Здравейте,
стискам палци за това внимателно документиране, това е много добър подход в такива ситуации.
Трябва да бъда честен, като цяло ми се струва, че започва да има проблем с използването на платежни/дебитни карти в тази индустрия като цяло. Някои държави вече го забраниха напълно тази година. Разбира се, не искам да защитавам никого, но фактът, че те почти веднага предложиха банков превод, има смисъл в този контекст. Плюс това, като добавите към това предишните селекции бяха доста добри, това наистина ми звучи като моментен проблем. Както и да е, банковите преводи обикновено отнемат няколко дни и ако тегленията на карти не работят за никого в това казино сега, тогава финансовият отдел трябва да е абсолютно затрупан с нови заявки. Така че може да се очакват закъснения и се надявам да имат справедлив списък с чакащи.
Моля, опитайте се да издържите, това казино не е от тези, които не плащат директно и със сигурност не е намерението да изкушавате играчи със забавени изплащания, смея да кажа.
Както и да е, благодаря много за тази информация. Разбира се, ние се интересуваме от по-нататъшното развитие и се надяваме парите да се появят много скоро!
Hello,
thumbs up for that careful documentation, it's a very good approach in such situations.
I have to be honest, overall it seems to me that there is starting to be a problem with the use of payment/debit cards in this industry overall. Some countries have already banned it completely this year. I certainly don't mean to defend anyone, but the fact that they almost immediately offered a wire transfer makes sense in this context. Plus, when you add to that the previous selections were pretty good, it really sounds like a momentary problem to me. Anyway, bank transfers generally take a few days and if card withdrawals are not working for anyone at this casino now, then the finance department must be absolutely inundated with new requests. So delays are to be expected and I hope they have a fair waiting list.
Please try to hold on, this casino is not one of those that do not pay outright, and it is certainly not the intention to tempt players with delayed payouts, I dare say.
Anyway, thanks a lot for this information. We are of course interested in further developments and hope that the money will appear very soon!
Ahoj,
za tu pečlivou dokumentaci rozhodně palec nahoru, v takových situacích je to velmi dobrý přístup.
Upřímně musím říct, že celkově se mi zdá, že začíná být v tomhle odvětví s používáním platebních/debitních karet celkově problém. Některý země už to letost zakázaly úplně. Rozhodně nehodlám nikoho obhajovat, ale fakt, že téměř obratem nabídli bankovní převod v tomto kontextu dává smysl. Navíc když k tomu připočtu, že předchozí výběry byly celkem v pořádku, zní mi to opravdu jako momentální problém. Každopádně, bankovní převod všeobecně trvá několik dní a pokud nyní nikomu v tomto kasinu nefunguje výběr kartou, pak musí být finanční oddělení novými žádosti vyloženě zaplaveno. Takže se dá předpokládat zpoždění a já doufám, že mají fér pořadník.
Zkus prosím ještě vydržet, tohle kasino není z těch, které vyloženě neplatí a popouzet hráče zpožděným vyplácením určitě není záměr, si dovolím tvrdit.
Každopádně díky moc, za tyhle informace. Další vývoj nás samozřejmě zajímá a doufám, že peníze se objeví velmi brzy!
Автоматичен превод: