ФорумКазинаВулкан Вегас казино - обща дискусия

Вулкан Вегас казино - обща дискусия (страница 7)

преди 3 години от Jonas23111
|
97719 преглеждания 457 отговора |
|
1...6 7 8...23
Добавете пост
leksandr
преди 2 години

Здравей,

това изобщо не е конфликт. Това са две различни казина, за съжаление първото фалшифицира сайта на второто :

Единият е VUL C AN VEGAS, а вторият е VUL K AN VEGAS:

filefile

За съжаление, както може би виждате, в нашата база данни има много казина "Вулкан - Вулкан", понякога дори с еднакви лога.:

file


Ако попаднете на друго подобно "любопитство", вероятно това е същия вид фалшификация. 🙁

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Да, чудя се как да различа фалшивото от истинското? Има ли някаква функция?

Автоматичен превод:
leksandr
преди 2 години

Здравейте.

Честно казано, мисля, че най-добрият начин да избегнете тези фалшиви сайтове е да дойдете тук и първо да проверите прегледа, ако сте доволни от резултата, можете да получите достъп до казиното, просто като щракнете върху логото му в раздела на казиното, докато репутацията е все още видим, което означава, че ще получите директен достъп до „правилния" сайт.:

file


Бих казал, че е по-безопасно, отколкото да влизате в казиното чрез общ резултат от търсенето в браузъра, защото няма оценка и адресът на уебсайта може да е много подобен на оригиналния сайт на „доброто" казино. Човек може лесно да се обърка коя точно е целта, ако създадете фалшиво дублиран клон на казина.

Какво мислиш?

По принцип винаги проверявайте казиното предварително и следете URL адреса. Не се сещам за нещо по-добро. 🤔

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Мисля, че ако има два сайта с напълно еднакви имена, тогава е по-добре да стоите далеч от двата

Автоматичен превод:
leksandr
преди 2 години

Не бих казал това, ние оценихме и двата сайта, така че просто трябва да обърнете внимание кой сте избрали, това е всичко.

Ако влезете в казиното чрез логото, което може да се кликне, поставено на нашия уебсайт, можете да сте сигурни за репутацията дори в момента, в който влизате в сайта.

Винаги възнамеряваме да показваме рейтинга, когато е налично пренасочване към казиното.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Някой вече получил ли е от сайта, имам 2500 реала за теглене и нищо, просто проверявам сметката и документите

Някой получавал ли го е и може ли да помогне как да го взема?

Автоматичен превод:
JASON50
преди 2 години

Е, нека да го проверим. Дръжте ни в течение.

Колко време отнема проверката? Какви документи бяха поискани?

Автоматичен превод:
преди 2 години

Някой вече получил ли е от сайта, имам 2500 реала за теглене и нищо, просто проверявам сметката и документите

Някой получавал ли го е и може ли да помогне как да го взема?

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте,

сигурни ли сте, че сте предоставили всички документи, моля?

Първата проверка може да отнеме много време и някои играчи наскоро претърпяха известно забавяне, така че бъдете търпеливи.

Автоматичен превод:
JASON50
преди 2 години

Здравейте,

страхувам се, че не всяко теглене продължава няколко часа. За съжаление проверих жалбата ви, за да разбера, че това е фалшив клонинг на казино Vulkan с репутация 0,0 от 10. Съжалявам, но изобщо не изглежда добре.

Това е измама, не всеки играч получава плащане в крайна сметка.

file


Преместих публикацията ви в правилната тема на Vulcan Vegas .


Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

"страхувам се, че не всяко теглене продължава няколко часа. За съжаление проверих жалбата ви, за да разбера, че това е фалшив клонинг на казино Vulkan с репутация 0,0 от 10. Съжалявам, но е изобщо не изглежда добре.

Това е измама, не всеки играч получава плащане в крайна сметка."

Здравейте .

Напомня ми за Доброто и Лошото ченге, не мислите ли? Все още не разбирам как да различа тези две казина. Предполагам, че работи така, ако става въпрос за изплащания, можете да се превърнете в лошо казино.

Автоматичен превод:
leksandr
преди 2 години

Здравей лександър,

какво пак не е наред? 😀

Играчът беше избрал неправилна тема за публикуване и по-късно подаде жалбата. Оттук разбрах, че предишните публикации не „принадлежат" на това казино. Не знаех преди подаването на жалбата.

Какво има пак?

Всеки път, когато играчът спомене забавено плащане, аз задавам същите въпроси за KYC и т.н. Това са общи въпроси и са валидни за всяко казино - добро или лошо, доста е очевидно, бих казал.

Фактът, че „не всяко теглене продължава няколко часа" също е валиден за всяко казино, добро или лошо, защото може да е обвързано с KYC или други обстоятелства.

Освен това вярвам, че вече обясних как да се уверите, че въвеждате правилния уебсайт на казиното, така че няма да пиша всичко отново. 🙂

Честен ден за вас

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Питате ли какво не е наред? Играчът написа, че се е регистрирал чрез връзката, сигурен съм, че е избрал казино с добър рейтинг от 9.1 и съм сигурен, че никой няма да се регистрира, където рейтингът е много лош, и след като е спечелил, то се оказа, че играе в лошо казино.

Ето как се оказва

Автоматичен превод:
leksandr
преди 2 години

Здравейте,

Вярвам, че това е само вашето мнение в момента. Аз лично не мога да твърдя подобно нещо със сигурност, тъй като играчът не е споменал как е влязъл в сайта и кой линк е използвал.

Моля, прочетете предишните му публикации.

За съжаление не всеки играч избира добрия сайт. Както вече обясних, някои играчи просто използват търсене в мрежата, за да получат достъп до казина - без показана репутация.


Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте,

Регистрирах се във Vulkan и вече изпратих всички документи, необходими за верификация на акаунта. Минаха 3 дни и все още нищо. Нормално е?

Благодаря

Автоматичен превод:
Jamesbizne18989999
преди 2 години

Здравей

Бих казал, че е съвсем обичайно. Представете си, че даваме на казината 14 пълни дни, за да завършат проверката и да изпълнят тегленето.

Въпреки това бих искал поддръжката веднъж на няколко дни. Просто не по-често.

Кажете ми как върви, моля.



Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Здравей, добър ден.

Ще актуализирам ситуацията, за да видя дали мога да дам на Общността добри новини, за да вдъхна повече доверие в тази къща.

Благодаря.

Автоматичен превод:
Jamesbizne18989999
преди 2 години

Поискаха ми още документи като фиш за заплати и още документи за доказване на самоличността ми.

Вече качих исканите документи и трябва да чакам имейл.


Освен това ме помолиха да потвърдя в онлайн чата, когато документите са заредени, вече го направих.

Бяха мили и казаха, че ще го препратят на отдела.

Да видим колко време отнема всичко това. Дотук всичко е наред.


Ще актуализирам информацията.

Прегръдка


Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
Jamesbizne18989999
преди 2 години

Здравейте и благодаря 🙂

Предполагам, че ще станеш добър репортер 👍

Така че изглежда всичко е наред, засега ще изчакаме следващия пост.

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Браво момчета, сметката вече е потвърдена и вече направих тегленето, беше непълно и парите останаха в сметката, но вече говорих в чата и те казаха, че е нормално. Да внимаваме да не харчим парите, които ще изтеглим, в противен случай тегленето се анулира автоматично.

Да видим колко време отнема поръчката да бъде одобрена и колко време отнема да стигне до моя акаунт.

Ще актуализирам.


Прегръдка

Автоматичен превод:
Jamesbizne18989999
преди 2 години

Добре, не е толкова гладко, но може да се случи.

Хубаво е обаче, че казиното те предупреди. Уведомете ме, когато бъде изпратено следващото теглене. 🤞

Автоматичен превод:
1...6 7 8...23
Отидете на страницаот 23 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини