преди 3 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Wild Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
I don't think they accept players from Bulgaria. I received an invitation for a tournament, but when I started to register, Bulgaria is not on the list. Their rules say that you can't play from Bulgaria.
Мисля, че не приемат играчи от България. Получих покана за турнир, но когато тръгнах да се регистрирам, България липсва в списъка. В правилата им пише, че не може да се играе от България.
Здравей Боркоборко39.
Благодарим ви за прозрението, прав сте. България не е в регистрационната форма, следователно играчите от България не могат да играят в това казино. Актуализирахме информацията на нашия уебсайт и вашето сътрудничество е високо оценено.
Hello Borkoborko39.
Thank you for your insight, you are right Bulgaria is not in the registration form, therefore players from Bulgaria cannot play at this casino. We have updated the info on our website and your cooperation is highly appreciated.
Здравейте,
доколкото знам, подадохте жалбата срещу Wild Pharao Casino . Тази тема е само за Wild Casino.
Моля, следете оплакването си. Нашият екип работи върху това.
Благодаря ти.
Hello,
as far as I know, you submitted the complaint against the Wild Pharao Casino. This thread is about the Wild Casino only.
Please, keep an eye on your complaint. Our team is working on it.
Thank you.
Проверих игрите на това казино, бонуси, залагания, максимален залог за домашни любимци и дори се опитах да потърся отзивите онлайн. Не намерих нищо в отделението за рецензии по някаква странна причина, освен добри отзиви. Веднага след като депозирах парите си, бях строго изключен от всички игри, с изключение на може би 10 от най-лошите налични игри, 5 от които изобщо не се заредиха. Така че бях принуден да опитам да заложа около 50 пъти бонуса и да депозирам средства в 5 лохотрон игри (не мога да си спомня точно сумата на залога, както оттогава, направих всичко възможно да затъмня това травмиращо игрово изживяване).
Когато проверих колко общо трябва да играя, общата сума беше някаква безумно висока сума като 8000 долара. От депозит от 100 долара. Може би не разбрах как работи залагането на този бонус, но когато прочетох много пъти, бях сигурен, че дори не мога да си представя сума по депозит+bonusXwager= 8000 долара. Когато им изпратих имейл, не получих отговор и не можете ръчно да деактивирате или отмените бонуса, дори няма опция. По чудо успях да се възползвам от 1 от 5 опции за игри за боклук и победих залога. Е, очевидно е било нагласено, защото току-що загубих всичките си пари в момента, в който победих залога. Изумен съм, че стигнах толкова далеч с това колко брутално ужасни бяха опциите за игра, над половината от които дори не зареждайте, може да ви напомня. Това казино е бутафория, колко хора са обрали, също като мен съм сигурен. НЕ БЪДЕТЕ ОРАБЕНИ И НАРУШЕНИ КАКТО направих аз. изхвърлете този боклук и се спасете, преди да е станало твърде късно. Имам екранни снимки на залозите и игрите и т.н.
I checked this casino's games, bonus, wagering, max bet pet wager and even tried looking up the reviews online. Didnt find anything in the reviews compartment for some strange reason except for good reviews. Immediately upon depositing my money, I was strictly cut off of all games except for maybe 10 of the worst games available, 5 of which did not load at all. So I was forced to try and wager 50x or so the bonus and deposit funds on 5 screwball games (I cant remember exactly the amount of the wager as ever since then, I tried my best to blackout this traumatizing gaming experience).
When i checked to see how much in total I had to play through, the total was some insanely high amount like 8000 dollars. From a 100 dollar deposit. Maybe i didnt understand how the wagering works on this bonus, but when I read through many times I was pretty sure that I could not even imagine an amount by deposit+bonusXwager= 8000 dollars. When emailed them I got no response and you are unable to manually disable or cancel the bonus, not even an option. Miraculously I was able to pick myself up on 1 out of 5 options for garbage games, and beat the wager. Well obviously it was rigged because I just lost all my money the minute I beat the wager. I'm amazed I made it that far with how brutally terrible the game options were over half of which dont even load might I remind you. This casino is a sham, how many people they've robbed, just like me, I'm positive. DO NOT GET ROBBED AND VIOLATED LIKE i did. trash this peice of trash and save yourself before it's too late. I have screenshots of the wager and games etcetc.
Здравейте,
благодаря ви за вашия опит.
Просто искам да съм сигурен, че си играл с някакъв бонус, нали?
Обикновено броят на наличните игри, когато играете с бонуса, може да е много ограничен.
Залагането зависи от условията и може да се приложи и към депозит + бонус.
Въпреки това мисля, че е просто съвпадение, че сте загубили веднага след приключване на залагането. Технически би било доста трудно да контролирате играта си на това ниво, ако не дори невъзможно.
Чувствайте се свободни да напишете своя собствена потребителска рецензия , моля.
Hello,
thank you for your experience.
I just want to be sure you played with some bonus, didn't you?
Commonly, the number of games available when playing with the bonus may be very limited.
Wagering depends on the terms and conditions and can be applied to the deposit + bonus as well.
However, I think it was just a coincidence that you lost immediately after the wagering was completed. Technically, it would be pretty hard to control your game at this level if not even impossible.
Feel free to write your own user review, please.
Здравейте на всички, IwildCasino е класирано на 4-то място тук в Casinoguru.
Тъй като често търся нови казина и се доверявам на casinoguru, се регистрирах в iwildcasino. Проверката беше бърза. Депозит няма проблем! Колкото искаш!! Проблемът започва, когато спечелите голяма сума. За мен беше около 7000€ .- изплащане ??? Не, позволено ви е 400 евро на ден 🙁 след това 1200 евро??? Всичко това е добре, само ако искате да изплатите 400 евро, тогава системата показва Pending, т.е. в процес и не можете да правите други плащания дотогава. Както и да е, пак заложих всичко, все още чакам плащане от 1200 евро. 10 cent casino нищо за HIGH roller геймърите.
Hello everyone, IwildCasino is ranked 4th here on Casinoguru.
Because I often look for new casinos and trust casinoguru, I signed up at iwildcasino. Verifying was quick. Deposit no problem! As much as you want !! The problem starts when you win a large amount. For me it was about 7000€ .- payout ??? No, you're allowed 400 euros a day 🙁 then 1200 euros??? That's all well and good, only if you want to pay out 400 euros then the system shows Pending, i.e. in progress and you can't make any other payments until then. As it is, I've gambled everything away again, I'm still waiting for the payment of 1200 euros. 10 cent casino nothing for HIGH roller gamers.
Hallo Zusammen, IwildCasino ist hier auf Casinoguru auf platz 4 .
Da ich oft nach neuen Casinos suche und casinoguru vertraue habe ich mich bei iwildcasino angemeldet. Verifizieren ging schnell . Einzahlen kein problem ! Soviel Du willst !! Das Problem fängt an wenn Du einen hohen Betrag gewinnst. Bei mir waren es ca.7000€ .- Auszahlung ??? Ne nix , darfst 400 euro am Tag 🙁 dann doch 1200 euro ??? alles gut und schön , nur wenn du 400 euro auszahlen willst dann zeigt das System Pending an , also in Bearbeitung und Du kannst solange keine anderen Auszahlungen tätigen. Wie es so ist habe ich nun alles wieder verzockt , warte noch auf die Auszahlung von 1200 euro . 10 cent Casino nix für HIGH Roller gamer.
ds easy to Здравейте,
Преместих публикацията ви тук, така че трябва да е лесно да я забележите. 🙂
Разбирам, че казината с по-ниски лимити не са съвсем подходящи за такива играчи. Предоставяме информация, че седмичният лимит е €1200, така че ако инвестирате известно време в малко проучване, може да забележите, че сме добавили специален филтър за намиране на казина, особено за високопоставени, което означава, че лимитите са по-високи:
разгледайте тук - просто изборът в момента не е толкова благоприятен за играчи от Германия.
Предполагам, че винаги можете да проверите лимитите на казиното тук на Casino Guru или в Правилата и условията на казиното, но най-доброто предложение би било винаги да питате директно чата на живо.
d s easy to Hello,
I moved your post here, so it should be easy to spot it. 🙂
I understand that casinos with lower limits are not quite suitable for such players. We provide information that the weekly limit is €1200, so if you invest some time in a little research, you may notice that we've added a special filter to find casinos, especially for high rollers, meaning that the limits are higher:
browse here - it's just that the selection is not currently so favorable for players from Germany.
I guess you can always check the casino's limits here on Casino Guru, or in the casino's Terms and Conditions, the best suggestion would be to always ask the live chat directly, though.
след като спечелих 1400 тази вечер в wild casino тази вечер, те внезапно ме заключиха от моя акаунт, всъщност ме заключиха от целия сайт и имейл адресът, който се показва, е фалшив, наистина имам нужда от помощ
after winning 1400 tonight on wild casino to night they suddenly locked me out of my account actually they locked me out of the entire site and the email address that show's is bogus I really need help
Здравейте, бих започнал с това, че това казино не беше най-добрият избор. Виждали ли сте неговия индекс на безопасност ? Тя е доста ниска и бих внимавал да депозирам тук.
Както и да е, що се отнася до оплакванията, какъв точно е вашият проблем? Ако се интересувате да отворите такъв, можете да го отворите тук на тази връзка:https://casino.guru/complaints/all
Относно проблема с казиното, казаха ли ви защо са блокирали акаунта ви?
Кажи ми.
Hi, I would start by saying that this casino was not the best choice. Have you seen its safety index ? It is quite low and I would be cautious in depositing here.
Anyway, as far as the complaints go, what exactly is your problem ? If you're interested in opening one, you can open it here at this link: https://casino.guru/complaints/all
Regarding the casino problem, did they tell you why they blocked your account ?
Let me know.
Това е имейлът, който изпратих на Wild Casino и от който не получих отговор, помогнете, моля, не ми позволявайте да изтегля моите 1020 долара, спечелени законно:
Казвам се Хосе Кирос Галегос, от Коста Рика. Честно казано се чувствам измамен от това казино. Преди повече от две седмици направих важни залози, заложените суми бяха дебитирани от картата ми, направих печалби и оттам започна мрежата от измами и лъжи от ваша страна.
Изчаках 7 дни, за да изтегля печалбите си чрез банков превод към същата банкова сметка като моята карта, свързана за депозити, които имам в това казино.
Направих всички необходими стъпки, за да изтегля печалбите си чрез този метод и два пъти плащането ми беше отхвърлено поради грешка в системата, която погрешно посочи името ми на банкомата, като въведох José Gallegos, а не моето истинско име José Quirós Gallegos. И ти го формулираш погрешно, не аз. Освен това поради IBAN, който в моята страна се състои от 22 цифри, дори им изпратих снимка на банковата си сметка, където е IBAN, за да могат да проверят дали е правилен и все още само да посочват, че е грешен. И
Помолих ги да се обадят на телефонния ми номер 5 пъти и никога не ми се обадиха. В края на една седмица опити да видя кой може да поправи това, ми казаха, че банковият превод не е достъпен за моята страна Коста Рика. От разочарование ми казаха, че мога да изтегля парите през MoneyGram, опитах два пъти и не можах, защото и вашата система го отхвърли. След това ми казаха, че този метод на плащане не е достъпен и за моята страна.
След това ми казаха, че може да стане с проверка, но след това отново ми казаха, че не е достъпно за моята страна.
В края на две седмици идване и излизане в стотици чатове, лъжи и измами, те ми казаха, че единственият метод за Коста Рика е биткойн, въпреки че това е плащане, което няма стойност в моята страна, аз се съгласих като последна инстанция. Сега виждам, че всъщност не искате да ми платите и че се опитвам да изтегля с всички средства повече от две седмици и не беше възможно.
Отворих портфейла си, копирах адресната връзка, за да получа биткойните. Отново за моя изненада плащането беше отхвърлено. Сега се оказва, че като си смених телефона тия дни трябва да мина проверка, че никой не може да ми каже за какво става дума...
Сега дори не ми дават да тегля парите за биткойн. е невероятно. И ме карат да се обадя на номер, на който се опитах да се обадя, но обаждането не идва от моята страна. Така че сега те казват Изчакайте обаждането, въпреки че имам планирани 6 обаждания и никога не са ми се обаждали. Също така ми казват, че не знаят в кой ден ще се обадят... тоест ако искат може да изкарат до месец.
Имам всички чатове и доказателства за лъжи, неистини и други. Всички доказателства за това как това казино произволно ми е попречило с всички средства да взема моите законно постигнати печалби. Чувствам се измамен. Изисквам да приемете това сериозно, защото това е незаконна злоупотреба и незаконно задържане на добре спечелена печалба. Как е възможно казино, което се нарича сериозно, да накара клиент от друга държава да премине през всичко това. Вече разбрах, че загубих тези пари, че вие ми ги задържахте, дори можете да ги оставите на вас, ако искате, пари, които спечелих законно, но че за повече от 15 дни сте поставили всякакви пречки, така че Не мога да извадя. Оставете тези пари, но аз преценявам всичките си правни възможности да съдя, проучвам вашите партньори и международните правила на казиното, за да представя всички доказателства, които имам, които са много, за да представя моя случай. Както и да пусна опита си с вас във всички възможни платформи. Чувствам се разочарован, измамен и много съжалявам, че се доверих на това казино. Аз съм играч в други казина и никога не съм изпитвал нещо подобно. Аз съм образован човек, идвам от страна като Коста Рика с образовани хора, аз съм разследващ журналист и знам правата си и те са били нарушени от това казино. Опитах се да ви накарам да си сътрудничите и да намеря окончателно решение просто да изтегля печалбите си и да сложа край на този въпрос, в акт на добра воля бях търпелив, но вече смятам, че парите са загубени, това, което остава, е да отида в съда процедури и други опции, които имате под ръка.
Той се сбогува наистина разочарован от това казино,
Lic. Хосе Кирос Галегос.
This is the email I sent to Wild Casino and from which I have not had a response, help please do not let me withdraw my 1020 dollars earned legally:
My name is José Quirós Gallegos, from Costa Rica. I honestly feel scammed by this casino. More than two weeks ago I made important bets, the bet amounts were debited from my card, I made profits and from there the web of deception and lies on your part began.
I waited 7 days to withdraw my winnings by bank transfer to the same bank account as my card linked for deposits that I have at this casino.
I did all the required steps to withdraw my winnings through this method and twice my payment was rejected due to an error in the system that misstated my name on the ATM, by entering José Gallegos and not my real name José Quirós Gallegos. And you put that wrong, not me. Also because of the IBAN, which in my country is made up of 22 digits, I even sent them a photo of my bank account where the IBAN came so they could verify that it is correct and still only indicate that it was wrong. AND
I asked for them to call my phone number 5 times and they never called me back. At the end of a week of trying to see who could fix this, I was told that the bank transfer was not available for my country Costa Rica. Out of frustration, they told me that I could withdraw the money through MoneyGram, I tried twice and couldn't, because your system also rejected it. Then they told me that this payment method was not available for my country either.
Then, they told me it could be done by check, but then they told me again that it was not available for my country.
At the end of two weeks of coming and going in hundreds of chats and lies and deception, they told me that the only method for Costa Rica is Bitcoin, even though it is a payment that has no value in my country, I agreed as a last resort. Now seeing that you don't really want to pay me and that I have been trying to withdraw by all means for more than two weeks and it has not been possible.
I opened my wallet, copied the address link to receive the bitcoins. Again to my surprise the payment was rejected. Now it turns out that since I changed my phone these days I have to go through a verification that no one can tell me what it is about...
Now they don't even let me withdraw the money for bitcoin. Is incredible. And they make me call a number that I tried to call but the call does not come from my country. So now they say Wait for the call even though I have like 6 calls scheduled and they have never called me. They also tell me that they don't know what day they will call... meaning they can spend up to a month if they want.
I have all the chats and proof of lies, falsehoods and more. All the evidence of how this casino has arbitrarily prevented me by all means from taking out my legally achieved winnings. I feel cheated. I require you to take this seriously because it is an illegal abuse and illegal withholding of a well-earned profit. How is it possible that a casino that calls itself serious makes a customer from another country go through all this. I already realized that I lost that money, that you withheld it from me, you can even leave it to you if you want, money that I earned legally, but that in more than 15 days you have put up all kinds of obstacles so that I do not can take out. Leave that money, but I am evaluating all my legal options to sue, I am researching your partners and international casino regulations to bring all the evidence I have, which is many, to present my case. As well as putting my experience with you on all possible platforms. I feel frustrated, scammed and very sorry for trusting this casino. I am a player at other casinos and I have never ever experienced anything like this. I am an educated person, I come from a country like Costa Rica with educated people, I am an investigative journalist and I know my rights and these have been violated by this casino. I have tried to get you to collaborate and find a definitive solution to simply withdraw my profits and end this matter, in an act of good faith I have been patient, but I am already considering that money lost, what remains is to go to legal proceedings and other options you have at hand.
He says goodbye really disappointed to this casino,
Lic. José Quirós Gallegos.
Este es el correo que mandé a Wild Casino y del que no he tenido respuesta ayuda por favor no me dejan sacar mis 1020 dólares ganados legalmente:
Mi nombre es José Quirós Gallegos, de Costa Rica. Sinceramente me siento estafado por este casino. Hace más de dos semanas hice apuestas importantes, me debitaron de mi tarjeta los montos de apuestas, tuve ganancias y a partir de ahí empezó la maraña de engaños y mentiras por parte de ustedes.
Esperé 7 días para sacar mis ganancias por transferencia bancaria a la misma cuenta bancaria de mi tarjeta ligada para depósitos que tengo en este casino.
Hice todos los pasos requeridos para sacar mis ganancias a través de este método y dos veces me rechazaron el pago por un error en el sistema que puso mal en el cajero mi nombre, al poner José Gallegos y no mi nombre real José Quirós Gallegos. Y eso lo pusieron mal ustedes, no yo. También por el IBAN, que en mi país está compuesto por 22 dígitos, hasta les mandé una foto de mi cuenta bancaria donde venía el IBAN para que pudieran comprobar que está correcto y aún así ustedes solo indicar que estaba mal. E
Pedí que me llamaran a mi teléfono en 5 ocasiones y nunca me llamaron. Al término de una semana de estar tratando de ver quién solucionaba esto, me dijeron que la transferencia bancaria no estaba disponible para mi país Costa Rica. En mo frustración me indicaron que podía sacar el dinero por MoneyGram, intenté dos veces y no se pudo, porque el sistema de ustedes también lo rechazó. Luego me dijeron que ese método de pago tampoco estaba disponible para mí país.
Luego, me dijeron que se podía hacer por chec, pero luego me dijeron de nuevo que no estaba disponible para mí país.
Al término de dos semanas de venir e ir en cientos de chats y de mentiras y engaños, me indicaron que el único método para Costa Rica es Bitcoin, pese a que es un pago que no tiene ningún valor en mi país, accedí como último recurso ya viendo que ustedes no me quieren en realidad pagar y que tengo más de dos semanas tratando de retirar por todos los medios y no ha sido posible.
Abrí mi billetera, copié el enlace de dirección para recibir los bitcoin. Nuevamente para mi sorpresa fue rechazado el pago. Ahora resulta que como cambié de móvil en estos días tengo que pasar por una verificación que nadie me puede decir de qué trata...
Ahora ya ni por bitcoin me dejan sacar el dinero. Es increíble. Y me ponen a llamar a un número que intenté llamar pero no tiene salida la llamada desde mi país. Así que ahora dicen que Espere la llamada pese a que tengo como 6 llamadas programadas y jamás me han llamado. También me dicen que no saben qué día llamarán...es decir que pueden pasar hasta un mes si así lo quieren.
Tengo todos los chats y pruebas de mentiras, falsedades y demás. Todas las pruebas de cómo este casino arbitrariamente me ha impedido por todos los medios que saque mi ganancia lograda de forma legal. Me siento estafado. Requiero que tomen esto con seriedad porque es un abuso ilegal y retención ilegal de una ganancia bien lograda. Cómo es posible que un casino que se dice llamar serio, haga que un cliente de otro país pase por todo esto. Yo ya me mentalicé que perdí ese dinero, que ustedes me lo retuvieron, incluso, se lo pueden dejar ya si quieren, un dinero que gané legalmente, pero que ustedes en más de 15 días han puesto todo tipo de obstáculos para que yo no lo pueda sacar. Déjense ese dinero, pero yo estoy valorando todas mis opciones legales para demandar, estoy investigando acerca de partners de ustedes y regulaciones de casino internacional para llevar todas las pruebas que tengo que son muchas, para exponer mi caso. Así como poner mi experiencia con ustedes en todas las plataformas posibles. Me siento frustrado, estafado y lamentando mucho el haber confiado en este casino. Soy jugador de otros casinos y jamás jamás pasé por algo así. Soy una persona educada, vengo de un país como Costa Rica de gente educada, soy periodista de investigación y sé mis derechos y estos han sido violados por este casino. He intentado que ustedes colaboren y busquen una solución definitiva para simplemente ya sacar mis ganancias y dar por terminado este asunto, en un acto de buena fe he tenido paciencia, pero ya estoy dando por perdido ese dinero, lo que queda es acudir a instancias legales y demás opciones que tenga a la mano.
Se despide realmente decepcionado de este casino,
Lic. José Quirós Gallegos.
Здравейте, прочетох какъв е вашият проблем и вашата ситуация. Мисля, че в този случай няма какво да чакате и ви предлагамда подадете жалба тук на този линк . Включвам също ръководство, което може да ви помогне да разберете какво можете да очаквате от този процес: https://casino.guru/complaint-resolution-instructions
Както и да е, доста странно е, че казиното ви е дало няколко алтернативи, от които да избирате, само за да разберете, че действителният метод, който са ви дали, не е подходящ за вашата страна.
Колкото до обаждането, все още не знаете кога трябва да го получите, нали? Обаждане за проверка ли е?
Нашият екип обаче ще се опита да ви помогне и ще видим докъде ще стигнем. Също така със сигурност е хубаво, че имате и екранни снимки, защото те определено ще бъдат полезни.
Наистина се надявам всичко да се оправи.
Значи ще продължиш и ще го регистрираш?
Hi, I have read what your problem is and your situation. I think there is nothing to wait for in this case and I suggest you file a complaint here on this link. I am also including a guide that might help you to know what you can expect from this process: https://casino.guru/complaint-resolution-instructions
Anyway, it is quite strange that the casino has given you several alternatives to choose from only to find out that the actual method they have given you is not suitable for your country.
As for the call, you still don't know when you should get it, do you ? Is it a verification call ?
However, our team will try to help you out and we'll see where we get to. Also, it's certainly nice that you have screenshots as well, because they will definitely be helpful.
I really hope everything can be sorted out.
So you're gonna go ahead and file it ?
Здравейте. Накрая, след като се борих да ги накарам да ми позволят да изтегля парите, успях да го направя. Депозираха ме в биткойни, проблемът е, че в моята страна не мога да обменя тази валута за реални пари. Ще пробвам да видя как ще го използвам. Благодаря за подкрепата.
Hello. Finally, after fighting to get them to let me withdraw the money, I was able to do it. They deposited me in bitcoins, the problem is that in my country I cannot exchange that currency for real money. I'll try to see how I use it. Thanks for your support.
Hola. Finamente, luego de pelear para que me dejaran sacar el dinero, lo pude hacer. Me depositaron en bitcoins, el problema es que esa moneda en mi país no la puedo cambiar por dinero real. Intentaré ver cómo le doy uso. Gracias por tu apoyo.
Добри новини. Радвам се, че получихте парите си и не се наложи да подадете жалба. 😊☘️
Що се отнася до биткойните, мисля, че ще намерите някакво приложение за тях, така че ви пожелавам успех.
Good news. I'm glad you got your money and didn't have to file a complaint. 😊☘️
As for bitcoin, I think you will find some use for it, so I wish you the best of luck.
Започнах да играя с промоционален бонус от 10$ и играх до момента, имам 1000 печалби и се казва, че тъй като спечелих чрез използване на промоционален бонус, за да изтегля всички печалби, първо трябва да депозирам 50$ и да ги превъртя на поне 1 път, преди да мога да изтегля печалби... това звучи ли изобщо законно?
I started playing with a 10$ promotional bonus and played through till now I have 1000 in winnings and it says since I won by using a promotional bonus in order too withdrawal any winnings I’d first have too deposit 50$ and roll it over at least 1 time before I can withdrawal any winnings… does this sound at all legit?
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.