ФорумКазинаВулкан Вегас казино - обща дискусия

Вулкан Вегас казино - обща дискусия (страница 4)

преди 3 години от Jonas23111
|
101651 преглеждания 457 отговора |
|
1...3 4 5...23
djidja83
преди 2 години

Това е гадно. Искам да кажа, може да се случи. Всеки може да направи грешка, но ако това се случва редовно, тогава е наистина непрофесионално.

Автоматичен превод:
преди 2 години

случва се много пъти, но само последните два пъти направих екранни снимки, защото се случва систематично.

Автоматичен превод:
djidja83
преди 2 години

Това е причината да ми беше толкова интересно да разбера какво получихте като отговор от самото казино.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Не им писах. Написах тук, защото ми е любопитно дали съм само аз.

Автоматичен превод:
djidja83
преди 2 години

Трябва да ги уведомите. Това е единственият начин, по който това може да се подобри.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Добре, сега ще им пиша.

Автоматичен превод:
djidja83
преди 2 години

Благодарим ви за обратната връзка 🙂

Автоматичен превод:
преди 2 години

Имам проблеми с изтеглянето на печалбите си, тъй като съм нов в това, пържа си мозъците 🤯......

Може ли някой да ми помогне?

Автоматичен превод:
преди 2 години

Имам проблеми с изтеглянето на печалбите си, тъй като съм нов в това, пържа си мозъците 🤯......

Може ли някой да ми помогне?

Автоматичен превод:
преди 2 години

???

Автоматичен превод:
преди 2 години

???

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте,

Отговорих ти тук:

https://casino.guru/forum/general-gambling-discussion/transferring-my-earnings-is-difficult#post-23501

Сега знам, че играете в това казино. Няма нужда да отговаряте на този въпрос.

Моля, опитайте опциите, които предложих, и ми отговорете тук - благодаря.


Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте, скъпи гуру екип, бих искал акаунтът ми във Vulkan Vegas да бъде изтрит, защото имам пристрастяване към хазарта. Проблемът е в липсата на отговор от Vulkan Vegas. Можете ли да ми помогнете

Автоматичен превод:
derfinisher09
преди 2 години

Здравейте,

Бих попитал техния чат на живо, те трябва да ви препратят към подходящ отдел. Ако вече сте изпратили имейл до поддръжка или посъветван контакт, бих помолил отново за чат на живо, уведомете ги, че имате нужда от помощ.

Къде и как се свързахте с казиното относно вашия проблем, моля?

Успях да намеря само този имейл: support@vulkanvegas.com


Понякога отнема няколко дни, за да блокирате акаунта.


Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте, скъпи гуру екип, бих искал акаунтът ми във Vulkan Vegas да бъде изтрит, защото имам пристрастяване към хазарта. Проблемът е в липсата на отговор от Vulkan Vegas. Можете ли да ми помогнете

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте,

акаунтът ви закрит ли е междувременно? Все още ли имате нужда от помощ?

Автоматичен превод:
преди 2 години

Хей dan1???

Мисля, че начинът, по който ми пишете от името на вулканска компания, не е коректен към хората, друго нещо, моето id? Както ми търсиха дублиращата се сметка, за да не плащат, защо търсиха само, за да не изплащат печалби, но имам още 3 сметки със същите данни и нищо не са ми казали, но ако исках да тегля там, осъзнават

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте екип, някой тук има ли опит със спечелването на над €5000?

Тогава завърших успешно проверката на KYC и също получих малка награда.

Сега трябваше да кача друг документ, беше направено, но за съжаление проверката не се състоя (преди 4 дни)

някой има ли опит колко време може да отнеме това?

С Най-Добри Пожелания

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
преди 2 години

Хей dan1???

Мисля, че начинът, по който ми пишете от името на вулканска компания, не е коректен към хората, друго нещо, моето id? Както ми търсиха дублиращата се сметка, за да не плащат, защо търсиха само, за да не изплащат печалби, но имам още 3 сметки със същите данни и нищо не са ми казали, но ако исках да тегля там, осъзнават

Автоматичен превод:
преди 2 години

Не мога да кажа, че разбирам кой ви писа от името на Vulkan Vegas Casino.

Но позволете ми да кажа, че:

Никога не трябва да регистрирате повече от един акаунт , както съм сигурен, че знаете, това нарушава Правилата и условията. Ако го направите, уверете се, че няма да вземете няколко бонуса за депозит, защото в случай, че спечелите, всичките ви печалби може или ще бъдат конфискувани и сметките затворени.

Вярвам, че знаете също, че казиното не може да ви ограничи да регистрирате няколко акаунта, ако пълният KYC не е задействан от процеса на регистрация. И обикновено не е така. KYC обикновено се задейства от първото теглене.

Така че, да, технически можете да създадете няколко акаунта, но в момента, в който регистрирате първия, вие приемате Общите условия, като казвате, че НЯМА да създавате друг акаунт.

Моля, имайте това предвид.


Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте екип, някой тук има ли опит със спечелването на над €5000?

Тогава завърших успешно проверката на KYC и също получих малка награда.

Сега трябваше да кача друг документ, беше направено, но за съжаление проверката не се състоя (преди 4 дни)

някой има ли опит колко време може да отнеме това?

С Най-Добри Пожелания

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравей нощ,

Мисля, че може да е допълнителна проверка, спечелихте големи суми, така че казиното трябва да е 100%, че всичко, свързано с вашия акаунт, е законно.

Опитахте ли да питате по имейл или чат? Бих казал, че е нормално подобна проверка да отнеме няколко дни.

Сигурни ли сте, че сте предоставили документа в правилния формат или че не сте пропуснали допълнителни инструкции, предоставени по-рано, моля?

Най-добрият шанс е да попитате казиното, бих казал.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте, да, свързах се с казиното.

Казаха ми, че ще отнеме няколко дни. Но минаха повече от няколко дни.

файлът е качен в правилен формат и всичко.

Автоматичен превод:
teodorrr
преди 2 години

Казиното не позволява VPN. Ако сте сигурни, че не сте го използвали, изпратете жалба на нашия уебсайт. Ако казиното твърди, че сте го използвали, трябва да е лесно да предоставите доказателства за това.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте, да, свързах се с казиното.

Казаха ми, че ще отнеме няколко дни. Но минаха повече от няколко дни.

файлът е качен в правилен формат и всичко.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Е, бих дал на казиното още няколко дни.

Даваме на казината 14 пълни дни за завършване на KYC процеса и тегленето, затова ви моля да изчакате малко.

Страхувам се, че ако осъзнаете, че имате нужда от помощ, защото не можете сами да разрешите проблема с казиното, тогава ще дойде време да подадете жалбата.

Автоматичен превод:
1...3 4 5...23
Отидете на страницаот 23 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини