и казват, че изчакайте още малко за отговор от финансовия отдел, така че ще видим колко време ще отнеме

Автоматичен превод:
Twinsy
преди 1 година

Съжалявам да видя, че казиното не е отговорило в рамките на първия период за оплакване.


Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Мисля, че няма да отговорят, поддържам връзка чрез чат на живо, засега знам, че няма нова информация за моето оттегляне и ако се появи, ще получа имейл с тази информация

Автоматичен превод:
преди 1 година

това е същото, което ми казаха. Беше ми изплатено, но определено нямаше имейл.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Актуализация на плащането ми. Чаках 3 месеца това да бъде отказано, тъй като имаше хора, извършващи измама, и те изпратиха имейл с думите „ако това не е наред, моля, теглете отново", така че тегля, отне ми около седмица и половина, за да получа плащането си, имаше много Нещата се случват, тъй като хората продължават да правят акаунти и да се опитват да измамят уебсайта, казаха ми, че правят допълнителни стъпки за там плащания и други неща. Радвам се, че най-накрая получих това. Просто дава надежда на хората, които са чакали векове. Бих казал, че отменете тегленето си, ако сте чакали повече от 8/9 седмици и направете тегленето отново, тъй като те така или иначе ще го откажат след 90 дни.

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
callumwoody1233
преди 1 година

Това е наистина добър съвет. Благодаря за обратната връзка и се надявам да помогне на други! Сега какво? Ще продължите ли да играете в казиното?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Мисля, че няма да отговорят, поддържам връзка чрез чат на живо, засега знам, че няма нова информация за моето оттегляне и ако се появи, ще получа имейл с тази информация

Автоматичен превод:
преди 1 година

Съжалявам, че свърши така 🙁

Автоматичен превод:
12 3 4...8
Отидете на страницаот 8 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини