ФорумКазинаWinLegends Casino - обща дискусия

WinLegends Casino - обща дискусия

преди 1 година от Radka
|
5102 преглеждания 33 отговора |
|
1 2
Добавете пост
преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с WinLegends Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 1 година

Направих депозит в казино winlegends 80 евро, те ме таксуваха от банката и не се появява в казиното, след като говорих с тях чрез чат на живо и имейл, те не ми казаха какво се случва? Какво да правя ?

Редактиран от Radka преди 1 година
Причина: празното място е изтрито
Автоматичен превод:
kostisgov
преди 1 година

Съжалявам да го чуя,

Предполагам, че казиното трябва да го провери при доставчика на плащания и вие трябва да направите същото. Какъв метод на плащане използвахте?

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Благодаря за отговора. Направих депозита чрез Visa. Не знам какво да кажа

Автоматичен превод:
kostisgov
преди 1 година

След това трябва да се свържете с вашата банка, за да се уверите, че транзакцията е извършена.

Можеш ли да го направиш?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Сайтът на казиното не е най-лошият, който можете да си представите

Автоматичен превод:
Oliver23966
преди 1 година

Не, не е най-лошото. Но все пак бих избрал казино с много по-добър резултат. 🙂

Автоматичен превод:
kostisgov
преди 1 година

Здравейте, как сте?

Решен ли е проблемът? 🤞

Автоматичен превод:
преди 1 година

не...моята банка ми каза, че транзакцията е била наред от 04/12...и получателят е книжна и аудиовизуална компания...winlegends е легенда за мен

Автоматичен превод:
преди 1 година

сега дори не отговарят на имейлите ми

Автоматичен превод:
kostisgov
преди 1 година

Съжалявам да чуя това!

в случай че тегленето липсва, казината обикновено трябва да се свържат със своя доставчик на плащания и да оставят тази компания да проучи. За съжаление, това разследване може да отнеме доста време.

Не ми харесва обаче фактът, че сте игнориран. Какво ще кажете за подаване на жалба ( щракнете или докоснете тук )? Ние ще се опитаме да ви помогнем.

Автоматичен превод:
преди 1 година

те казват, че не са получили транзакцията. как е възможно това? Изпратих им кода на транзакцията, документ на моята банка. възможно ли е да съм на техния сайт, да направя депозит чрез visacard и парите ми да отидат някъде другаде?

Автоматичен превод:
преди 1 година

можете ли да ме информирате, моля, коя компания е Reserved Training? Това е компанията, която отиде моят депозит! Съжалявам за лошия ми английски

Автоматичен превод:
kostisgov
преди 1 година

Съжалявам, не мога да обясня, затова не знам какво се е случило.

Автоматичен превод:
преди 1 година

можете ли да ме информирате, моля, коя компания е Reserved Training? Това е компанията, която отиде моят депозит! Съжалявам за лошия ми английски

Автоматичен превод:
преди 1 година

Не е изключение, че депозитите отиват в различни компании. Третата страна доставчик на плащания обикновено се грижи за няколко казина или групи и след това разпределя средствата по съответния начин. Всяка група или казино може да има назначена специална компания за това.

Вие не сте първият играч, който споменава, че получателят е доста различен от собственика на казиното. За съжаление не съм подходящият човек, който да обяснява как работи това в детайли.

(Съвет, можете да пишете на гръцки, просто задайте езиковите си предпочитания на гръцки и аз ще мога да чета автоматичен превод)

Автоматичен превод:
преди 1 година

Добре! благодаря сега това, което трябва да направя, е да поискам оспорване на транзакция за моята виза

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 1 година

Помислете за това, когато сте в сайт, който въвежда вашите данни за транзакция с карта и след това ви казват, че парите не са стигнали до тях. Смешни неща

Автоматичен превод:
kostisgov
преди 1 година

Няма проблем 😉

Бих направил това, но не съм сигурен дали казиното ви позволява да играете, след като вземете парите обратно от тях.

Бих изчакал казиното да проучи, защото обикновено е по-дълъг период със загубени депозити.

Ако обаче вече не искате да играете в казиното, давайте.

Моля, уведомете ме какво мислите за това.


Автоматичен превод:
преди 1 година

Помислете за това, когато сте в сайт, който въвежда вашите данни за транзакция с карта и след това ви казват, че парите не са стигнали до тях. Смешни неща

Автоматичен превод:
преди 1 година

Честно казано, ако не се лъжа това, което наричаме "загубен депозит", е сред най-честите теми в раздела за оплаквания 🙁. Твърде често се случва.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Подадох оспорване на предложението. Чакам отговор от банката.

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини