ФорумКазинаWazamba Casino - обща дискусия

Wazamba Casino - обща дискусия (страница 14)

преди 3 години от Matiseli
|
49065 преглеждания 344 отговора |
|
1...13 14 15...19
Добавете пост
Jaro
преди 3 месеца

Само да актуализирам тук, че ми беше изплатено тази сутрин, бяха малко по-малко от две седмици, но единственото важно нещо е, че получих печалбите си, поздравления Wazamba!

file

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Поисках 3 тегления от wazamba от 23.05. ще получа ли парите си или е измама?

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Поисках 3 тегления от wazamba от 23.05. ще получа ли парите си или е измама?

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Здравейте, виждам, че чакате няколко дни за вашите тегления, така че да не съм скептичен в началото. Свързахте ли се с казиното и проверихте ли дали всичко е наред?

Също така, имате ли вече потвърден акаунт тук или това не беше необходимо? Играхте ли с някакъв бонус?

Даваме на казината 14 дни да подредят всичко необходимо около тегленето и да ви изпратят парите, така че можете да ме уведомите, ако това не се случи.

Ще чакам вашия отговор.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Здравейте, виждам, че чакате няколко дни за вашите тегления, така че да не съм скептичен в началото. Свързахте ли се с казиното и проверихте ли дали всичко е наред?

Също така, имате ли вече потвърден акаунт тук или това не беше необходимо? Играхте ли с някакъв бонус?

Даваме на казината 14 дни да подредят всичко необходимо около тегленето и да ви изпратят парите, така че можете да ме уведомите, ако това не се случи.

Ще чакам вашия отговор.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Да, говорих с тях и акаунтът ми е наред, просто ми прави впечатление, че единият представител ми казва, че има технически проблем с акаунта ми при теглене, а другият представител ми казва, че всичко е наред и че трябва да минат 3 дни тегленията са завършени! Имам всички копия в имейла си. Започвам да се притеснявам, ако не завършат тегленията ми, какво ще се случи?

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Само да актуализирам тук, че ми беше изплатено тази сутрин, бяха малко по-малко от две седмици, но единственото важно нещо е, че получих печалбите си, поздравления Wazamba!

file

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Много се радвам да чуя подобна информация и се радвам, че сте получили парите си. Бих казал, че не е най-малкото и казиното не беше най-бързото в изплащането, но важното е, както казахте, резултатът. ☘️🎉😊

Мислите ли, че все още ще играете тук и ще се адаптирате към това колко време отне тегленето или предпочитате да намерите казино, което има по-добър процес?

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Много се радвам да чуя подобна информация и се радвам, че сте получили парите си. Бих казал, че не е най-малкото и казиното не беше най-бързото в изплащането, но важното е, както казахте, резултатът. ☘️🎉😊

Мислите ли, че все още ще играете тук и ще се адаптирате към това колко време отне тегленето или предпочитате да намерите казино, което има по-добър процес?

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Все още не съм получил парите си, друг потребител ви каза, че са получили

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Да, говорих с тях и акаунтът ми е наред, просто ми прави впечатление, че единият представител ми казва, че има технически проблем с акаунта ми при теглене, а другият представител ми казва, че всичко е наред и че трябва да минат 3 дни тегленията са завършени! Имам всички копия в имейла си. Започвам да се притеснявам, ако не завършат тегленията ми, какво ще се случи?

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Ако нищо не се случи до времето, посочено в моя отговор, и следователно нямате пари и казиното не разреши нищо, тогава ще има възможност да подадете жалба при нас, където ние ще се опитаме да ви помогнем.

Твърдо вярвам обаче, че това няма да се наложи. Също така току-що отписах играч, на когото отнеха почти две седмици, за да се оттегли, така че предполагам, че може да отнеме и във вашия случай.

Така че ще чакам как ще се развие ситуацията и дано дойдете с добри новини. 🙂

Автоматичен превод:
Jaro
преди 3 месеца

Добре, много ви благодаря, ще ви актуализирам

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Все още не съм получил парите си, друг потребител ви каза, че са получили

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Да, знам, отговорът не беше насочен към вас, а към другия играч, отговарях на mondis97.

Както и да е, ще изчакам какво ще измислите и каква актуализация ще имате. Ще се надявам на положителен. 🙂

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

ДОБЪР ВЕЧЕР ИМАМ НУЖДА ОТ ВАШАТА ПОМОЩ НЕЗАБАВНО, ТЪЙ КАТО ИМАМ ДВЕ ОТЛОЖЕНИ ТЕГЛЕНИЯ В КАЗИНОТО wazamba ОТ 17/6 18/6, КОИТО ТРЯБВА ДА СЕ ЗАВЪРШАТ ВЕДНАГА, ТАКА ЧЕ ТРЯБВА ДА СЕ ЗАВЪРШИ, АКО Е ВЪЗМОЖНО ПИТАЙТЕ ДНЕС!

Редактиран от автора преди 3 месеца
Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Мога ли да получа отговор от вас?

Автоматичен превод:
Kallioi
преди 2 месеца

Здравей. Бихте ли ни казали какъв е проблемът и дали сте се свързали с поддръжката на казиното, за да го разрешим?

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Две по-малки селекции са добре с трета по-голяма. Избирам огромни проблеми, категорично не го препоръчвам, как е възможно това да съществува в 21 век

Автоматичен превод:
mondis97
преди 2 месеца

Не е за вярване, как е възможно това?

Автоматичен превод:
Jirivotr1992
преди 2 месеца

Здравейте, мога ли също така да знам дали казиното ви е посочило някаква причина, поради която имате проблем с 3 селекции? Колко време продължават проблемите? Правилно ли разбирам, че още не сте получили парите?

Чувствайте се свободни да ми пишете повече за това, за да знам дали имате нужда от помощ или не.

Ще чакам отговор.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Здравейте, мога ли също така да знам дали казиното ви е посочило някаква причина, поради която имате проблем с 3 селекции? Колко време продължават проблемите? Правилно ли разбирам, че още не сте получили парите?

Чувствайте се свободни да ми пишете повече за това, за да знам дали имате нужда от помощ или не.

Ще чакам отговор.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Здравейте, благодаря ви за отговора, да, имам огромен проблем, две тегления, едното 5000 kx, второто 2800, и двете са добре, тегленето беше към картата, вторият ден по сметката, 3 тегления 12500 с факт, че уж надхвърлих сумата за теглене от 500 евро, така че превъртях 100 kc и направих теглене от 12 400 kc след известно време, на следващия ден пак беше отхвърлено, вече го обърках, препоръчахме банков превод , продължава вече 4 дни и още нищо, само че нищо не ми казват, че няма части и все пишат на финансовия отдел, че ще ми отложат избора като спешен, разбира се всичко е фиктивно , не препоръчвам на никого да играе в това казино, само ще загубите много пари и нерви

Автоматичен превод:
Jaro
преди 2 месеца

Имам достатъчно скрийншотове от комуникация и т.н. Документират всичко старателно, ако изпратят парите, ще напиша всичко тук внимателно

Автоматичен превод:
Jirivotr1992
преди 2 месеца

Здравейте,

стискам палци за това внимателно документиране, това е много добър подход в такива ситуации.

Трябва да бъда честен, като цяло ми се струва, че започва да има проблем с използването на платежни/дебитни карти в тази индустрия като цяло. Някои държави вече го забраниха напълно тази година. Разбира се, не искам да защитавам никого, но фактът, че те почти веднага предложиха банков превод, има смисъл в този контекст. Плюс това, като добавите към това предишните селекции бяха доста добри, това наистина ми звучи като моментен проблем. Както и да е, банковите преводи обикновено отнемат няколко дни и ако тегленията на карти не работят за никого в това казино сега, тогава финансовият отдел трябва да е абсолютно затрупан с нови заявки. Така че може да се очакват закъснения и се надявам да имат справедлив списък с чакащи.

Моля, опитайте се да издържите, това казино не е от тези, които не плащат директно и със сигурност не е намерението да изкушавате играчи със забавени изплащания, смея да кажа.

Както и да е, благодаря много за тази информация. Разбира се, ние се интересуваме от по-нататъшното развитие и се надяваме парите да се появят много скоро!


Автоматичен превод:
Radka
преди 2 месеца

Здравейте и благодаря, както вече писах, те документират всичко внимателно и ако парите дойдат, ще напиша всичко правилно тук, не съм тук, за да навредя на казиното, а за да помогна на себе си и евентуално да помогна на други играчи, моят преглед, аз не съм тук, за да развалям

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Здравейте,

стискам палци за това внимателно документиране, това е много добър подход в такива ситуации.

Трябва да бъда честен, като цяло ми се струва, че започва да има проблем с използването на платежни/дебитни карти в тази индустрия като цяло. Някои държави вече го забраниха напълно тази година. Разбира се, не искам да защитавам никого, но фактът, че те почти веднага предложиха банков превод, има смисъл в този контекст. Плюс това, като добавите към това предишните селекции бяха доста добри, това наистина ми звучи като моментен проблем. Както и да е, банковите преводи обикновено отнемат няколко дни и ако тегленията на карти не работят за никого в това казино сега, тогава финансовият отдел трябва да е абсолютно затрупан с нови заявки. Така че може да се очакват закъснения и се надявам да имат справедлив списък с чакащи.

Моля, опитайте се да издържите, това казино не е от тези, които не плащат директно и със сигурност не е намерението да изкушавате играчи със забавени изплащания, смея да кажа.

Както и да е, благодаря много за тази информация. Разбира се, ние се интересуваме от по-нататъшното развитие и се надяваме парите да се появят много скоро!


Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Огромен проблем обаче е, че в онлайн поддръжката ще ви пишат, че нямат информация за избора ви, че е в компетенцията на измисления финансов отдел според мен, което е доста странно, всеки съветник ще пише ти нещо съвсем различно

Автоматичен превод:
1...13 14 15...19
Отидете на страницаот 19 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини