ФорумКазинаВулкан Вегас казино - обща дискусия

Вулкан Вегас казино - обща дискусия (страница 5)

преди 3 години от Jonas23111
|
97721 преглеждания 457 отговора |
|
1...4 5 6...23
Добавете пост
преди 2 години
Публикация на teodorrr е изтрит
преди 2 години

Скъпи teodorrr,

Мисля, че една жалба би била достатъчна 🙂, не се притеснявайте, ние ще разгледаме това и ще разследваме.

Честно казано, това едва ли е причина за затваряне на цялото казино. Позволете ми да поясня, че ние не сме служители на казиното, така че не претендираме за нищо, както предложихте. Мога да си представя, че сега си бесен, но нека да разберем какво се е случило и да намерим начин да помогнем.



Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Документите са проверени! Те бяха класифицирани като добри.

Проблема решен.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Документите са проверени! Те бяха класифицирани като добри.

Проблема решен.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравей нощ, това е добра новина!

Стискаме палци за бързо изплащане 🤞😉.

Моля, уведомете ни, когато получите печалбите си.


Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
преди 2 години
Публикация на teodorrr е изтрит
преди 2 години

Скъпи teodorr,

Честно казано смятам, че трябва да изчакате как ще се развият нещата и след това да пускате подобни обвинения. Ще проверим този проблем с VPN, бъдете сигурни. Но също така се оплаквате, че само губите - тези 990 €, добре, това е рискът от залагане и хазарт, не мислите ли?

Учтиво ви моля да изчакате нашия екип за жалби да разследва, нека да видим какви доказателства е събрало казиното и какъв е проблемът.

Всеки може да провери жалбата си тук:

https://casino.guru/vulkan-vegas-casino-the-player-s-account-got-blocked-3





Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Сумите вече са зададени като отхвърлени. Сумите са обратно в моята сметка във Vulkan.

уж банката ми е виновна, щели да блокират сумите. След консултация с моята банка случаят не беше такъв

Автоматичен превод:
Night
преди 2 години

Съжалявам, но не съм сигурен дали съм разбрал правилно.

Вашата банка блокира ли транзакцията или не, моля?

Автоматичен превод:
преди 2 години

Не тя не го направи.

Автоматичен превод:
Night
преди 2 години

Възможно ли е да опитате различен метод на плащане за теглене?

Автоматичен превод:
преди 2 години

Не, за съжаление имаше само този

Автоматичен превод:
преди 2 години

Първите пари пристигнаха! Ще докладва, когато всичко пристигне

Автоматичен превод:
Night
преди 2 години

Това е интересна изненада! 👍

Стискам палци 🤞 - разбира се, уведомете ни, моля.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Друг път ще предположа, че казино гуруто получава заплащане от конкретни казина или американците не са готови да бъдат ограбвани. Trust pilot показва, че това казино обичайно краде средства и не ги тегли. Но те имат перфектна репутация? Вие трябва да перете пари

Автоматичен превод:
RaeMRae84
преди 2 години

Е, да кажем, че Trust Pilot не предоставя никакви оплаквания. Всеки просто попълва преглед, нищо повече.

Чувствайте се свободни да проверите този раздел:

https://casino.guru/Vulkan-Vegas-Casino-review#tab=js-tab-reputation

Също така имайте предвид, че всички подадени жалби са затворени като разрешени.

Ако сте изпитали някакво измамно поведение, моля, изпратете жалба:

https://casino.guru/complaints/create

Позволете ми да ви напомня как преглеждаме казината:

https://casino.guru/our-casino-reviews

Автоматичен превод:
преди 2 години

Проблема решен! Отне известно време. Но мога да препоръчам Vulkan Vegas

Автоматичен превод:
Night
преди 2 години

Здравейте, благодаря ви за страхотната новина! Честито! 👍

Напомни ми, колко време отне?

Автоматичен превод:
преди 2 години

Отне почти 4 седмици. Но работи и това е важното.

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
Night
преди 2 години

О, това е огромно.

Значи все още играете в това казино? Бих казал, че времето за изчакване също има значение.🙂

Автоматичен превод:
преди 2 години

Да, продължавайте да играете там.

Автоматичен превод:
Night
преди 2 години

Готино,

Надявам се занапред всичко да е наред 🙂.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Предполагам!

Автоматичен превод:
1...4 5 6...23
Отидете на страницаот 23 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини