ФорумКазинаWinLegends Casino - обща дискусия

WinLegends Casino - обща дискусия (страница 2)

преди 1 година от Radka
|
5094 преглеждания 33 отговора |
|
1 2
Добавете пост
Radka
преди 1 година

От само себе си се разбира, че не се интересувам да играя в това конкретно казино. Бих искал да ви попитам нещо. Какво мислите за казината на групата Altacore и Rabidi?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Подадох оспорване на предложението. Чакам отговор от банката.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Тогава ми кажете какво е заявила банката, моля.

Автоматичен превод:
преди 1 година

От само себе си се разбира, че не се интересувам да играя в това конкретно казино. Бих искал да ви попитам нещо. Какво мислите за казината на групата Altacore и Rabidi?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Съжалявам, не играя там, което означава, че моето мнение ще се основава само на репутацията на казиното, потребителски отзиви и оплаквания. Моля, проверете всичко, за да вземете решение.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Явно собственикът и лицензът са се променили. Страницата сега казва:


Марката WinLegends, която се управлява от Alimaniere Sociedad De Responsabilidad Limitada (фирмен номер 3-102-824430, дата на учредяване 04/08/2021) със седалище: San Jose - Montes de Oca, Barrio Dent, от Centro Cultural Costarricense Norteamericano , двеста метра север и петдесет метра изток, сграда Офидент, офис номер три.

Автоматичен превод:
denyo123
преди 1 година

Благодаря ви много за вашето внимание!

Бихте ли искали да ни актуализирате, като използвате тази функция, моля?

file

Съжаляваме, но сега не мога да предоставя немската версия.

Той обаче се намира под позитивите и негативите в раздела за общ преглед .

Автоматичен превод:
преди 1 година

Казино предлага 100 безплатни завъртания или паричен бонус без депозит за прегледи.. Аз съм единственият, който не се чувства добре с подобни неща?

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Исках да кажа нещо положително, техният финансов екип вече работи и през почивните дни. Изплащанията вече се обработват много бързо.

Автоматичен превод:
AleKing44
преди 9 месеца

Е, това е добра новина.

Преди не беше ли така ? Колко време ви отне да получите парите си, когато направихте своето теглене? 🙂

Автоматичен превод:
Jaro
преди 9 месеца

Това беше събота вечерта около 22:30 и парите бяха там в неделя сутринта. Около 11:00ч.


Тогава изплащанията отнемаха минимум 48 часа и финансовият екип не работеше през почивните дни.

Автоматичен превод:
AleKing44
преди 9 месеца

Благодаря ви за отговора. Мисля, че дори два дни не са много, но ако казиното успее да го подобри, мисля, че това е плюс.

Както и да е, как теглихте? 😀

Автоматичен превод:
Jaro
преди 9 месеца

Платих го по банков път. Искам да кажа, очевидно 2 дни не са много. Но става въпрос по-скоро за факта, че сега работят и през уикендите 🙂

Автоматичен превод:
AleKing44
преди 9 месеца

Разбира се, не мисля, че работи по този начин в повечето казина, така че определено е от полза.

Както и да е, надявам се да се справите добре тук и да имате още много бързи и успешни тегления. 😊

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Изтеглих 1300€ и ми казаха да изчакам 14 дни за чек за игралната сесия от доставчика! Играх 300 € и отново се опитах да изтегля 1000 €. Никой не отговаря с имейл и чакам чат на живо около 10 минути на отговор. Отмениха тегленето ми без известие. Най-лошото изживяване в казиното!!! Все още чакам актуализация. НЕ СЕ ПРЕПОРЪЧВА ОТНОВО

Редактиран от автора преди 6 месеца
Автоматичен превод:
alexiou14
преди 6 месеца

Здравейте, не мисля, че това беше най-добрата идея. Така че трябваше да отмените тегленето от 1300 € и да го въведете отново до 1000. Най-добре е да оставите парите, докато приключи проверката от доставчика, защото вероятно ще ви трябват така или иначе. Понякога казината или доставчиците го искат, така че не виждам нищо лошо в това. Разбира се, те не трябва да ви дават актуализация, ако все още нищо не е решено и казаха, че трябва да са 14 дни. Също така бих споменал, че точно това е времето, което даваме на казината да уредят процеса на теглене.

Така че бих препоръчал да оставим нещата така и да изчакаме доставчикът на играта да излезе с резултат и да видим какво ще разберем.

Мислиш ли, че можеш да се справиш?

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини