Чакам с дни да ми платиш, тегленето ми някой минавал ли е през това?
какво преувеличение отнемат много време и отговорът винаги е един и същ
I've been waiting for days for you to pay me, my withdrawal has anyone gone through this?
what an exaggeration they take a long time and the answer is always the same
estou há dias a espera que me pague, o meu saque já alguém passou por isto?
que exagero eles demoram muito tempo e a resposta e sempre a mesma
Здравейте, акаунтът ми беше блокиран, защото уж играх от Русия. Играя в продължение на 3 години, спечелих по-голяма сума и сега това... някой може ли да помогне?
Hello, my account was blocked because I supposedly played from Russia. Playing for 3 years now have won a bigger sum and now this...can anyone help?
Hallo mir wurde mein Konto gesperrt da ich angeblich aus Russland gespielt habe. Spiele seit drei Jahren habe nun eine größere Summe gewonnen und nun das...kann jemand helfen?
Все още ли сте във връзка с казиното? Ако разбирам правилно, направихте грешка, като влезете в сайта от ограничена държава веднъж, нали? Е, казиното трябва да вземе предвид това сред другите правила, бих казал.
Беше разумно да подадете жалбата . Надявам се, че ще помогне за решаването на проблема.
Are you still in touch with the casino? If I understand correctly, you made a mistake by accessing the site from a restricted country once, didn't you? Well, the casino should consider that among other rules, I'd say.
It was wise to submit the complaint. I hope it will help to solve the issue.
Чакам с дни да ми платиш, тегленето ми някой минавал ли е през това?
какво преувеличение отнемат много време и отговорът винаги е един и същ
I've been waiting for days for you to pay me, my withdrawal has anyone gone through this?
what an exaggeration they take a long time and the answer is always the same
estou há dias a espera que me pague, o meu saque já alguém passou por isto?
que exagero eles demoram muito tempo e a resposta e sempre a mesma
Не, нямам достъп до акаунта си, блокиран е и никога не съм влизал в него от друга държава и съм в Германия
No, I can't access my account, it's blocked and I've never accessed it from another country and I'm in Germany
Nein ich kann an mein Konto nicht Ran es ist gesperrt und ich habe ja nie von einen anderen Land zugegriffen war und bin in Germany
да, моят акаунт беше успешно верифициран на 09.04.2023 г
yes my account was successfully verified on 09.04.2023
sim a minha conta foi verificada com sucesso a 09.04.2023
Не, нямам достъп до акаунта си, блокиран е и никога не съм влизал в него от друга държава и съм в Германия
No, I can't access my account, it's blocked and I've never accessed it from another country and I'm in Germany
Nein ich kann an mein Konto nicht Ran es ist gesperrt und ich habe ja nie von einen anderen Land zugegriffen war und bin in Germany
Виждам! Тогава ще трябва да разгледаме доказателствата на казиното, бих казал. Не се притеснявайте, точно това е целта на жалбата. Просто отнема известно време, така че бъдете търпеливи, моля.
I see! Then we would need to consider the casino's proofs, I'd say. Don't worry, this is exactly what the complaint is designed to. It just takes some time, so be patient, please.
И така, според жалбата, казиното има още 5 дни, за да изпълни плащането.
Моля, изчакайте малко и ме дръжте в течение, ако нещо се промени.
So, according to the complaint, the casino has another 5 days to fulfill the payment.
Kindly wait a bit and keep me posted if anything changes.
Благодаря за отговора
да, имат 5 дни, но не се съобразяват, казват, че има проблем, но не ми казват какъв, казват, че плащането вече е одобрено и е при доставчика, тече от 10.04. .2023, това се случва и че те са на линия за поддръжка всеки ден казват нещо различно.
те просто казват, че ако не искате да чакате да анулирате и да поискате нова поръчка за различен метод, но това предполага нова проверка на KYC (която чаках 8 дни да завърша)
Thanks for the answer
yes they have 5 days, but they are not complying, they say there is a problem they don't tell me which one, they say that the payment has already been approved and it is at the provider, it has been in progress since 10.04.2023, it happens and that they are on the line of support every day say something different.
they just say that if you don't want to wait to cancel and ask for a new order for a different method, but that implies a new KYC verification (which I've been waiting 8 days to complete)
Obrigada pela resposta
sim eles tem 5 dias, mas não estão a cumprir, dizem que há um problema não me dizem qual, dizem que o pagamento já foi aprovado e esta no provedor, esta em andamento desde o dia 10.04.2023, acontece e que eles na linha de apoio todos os dias dizem uma coisa diferente.
só dizem que se não quiser esperar para cancelar e pedir novo pedido para outro método diferente, mas isso implica nova verificação KYC ( que estive a espera 8 dias para estar concluída)
Най-накрая! 🙂 Благодарен съм, че отделихте време да ни уведомите.
Бих казал, че забавянето е причинено от третата страна доставчик на paymnet - не от самото казино. Отговаря доста добре на описанието. Това са добре установени казина, бях сигурен, че ще получите парите.
Радвам се, че се реши, разбира се! Все пак, бихте ли ми напомнили кой метод на плащане беше забавен във вашия случай, моля?
Пожелавам ви по-гладък процес в бъдеще.
Finally! 🙂 I pareciate you took the time to let us all know.
I would say the delay was causeed by the 3rd party paymnet provider - not the casino itself. It suits the description prety well. This a well-established casinos, I was sure you get the money.
I'm happy it was solved, of course! Anyway, would you remind me which payment method was delayed in your case, please?
Wish you smoother process in the future.
Моето най-използвано казино през последните 18 месеца поради високата им честота на налични 100% + бонуси за депозит.
Ако спечелите, преди да въведете бонус парите, вие сте свободни да теглите.
Теглени няколко пъти, до 1000 евро, без проблеми с получаването на средствата. Понякога тегленията чакаха толкова дълго, че не можах да устоя да ги анулирам и вместо това ги загубих, но това зависи от мен. Напоследък тегленията ми бяха одобрени и обработени в рамките на един час. Потвърдих веднъж, в началото, и повече не ме питаха.
Техният избор на игри е върховен.
Те позволяват покупки на функции с високи залози.
Техният сайт има някои технически проблеми от време на време.
Те все повече избират по-ниските RTP-версии. Виждал съм някои на 88%, което е шокиращо.
Тяхната програма за лоялност не е най-добрата. Аз съм в „Wynn" и борсата за точки за лоялност дава само джобни дребни дори при заложени няколко хиляди евро реални пари.
Няколко депозита играят точно по същия начин. Ако имахте графика с всяко завъртане, те щяха да са почти идентични.
Слотовете са склонни да прекъсват връзката и да прекъсват вашата сесия и това само се влошава. Всъщност е толкова досадно, че само това ме кара да се замисля дали да депозирам.
Те имат връзки към казина със сенчести практики.
Но те плащат и слотовете понякога са добри. Не съм недоволен от Vulkan Vegas.
За разбирането,
Мариус Хансен
Норвегия
My most used casino over the last 18 months due to their high frequency of available 100% + deposit bonuses.
If you win before entering the bonus money, you are free to withdraw.
Withdrawn several times, up to EUR 1,000, with no problems receiving the funds. Sometimes the withdrawals were pending for so long that I couldn't resist cancelling it and then lost it instead but that's on me. Lately, my withdrawals have been approved and processed within the hour. I've verified once, in the start, and haven't been asked again.
Their game selection is supreme.
They allow high stakes feature buys.
Their site has some technical issues from time to time.
They more and more opt in for the lower RTP-versions. I've seen some at 88%, which is shocking.
Their loyalty program isn't the best. I'm at 'Wynn' and the loyalty points exchange just gives pocket change even with several thousand euros in real money wagered.
Several deposits play out exactly the same. If you had a graph with every spin, they would be near identical.
Slots tend to disconnect and interrupt your session, and this has only become worse. In fact, it is so annoying, that alone causes me to think twice about depositing.
They have links to casinos with shady practices.
But they pay, and the slots are sometimes good. I'm not unhappy with Vulkan Vegas.
Regards,
Marius Hanssen
Norway
Добре свършено! 🙂
Бихте ли обяснили връзките към казина със съмнителни практики, моля? Не съм сигурен, че разбрах правилното значение.
Споменавате ли случайно много казина, които се преструват, че са свързани с Vulkan Vegas? Сега само предполагам:
Nicely done! 🙂
Could you explain the links to casinos with shady practices, please? I'm not sure got the correct meaning.
Do you refer to many casinos pretending to be related to Vulkan Vegas by chance? Just guessing now:
Здравейте,
Момчета, теоретично не би трябвало да имате проблеми с казиното.
Имах някои тегления, първото ми отне около 30 дни, за да завърши, другите отнеха около час.
Сега имам прилично теглене, все пак е под 500e, би трябвало да продължи по-малко от 2 дни, въпреки че са минали 48 часа, откакто потвърдиха тегленето ми за обработка.
Единственият проблем, който съм виждал досега, е, че трябва да чакате много дълго време, за да решат проблемите.
редакция: парите току-що са изтеглени.
Hello,
Guys, theoretically you shouldn't have problems with the casino.
I had some withdrawals, my first one took about 30 days to be completed, the other ones took about a hour or so.
Now i have decent withdrawal, it's under 500e though, it should last less than 2 days, even though 48 hours have passed since they confirmed my withdrawal for processing.
The only problem that i've seen so far is that you have to wait a very long time for them to solve the problems.
edit: the money have just been withdrawn.
Здравей Радка 🙂
Имах предвид най-вече личен опит с Ice Casino, които ме малтретираха лошо, когато преди около година спечелих значителна сума, която просто не можах да ги накарам дори да обмислят изплащане.
След това има Verde Casino, чиято оценка „Лоша репутация" тук в Guru казва всичко.
По един или друг начин, гледайки притежателите на лицензи, отдела за плащане и т.н., някои от същите хора са замесени.
Hi Radka 🙂
I was mainly referring to a personal experience with Ice Casino, who mistreated me badly when I a year or so ago won a significant sum which I just couldn't get them to even consider paying out.
Then there's Verde Casino, whose 'Bad Reputation' rating here on Guru says it all.
One way or the other, looking at license holders, payment division etc., some of the same people are involved.
Вече има смисъл 🙂 Разбрах същата група за Ice и Vulkan!
Що се отнася до Verde, какво ви кара да мислите, че също е свързано? 🤔 Доказването на такава връзка обикновено е много трудно или сложно, затова можем да използваме всеки намек, който можем да получим.
Makes sense now 🙂 the same group for Ice and Vulkan I got it!
When it comes to Verde, what makes you think it's also related? 🤔 Proving such a relation is usually very difficult or tricky, hence we could use any hint we can get.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.