ФорумКазинаVulkan Vegas Casino - обща дискусия

Vulkan Vegas Casino - обща дискусия (страница 25)

преди 3 години от Jonas23111
|
88005 преглеждания 451 отговора |
|
1...24 25
Добавете пост
преди 2 месеца

Здравейте, може ли някой да ми каже колко време отнема тегленето на 50 евро? Сега е 14 дни процес, ЛУДОСТ!!!

Автоматичен превод:
Cyntia190390
преди 2 месеца

здрасти

Не знам как да кажа това, но колкото повече време отнема, толкова по-трудно е за неучастващата страна да направи добро предположение.

Предполагам, че не сте очаквали такъв отговор, а по-скоро добър отговор, но без да знаете подробности и да не сте част от екипа на казиното, това би било само предположение.

Но бъдете сигурни, жалбата е на път да изпълни целта си. Дайте време на екипа да проучи въпроса допълнително и отправете покана към представителя на казиното да участва в жалбата. Това несъмнено ще бъде от полза.


Автоматичен превод:
преди 1 месец

Не знам защо този сайт продължава да оценява Vulkan толкова високо, колкото и те.


това не е добър сайт за игра. По много причини.


моля, не играйте на този сайт. Само погледнете огромното количество оплаквания, които Vulkan има през casinoguru, почти 1400. Сравнете това с други сайтове, не ми пука какво казва някой, нает от Casino Guru, този сайт НЕ е приятелски настроен към играчите. Ужасни политики за теглене; ПО дяволите БАВНО, одобрени са само малки суми. НЕ ИГРАЙТЕ ТУК. Има много по-добри възможности за избор на лиценз за CUR от този.


оценка от 9,8 НЕ е оправдана в никакъв случай

Автоматичен превод:
Ggpokerben
преди 1 месец

Знам, че не се интересувате от никакъв отговор от нас, но такава тема трябва да бъде разгледана:

Проблемът се крие във факта, че ние не включваме скоростта на процеса на теглене в индекса на безопасност . Той просто казва, че казиното е надеждно, защото изплаща печалбите, въпреки че стойността не казва колко бързо ще получите парите.

Не можем да го измерим; това е единствената причина. Това ще изисква специален код за всяка комбинация от държава, опция за плащане, националност, KYC мерки и т.н.

По този начин, за да попълним информация, която не е включена в Индекса за безопасност, ние предоставяме обратна връзка с потребителите . Както можете да видите, рейтингът казва „лош" 👈 най-вече поради бавен, сложен KYC или тегления.

Ако прегледате секцията за жалби , ще видите, че много жалби, подадени досега, са свързани със сделката. От друга страна, само един случай от повече от осемстотин никога не е бил разкрит.

Напълно разбирам, че играчи, които не са запознати с нашите ръководства или процеси, продължават да казват кой индекс на безопасност не е подходящ или какво трябва да направим по-добре. Става дума за намиране на баланс между нещата, които можем да измерим, и аспектите, открити в сайта. За съжаление, някои играчи просто виждат само едно число.

Индекс на безопасност + потребителски отзиви + оплаквания + форум = картина в пълен мащаб

Надявам се да помогне на другите да разберат сложността на този сайт.


Автоматичен превод:
преди 1 месец

това казино не е ли в черния списък???

https://casino.guru/vulcan-vegas-casino-review-1

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Здравейте, в понеделник депозирах 20e в казино vulkan vegas. Получих 3000е и ги дадох за плащане. Вчера ми пратиха имейл да изпратя документите, изпратих ги и днес пак ми поискаха снимка на картата, след 2 часа исках да вляза в казиното и ми блокираха акаунта. Писах им и те казаха, че са ме блокирали, защото имам няколко отворени сметки и че ако искам ще ме отблокират, но няма да получа парите.

Автоматичен превод:
sabinakadic123
преди 1 месец

Мога ли да попитам дали знаете за откриването на няколко сметки в това казино?

Всъщност не е разрешено в повечето онлайн казина и ние вярваме, че всяко казино трябва да го блокира всеки път, когато играч се опита да отвори повече акаунти със същите идентификационни данни.

Моля, предоставете ни повече информация и се надяваме, че можем да разрешим този проблем заедно.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

това казино не е ли в черния списък???

https://casino.guru/vulcan-vegas-casino-review-1

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Здравейте, казиното, което публикувахте, вече е затворено и не работи. Това беше копие на оригиналното казино, което също беше написано в ревюто. Видя ли го? Това казино в темата, в която публикувате, изглежда е добре.

Но защо питаш?

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Старата ми кредитна карта изтече и в приложението vulkan vegas сложих новата карта и след всички процедури, които ме накараха да направя вече два пъти, като снимки с документи и нова карта, пак не са заредили парите, отказват оттегляне.

Редактиран от автора преди 1 месец
Автоматичен превод:
capriglionemarzia9
преди 1 месец

Казиното одобри ли всички документи, които изпратихте? Кога точно започна този процес на проверка, ако мога да попитам?

Нашият екип за жалби с удоволствие ще разгледа този проблем. Когато изтече 14-дневният срок, те ще могат да се намесят и да видят какво може да се направи.

Така че, моля, дръжте ни в течение за всички новини.

Автоматичен превод:
1...24 25
Отидете на страницаот 25 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още