ФорумКазинаWazamba Casino - обща дискусия

Wazamba Casino - обща дискусия (страница 15)

преди 3 години от Matiseli
|
49019 преглеждания 344 отговора |
|
1...14 15 16...19
Добавете пост
Jirivotr1992
преди 2 месеца

Със сигурност не звучи най-добре, но както беше казано, опитайте се да задържите малко. Когато всеки ти пише нещо различно, не е разумно, но ако някой друг винаги те хваща, вероятно е безполезно. Освен това не мисля, че това е фиктивен отдел, защото много казина имат същото и ако наистина имат забавяне или технически затруднения, това може да отнеме време. Много бих искал фактът, че вече сте получили някои тегления, и то не малки, така че може би ще е въпрос на време.

Ако не, знаете, че можете да се свържете с нас и ние ще се опитаме да ви помогнем.

Предполагам, че скоро ще се появят пари в сметката ви или ще получите нова информация.

Когато това се случи, уведомете ме. 🙂

Автоматичен превод:
Публикация на Jirivotr1992 е изтрит
Jaro
преди 2 месеца

Смуча като луд, честен човек съм, да, бях доста нервен за това, дори след като прочетох отзивите ви, но разбирам, аз също играя, така че някои хора започват да се ритат, когато загубят, нищо важно, днес парите ми пристигнаха по сметката, преводът ми излезе 500 кк, но това са дребни неща

Автоматичен превод:
Jirivotr1992
преди 2 месеца

Разбирате ли, понякога просто трябва да изчакате и нещата ще се наредят от само себе си. Знам обаче, че понякога нещата не трябва да се оставят на случайността, затова ви поздравявам от сърце и се радвам, че сте получили парите си. ☘️😊

Не знам дали съм ви питал преди, но какъв метод избрахте, след като ви струваше някакви такси?

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Разбирате ли, понякога просто трябва да изчакате и нещата ще се наредят от само себе си. Знам обаче, че понякога нещата не трябва да се оставят на случайността, затова ви поздравявам от сърце и се радвам, че сте получили парите си. ☘️😊

Не знам дали съм ви питал преди, но какъв метод избрахте, след като ви струваше някакви такси?

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Направих теглене по банков път, поради тази причина бях доста объркан, защото ми отказаха да теглят на картата безброй пъти, казиното е добро, но определено има какво да се подобрява, както и да е, както вече писах парите пристигнаха днес, тогава бях допълнително объркан от ревютата тук, които някои Разбира се, смея да кажа, че няма да са верни, някой губи 100 000 и след това има нерви в кофата и отива да пише ревюта навсякъде, но това беше В моя случай, благодаря и успех на играчите, успех и не губете казармата

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Пиша, за да потърся помощ относно неразрешен проблем с изплащането на наградата ми от турнира EURO Roulette Race Week. Класирах се на второ място в това събитие, което може да бъде потвърдено от моята история на залагания и турнирната класация.

Съгласно правилата и условията паричната награда от 1000 € трябваше да бъде кредитирана в сметката ми в рамките на 72 часа. За съжаление измина една седмица, а аз все още не съм получил паричната награда. Това е явно нарушение на правилата и условията от страна на казиното.

Свързах се с поддръжката на живо и изпратих имейли, те не ми дадоха никакъв отговор или обяснение в продължение на четири дни. Ако не получа никакъв отговор от казиното, какви опции имам?

Свързани ли са с организации за честни игри, където мога да подам жалба?

Има ли възможност за правни действия?

Всяка помощ от общността е полезна.

Благодаря предварително!

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Направих теглене по банков път, поради тази причина бях доста объркан, защото ми отказаха да теглят на картата безброй пъти, казиното е добро, но определено има какво да се подобрява, както и да е, както вече писах парите пристигнаха днес, тогава бях допълнително объркан от ревютата тук, които някои Разбира се, смея да кажа, че няма да са верни, някой губи 100 000 и след това има нерви в кофата и отива да пише ревюта навсякъде, но това беше В моя случай, благодаря и успех на играчите, успех и не губете казармата

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

И така, какво ще кажете за написването на ваш собствен преглед, където можете да споделите опита си с други? Може би ще помогне на някого в бъдеще.😉

Просто следвайте тази връзка, ако искате да споделите.

Просто се радвам, че все пак си получи парите.👌

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Пиша, за да потърся помощ относно неразрешен проблем с изплащането на наградата ми от турнира EURO Roulette Race Week. Класирах се на второ място в това събитие, което може да бъде потвърдено от моята история на залагания и турнирната класация.

Съгласно правилата и условията паричната награда от 1000 € трябваше да бъде кредитирана в сметката ми в рамките на 72 часа. За съжаление измина една седмица, а аз все още не съм получил паричната награда. Това е явно нарушение на правилата и условията от страна на казиното.

Свързах се с поддръжката на живо и изпратих имейли, те не ми дадоха никакъв отговор или обяснение в продължение на четири дни. Ако не получа никакъв отговор от казиното, какви опции имам?

Свързани ли са с организации за честни игри, където мога да подам жалба?

Има ли възможност за правни действия?

Всяка помощ от общността е полезна.

Благодаря предварително!

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

здрасти Получихте ли актуализации относно цената, която сте спечелили? Моля, уведомете ни и ако имате нужда от помощ за получаване на парите, нашият екип за оплаквания може да се опита да се намеси в този случай.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Добър вечер, чакам три тегления от казино wazamba от 17-то число на месеца и все още нищо, в чатовете ми продължават да отговарят за забавяне на обработката поради натоварване, какво ще се случи, чувствам, че ще загубя парите, които спечели... Минаха 10 работни дни и нищо, докато ми казаха 1 до 3 работни дни.... 🤔🤔🤔🤔🤔

Автоматичен превод:
Публикация на agsrules99 е изтрит
преди 2 месеца

Добро утро. Някой знае ли адреса на офиса на Wazamba?

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Добър вечер, чакам три тегления от казино wazamba от 17-то число на месеца и все още нищо, в чатовете ми продължават да отговарят за забавяне на обработката поради натоварване, какво ще се случи, чувствам, че ще загубя парите, които спечели... Минаха 10 работни дни и нищо, докато ми казаха 1 до 3 работни дни.... 🤔🤔🤔🤔🤔

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Имахте ли актуализации относно вашите тегления? Ако нямате късмет, нашият екип за оплаквания може да се опита да се намеси, но само след изтичане на 14-дневния период. Уведомете ни, моля.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Добро утро. Някой знае ли адреса на офиса на Wazamba?

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Ние не.🤷‍♀️

Опитвате ли се да се свържете с тях относно вашата жалба ? Надяваме се, че нашият екип ще може да направи това скоро и вашият случай ще бъде разрешен. Стискам палци.🤞

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

здрасти Получихте ли актуализации относно цената, която сте спечелили? Моля, уведомете ни и ако имате нужда от помощ за получаване на парите, нашият екип за оплаквания може да се опита да се намеси в този случай.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Вчера се свързах с поддръжката на живо. Казаха, че плащането е извършено миналия четвъртък, но може да отнеме 3-5 работни дни, докато парите пристигнат. Те вече закъсняват със 7 дни с изплащането на паричните награди, но ще изчакам до сряда и ще ви държа в течение. Благодаря за отговора.

Автоматичен превод:
agsrules99
преди 2 месеца

Това е добра новина. Можете да опитате да проверите и при вашия доставчик на плащания, за да видите дали всичко е наред от тяхна страна.

Уведомете ни, ще чакаме тук.

Автоматичен превод:
Romi
преди 2 месеца

Вчера се свързах отново с поддръжката на живо. Най-накрая проблемът беше решен и те кредитираха спечелената награда в моя акаунт. Въпреки че закъсняха с 9 дни, все пак се радвам, че най-накрая се разреши. Сега преминавам през процеса на теглене. Благодаря ти за помощта!

Автоматичен превод:
Romi
преди 2 месеца

Здравейте, може ли някой да обработи жалбата ми? Отворено е в понеделник. Благодаря ти

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Добро утро, ударих джакпот от 62 000 хиляди на Wazamba и след като платих 25 000 евро, те затвориха сметката, без да ми дадат никакви обяснения... ужасно

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Вчера се свързах отново с поддръжката на живо. Най-накрая проблемът беше решен и те кредитираха спечелената награда в моя акаунт. Въпреки че закъсняха с 9 дни, все пак се радвам, че най-накрая се разреши. Сега преминавам през процеса на теглене. Благодаря ти за помощта!

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

9 дни са много, но в крайна сметка най-важното е, че получихте наградата, както казвате.

Когато споменавате, че ще теглите пари сега, не забравяйте да ни уведомите как става и това. Какъв метод на плащане използвате? 🙂

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Здравейте, може ли някой да обработи жалбата ми? Отворено е в понеделник. Благодаря ти

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Здравейте, ето един таймер, който е важен за всички страни. Томас има доста оплаквания и се опитва да стигне до всеки играч възможно най-скоро, но трябва да сте търпеливи. Той ще прегледа вашите съобщения, които сте му изпратили, и след това ще ви отговори.

file

Но за вашата ситуация. Не мисля, че е редно просто да затворя акаунта на играч без обяснение и това също би ме разстроило. Когато спечелите джакпота, поздравления, но наистина не разбирам защо ви е платена само половината от него. Казиното обясни ли ви това?

Както и да е, надявам се да се оправи и да получиш всичките си пари. Ако имате актуализация, не забравяйте да ме уведомите.

Автоматичен превод:
1...14 15 16...19
Отидете на страницаот 19 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още