Със сигурност не звучи най-добре, но както беше казано, опитайте се да задържите малко. Когато всеки ти пише нещо различно, не е разумно, но ако някой друг винаги те хваща, вероятно е безполезно. Освен това не мисля, че това е фиктивен отдел, защото много казина имат същото и ако наистина имат забавяне или технически затруднения, това може да отнеме време. Много бих искал фактът, че вече сте получили някои тегления, и то не малки, така че може би ще е въпрос на време.
Ако не, знаете, че можете да се свържете с нас и ние ще се опитаме да ви помогнем.
Предполагам, че скоро ще се появят пари в сметката ви или ще получите нова информация.
Когато това се случи, уведомете ме. 🙂
It certainly doesn't sound the best, but as was said, try to hold on a little. When everyone writes you something different, it's not reasonable, but if someone else always gets to you, it's probably useless. Also, I don't think it's a fictitious department, because many casinos have the same and if they really have a delay or technical difficulties, then it can take time. I would really like the fact that you have already received some withdrawals, and not small ones, so maybe it will be a matter of time.
If not, you know that you can contact us and we will try to help you.
I guess money will appear in your account soon or you will get some new information.
When that happens, let me know. 🙂
To určite neznie najlepšie ale ako bolo povedané skús troška vydržať. Keď ti každý napíše niečo iné tak to nie je rozumné, ale ak sa k tebe dostane stále niekto iný tak je to asi zbytočné. Taktiež si nemyslím, že by to bolo fiktívne oddelenie, pretože veľa kasín má rovnaké a ak naozaj majú delay alebo technické potiaže, tak to môže trvať. Ja by som sa popravde chytal toho, že ti už nejaké výbery a nie malé aj prišli, takže možno to bude otázkou času.
Ak nie, vieš, źe sa môžeš na nás obrátiť a pokúsime sa ti pomôcť.
Hádam sa čoskoro objavia peniaze na tvojom účte alebo dostaneš nejaké nové informácie.
Keď sa tak stane daj vedieť. 🙂