преди 5 месеца
Не е за вярване, как е възможно това?
Unbelievable, how is this possible?
Neuvěřitelné,jak je toto možné?
0
Не е за вярване, как е възможно това?
Unbelievable, how is this possible?
Neuvěřitelné,jak je toto možné?
Здравейте, мога ли също така да знам дали казиното ви е посочило някаква причина, поради която имате проблем с 3 селекции? Колко време продължават проблемите? Правилно ли разбирам, че още не сте получили парите?
Чувствайте се свободни да ми пишете повече за това, за да знам дали имате нужда от помощ или не.
Ще чакам отговор.
Hello, may I also know if the casino gave you any reason why you have a problem with 3 selections? How long have the problems lasted? Do I understand correctly that you haven't received the money yet?
Feel free to write me more about it so I know if you need help or not.
I will wait for a response.
Ahoj, môžem vedieť aj či ti kasíno dalo nejaký dôvod na to, prečo máš problém s 3 výberom ? Ako dlho už potiaže trvajú ? Rozumiem správne, že si tie peniaze ešte nedostal ?
Kľudne mi k tomu napíš viac aby som vedel, či potrebuješ pomoc alebo nie.
Budem čakať na odpoveď.
Здравейте, мога ли също така да знам дали казиното ви е посочило някаква причина, поради която имате проблем с 3 селекции? Колко време продължават проблемите? Правилно ли разбирам, че още не сте получили парите?
Чувствайте се свободни да ми пишете повече за това, за да знам дали имате нужда от помощ или не.
Ще чакам отговор.
Hello, may I also know if the casino gave you any reason why you have a problem with 3 selections? How long have the problems lasted? Do I understand correctly that you haven't received the money yet?
Feel free to write me more about it so I know if you need help or not.
I will wait for a response.
Ahoj, môžem vedieť aj či ti kasíno dalo nejaký dôvod na to, prečo máš problém s 3 výberom ? Ako dlho už potiaže trvajú ? Rozumiem správne, že si tie peniaze ešte nedostal ?
Kľudne mi k tomu napíš viac aby som vedel, či potrebuješ pomoc alebo nie.
Budem čakať na odpoveď.
Здравейте, благодаря ви за отговора, да, имам огромен проблем, две тегления, едното 5000 kx, второто 2800, и двете са добре, тегленето беше към картата, вторият ден по сметката, 3 тегления 12500 с факт, че уж надхвърлих сумата за теглене от 500 евро, така че превъртях 100 kc и направих теглене от 12 400 kc след известно време, на следващия ден пак беше отхвърлено, вече го обърках, препоръчахме банков превод , продължава вече 4 дни и още нищо, само че нищо не ми казват, че няма части и все пишат на финансовия отдел, че ще ми отложат избора като спешен, разбира се всичко е фиктивно , не препоръчвам на никого да играе в това казино, само ще загубите много пари и нерви
Hello, thank you for the answer, yes, I have a huge problem, two withdrawals, one 5000 kx, the second 2800, both are fine, the withdrawal was to the card, the second day on the account, 3 withdrawals 12500 with the fact that I allegedly exceeded the amount for the withdrawal of 500 euros, so I rolled over 100 kc and made a withdrawal of 12,400 kc after a while, it was rejected again the next day, I already messed it up, we recommended a bank transfer, it's been going on for 4 days and still nothing, only that they don't tell me anything about it, that there are no parts and keep writing to the financial department that they will postpone my selection as urgent, of course everything is fictitious, I do not recommend anyone to play at this casino, you will only lose a lot of money and nerves
Ahoj děkuji za odpověď,ano mám obrovský problém,dva výběry jeden 5000kx,druhý 2800,oba v pořádku,výběr byl na kartu,druhý den na učte,3 výběr 12500 s tím že jsem překročil údajně částku pro výběr 500eur,100kc jsem teda protočil a udělal po chvíli výběr 12400kc,druhý den znovu odmítnuto,to už jsem znečistila doporučili my bankovní převod,trvá to už 4 dny a stále nic,jen že mi k tomu nic neřeknou že nejsou soucasti a furt dokola že píšou na finanční oddělení že posunou můj výběr jako urgentní,samozřejmě vše je fiktivní,nikomu to nedoporučuji hrát na tomto casinu,přijdete akorát o dost peněz a ještě nervy
Имам достатъчно скрийншотове от комуникация и т.н. Документират всичко старателно, ако изпратят парите, ще напиша всичко тук внимателно
I have enough screenshots from communication, etc. They document everything thoroughly, if they send the money, I will write everything here carefully
Mám dost screenu z komunikace apod. Vše důkladně dokumentují,pokud peníze pošlou,vše tu pečlivě napíšu
Здравейте,
стискам палци за това внимателно документиране, това е много добър подход в такива ситуации.
Трябва да бъда честен, като цяло ми се струва, че започва да има проблем с използването на платежни/дебитни карти в тази индустрия като цяло. Някои държави вече го забраниха напълно тази година. Разбира се, не искам да защитавам никого, но фактът, че те почти веднага предложиха банков превод, има смисъл в този контекст. Плюс това, като добавите към това предишните селекции бяха доста добри, това наистина ми звучи като моментен проблем. Както и да е, банковите преводи обикновено отнемат няколко дни и ако тегленията на карти не работят за никого в това казино сега, тогава финансовият отдел трябва да е абсолютно затрупан с нови заявки. Така че може да се очакват закъснения и се надявам да имат справедлив списък с чакащи.
Моля, опитайте се да издържите, това казино не е от тези, които не плащат директно и със сигурност не е намерението да изкушавате играчи със забавени изплащания, смея да кажа.
Както и да е, благодаря много за тази информация. Разбира се, ние се интересуваме от по-нататъшното развитие и се надяваме парите да се появят много скоро!
Hello,
thumbs up for that careful documentation, it's a very good approach in such situations.
I have to be honest, overall it seems to me that there is starting to be a problem with the use of payment/debit cards in this industry overall. Some countries have already banned it completely this year. I certainly don't mean to defend anyone, but the fact that they almost immediately offered a wire transfer makes sense in this context. Plus, when you add to that the previous selections were pretty good, it really sounds like a momentary problem to me. Anyway, bank transfers generally take a few days and if card withdrawals are not working for anyone at this casino now, then the finance department must be absolutely inundated with new requests. So delays are to be expected and I hope they have a fair waiting list.
Please try to hold on, this casino is not one of those that do not pay outright, and it is certainly not the intention to tempt players with delayed payouts, I dare say.
Anyway, thanks a lot for this information. We are of course interested in further developments and hope that the money will appear very soon!
Ahoj,
za tu pečlivou dokumentaci rozhodně palec nahoru, v takových situacích je to velmi dobrý přístup.
Upřímně musím říct, že celkově se mi zdá, že začíná být v tomhle odvětví s používáním platebních/debitních karet celkově problém. Některý země už to letost zakázaly úplně. Rozhodně nehodlám nikoho obhajovat, ale fakt, že téměř obratem nabídli bankovní převod v tomto kontextu dává smysl. Navíc když k tomu připočtu, že předchozí výběry byly celkem v pořádku, zní mi to opravdu jako momentální problém. Každopádně, bankovní převod všeobecně trvá několik dní a pokud nyní nikomu v tomto kasinu nefunguje výběr kartou, pak musí být finanční oddělení novými žádosti vyloženě zaplaveno. Takže se dá předpokládat zpoždění a já doufám, že mají fér pořadník.
Zkus prosím ještě vydržet, tohle kasino není z těch, které vyloženě neplatí a popouzet hráče zpožděným vyplácením určitě není záměr, si dovolím tvrdit.
Každopádně díky moc, za tyhle informace. Další vývoj nás samozřejmě zajímá a doufám, že peníze se objeví velmi brzy!
Здравейте и благодаря, както вече писах, те документират всичко внимателно и ако парите дойдат, ще напиша всичко правилно тук, не съм тук, за да навредя на казиното, а за да помогна на себе си и евентуално да помогна на други играчи, моят преглед, аз не съм тук, за да развалям
Hello and thank you, as I already wrote, they document everything carefully and if the money comes, I will write everything properly here, I am not here to harm the casino, but to help me and possibly help other players, my review, I am not here to spoil
Zdravím a děkuji,jak jsem již psal,vše pečlivě dokumentují a pokud peníze přijdou,vše tu řádně napíšu,nejsem tu proto abych škodil casinu ale proto aby se mě dostalo pomoci a případně jsem pomohl i jiným hráčům mou recenzi,nejsem tu proto abych skodil
Здравейте,
стискам палци за това внимателно документиране, това е много добър подход в такива ситуации.
Трябва да бъда честен, като цяло ми се струва, че започва да има проблем с използването на платежни/дебитни карти в тази индустрия като цяло. Някои държави вече го забраниха напълно тази година. Разбира се, не искам да защитавам никого, но фактът, че те почти веднага предложиха банков превод, има смисъл в този контекст. Плюс това, като добавите към това предишните селекции бяха доста добри, това наистина ми звучи като моментен проблем. Както и да е, банковите преводи обикновено отнемат няколко дни и ако тегленията на карти не работят за никого в това казино сега, тогава финансовият отдел трябва да е абсолютно затрупан с нови заявки. Така че може да се очакват закъснения и се надявам да имат справедлив списък с чакащи.
Моля, опитайте се да издържите, това казино не е от тези, които не плащат директно и със сигурност не е намерението да изкушавате играчи със забавени изплащания, смея да кажа.
Както и да е, благодаря много за тази информация. Разбира се, ние се интересуваме от по-нататъшното развитие и се надяваме парите да се появят много скоро!
Hello,
thumbs up for that careful documentation, it's a very good approach in such situations.
I have to be honest, overall it seems to me that there is starting to be a problem with the use of payment/debit cards in this industry overall. Some countries have already banned it completely this year. I certainly don't mean to defend anyone, but the fact that they almost immediately offered a wire transfer makes sense in this context. Plus, when you add to that the previous selections were pretty good, it really sounds like a momentary problem to me. Anyway, bank transfers generally take a few days and if card withdrawals are not working for anyone at this casino now, then the finance department must be absolutely inundated with new requests. So delays are to be expected and I hope they have a fair waiting list.
Please try to hold on, this casino is not one of those that do not pay outright, and it is certainly not the intention to tempt players with delayed payouts, I dare say.
Anyway, thanks a lot for this information. We are of course interested in further developments and hope that the money will appear very soon!
Ahoj,
za tu pečlivou dokumentaci rozhodně palec nahoru, v takových situacích je to velmi dobrý přístup.
Upřímně musím říct, že celkově se mi zdá, že začíná být v tomhle odvětví s používáním platebních/debitních karet celkově problém. Některý země už to letost zakázaly úplně. Rozhodně nehodlám nikoho obhajovat, ale fakt, že téměř obratem nabídli bankovní převod v tomto kontextu dává smysl. Navíc když k tomu připočtu, že předchozí výběry byly celkem v pořádku, zní mi to opravdu jako momentální problém. Každopádně, bankovní převod všeobecně trvá několik dní a pokud nyní nikomu v tomto kasinu nefunguje výběr kartou, pak musí být finanční oddělení novými žádosti vyloženě zaplaveno. Takže se dá předpokládat zpoždění a já doufám, že mají fér pořadník.
Zkus prosím ještě vydržet, tohle kasino není z těch, které vyloženě neplatí a popouzet hráče zpožděným vyplácením určitě není záměr, si dovolím tvrdit.
Každopádně díky moc, za tyhle informace. Další vývoj nás samozřejmě zajímá a doufám, že peníze se objeví velmi brzy!
Огромен проблем обаче е, че в онлайн поддръжката ще ви пишат, че нямат информация за избора ви, че е в компетенцията на измисления финансов отдел според мен, което е доста странно, всеки съветник ще пише ти нещо съвсем различно
However, a huge problem is that on the online support they will write to you that they do not have information about your choice, that it is in the competence of the fictitious financial department in my opinion, which is quite strange, each advisor will write you something completely different
Nicméně obrovský problém je ten,že na té online podpoře vám napíšou že nemají info o vašem výběru,že je to v kompetenci dle mne fiktivního finančního oddeleni,což je dost divné,každý poradce vám napíše úplně neco jineho
Със сигурност не звучи най-добре, но както беше казано, опитайте се да задържите малко. Когато всеки ти пише нещо различно, не е разумно, но ако някой друг винаги те хваща, вероятно е безполезно. Освен това не мисля, че това е фиктивен отдел, защото много казина имат същото и ако наистина имат забавяне или технически затруднения, това може да отнеме време. Много бих искал фактът, че вече сте получили някои тегления, и то не малки, така че може би ще е въпрос на време.
Ако не, знаете, че можете да се свържете с нас и ние ще се опитаме да ви помогнем.
Предполагам, че скоро ще се появят пари в сметката ви или ще получите нова информация.
Когато това се случи, уведомете ме. 🙂
It certainly doesn't sound the best, but as was said, try to hold on a little. When everyone writes you something different, it's not reasonable, but if someone else always gets to you, it's probably useless. Also, I don't think it's a fictitious department, because many casinos have the same and if they really have a delay or technical difficulties, then it can take time. I would really like the fact that you have already received some withdrawals, and not small ones, so maybe it will be a matter of time.
If not, you know that you can contact us and we will try to help you.
I guess money will appear in your account soon or you will get some new information.
When that happens, let me know. 🙂
To určite neznie najlepšie ale ako bolo povedané skús troška vydržať. Keď ti každý napíše niečo iné tak to nie je rozumné, ale ak sa k tebe dostane stále niekto iný tak je to asi zbytočné. Taktiež si nemyslím, že by to bolo fiktívne oddelenie, pretože veľa kasín má rovnaké a ak naozaj majú delay alebo technické potiaže, tak to môže trvať. Ja by som sa popravde chytal toho, že ti už nejaké výbery a nie malé aj prišli, takže možno to bude otázkou času.
Ak nie, vieš, źe sa môžeš na nás obrátiť a pokúsime sa ti pomôcť.
Hádam sa čoskoro objavia peniaze na tvojom účte alebo dostaneš nejaké nové informácie.
Keď sa tak stane daj vedieť. 🙂
Смуча като луд, честен човек съм, да, бях доста нервен за това, дори след като прочетох отзивите ви, но разбирам, аз също играя, така че някои хора започват да се ритат, когато загубят, нищо важно, днес парите ми пристигнаха по сметката, преводът ми излезе 500 кк, но това са дребни неща
I suck like crazy, I'm a fair person, yes, I was quite nervous about it, even after reading your reviews, but I understand, I play too, so some people start kicking themselves when they lose, nothing to the point, today my money arrived to the account, the transfer cost me 500 kc, but these are small things
Cumim jako blázen,jsem férový člověk,ano byl jsem z toho dost nervózní,ještě po tom co jsem četl recenze tu u vás,ale chápu,hraju taky,takže někteří když prohrají začnou kopat kolem sebe,nicmene k věci,dnes mi peníze dorazili na účet,převod mně stal 500kc ale to jsou malé věci
Разбирате ли, понякога просто трябва да изчакате и нещата ще се наредят от само себе си. Знам обаче, че понякога нещата не трябва да се оставят на случайността, затова ви поздравявам от сърце и се радвам, че сте получили парите си. ☘️😊
Не знам дали съм ви питал преди, но какъв метод избрахте, след като ви струваше някакви такси?
You see, sometimes you just have to wait and things will work themselves out. However, I know that sometimes things should not be left to chance, so I heartily congratulate you and I am glad that you got your money. ☘️😊
I don't know if I've asked you before, but what method did you choose, since it cost you some fees?
No vidíš, niekedy je potreba len počkať a veci sa vyriešia samé. Avšak viem, že netreba niekedy veci nechávatť len na náhodu, takže ti srdečne gratulujem a som rád, že si svoje peniaze dostal. ☘️😊
Neviem či som sa ťa to už pýtal ale akou metódou si vyberal, keďže ťa to stálo nejaké poplatky ?
Разбирате ли, понякога просто трябва да изчакате и нещата ще се наредят от само себе си. Знам обаче, че понякога нещата не трябва да се оставят на случайността, затова ви поздравявам от сърце и се радвам, че сте получили парите си. ☘️😊
Не знам дали съм ви питал преди, но какъв метод избрахте, след като ви струваше някакви такси?
You see, sometimes you just have to wait and things will work themselves out. However, I know that sometimes things should not be left to chance, so I heartily congratulate you and I am glad that you got your money. ☘️😊
I don't know if I've asked you before, but what method did you choose, since it cost you some fees?
No vidíš, niekedy je potreba len počkať a veci sa vyriešia samé. Avšak viem, že netreba niekedy veci nechávatť len na náhodu, takže ti srdečne gratulujem a som rád, že si svoje peniaze dostal. ☘️😊
Neviem či som sa ťa to už pýtal ale akou metódou si vyberal, keďže ťa to stálo nejaké poplatky ?
Направих теглене по банков път, поради тази причина бях доста объркан, защото ми отказаха да теглят на картата безброй пъти, казиното е добро, но определено има какво да се подобрява, както и да е, както вече писах парите пристигнаха днес, тогава бях допълнително объркан от ревютата тук, които някои Разбира се, смея да кажа, че няма да са верни, някой губи 100 000 и след това има нерви в кофата и отива да пише ревюта навсякъде, но това беше В моя случай, благодаря и успех на играчите, успех и не губете казармата
I made a withdrawal by bank transfer, for that reason I was quite confused, because they refused to withdraw to my card countless times, the casino is good, but there is definitely room for improvement, anyway, as I already wrote, the money arrived today, then I was further confused by the reviews here, which some Of course, I dare to say that they won't be true, someone loses 100,000 and then has nerves in the bucket and goes to write reviews everywhere, but that wasn't my case, thanks and good luck to the players, good luck and don't lose the barracks
Vybíral jsem bankovním převodem,z toho důvodu jsem i dost znejisril,neboť mi výběr nespočetné krát odmítli výběr na kartu,casino dobré ale určitě je co zlepšovat,každopádně jak jsem již psal peníze dnes dorazili,pak mně dále znejistilo ty recenze tady,což některé samozřejmě dovolím si tvrdit pravdivé nebudou,někdo prohraje 100 000 tak má pak nervy v kýblu a jde psát všude recenze,to nebyl ovšem můj pripad díky a ať se daří hráčům,hodně štěstí a neprohrajte baráky
Пиша, за да потърся помощ относно неразрешен проблем с изплащането на наградата ми от турнира EURO Roulette Race Week. Класирах се на второ място в това събитие, което може да бъде потвърдено от моята история на залагания и турнирната класация.
Съгласно правилата и условията паричната награда от 1000 € трябваше да бъде кредитирана в сметката ми в рамките на 72 часа. За съжаление измина една седмица, а аз все още не съм получил паричната награда. Това е явно нарушение на правилата и условията от страна на казиното.
Свързах се с поддръжката на живо и изпратих имейли, те не ми дадоха никакъв отговор или обяснение в продължение на четири дни. Ако не получа никакъв отговор от казиното, какви опции имам?
Свързани ли са с организации за честни игри, където мога да подам жалба?
Има ли възможност за правни действия?
Всяка помощ от общността е полезна.
Благодаря предварително!
I am writing to seek assistance regarding an unresolved issue with my prize payout from the EURO Roulette Race Week tournament. I placed second in this event, which can be confirmed by my betting history and the tournament leaderboard.
According to the terms and conditions, the prize money of 1000€ was supposed to be credited to my account within 72 hours. Unfortunately, one week have passed, and I have still not received the prize money. This is a clear violation of the terms and conditions from the casino side.
I contacted live support and sent emails, they did not give me any response or explanation for four days. If I do not receive any response from the casino, what options do I have?
Are they affiliated with any fair gaming organizations where I can file a complaint?
Is there any possibility for legal action?
Any help from the community is helpful.
Thanks in advance!
Направих теглене по банков път, поради тази причина бях доста объркан, защото ми отказаха да теглят на картата безброй пъти, казиното е добро, но определено има какво да се подобрява, както и да е, както вече писах парите пристигнаха днес, тогава бях допълнително объркан от ревютата тук, които някои Разбира се, смея да кажа, че няма да са верни, някой губи 100 000 и след това има нерви в кофата и отива да пише ревюта навсякъде, но това беше В моя случай, благодаря и успех на играчите, успех и не губете казармата
I made a withdrawal by bank transfer, for that reason I was quite confused, because they refused to withdraw to my card countless times, the casino is good, but there is definitely room for improvement, anyway, as I already wrote, the money arrived today, then I was further confused by the reviews here, which some Of course, I dare to say that they won't be true, someone loses 100,000 and then has nerves in the bucket and goes to write reviews everywhere, but that wasn't my case, thanks and good luck to the players, good luck and don't lose the barracks
Vybíral jsem bankovním převodem,z toho důvodu jsem i dost znejisril,neboť mi výběr nespočetné krát odmítli výběr na kartu,casino dobré ale určitě je co zlepšovat,každopádně jak jsem již psal peníze dnes dorazili,pak mně dále znejistilo ty recenze tady,což některé samozřejmě dovolím si tvrdit pravdivé nebudou,někdo prohraje 100 000 tak má pak nervy v kýblu a jde psát všude recenze,to nebyl ovšem můj pripad díky a ať se daří hráčům,hodně štěstí a neprohrajte baráky
И така, какво ще кажете за написването на ваш собствен преглед, където можете да споделите опита си с други? Може би ще помогне на някого в бъдеще.😉
Просто следвайте тази връзка, ако искате да споделите.
Просто се радвам, че все пак си получи парите.👌
So, what about writing your own review, where you can share your experience with others? Maybe it'll help someone in the future.😉
Just follow this link if you wish to share.
I'm just glad that you have received your money after all.👌
Пиша, за да потърся помощ относно неразрешен проблем с изплащането на наградата ми от турнира EURO Roulette Race Week. Класирах се на второ място в това събитие, което може да бъде потвърдено от моята история на залагания и турнирната класация.
Съгласно правилата и условията паричната награда от 1000 € трябваше да бъде кредитирана в сметката ми в рамките на 72 часа. За съжаление измина една седмица, а аз все още не съм получил паричната награда. Това е явно нарушение на правилата и условията от страна на казиното.
Свързах се с поддръжката на живо и изпратих имейли, те не ми дадоха никакъв отговор или обяснение в продължение на четири дни. Ако не получа никакъв отговор от казиното, какви опции имам?
Свързани ли са с организации за честни игри, където мога да подам жалба?
Има ли възможност за правни действия?
Всяка помощ от общността е полезна.
Благодаря предварително!
I am writing to seek assistance regarding an unresolved issue with my prize payout from the EURO Roulette Race Week tournament. I placed second in this event, which can be confirmed by my betting history and the tournament leaderboard.
According to the terms and conditions, the prize money of 1000€ was supposed to be credited to my account within 72 hours. Unfortunately, one week have passed, and I have still not received the prize money. This is a clear violation of the terms and conditions from the casino side.
I contacted live support and sent emails, they did not give me any response or explanation for four days. If I do not receive any response from the casino, what options do I have?
Are they affiliated with any fair gaming organizations where I can file a complaint?
Is there any possibility for legal action?
Any help from the community is helpful.
Thanks in advance!
здрасти Получихте ли актуализации относно цената, която сте спечелили? Моля, уведомете ни и ако имате нужда от помощ за получаване на парите, нашият екип за оплаквания може да се опита да се намеси в този случай.
Hi. Have you received any updates regarding the price you have won yet? Please let us know, and if you need some help getting the money, our complaint team can try to intervene in this case.
Добър вечер, чакам три тегления от казино wazamba от 17-то число на месеца и все още нищо, в чатовете ми продължават да отговарят за забавяне на обработката поради натоварване, какво ще се случи, чувствам, че ще загубя парите, които спечели... Минаха 10 работни дни и нищо, докато ми казаха 1 до 3 работни дни.... 🤔🤔🤔🤔🤔
Good evening, I have been waiting for three withdrawals from wazamba casino since the 17th of the month and still nothing, in my chats they keep replying about a delay in processing due to workload, what will happen I feel like I will lose the money I won... It has been 10 working days and nothing, while they told me 1 to 3 working days.... 🤔🤔🤔🤔🤔
Καλησπέρα περιμένω από τις 17 του μήνα τρεις αναλήψεις από το wazamba casino και ακόμα μα τίποτα, στα chat μου απαντούν συνέχεια για καθυστέρηση στην επεξεργασία λόγω φόρτου εργασίας, τι θα γίνει νιώθω οτι θα χάσω τα χρήματα που κέρδισα... Έχουν περάσει 10 εργάσιμες μέρες και τίποτα, ενώ μου είχαν πει 1 έως 3 εργάσιμες.... 🤔🤔🤔🤔🤔
Добър вечер, чакам три тегления от казино wazamba от 17-то число на месеца и все още нищо, в чатовете ми продължават да отговарят за забавяне на обработката поради натоварване, какво ще се случи, чувствам, че ще загубя парите, които спечели... Минаха 10 работни дни и нищо, докато ми казаха 1 до 3 работни дни.... 🤔🤔🤔🤔🤔
Good evening, I have been waiting for three withdrawals from wazamba casino since the 17th of the month and still nothing, in my chats they keep replying about a delay in processing due to workload, what will happen I feel like I will lose the money I won... It has been 10 working days and nothing, while they told me 1 to 3 working days.... 🤔🤔🤔🤔🤔
Καλησπέρα περιμένω από τις 17 του μήνα τρεις αναλήψεις από το wazamba casino και ακόμα μα τίποτα, στα chat μου απαντούν συνέχεια για καθυστέρηση στην επεξεργασία λόγω φόρτου εργασίας, τι θα γίνει νιώθω οτι θα χάσω τα χρήματα που κέρδισα... Έχουν περάσει 10 εργάσιμες μέρες και τίποτα, ενώ μου είχαν πει 1 έως 3 εργάσιμες.... 🤔🤔🤔🤔🤔
Имахте ли актуализации относно вашите тегления? Ако нямате късмет, нашият екип за оплаквания може да се опита да се намеси, но само след изтичане на 14-дневния период. Уведомете ни, моля.
Have you had any updates regarding your withdrawals? If you have no luck, our complaint team can try to intervene, but only after the 14-day time period passes. Let us know, please.
Ние не.🤷♀️
Опитвате ли се да се свържете с тях относно вашата жалба ? Надяваме се, че нашият екип ще може да направи това скоро и вашият случай ще бъде разрешен. Стискам палци.🤞
We don't.🤷♀️
Are you trying to get in contact with them regarding your complaint? Hopefully, our team will be able to do that soon, and your case will be resolved. I'm keeping my fingers crossed.🤞
здрасти Получихте ли актуализации относно цената, която сте спечелили? Моля, уведомете ни и ако имате нужда от помощ за получаване на парите, нашият екип за оплаквания може да се опита да се намеси в този случай.
Hi. Have you received any updates regarding the price you have won yet? Please let us know, and if you need some help getting the money, our complaint team can try to intervene in this case.
Вчера се свързах с поддръжката на живо. Казаха, че плащането е извършено миналия четвъртък, но може да отнеме 3-5 работни дни, докато парите пристигнат. Те вече закъсняват със 7 дни с изплащането на паричните награди, но ще изчакам до сряда и ще ви държа в течение. Благодаря за отговора.
I contacted live support yesterday. They said payment was made last Thursday but it may take 3-5 business day until the money arrives. They are already 7 days late on their prize money payout but I will wait until Wednesday and keep you guys posted. Thanks for the reply.
Това е добра новина. Можете да опитате да проверите и при вашия доставчик на плащания, за да видите дали всичко е наред от тяхна страна.
Уведомете ни, ще чакаме тук.
That is good news. You could try to check with your payment provider as well, just to see if everything is okay on their side.
Let us know, we'll wait here.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.