ФорумКазинаВулкан Вегас казино - обща дискусия

Вулкан Вегас казино - обща дискусия (страница 3)

преди 3 години от Jonas23111
|
97946 преглеждания 457 отговора |
|
12 3 4...23
Добавете пост
martin04
преди 2 години

Казиното не ви изпрати печалбите или имате проблеми с депозирането на парите си в сметката в казиното?

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте, за първи път играх в този казино сайт и спечелих веднага. Поставете 25 евро и спечелих 170. Така че, за да изтегля парите си, трябва да направя KYC проверка и качих всички документи. Сега се опитах по всякакъв начин, независимо дали е чат на живо, като имейли или телефон, за да се свържа с някой, който се справя с това. За съжаление няма отговор никъде. Бих искал да имам парите, които са ми обещани.

Автоматичен превод:
moxhamlaura34
преди 2 години

Здравейте, колко време чакате отговора досега?

Автоматичен превод:
Daniel
преди 2 години

Здравейте, първият ми имейл излезе на 2 февруари, след това дойде бактериален отговор, след това на 3 февруари, отново няма отговор досега и не бях стигнал до чат на живо, нито по телефона.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Лека нощ! Поисках тегленето на Vulkan vegas, направих KYC проверката, изпратих всичките си документи и когато влязох да вляза в акаунта си, ме блокираха. Нямам достъп до него изобщо. Вече изпратих имейл. Какво да направя, за да разреша?

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте, първият ми имейл излезе на 2 февруари, след това дойде бактериален отговор, след това на 3 февруари, отново няма отговор досега и не бях стигнал до чат на живо, нито по телефона.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте, какво ви написаха в немския отговор, който споменахте, моля? Мина ли KYC?

Автоматичен превод:
преди 2 години

Лека нощ! Поисках тегленето на Vulkan vegas, направих KYC проверката, изпратих всичките си документи и когато влязох да вляза в акаунта си, ме блокираха. Нямам достъп до него изобщо. Вече изпратих имейл. Какво да направя, за да разреша?

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте, изглежда е същият проблем, за който писа moxhamlaura34. Както виждам, всички докладвани подобни случаи бяха приключени като решени . Бих му дал още няколко дни и ще обмисля да подам жалбата след това.

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Здравейте, така и не получих отговор на имейлите си. Но не получавам никаква реклама от тях.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте! Някой може ли да ми даде обратна връзка от сайта на vulkan Vegas pfv??! Имам проблеми с получаването на моите тегления

Автоматичен превод:
Raquelsanty
преди 2 години

Здравейте,

Чувствайте се свободни да разгледате тази тема, както и други теми, свързани с това казино. Можете да разгледате подадените жалби тук .

Преминахте ли вече KYC, моля?

Автоматичен превод:
преди 2 години

Трябва да се съглася с това, което другите хора казват тук. Сметката ми беше потвърдена с Vulcan и преди това направих теглене на 350 евро. След това получих достатъчно голяма печалба от 2750 евро миналия уикенд. Изведнъж искат пълни банкови извлечения, моите фишове за заплати и вероятно черния дроб и бъбреците ми до края. Най-лошото е, че оставиха тегленията ми да стоят там 5 дни, преди да ги откажат и да поискат ДОПЪЛНИТЕЛНИ документи. Честно казано, това казино е брутално и обслужването на клиентите е шокиращо. 100% съм сигурен, че ще се върнат, казвайки, че искат още неща или това, което им изпратих, не е достатъчно добро. Честно казано съм сигурен, че правят това нарочно, надявайки се просто да се стресирате и да загубите обратно печалбите. Как казино гуру може да оцени този kip на доставчик на 9.1, не ми е напълно ясно. Ще актуализирам това, ако някога получа плащане, което се съмнявам.


ПРОСТО СИ НАПРАВЕТЕ УСЛУГА И ИЗБЯГВАЙТЕ ТОВА МЯСТО КАТО ЧУМАТА.

Автоматичен превод:
Lazrankin1
преди 2 години

Здравейте, позволете ми само да спомена, че рейтингът на казиното се състои от много аспекти. Проверих жалбите, подадени срещу Vulkan Vegas, за да установя, че почти всички жалби относно всяко забавяне на теглене са подадени съвсем наскоро и следователно все още не са приключени. Бих искал също да спомена, че повечето от другите случаи бяха приключени като разрешени или играчите спряха да отговарят. Процесът на оценка, както и процесът на жалба, отнемат много време, така че не можем просто да свалим рейтинга, защото броят на подадените жалби се е увеличил. Всички трябва да бъдат внимателно разгледани първо.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравей Радка. Това е лош ден, когато трябва да се оплаквате, че една компания постъпва правилно от своите клиенти и им осигурява безпроблемно изживяване. Както и да е, моят урок е научен за Вулкан Вегас. Вземете парите ми от тях, затворете акаунта си и поставете съобщение в моята местна група WhatsApp за хазарт, за да кажа на хората да стоят настрана. Лесно.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Някак си все още разбирам, че казината искат закачалка, доказателство къде да живея и снимка на дебитна карта.

Не разбирам всичко. Тези неща включват например снимка на сметка за ток, която също е доказателство за жилище. Веднъж имах по-стар таблет, с който снимах за такива неща.

Картината трябваше да бъде абсолютно перфектна. Изображението не трябва да е замъглено, дори ако сте отделили адресната информация от него. Освен това най-странното беше, че само за да предотвратя размазване, когато се опитах да разгледам по-отблизо кадъра, той не беше валиден, защото трябваше да се виждат всички ъгли на A4. Това вече беше някак подозрително.

Казината като цяло изискват огромно доверие и увереност от играча, въпреки че самите те често са всичко останало.

Автоматичен превод:
Seppo14
преди 2 години

Здравейте, разбирам мисълта ви. Само имайте предвид, че казиното трябва да е сигурно, че изображението, pdf или нещо друго не трябва да се коригира по никакъв начин. Всички документи трябва да са автентични - или просто чист PrintScreen. За обслужването на клиенти може да е доста трудно да се увери, че документът наистина е наред.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте,

От доста време се впечатлявам от невярна информация във viber съобщенията от Vulkanvegas, но последните два пъти правих скрийншоти и пиша за това.

Почти винаги, когато получа бонус код във viber, минималният депозит е 11 евро, а при въвеждане на кода се оказва, че минималният депозит за получаване на бонуса трябва да е 12, 13, 14 или 15 евро.

Проблемът не е в 1, 2, 3 или 4 евро, но информацията, която изпращат, е невярна.

filefilefilefile

Автоматичен превод:
djidja83
преди 2 години

Здравейте и благодаря, че споделихте с нашата общност. Идва ми на ум дали минималният депозит варира от сметка до сметка или просто все още не са открили, че нещо не е наред с vibe офертите.

Какво каза чатът на живо?

Автоматичен превод:
преди 2 години

Не им писах, защото това са незначителни неща.

Споделих тук, просто информативно.

Автоматичен превод:
djidja83
преди 2 години

Здравейте, ако разбирам правилно, те ви изпращат съобщение във Viber, което казва, че трябва да депозирате да кажем 11, но когато отидете на промо страницата, разбирате, че трябва да депозирате повече, за да получите бонуса?

Автоматичен превод:
преди 2 години

Да точно.

Автоматичен превод:
12 3 4...23
Отидете на страницаот 23 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини