здрасти
Не знам как да кажа това, но колкото повече време отнема, толкова по-трудно е за неучастващата страна да направи добро предположение.
Предполагам, че не сте очаквали такъв отговор, а по-скоро добър отговор, но без да знаете подробности и да не сте част от екипа на казиното, това би било само предположение.
Но бъдете сигурни, жалбата е на път да изпълни целта си. Дайте време на екипа да проучи въпроса допълнително и отправете покана към представителя на казиното да участва в жалбата. Това несъмнено ще бъде от полза.
Hi!
Not sure how to put this, but the longer it takes, the harder it is for a non-participating party to make a good guess.
I imagine you did not expect such a response but rather a good answer, yet without knowing details and not being part of the casino crew, that would be just guessing.
But rest assured, the complaint is about to serve its purpose. Give the team time to investigate the matter further and extend an invitation to the casino representative to participate in the complaint. That will undoubtedly be beneficial.
Не знам защо този сайт продължава да оценява Vulkan толкова високо, колкото и те.
това не е добър сайт за игра. По много причини.
моля, не играйте на този сайт. Само погледнете огромното количество оплаквания, които Vulkan има през casinoguru, почти 1400. Сравнете това с други сайтове, не ми пука какво казва някой, нает от Casino Guru, този сайт НЕ е приятелски настроен към играчите. Ужасни политики за теглене; ПО дяволите БАВНО, одобрени са само малки суми. НЕ ИГРАЙТЕ ТУК. Има много по-добри възможности за избор на лиценз за CUR от този.
оценка от 9,8 НЕ е оправдана в никакъв случай
dont Know why this site continues to rate Vulkan as high as they do.
it is not a good site to play on. For numerous reasons.
please do not play on this site. Just look at the sheer amount of complaints Vulkan has thru casinoguru, almost 1400. Compare that to other sites, I don’t give a damn what anyone employed by Casino Guru says, this site is NOT player friendly. Terrible withdrawal policies;SLOW AS HELL, small amounts only approved. DO NOT PLAY HERE. There is many better CUR license choices than this BY FAR.
a rating of 9.8 is NOT justified in anyway
Знам, че не се интересувате от никакъв отговор от нас, но такава тема трябва да бъде разгледана:
Проблемът се крие във факта, че ние не включваме скоростта на процеса на теглене в индекса на безопасност . Той просто казва, че казиното е надеждно, защото изплаща печалбите, въпреки че стойността не казва колко бързо ще получите парите.
Не можем да го измерим; това е единствената причина. Това ще изисква специален код за всяка комбинация от държава, опция за плащане, националност, KYC мерки и т.н.
По този начин, за да попълним информация, която не е включена в Индекса за безопасност, ние предоставяме обратна връзка с потребителите . Както можете да видите, рейтингът казва „лош" 👈 най-вече поради бавен, сложен KYC или тегления.
Ако прегледате секцията за жалби , ще видите, че много жалби, подадени досега, са свързани със сделката. От друга страна, само един случай от повече от осемстотин никога не е бил разкрит.
Напълно разбирам, че играчи, които не са запознати с нашите ръководства или процеси, продължават да казват кой индекс на безопасност не е подходящ или какво трябва да направим по-добре. Става дума за намиране на баланс между нещата, които можем да измерим, и аспектите, открити в сайта. За съжаление, някои играчи просто виждат само едно число.
Индекс на безопасност + потребителски отзиви + оплаквания + форум = картина в пълен мащаб
Надявам се да помогне на другите да разберат сложността на този сайт.
I know you are not interested in any response from us, but such a topic needs to be addressed:
The problem lies in the fact that we do not include withdrawal process speed in the Safety Index. It just says that the casino is trustworthy because it pays out the winnings, though the value does not say how quickly you will get the money.
We can't measure it; that's the only reason. That would require a special code for each combination of country, payment option, nationality, KYC measures, and so on.
Thus, to fill up information not included in the Safety Index, we provide user feedback. As you may see, the rating says "bad" 👈 mostly due to a slow, complicated KYC or withdrawals.
If you browse the complaint section, you will see that many complaints submitted so far were about the dealy. On the other hand, only one case out of more than eight hundred has never been solved.
I perfectly understand that players not familiar with our guides or processes keep saying which Safety Index is not adequate or what we should do better. It's about finding a balance between things we can measure and aspects found across the site. Sadly, some players simply see just one number.
Safety Index + user reviews + complaints + forum = full scaled picture
I hope it helps others understand the complexity of this site.
Здравейте, в понеделник депозирах 20e в казино vulkan vegas. Получих 3000е и ги дадох за плащане. Вчера ми пратиха имейл да изпратя документите, изпратих ги и днес пак ми поискаха снимка на картата, след 2 часа исках да вляза в казиното и ми блокираха акаунта. Писах им и те казаха, че са ме блокирали, защото имам няколко отворени сметки и че ако искам ще ме отблокират, но няма да получа парите.
Hello, on Monday I deposited 20e at vulkan vegas casino. I received 3000e and gave it for payment. Yesterday they sent me an email to send the documents, I sent them and today they again asked for a picture of the card, after 2 hours I wanted to enter the casino and they blocked my account. I wrote to them and they said that they blocked me because I have several open accounts and that if I want they will unblock me but that I won't get the money.
Zdravo,u ponedeljak sam polozila 20e na vulkan vegas casino. Dobila sam 3000e i dala na isplatu. Juce su mi poslali mail da posaljem dokumente,ja poslala i danas opet su trazili sliku od kartice,nakon 2 sata htjela sam da uđem u casino i blokirali mi racun. Pisala sam jim i rekli da su me blokirali zato sto imak vise otvorenih racuna i ako hocu da ce me odblokirati ali da novac ne dobijem.
Мога ли да попитам дали знаете за откриването на няколко сметки в това казино?
Всъщност не е разрешено в повечето онлайн казина и ние вярваме, че всяко казино трябва да го блокира всеки път, когато играч се опита да отвори повече акаунти със същите идентификационни данни.
Моля, предоставете ни повече информация и се надяваме, че можем да разрешим този проблем заедно.
May I ask if you are aware of opening multiple accounts at this casino?
It is actually not allowed in most online casinos, and we believe that every casino should block it whenever a player tries to open more accounts with the same credentials.
Please provide us with more information, and hopefully we can resolve this issue together.
Здравейте, казиното, което публикувахте, вече е затворено и не работи. Това беше копие на оригиналното казино, което също беше написано в ревюто. Видя ли го? Това казино в темата, в която публикувате, изглежда е добре.
Но защо питаш?
Hello, the casino you posted is now closed and not working. It was a copy of the original casino that was also written in the review. Did you see it? This casino in the thread you are posting to looks like it is fine.
But why do you ask ?
Старата ми кредитна карта изтече и в приложението vulkan vegas сложих новата карта и след всички процедури, които ме накараха да направя вече два пъти, като снимки с документи и нова карта, пак не са заредили парите, отказват оттегляне.
My old credit card expired and on the vulkan vegas app I put the new card and after all the procedures they made me do, twice already, such as photos with documents and new card, they still haven't loaded the money, they refuse to withdraw.
La mia vecchia carta di credito è scaduta e sull'app vulkan vegas ho messo la nuova carta è dopo tutte le procedure che mi hanno fatto fare, per due volte già, del tipo foto con documenti e carta nuova, non mi hanno ancora caricato i soldi, mi rifiutano il prelievo.
Казиното одобри ли всички документи, които изпратихте? Кога точно започна този процес на проверка, ако мога да попитам?
Нашият екип за жалби с удоволствие ще разгледа този проблем. Когато изтече 14-дневният срок, те ще могат да се намесят и да видят какво може да се направи.
Така че, моля, дръжте ни в течение за всички новини.
Did the casino approve all the documents you sent? When exactly did you start this verification process, if I may ask?
Our complaint team would gladly look into this issue. Whenever the 14-day time frame passes, they will be able to intervene and see what can be done.
So, please keep us informed about any news.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.