ФорумКазинаВулкан Вегас казино - обща дискусия

Вулкан Вегас казино - обща дискусия (страница 19)

преди 3 години от Jonas23111
|
97880 преглеждания 457 отговора |
|
1...18 19 20...23
Добавете пост
преди 1 година

Не си единственият, на когото се случва това в момента.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Чакам с дни да ми платиш, тегленето ми някой минавал ли е през това?


какво преувеличение отнемат много време и отговорът винаги е един и същ

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте, акаунтът ми беше блокиран, защото уж играх от Русия. Играя в продължение на 3 години, спечелих по-голяма сума и сега това... някой може ли да помогне?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Все още ли сте във връзка с казиното? Ако разбирам правилно, направихте грешка, като влезете в сайта от ограничена държава веднъж, нали? Е, казиното трябва да вземе предвид това сред другите правила, бих казал.

Беше разумно да подадете жалбата . Надявам се, че ще помогне за решаването на проблема.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Не си единственият, на когото се случва това в момента.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Имали ли сте проблеми и с националните ограничения в миналото?

Как го решихте?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Чакам с дни да ми платиш, тегленето ми някой минавал ли е през това?


какво преувеличение отнемат много време и отговорът винаги е един и същ

Автоматичен превод:
преди 1 година

Казиното вече потвърди ли вашия акаунт, моля?

Обикновено това е най-честият проблем, свързан със закъсненията, ако мога да кажа.

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Не, нямам достъп до акаунта си, блокиран е и никога не съм влизал в него от друга държава и съм в Германия

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

да, моят акаунт беше успешно верифициран на 09.04.2023 г

Автоматичен превод:
преди 1 година

Не, нямам достъп до акаунта си, блокиран е и никога не съм влизал в него от друга държава и съм в Германия

Автоматичен превод:
преди 1 година

Виждам! Тогава ще трябва да разгледаме доказателствата на казиното, бих казал. Не се притеснявайте, точно това е целта на жалбата. Просто отнема известно време, така че бъдете търпеливи, моля.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Благодаря ви предварително за усилията..

Автоматичен превод:
преди 1 година

да, моят акаунт беше успешно верифициран на 09.04.2023 г

Автоматичен превод:
преди 1 година

И така, според жалбата, казиното има още 5 дни, за да изпълни плащането.

Моля, изчакайте малко и ме дръжте в течение, ако нещо се промени.

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Благодаря за отговора

да, имат 5 дни, но не се съобразяват, казват, че има проблем, но не ми казват какъв, казват, че плащането вече е одобрено и е при доставчика, тече от 10.04. .2023, това се случва и че те са на линия за поддръжка всеки ден казват нещо различно.


те просто казват, че ако не искате да чакате да анулирате и да поискате нова поръчка за различен метод, но това предполага нова проверка на KYC (която чаках 8 дни да завърша)

Автоматичен превод:
преди 1 година

кредитът вече е кредитиран в моята сметка


Благодаря

Автоматичен превод:
sofernandes
преди 1 година

Най-накрая! 🙂 Благодарен съм, че отделихте време да ни уведомите.

Бих казал, че забавянето е причинено от третата страна доставчик на paymnet - не от самото казино. Отговаря доста добре на описанието. Това са добре установени казина, бях сигурен, че ще получите парите.

Радвам се, че се реши, разбира се! Все пак, бихте ли ми напомнили кой метод на плащане беше забавен във вашия случай, моля?

Пожелавам ви по-гладък процес в бъдеще.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Моето най-използвано казино през последните 18 месеца поради високата им честота на налични 100% + бонуси за депозит.

Ако спечелите, преди да въведете бонус парите, вие сте свободни да теглите.

Теглени няколко пъти, до 1000 евро, без проблеми с получаването на средствата. Понякога тегленията чакаха толкова дълго, че не можах да устоя да ги анулирам и вместо това ги загубих, но това зависи от мен. Напоследък тегленията ми бяха одобрени и обработени в рамките на един час. Потвърдих веднъж, в началото, и повече не ме питаха.

Техният избор на игри е върховен.

Те позволяват покупки на функции с високи залози.

Техният сайт има някои технически проблеми от време на време.

Те все повече избират по-ниските RTP-версии. Виждал съм някои на 88%, което е шокиращо.

Тяхната програма за лоялност не е най-добрата. Аз съм в „Wynn" и борсата за точки за лоялност дава само джобни дребни дори при заложени няколко хиляди евро реални пари.

Няколко депозита играят точно по същия начин. Ако имахте графика с всяко завъртане, те щяха да са почти идентични.

Слотовете са склонни да прекъсват връзката и да прекъсват вашата сесия и това само се влошава. Всъщност е толкова досадно, че само това ме кара да се замисля дали да депозирам.

Те имат връзки към казина със сенчести практики.

Но те плащат и слотовете понякога са добри. Не съм недоволен от Vulkan Vegas.


За разбирането,

Мариус Хансен

Норвегия

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
SCATT3R
преди 1 година

Добре свършено! 🙂

Бихте ли обяснили връзките към казина със съмнителни практики, моля? Не съм сигурен, че разбрах правилното значение.

Споменавате ли случайно много казина, които се преструват, че са свързани с Vulkan Vegas? Сега само предполагам:

file


Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте,

Момчета, теоретично не би трябвало да имате проблеми с казиното.

Имах някои тегления, първото ми отне около 30 дни, за да завърши, другите отнеха около час.

Сега имам прилично теглене, все пак е под 500e, би трябвало да продължи по-малко от 2 дни, въпреки че са минали 48 часа, откакто потвърдиха тегленето ми за обработка.

Единственият проблем, който съм виждал досега, е, че трябва да чакате много дълго време, за да решат проблемите.

редакция: парите току-що са изтеглени.

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 1 година

Но ако вече не можете да използвате бонус кодове без обяснение.

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Здравей Радка 🙂

Имах предвид най-вече личен опит с Ice Casino, които ме малтретираха лошо, когато преди около година спечелих значителна сума, която просто не можах да ги накарам дори да обмислят изплащане.

След това има Verde Casino, чиято оценка „Лоша репутация" тук в Guru казва всичко.

По един или друг начин, гледайки притежателите на лицензи, отдела за плащане и т.н., някои от същите хора са замесени.



Автоматичен превод:
SCATT3R
преди 1 година

Вече има смисъл 🙂 Разбрах същата група за Ice и Vulkan!

Що се отнася до Verde, какво ви кара да мислите, че също е свързано? 🤔 Доказването на такава връзка обикновено е много трудно или сложно, затова можем да използваме всеки намек, който можем да получим.

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Всички те са Brivio Ltd/Invicta Networks. Освен това, когато влезете във вашия акаунт във Vulkan, там често има реклама за регистрация с Verde.

Автоматичен превод:
1...18 19 20...23
Отидете на страницаот 23 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини