ФорумКазинаWazamba Casino - обща дискусия

Wazamba Casino - обща дискусия (страница 14)

преди 3 години от Matiseli
|
58623 преглеждания 354 отговора |
|
1...13 14 15...18
mondis97
преди 5 месеца

Не е за вярване, как е възможно това?

Автоматичен превод:
Jirivotr1992
преди 5 месеца

Здравейте, мога ли също така да знам дали казиното ви е посочило някаква причина, поради която имате проблем с 3 селекции? Колко време продължават проблемите? Правилно ли разбирам, че още не сте получили парите?

Чувствайте се свободни да ми пишете повече за това, за да знам дали имате нужда от помощ или не.

Ще чакам отговор.

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Здравейте, мога ли също така да знам дали казиното ви е посочило някаква причина, поради която имате проблем с 3 селекции? Колко време продължават проблемите? Правилно ли разбирам, че още не сте получили парите?

Чувствайте се свободни да ми пишете повече за това, за да знам дали имате нужда от помощ или не.

Ще чакам отговор.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Здравейте, благодаря ви за отговора, да, имам огромен проблем, две тегления, едното 5000 kx, второто 2800, и двете са добре, тегленето беше към картата, вторият ден по сметката, 3 тегления 12500 с факт, че уж надхвърлих сумата за теглене от 500 евро, така че превъртях 100 kc и направих теглене от 12 400 kc след известно време, на следващия ден пак беше отхвърлено, вече го обърках, препоръчахме банков превод , продължава вече 4 дни и още нищо, само че нищо не ми казват, че няма части и все пишат на финансовия отдел, че ще ми отложат избора като спешен, разбира се всичко е фиктивно , не препоръчвам на никого да играе в това казино, само ще загубите много пари и нерви

Автоматичен превод:
Jaro
преди 4 месеца

Имам достатъчно скрийншотове от комуникация и т.н. Документират всичко старателно, ако изпратят парите, ще напиша всичко тук внимателно

Автоматичен превод:
Jirivotr1992
преди 4 месеца

Здравейте,

стискам палци за това внимателно документиране, това е много добър подход в такива ситуации.

Трябва да бъда честен, като цяло ми се струва, че започва да има проблем с използването на платежни/дебитни карти в тази индустрия като цяло. Някои държави вече го забраниха напълно тази година. Разбира се, не искам да защитавам никого, но фактът, че те почти веднага предложиха банков превод, има смисъл в този контекст. Плюс това, като добавите към това предишните селекции бяха доста добри, това наистина ми звучи като моментен проблем. Както и да е, банковите преводи обикновено отнемат няколко дни и ако тегленията на карти не работят за никого в това казино сега, тогава финансовият отдел трябва да е абсолютно затрупан с нови заявки. Така че може да се очакват закъснения и се надявам да имат справедлив списък с чакащи.

Моля, опитайте се да издържите, това казино не е от тези, които не плащат директно и със сигурност не е намерението да изкушавате играчи със забавени изплащания, смея да кажа.

Както и да е, благодаря много за тази информация. Разбира се, ние се интересуваме от по-нататъшното развитие и се надяваме парите да се появят много скоро!


Автоматичен превод:
Radka
преди 4 месеца

Здравейте и благодаря, както вече писах, те документират всичко внимателно и ако парите дойдат, ще напиша всичко правилно тук, не съм тук, за да навредя на казиното, а за да помогна на себе си и евентуално да помогна на други играчи, моят преглед, аз не съм тук, за да развалям

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Здравейте,

стискам палци за това внимателно документиране, това е много добър подход в такива ситуации.

Трябва да бъда честен, като цяло ми се струва, че започва да има проблем с използването на платежни/дебитни карти в тази индустрия като цяло. Някои държави вече го забраниха напълно тази година. Разбира се, не искам да защитавам никого, но фактът, че те почти веднага предложиха банков превод, има смисъл в този контекст. Плюс това, като добавите към това предишните селекции бяха доста добри, това наистина ми звучи като моментен проблем. Както и да е, банковите преводи обикновено отнемат няколко дни и ако тегленията на карти не работят за никого в това казино сега, тогава финансовият отдел трябва да е абсолютно затрупан с нови заявки. Така че може да се очакват закъснения и се надявам да имат справедлив списък с чакащи.

Моля, опитайте се да издържите, това казино не е от тези, които не плащат директно и със сигурност не е намерението да изкушавате играчи със забавени изплащания, смея да кажа.

Както и да е, благодаря много за тази информация. Разбира се, ние се интересуваме от по-нататъшното развитие и се надяваме парите да се появят много скоро!


Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Огромен проблем обаче е, че в онлайн поддръжката ще ви пишат, че нямат информация за избора ви, че е в компетенцията на измисления финансов отдел според мен, което е доста странно, всеки съветник ще пише ти нещо съвсем различно

Автоматичен превод:
Jirivotr1992
преди 4 месеца

Със сигурност не звучи най-добре, но както беше казано, опитайте се да задържите малко. Когато всеки ти пише нещо различно, не е разумно, но ако някой друг винаги те хваща, вероятно е безполезно. Освен това не мисля, че това е фиктивен отдел, защото много казина имат същото и ако наистина имат забавяне или технически затруднения, това може да отнеме време. Много бих искал фактът, че вече сте получили някои тегления, и то не малки, така че може би ще е въпрос на време.

Ако не, знаете, че можете да се свържете с нас и ние ще се опитаме да ви помогнем.

Предполагам, че скоро ще се появят пари в сметката ви или ще получите нова информация.

Когато това се случи, уведомете ме. 🙂

Автоматичен превод:
Jaro
преди 4 месеца

Смуча като луд, честен човек съм, да, бях доста нервен за това, дори след като прочетох отзивите ви, но разбирам, аз също играя, така че някои хора започват да се ритат, когато загубят, нищо важно, днес парите ми пристигнаха по сметката, преводът ми излезе 500 кк, но това са дребни неща

Автоматичен превод:
Jirivotr1992
преди 4 месеца

Разбирате ли, понякога просто трябва да изчакате и нещата ще се наредят от само себе си. Знам обаче, че понякога нещата не трябва да се оставят на случайността, затова ви поздравявам от сърце и се радвам, че сте получили парите си. ☘️😊

Не знам дали съм ви питал преди, но какъв метод избрахте, след като ви струваше някакви такси?

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Разбирате ли, понякога просто трябва да изчакате и нещата ще се наредят от само себе си. Знам обаче, че понякога нещата не трябва да се оставят на случайността, затова ви поздравявам от сърце и се радвам, че сте получили парите си. ☘️😊

Не знам дали съм ви питал преди, но какъв метод избрахте, след като ви струваше някакви такси?

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Направих теглене по банков път, поради тази причина бях доста объркан, защото ми отказаха да теглят на картата безброй пъти, казиното е добро, но определено има какво да се подобрява, както и да е, както вече писах парите пристигнаха днес, тогава бях допълнително объркан от ревютата тук, които някои Разбира се, смея да кажа, че няма да са верни, някой губи 100 000 и след това има нерви в кофата и отива да пише ревюта навсякъде, но това беше В моя случай, благодаря и успех на играчите, успех и не губете казармата

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Пиша, за да потърся помощ относно неразрешен проблем с изплащането на наградата ми от турнира EURO Roulette Race Week. Класирах се на второ място в това събитие, което може да бъде потвърдено от моята история на залагания и турнирната класация.

Съгласно правилата и условията паричната награда от 1000 € трябваше да бъде кредитирана в сметката ми в рамките на 72 часа. За съжаление измина една седмица, а аз все още не съм получил паричната награда. Това е явно нарушение на правилата и условията от страна на казиното.

Свързах се с поддръжката на живо и изпратих имейли, те не ми дадоха никакъв отговор или обяснение в продължение на четири дни. Ако не получа никакъв отговор от казиното, какви опции имам?

Свързани ли са с организации за честни игри, където мога да подам жалба?

Има ли възможност за правни действия?

Всяка помощ от общността е полезна.

Благодаря предварително!

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Направих теглене по банков път, поради тази причина бях доста объркан, защото ми отказаха да теглят на картата безброй пъти, казиното е добро, но определено има какво да се подобрява, както и да е, както вече писах парите пристигнаха днес, тогава бях допълнително объркан от ревютата тук, които някои Разбира се, смея да кажа, че няма да са верни, някой губи 100 000 и след това има нерви в кофата и отива да пише ревюта навсякъде, но това беше В моя случай, благодаря и успех на играчите, успех и не губете казармата

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

И така, какво ще кажете за написването на ваш собствен преглед, където можете да споделите опита си с други? Може би ще помогне на някого в бъдеще.😉

Просто следвайте тази връзка, ако искате да споделите.

Просто се радвам, че все пак си получи парите.👌

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Пиша, за да потърся помощ относно неразрешен проблем с изплащането на наградата ми от турнира EURO Roulette Race Week. Класирах се на второ място в това събитие, което може да бъде потвърдено от моята история на залагания и турнирната класация.

Съгласно правилата и условията паричната награда от 1000 € трябваше да бъде кредитирана в сметката ми в рамките на 72 часа. За съжаление измина една седмица, а аз все още не съм получил паричната награда. Това е явно нарушение на правилата и условията от страна на казиното.

Свързах се с поддръжката на живо и изпратих имейли, те не ми дадоха никакъв отговор или обяснение в продължение на четири дни. Ако не получа никакъв отговор от казиното, какви опции имам?

Свързани ли са с организации за честни игри, където мога да подам жалба?

Има ли възможност за правни действия?

Всяка помощ от общността е полезна.

Благодаря предварително!

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

здрасти Получихте ли актуализации относно цената, която сте спечелили? Моля, уведомете ни и ако имате нужда от помощ за получаване на парите, нашият екип за оплаквания може да се опита да се намеси в този случай.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Добър вечер, чакам три тегления от казино wazamba от 17-то число на месеца и все още нищо, в чатовете ми продължават да отговарят за забавяне на обработката поради натоварване, какво ще се случи, чувствам, че ще загубя парите, които спечели... Минаха 10 работни дни и нищо, докато ми казаха 1 до 3 работни дни.... 🤔🤔🤔🤔🤔

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Добро утро. Някой знае ли адреса на офиса на Wazamba?

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Добър вечер, чакам три тегления от казино wazamba от 17-то число на месеца и все още нищо, в чатовете ми продължават да отговарят за забавяне на обработката поради натоварване, какво ще се случи, чувствам, че ще загубя парите, които спечели... Минаха 10 работни дни и нищо, докато ми казаха 1 до 3 работни дни.... 🤔🤔🤔🤔🤔

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Имахте ли актуализации относно вашите тегления? Ако нямате късмет, нашият екип за оплаквания може да се опита да се намеси, но само след изтичане на 14-дневния период. Уведомете ни, моля.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Добро утро. Някой знае ли адреса на офиса на Wazamba?

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Ние не.🤷‍♀️

Опитвате ли се да се свържете с тях относно вашата жалба ? Надяваме се, че нашият екип ще може да направи това скоро и вашият случай ще бъде разрешен. Стискам палци.🤞

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

здрасти Получихте ли актуализации относно цената, която сте спечелили? Моля, уведомете ни и ако имате нужда от помощ за получаване на парите, нашият екип за оплаквания може да се опита да се намеси в този случай.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Вчера се свързах с поддръжката на живо. Казаха, че плащането е извършено миналия четвъртък, но може да отнеме 3-5 работни дни, докато парите пристигнат. Те вече закъсняват със 7 дни с изплащането на паричните награди, но ще изчакам до сряда и ще ви държа в течение. Благодаря за отговора.

Автоматичен превод:
agsrules99
преди 4 месеца

Това е добра новина. Можете да опитате да проверите и при вашия доставчик на плащания, за да видите дали всичко е наред от тяхна страна.

Уведомете ни, ще чакаме тук.

Автоматичен превод:
1...13 14 15...18
Отидете на страницаот 18 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини