ФорумКазинаWazamba Casino - обща дискусия

Wazamba Casino - обща дискусия (страница 13)

преди 3 години от Matiseli
|
49115 преглеждания 344 отговора |
|
1...12 13 14...19
Добавете пост
anjmy1969
преди 6 месеца

Както и да е, платиха ми от wazamba 4 пъти от 500 € и загубих 250/300 € от джоба си, това е добра компания, вероятно правите нещо нередно или сте направили нещо нередно, струва ми се

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Здравейте.


направих теглене от wazamba. Те казват, че им отнема до 3 дни, за да изпратят парите. Това е странно, нали? Обикновено получавам парите по сметката си след 3 дни.


Вашето мнение?

Автоматичен превод:
pivk159
преди 5 месеца

Здравейте. Всъщност даваме на казината 14 пълни дни за обработка на плащането. Особено когато става въпрос за първо теглене, казиното трябва да верифицира акаунта на всеки играч и понякога тази процедура може да отнеме повече време.

Моля, уведомете ни за всяко развитие с вашето оттегляне.

Автоматичен превод:
Romi
преди 5 месеца

здрасти


Разбирам това, но. В акаунта ми пишеше, че нямам нужда от проверка..

Автоматичен превод:
pivk159
преди 5 месеца

Добре, стига казиното да не се нуждае от потвърждение от вас, вероятно все още няма да се налага да преминавате през този процес.

Въпреки това, уведомете ни как върви с тегленето и дали най-накрая сте получили парите в посочения срок.

Успех ☘️

Автоматичен превод:
Jaro
преди 5 месеца

Здравейте.


Обработката на първото теглене отне 4 дни, други тегления бяха направени за 2 дни. Взех всичките си пари. Лошото е, че можете да теглите само 500 € на ден.

Автоматичен превод:
pivk159
преди 5 месеца

Така че всъщност е добра новина, че вече имате всички пари. Със сигурност е утешително, но от друга страна виждам, че 500 на ден не са ти достатъчни. За съжаление това е начинът, по който казиното го е настроило, но най-важното е, че не е трябвало да чакате твърде дълго и сте получили всичко.

Мислите ли, че ще продължите да играете тук въпреки това ограничение или ще намерите друго казино? 🤔

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

За мен Wazamba е много ПОЗИТИВЕН, НАДЕЖДЕН сайт. Спечелих почти 6 000 000 HUF преди 2 години и нямаше проблем с плащането. Печелил съм по-малки суми тук преди, спомням си повече от веднъж, че направих плащане, изчаках една седмица и след това парите бяха върнати в акаунта ми на играч. Направих плащане отново и то пристигна след седмица.. Така че аз не мога да кажа, че беше без пречки, но за мен нямаше съмнение. Документите, които трябваше да бъдат представени, също бяха малко трудни, някои от които смятах за твърде секретни, но много любезният и услужлив персонал ми помогна във всичко и беше на разположение 24 часа в денонощието, което не съм изпитвал в много казина досега. Поискаха фактури с моето име, които нямам, помогнаха ми да го реша по различен начин... плащането може да се забави, моля, имайте търпение ❤️ Ще се радвам да потвърдя наградата си със снимка, ако някой се нуждае от него. 😊

Пожелавам ви щастлив ден 😊🍀


Автоматичен превод:
anitakovacs185
преди 4 месеца

Това наистина е хубаво да се чуе. Ако се интересувате да напишете рецензия за това казино, моля, следвайте тази връзка, за да го направите.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Добър вечер, затвориха ми акаунта без причина, казват ми, че са ми изпратили имейл за причината, но лъжат, не съм получил никакъв имейл.. Имах баланс в него и не искат да ми го дадат

Автоматичен превод:
Rodman91
преди 4 месеца

Продължава ли тази ситуация, ако мога да попитам? Кога за последен път успяхте да влезете в акаунта си? Може би се опитайте да проверите и папката със спам във вашия имейл. Много пъти се случва имейл от казино да попадне там.

Нашият екип за жалби ще прегледа жалбата ви и, надяваме се, ще успее да я разреши.

Моля, изпратете актуализации от казиното, ние ще чакаме тук.


Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Не, търсих навсякъде, нищо не са ми изпратили, просто закриват сметката, защото не искат да плащат, правят същото и на другите, стой далече от крадците

Автоматичен превод:
Rodman91
преди 4 месеца

Благодаря ви за повече информация. Сега нашият екип започна да работи по вашата жалба и се надяваме, че ще успеят да стигнат до дъното на този проблем.

Междувременно, ако имате актуализации от страна на казиното, моля, уведомете ни.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Поискано теглене на около $400 преди девет дни, все още се обработва и не е изплатено, ще избегне това казино...

file

Автоматичен превод:
mondis97
преди 4 месеца

Здравейте, Казиното каза ли ви някаква причина, поради която тегленето все още не е приключило? Проверихте ли вече тук или не беше необходимо? Имали ли сте успешни тегления преди?

Задавам тези въпроси, защото даваме на казината цели 14 дни, за да подредят всичко необходимо и да изпратят парите на играча. Ако те не го направят, ние ще се опитаме да помогнем, ако подадете жалба.

Така че ще чакам вашия отговор.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Да, направих още три тегления и ми беше платено нормално .. да, направих идентификация, изпратих им всички документи и те ги приеха всички .. не, защото нямах време да изтегля парите си, защото затвориха сметката ми за няма причина .. не знам причината защо се прави това просто не искат да плащат защото са крадци

Редактиран от автора преди 4 месеца
Автоматичен превод:
Rodman91
преди 4 месеца

Здравейте, отговорих на друг играч, но няма значение. Виждайки, че имате проблем и сте подали жалба , нашият екип ще направи всичко възможно да ви помогне.

Не е редно да затворят акаунта ви без да посочат причина и бих искал да знам толкова, колкото и вие. Надявам се след по-задълбочено търсене да се разбере.

Въпреки това ще трябва да имаме търпение и ще видим как ще се развие цялата ситуация.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Благодаря много надявам се!!!

Автоматичен превод:
Jaro
преди 4 месеца

Казаха ми само, че отнема 1-3 работни дни и че могат да се случат забавяния, когато се свързах с поддръжката на живо, те отново ми казаха същото, че парите ми са в безопасност и са на път, но мина твърде много време без причина , това не е голяма печалба.

Когато вляза в настройките и в проверката, ми казва, че в момента акаунтът ми не изисква допълнителна проверка. Ще следя и ако не платят, след 14-ия ден ще отворя спор.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Казаха ми само, че отнема 1-3 работни дни и че могат да се случат забавяния, когато се свързах с поддръжката на живо, те отново ми казаха същото, че парите ми са в безопасност и са на път, но мина твърде много време без причина , това не е голяма печалба.

Когато вляза в настройките и в проверката, ми казва, че в момента акаунтът ми не изисква допълнителна проверка. Ще следя и ако не платят, след 14-ия ден ще отворя спор.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Очевидно мисля, че това е може би най-доброто, което можете да направите. Сигурен съм, че може да има известно забавяне, но бих искал да знам какво се случва, а не само обща информация.

Както и да е, сега ще трябва да запазим хладнокръвие и да се надяваме, че ще удържат на думата си и парите ще влязат в сметката ви.

Ще чакам актуализация. 😉

Автоматичен превод:
1...12 13 14...19
Отидете на страницаот 19 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини