преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с WinLegends Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Направих депозит в казино winlegends 80 евро, те ме таксуваха от банката и не се появява в казиното, след като говорих с тях чрез чат на живо и имейл, те не ми казаха какво се случва? Какво да правя ?
I have made a deposit in winlegends casino 80 euros, they have charged me from the bank and it does not appear in the casino, after speaking with them via live chat and email they did not tell me what is going on?What should i do?
Съжалявам да го чуя,
Предполагам, че казиното трябва да го провери при доставчика на плащания и вие трябва да направите същото. Какъв метод на плащане използвахте?
Sorry to hear that,
I guess that the casino has to check it out with the payment provider, and you should do the same. What payment method did you use?
Благодаря за отговора. Направих депозита чрез Visa. Не знам какво да кажа
Thanks for the reply. I did the deposit via visa .I dont know what to say
След това трябва да се свържете с вашата банка, за да се уверите, че транзакцията е извършена.
Можеш ли да го направиш?
Then you should contact your bank to make sure that the transaction has proceeded.
Can you do that?
Не, не е най-лошото. Но все пак бих избрал казино с много по-добър резултат. 🙂
No, it is not the worst. Bur, still I would choose a casino with a far better score. 🙂
Здравейте, как сте?
Решен ли е проблемът? 🤞
Hello there, how are you faring?
Has the problem been solved? 🤞
не...моята банка ми каза, че транзакцията е била наред от 04/12...и получателят е книжна и аудиовизуална компания...winlegends е легенда за мен
no...my bank told me that the transaction was ok from 04/12...and the reciver was a book and audiovisual company...winlegends is a legend for me
Съжалявам да чуя това!
в случай че тегленето липсва, казината обикновено трябва да се свържат със своя доставчик на плащания и да оставят тази компания да проучи. За съжаление, това разследване може да отнеме доста време.
Не ми харесва обаче фактът, че сте игнориран. Какво ще кажете за подаване на жалба ( щракнете или докоснете тук )? Ние ще се опитаме да ви помогнем.
I'm sorry to hear this!
in case the withdrawal is missing, casinos usually have to reach their payment provider and let this company investigate. Sadly, this investigation can take quite some time.
I do not like the fact, that you're being ignored though. How about submitting a complaint (click or tap here)? We will try to help you.
те казват, че не са получили транзакцията. как е възможно това? Изпратих им кода на транзакцията, документ на моята банка. възможно ли е да съм на техния сайт, да направя депозит чрез visacard и парите ми да отидат някъде другаде?
they say that they did not receive the transaction. how is this possible?i sent them the code of transaction, a document of my bank. is it possible to be at their site, make a deposit via visacard and my money go somewhere else?
Съжалявам, не мога да обясня, затова не знам какво се е случило.
Sorry, I can't explain hence I do not know what happened.
Не е изключение, че депозитите отиват в различни компании. Третата страна доставчик на плащания обикновено се грижи за няколко казина или групи и след това разпределя средствата по съответния начин. Всяка група или казино може да има назначена специална компания за това.
Вие не сте първият играч, който споменава, че получателят е доста различен от собственика на казиното. За съжаление не съм подходящият човек, който да обяснява как работи това в детайли.
(Съвет, можете да пишете на гръцки, просто задайте езиковите си предпочитания на гръцки и аз ще мога да чета автоматичен превод)
It is not an exception that deposits go to different companies. The 3rd party payment provider usually takes care of several casinos or groups and then distributes the funds accordingly. Each group or casino can have an assigned special company for that.
You are not the first player to mention that the recipient is quite different from the casino owner. Sadly, I'm not the proper person to explain how this works in detail.
(Tip, you can write in greek, just set your language preferences to greek, and I will be able to read an automatic translation)
Добре! благодаря сега това, което трябва да направя, е да поискам оспорване на транзакция за моята виза
ok! thank you Now what I have to do is request a transaction dispute on my visa
οκ! σ ευχαριστω. Πλέον αυτό που έχω να κάνω ,είναι αίτημα αμφισβήτηση συναλλαγής στη visa μου
Помислете за това, когато сте в сайт, който въвежда вашите данни за транзакция с карта и след това ви казват, че парите не са стигнали до тях. Смешни неща
Think about it, being on a site putting in your details for a card transaction and then being told that the money didn't reach them. Funny things
Σκέψου αυτό, να είσαι σε ένα site να βάζεις τα στοιχειά σου για μια συναλλα΄γή με κάρτα και μετά να σου λένε οτί τα χρήματα δεν έφτασαν σε αυτούς. Αστεία πράγματα
Няма проблем 😉
Бих направил това, но не съм сигурен дали казиното ви позволява да играете, след като вземете парите обратно от тях.
Бих изчакал казиното да проучи, защото обикновено е по-дълъг период със загубени депозити.
Ако обаче вече не искате да играете в казиното, давайте.
Моля, уведомете ме какво мислите за това.
No problem 😉
I would do that, just not sure whether the casino lets you play after you take the money back from them.
I would wait for the casino to investigate because it is usually a longer run with lost deposits.
If you however don't care to play in the casino anymore, go ahead.
Kindly let me know what you think about that.
Помислете за това, когато сте в сайт, който въвежда вашите данни за транзакция с карта и след това ви казват, че парите не са стигнали до тях. Смешни неща
Think about it, being on a site putting in your details for a card transaction and then being told that the money didn't reach them. Funny things
Σκέψου αυτό, να είσαι σε ένα site να βάζεις τα στοιχειά σου για μια συναλλα΄γή με κάρτα και μετά να σου λένε οτί τα χρήματα δεν έφτασαν σε αυτούς. Αστεία πράγματα
Честно казано, ако не се лъжа това, което наричаме "загубен депозит", е сред най-честите теми в раздела за оплаквания 🙁. Твърде често се случва.
Honestly, if I'm not mistaken what we called a "lost deposit" is among the most frequent topics in the complaint section 🙁. It happens too often.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.