ФорумКазинаWild Casino - обща дискусия

Wild Casino - обща дискусия

преди 3 години от borkoborko39
|
5764 преглеждания 27 отговора |
|
1 2
преди 3 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Wild Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 3 години

Мисля, че не приемат играчи от България. Получих покана за турнир, но когато тръгнах да се регистрирам, България липсва в списъка. В правилата им пише, че не може да се играе от България.

borkoborko39
преди 3 години

Здравей Боркоборко39.

Благодарим ви за прозрението, прав сте. България не е в регистрационната форма, следователно играчите от България не могат да играят в това казино. Актуализирахме информацията на нашия уебсайт и вашето сътрудничество е високо оценено.

Автоматичен превод:
georgigmg07
преди 2 години

Здравейте,

доколкото знам, подадохте жалбата срещу Wild Pharao Casino . Тази тема е само за Wild Casino.

Моля, следете оплакването си. Нашият екип работи върху това.

Благодаря ти.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Съжалявам, не го разбрах

Автоматичен превод:
georgigmg07
преди 2 години

Няма проблем - просто мило напомняне 🙂

Автоматичен превод:
преди 2 години

Благодаря

Автоматичен превод:
преди 2 години

Проверих игрите на това казино, бонуси, залагания, максимален залог за домашни любимци и дори се опитах да потърся отзивите онлайн. Не намерих нищо в отделението за рецензии по някаква странна причина, освен добри отзиви. Веднага след като депозирах парите си, бях строго изключен от всички игри, с изключение на може би 10 от най-лошите налични игри, 5 от които изобщо не се заредиха. Така че бях принуден да опитам да заложа около 50 пъти бонуса и да депозирам средства в 5 лохотрон игри (не мога да си спомня точно сумата на залога, както оттогава, направих всичко възможно да затъмня това травмиращо игрово изживяване).

Когато проверих колко общо трябва да играя, общата сума беше някаква безумно висока сума като 8000 долара. От депозит от 100 долара. Може би не разбрах как работи залагането на този бонус, но когато прочетох много пъти, бях сигурен, че дори не мога да си представя сума по депозит+bonusXwager= 8000 долара. Когато им изпратих имейл, не получих отговор и не можете ръчно да деактивирате или отмените бонуса, дори няма опция. По чудо успях да се възползвам от 1 от 5 опции за игри за боклук и победих залога. Е, очевидно е било нагласено, защото току-що загубих всичките си пари в момента, в който победих залога. Изумен съм, че стигнах толкова далеч с това колко брутално ужасни бяха опциите за игра, над половината от които дори не зареждайте, може да ви напомня. Това казино е бутафория, колко хора са обрали, също като мен съм сигурен. НЕ БЪДЕТЕ ОРАБЕНИ И НАРУШЕНИ КАКТО направих аз. изхвърлете този боклук и се спасете, преди да е станало твърде късно. Имам екранни снимки на залозите и игрите и т.н.

Автоматичен превод:
ANGELOFSPIN17
преди 2 години

Здравейте,

благодаря ви за вашия опит.

Просто искам да съм сигурен, че си играл с някакъв бонус, нали?

Обикновено броят на наличните игри, когато играете с бонуса, може да е много ограничен.

Залагането зависи от условията и може да се приложи и към депозит + бонус.

Въпреки това мисля, че е просто съвпадение, че сте загубили веднага след приключване на залагането. Технически би било доста трудно да контролирате играта си на това ниво, ако не дори невъзможно.

Чувствайте се свободни да напишете своя собствена потребителска рецензия , моля.


Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте на всички, IwildCasino е класирано на 4-то място тук в Casinoguru.

Тъй като често търся нови казина и се доверявам на casinoguru, се регистрирах в iwildcasino. Проверката беше бърза. Депозит няма проблем! Колкото искаш!! Проблемът започва, когато спечелите голяма сума. За мен беше около 7000€ .- изплащане ??? Не, позволено ви е 400 евро на ден 🙁 след това 1200 евро??? Всичко това е добре, само ако искате да изплатите 400 евро, тогава системата показва Pending, т.е. в процес и не можете да правите други плащания дотогава. Както и да е, пак заложих всичко, все още чакам плащане от 1200 евро. 10 cent casino нищо за HIGH roller геймърите.

Автоматичен превод:
masot74
преди 2 години

ds easy to Здравейте,

Преместих публикацията ви тук, така че трябва да е лесно да я забележите. 🙂

Разбирам, че казината с по-ниски лимити не са съвсем подходящи за такива играчи. Предоставяме информация, че седмичният лимит е €1200, така че ако инвестирате известно време в малко проучване, може да забележите, че сме добавили специален филтър за намиране на казина, особено за високопоставени, което означава, че лимитите са по-високи:

file

разгледайте тук - просто изборът в момента не е толкова благоприятен за играчи от Германия.

Предполагам, че винаги можете да проверите лимитите на казиното тук на Casino Guru или в Правилата и условията на казиното, но най-доброто предложение би било винаги да питате директно чата на живо.

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

помощ Трябва да подам жалба срещу wild casino, че ме блокира

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

след като спечелих 1400 тази вечер в wild casino тази вечер, те внезапно ме заключиха от моя акаунт, всъщност ме заключиха от целия сайт и имейл адресът, който се показва, е фалшив, наистина имам нужда от помощ


Автоматичен превод:
sstepina65
преди 11 месеца

Здравейте, бих започнал с това, че това казино не беше най-добрият избор. Виждали ли сте неговия индекс на безопасност ? Тя е доста ниска и бих внимавал да депозирам тук.

Както и да е, що се отнася до оплакванията, какъв точно е вашият проблем? Ако се интересувате да отворите такъв, можете да го отворите тук на тази връзка:https://casino.guru/complaints/all

Относно проблема с казиното, казаха ли ви защо са блокирали акаунта ви?

Кажи ми.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Това е имейлът, който изпратих на Wild Casino и от който не получих отговор, помогнете, моля, не ми позволявайте да изтегля моите 1020 долара, спечелени законно:


Казвам се Хосе Кирос Галегос, от Коста Рика. Честно казано се чувствам измамен от това казино. Преди повече от две седмици направих важни залози, заложените суми бяха дебитирани от картата ми, направих печалби и оттам започна мрежата от измами и лъжи от ваша страна.

Изчаках 7 дни, за да изтегля печалбите си чрез банков превод към същата банкова сметка като моята карта, свързана за депозити, които имам в това казино.

Направих всички необходими стъпки, за да изтегля печалбите си чрез този метод и два пъти плащането ми беше отхвърлено поради грешка в системата, която погрешно посочи името ми на банкомата, като въведох José Gallegos, а не моето истинско име José Quirós Gallegos. И ти го формулираш погрешно, не аз. Освен това поради IBAN, който в моята страна се състои от 22 цифри, дори им изпратих снимка на банковата си сметка, където е IBAN, за да могат да проверят дали е правилен и все още само да посочват, че е грешен. И


Помолих ги да се обадят на телефонния ми номер 5 пъти и никога не ми се обадиха. В края на една седмица опити да видя кой може да поправи това, ми казаха, че банковият превод не е достъпен за моята страна Коста Рика. От разочарование ми казаха, че мога да изтегля парите през MoneyGram, опитах два пъти и не можах, защото и вашата система го отхвърли. След това ми казаха, че този метод на плащане не е достъпен и за моята страна.

След това ми казаха, че може да стане с проверка, но след това отново ми казаха, че не е достъпно за моята страна.

В края на две седмици идване и излизане в стотици чатове, лъжи и измами, те ми казаха, че единственият метод за Коста Рика е биткойн, въпреки че това е плащане, което няма стойност в моята страна, аз се съгласих като последна инстанция. Сега виждам, че всъщност не искате да ми платите и че се опитвам да изтегля с всички средства повече от две седмици и не беше възможно.

Отворих портфейла си, копирах адресната връзка, за да получа биткойните. Отново за моя изненада плащането беше отхвърлено. Сега се оказва, че като си смених телефона тия дни трябва да мина проверка, че никой не може да ми каже за какво става дума...

Сега дори не ми дават да тегля парите за биткойн. е невероятно. И ме карат да се обадя на номер, на който се опитах да се обадя, но обаждането не идва от моята страна. Така че сега те казват Изчакайте обаждането, въпреки че имам планирани 6 обаждания и никога не са ми се обаждали. Също така ми казват, че не знаят в кой ден ще се обадят... тоест ако искат може да изкарат до месец.

Имам всички чатове и доказателства за лъжи, неистини и други. Всички доказателства за това как това казино произволно ми е попречило с всички средства да взема моите законно постигнати печалби. Чувствам се измамен. Изисквам да приемете това сериозно, защото това е незаконна злоупотреба и незаконно задържане на добре спечелена печалба. Как е възможно казино, което се нарича сериозно, да накара клиент от друга държава да премине през всичко това. Вече разбрах, че загубих тези пари, че вие ми ги задържахте, дори можете да ги оставите на вас, ако искате, пари, които спечелих законно, но че за повече от 15 дни сте поставили всякакви пречки, така че Не мога да извадя. Оставете тези пари, но аз преценявам всичките си правни възможности да съдя, проучвам вашите партньори и международните правила на казиното, за да представя всички доказателства, които имам, които са много, за да представя моя случай. Както и да пусна опита си с вас във всички възможни платформи. Чувствам се разочарован, измамен и много съжалявам, че се доверих на това казино. Аз съм играч в други казина и никога не съм изпитвал нещо подобно. Аз съм образован човек, идвам от страна като Коста Рика с образовани хора, аз съм разследващ журналист и знам правата си и те са били нарушени от това казино. Опитах се да ви накарам да си сътрудничите и да намеря окончателно решение просто да изтегля печалбите си и да сложа край на този въпрос, в акт на добра воля бях търпелив, но вече смятам, че парите са загубени, това, което остава, е да отида в съда процедури и други опции, които имате под ръка.

Той се сбогува наистина разочарован от това казино,


Lic. Хосе Кирос Галегос.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Някой от Гуру, който може да ме напътства как да продължа и какво да правя. Благодаря ти.

Автоматичен превод:
jomamara10
преди 10 месеца

Здравейте, прочетох какъв е вашият проблем и вашата ситуация. Мисля, че в този случай няма какво да чакате и ви предлагамда подадете жалба тук на този линк . Включвам също ръководство, което може да ви помогне да разберете какво можете да очаквате от този процес: https://casino.guru/complaint-resolution-instructions

Както и да е, доста странно е, че казиното ви е дало няколко алтернативи, от които да избирате, само за да разберете, че действителният метод, който са ви дали, не е подходящ за вашата страна.

Колкото до обаждането, все още не знаете кога трябва да го получите, нали? Обаждане за проверка ли е?

Нашият екип обаче ще се опита да ви помогне и ще видим докъде ще стигнем. Също така със сигурност е хубаво, че имате и екранни снимки, защото те определено ще бъдат полезни.

Наистина се надявам всичко да се оправи.

Значи ще продължиш и ще го регистрираш?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 10 месеца

Здравейте. Накрая, след като се борих да ги накарам да ми позволят да изтегля парите, успях да го направя. Депозираха ме в биткойни, проблемът е, че в моята страна не мога да обменя тази валута за реални пари. Ще пробвам да видя как ще го използвам. Благодаря за подкрепата.

Автоматичен превод:
jomamara10
преди 10 месеца

Добри новини. Радвам се, че получихте парите си и не се наложи да подадете жалба. 😊☘️

Що се отнася до биткойните, мисля, че ще намерите някакво приложение за тях, така че ви пожелавам успех.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Започнах да играя с промоционален бонус от 10$ и играх до момента, имам 1000 печалби и се казва, че тъй като спечелих чрез използване на промоционален бонус, за да изтегля всички печалби, първо трябва да депозирам 50$ и да ги превъртя на поне 1 път, преди да мога да изтегля печалби... това звучи ли изобщо законно?

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини