НачалоФорумКазинаWazamba Casino - обща дискусия

Wazamba Casino - обща дискусия (страница 13)

 от Matiseli
|
86 584 преглеждания 395 отговора |
|
1...12 13 14...20

Поискано теглене на около $400 преди девет дни, все още се обработва и не е изплатено, ще избегне това казино...

file

Автоматичен превод:
mondis97

Здравейте, Казиното каза ли ви някаква причина, поради която тегленето все още не е приключило? Проверихте ли вече тук или не беше необходимо? Имали ли сте успешни тегления преди?

Задавам тези въпроси, защото даваме на казината цели 14 дни, за да подредят всичко необходимо и да изпратят парите на играча. Ако те не го направят, ние ще се опитаме да помогнем, ако подадете жалба.

Така че ще чакам вашия отговор.

Автоматичен превод:

Да, направих още три тегления и ми беше платено нормално .. да, направих идентификация, изпратих им всички документи и те ги приеха всички .. не, защото нямах време да изтегля парите си, защото затвориха сметката ми за няма причина .. не знам причината защо се прави това просто не искат да плащат защото са крадци

Edited
Автоматичен превод:
Rodman91

Здравейте, отговорих на друг играч, но няма значение. Виждайки, че имате проблем и сте подали жалба , нашият екип ще направи всичко възможно да ви помогне.

Не е редно да затворят акаунта ви без да посочат причина и бих искал да знам толкова, колкото и вие. Надявам се след по-задълбочено търсене да се разбере.

Въпреки това ще трябва да имаме търпение и ще видим как ще се развие цялата ситуация.

Автоматичен превод:

Благодаря много надявам се!!!

Автоматичен превод:
Jaro

Казаха ми само, че отнема 1-3 работни дни и че могат да се случат забавяния, когато се свързах с поддръжката на живо, те отново ми казаха същото, че парите ми са в безопасност и са на път, но мина твърде много време без причина , това не е голяма печалба.

Когато вляза в настройките и в проверката, ми казва, че в момента акаунтът ми не изисква допълнителна проверка. Ще следя и ако не платят, след 14-ия ден ще отворя спор.

Автоматичен превод:

Казаха ми само, че отнема 1-3 работни дни и че могат да се случат забавяния, когато се свързах с поддръжката на живо, те отново ми казаха същото, че парите ми са в безопасност и са на път, но мина твърде много време без причина , това не е голяма печалба.

Когато вляза в настройките и в проверката, ми казва, че в момента акаунтът ми не изисква допълнителна проверка. Ще следя и ако не платят, след 14-ия ден ще отворя спор.

Автоматичен превод:

Очевидно мисля, че това е може би най-доброто, което можете да направите. Сигурен съм, че може да има известно забавяне, но бих искал да знам какво се случва, а не само обща информация.

Както и да е, сега ще трябва да запазим хладнокръвие и да се надяваме, че ще удържат на думата си и парите ще влязат в сметката ви.

Ще чакам актуализация. 😉

Автоматичен превод:
Jaro

Само да актуализирам тук, че ми беше изплатено тази сутрин, бяха малко по-малко от две седмици, но единственото важно нещо е, че получих печалбите си, поздравления Wazamba!

file

Автоматичен превод:

Поисках 3 тегления от wazamba от 23.05. ще получа ли парите си или е измама?

Автоматичен превод:

Поисках 3 тегления от wazamba от 23.05. ще получа ли парите си или е измама?

Автоматичен превод:

Здравейте, виждам, че чакате няколко дни за вашите тегления, така че да не съм скептичен в началото. Свързахте ли се с казиното и проверихте ли дали всичко е наред?

Също така, имате ли вече потвърден акаунт тук или това не беше необходимо? Играхте ли с някакъв бонус?

Даваме на казината 14 дни да подредят всичко необходимо около тегленето и да ви изпратят парите, така че можете да ме уведомите, ако това не се случи.

Ще чакам вашия отговор.

Автоматичен превод:

Здравейте, виждам, че чакате няколко дни за вашите тегления, така че да не съм скептичен в началото. Свързахте ли се с казиното и проверихте ли дали всичко е наред?

Също така, имате ли вече потвърден акаунт тук или това не беше необходимо? Играхте ли с някакъв бонус?

Даваме на казината 14 дни да подредят всичко необходимо около тегленето и да ви изпратят парите, така че можете да ме уведомите, ако това не се случи.

Ще чакам вашия отговор.

Автоматичен превод:

Да, говорих с тях и акаунтът ми е наред, просто ми прави впечатление, че единият представител ми казва, че има технически проблем с акаунта ми при теглене, а другият представител ми казва, че всичко е наред и че трябва да минат 3 дни тегленията са завършени! Имам всички копия в имейла си. Започвам да се притеснявам, ако не завършат тегленията ми, какво ще се случи?

Автоматичен превод:

Само да актуализирам тук, че ми беше изплатено тази сутрин, бяха малко по-малко от две седмици, но единственото важно нещо е, че получих печалбите си, поздравления Wazamba!

file

Автоматичен превод:

Много се радвам да чуя подобна информация и се радвам, че сте получили парите си. Бих казал, че не е най-малкото и казиното не беше най-бързото в изплащането, но важното е, както казахте, резултатът. ☘️🎉😊

Мислите ли, че все още ще играете тук и ще се адаптирате към това колко време отне тегленето или предпочитате да намерите казино, което има по-добър процес?

Автоматичен превод:

Много се радвам да чуя подобна информация и се радвам, че сте получили парите си. Бих казал, че не е най-малкото и казиното не беше най-бързото в изплащането, но важното е, както казахте, резултатът. ☘️🎉😊

Мислите ли, че все още ще играете тук и ще се адаптирате към това колко време отне тегленето или предпочитате да намерите казино, което има по-добър процес?

Автоматичен превод:

Все още не съм получил парите си, друг потребител ви каза, че са получили

Автоматичен превод:

Да, говорих с тях и акаунтът ми е наред, просто ми прави впечатление, че единият представител ми казва, че има технически проблем с акаунта ми при теглене, а другият представител ми казва, че всичко е наред и че трябва да минат 3 дни тегленията са завършени! Имам всички копия в имейла си. Започвам да се притеснявам, ако не завършат тегленията ми, какво ще се случи?

Автоматичен превод:

Ако нищо не се случи до времето, посочено в моя отговор, и следователно нямате пари и казиното не разреши нищо, тогава ще има възможност да подадете жалба при нас, където ние ще се опитаме да ви помогнем.

Твърдо вярвам обаче, че това няма да се наложи. Също така току-що отписах играч, на когото отнеха почти две седмици, за да се оттегли, така че предполагам, че може да отнеме и във вашия случай.

Така че ще чакам как ще се развие ситуацията и дано дойдете с добри новини. 🙂

Автоматичен превод:
Jaro

Добре, много ви благодаря, ще ви актуализирам

Автоматичен превод:

Все още не съм получил парите си, друг потребител ви каза, че са получили

Автоматичен превод:

Да, знам, отговорът не беше насочен към вас, а към другия играч, отговарях на mondis97.

Както и да е, ще изчакам какво ще измислите и каква актуализация ще имате. Ще се надявам на положителен. 🙂

Автоматичен превод:

ДОБЪР ВЕЧЕР ИМАМ НУЖДА ОТ ВАШАТА ПОМОЩ НЕЗАБАВНО, ТЪЙ КАТО ИМАМ ДВЕ ОТЛОЖЕНИ ТЕГЛЕНИЯ В КАЗИНОТО wazamba ОТ 17/6 18/6, КОИТО ТРЯБВА ДА СЕ ЗАВЪРШАТ ВЕДНАГА, ТАКА ЧЕ ТРЯБВА ДА СЕ ЗАВЪРШИ, АКО Е ВЪЗМОЖНО ПИТАЙТЕ ДНЕС!

Edited
Автоматичен превод:

Мога ли да получа отговор от вас?

Автоматичен превод:
Kallioi

Здравей. Бихте ли ни казали какъв е проблемът и дали сте се свързали с поддръжката на казиното, за да го разрешим?

Автоматичен превод:

Две по-малки селекции са добре с трета по-голяма. Избирам огромни проблеми, категорично не го препоръчвам, как е възможно това да съществува в 21 век

Автоматичен превод:
1...12 13 14...20
Отидете на страницаот 20 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини