НачалоФорумКазинаВулкан Вегас казино - обща дискусия

Вулкан Вегас казино - обща дискусия (страница 8)

 от Jonas23111
|
125 235 преглеждания 474 отговора |
|
1...7 8 9...24
Radka

Добре, отмених тегленето си.. Забелязах, че сумата, която щях да изтегля, беше по-голяма от 3 пъти стойността на бонуса за втори депозит. Как да заобиколя ситуацията? Ако направя трети депозит, мога ли да изтегля желаната от мен сума?


Благодаря ви в очакване на отговор.


Редактиран от автора
Автоматичен превод:

Е, казват, че както сте депозирали, трябва да теглите по същия начин, но тъй като аз ще тегля по същия начин, ако депозирах чрез pix, когато отидох да тегля, нямаше pix за теглене, така че изтеглих банков превод, има изминаха два дни и нищо не е получено и акаунтът ми е потвърден, това е всичко c364b724-372f-4d00-9fa8-22a4707f832d

Автоматичен превод:

Добре, отмених тегленето си.. Забелязах, че сумата, която щях да изтегля, беше по-голяма от 3 пъти стойността на бонуса за втори депозит. Как да заобиколя ситуацията? Ако направя трети депозит, мога ли да изтегля желаната от мен сума?


Благодаря ви в очакване на отговор.


Автоматичен превод:

Трябва да попитате казиното и да споделите пълния отговор, нямам търпение да знам.


Автоматичен превод:

Е, казват, че както сте депозирали, трябва да теглите по същия начин, но тъй като аз ще тегля по същия начин, ако депозирах чрез pix, когато отидох да тегля, нямаше pix за теглене, така че изтеглих банков превод, има изминаха два дни и нищо не е получено и акаунтът ми е потвърден, това е всичко c364b724-372f-4d00-9fa8-22a4707f832d

Автоматичен превод:

Здравейте,

Вашият акаунт беше ли напълно проверен, моля?

Може би в момента има някакъв проблем с Pix. Моля, попитайте казиното и ме уведомете.

Автоматичен превод:
Radka

filefile

Автоматичен превод:
Jamesbizne18989999

Така че вече направих 2k теглене в петък. Анкетата е одобрена за обработка, но все още е „незавършена".

Ще актуализирам, прегръдки

Автоматичен превод:

filefile

Автоматичен превод:

Здравейте,

благодаря ви за тези екранни снимки, за съжаление не мога да чета на португалски. Можете ли да обобщите поне основните точки, моля?

Автоматичен превод:

Така че вече направих 2k теглене в петък. Анкетата е одобрена за обработка, но все още е „незавършена".

Ще актуализирам, прегръдки

Автоматичен превод:

Здравейте,

под анкетата имате предвид, че сте предоставили на казиното документи, доказващи вашия адрес и т.н.?

Понякога на казиното отнема дори седмица, за да оцени тези документи. Но мисля, че нещата се движат в правилната посока.

Автоматичен превод:
Radka

Добре,

Направих два депозита, и двата с бонуси.

Направих превъртането и имам 2k реален баланс в сметката.

Попитах дали има някаква максимална сума за теглене. Отговорът беше не, той можеше да изтегли всички налични пари.

Вдигнах 2k в петък и все още е "незавършен".

Ще изчакам още няколко дни и ще актуализирам ситуацията тук.

Прегръдка


Автоматичен превод:
Radka

Да, акаунтът ми е напълно верифициран. Изпратих няколко документа, включително фиша за заплати.

Но тази част е готова, акаунтът вече е потвърден, сега трябва да изчакам да приемат тегленето и то да стигне до моя акаунт.


Прегръдка


Автоматичен превод:

Добре,

Направих два депозита, и двата с бонуси.

Направих превъртането и имам 2k реален баланс в сметката.

Попитах дали има някаква максимална сума за теглене. Отговорът беше не, той можеше да изтегли всички налични пари.

Вдигнах 2k в петък и все още е "незавършен".

Ще изчакам още няколко дни и ще актуализирам ситуацията тук.

Прегръдка


Автоматичен превод:

Здравейте,

страхотно - засега изглежда добре. Благодаря ви за обяснението.

Мога ли да знам каква опция за плащане сте избрали за тегленето, моля?

Очаквам с нетърпение да чуя, че сте получили парите.

Автоматичен превод:
Radka

Здравейте,

Направих депозитите през банкомат, а тегленето чрез банков превод.

Когато има някакво развитие, ще актуализирам тук.


Благодаря ви Казино Гуру.

Прегръдка

Автоматичен превод:
Jamesbizne18989999

Здравейте,

Чакам с нетърпение 🙂 🤞

Автоматичен превод:
Radka

Добре,

Моето теглене премина в статус „успешно".

Да видим колко време отнема влизането в акаунта. ✌️😃

Автоматичен превод:
Jamesbizne18989999

Това е още една успешна стъпка към крайната цел 😀!


Редактиран от автора
Автоматичен превод:
Radka

добри хора,

Парите вече са постъпили в сметката ми ✌️🤑

Много по-бързо, отколкото очаквах!!

Лична прегръдка.

Автоматичен превод:
Jamesbizne18989999

Здравей.

Много се радвам да го чуя! Честито! 🙂

Ще спестите ли тези пари или ще си купите нещо хубаво? 😉

Автоматичен превод:
Radka

Ще играя повече 😀 ако успея да осребря нещо друго във Vulkan, това ще стане любимото ми казино!

Казвам тук, ако това се случи.

Лична прегръдка ✌️

Автоматичен превод:
Jamesbizne18989999

Е, виждам, че сте страстен играч 🙂. Пожелавам ви много късмет🤞

Очакваме скоро да се свържем с вас 🙂!

Редактиран от автора
Автоматичен превод:
Radka

добри хора,

След депозиране на €500, мога да кажа, че според мен теглите пари от Vulkan Casino само веднъж, след което магазинът затваря всички слотове.

Точно като всяка друга къща, в която съм бил. Имаше всичко, за да бъде моето казино по избор, но не.

Май задействат някакъв механизъм да не се отварят слотовете. ☹️

Прегръдка на всички.

Автоматичен превод:
1...7 8 9...24
Отидете на страницаот 24 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини