ФорумКазинаВулкан Вегас казино - обща дискусия

Вулкан Вегас казино - обща дискусия (страница 18)

преди 3 години от Jonas23111
|
101567 преглеждания 457 отговора |
|
1...17 18 19...23
преди 1 година

Добър ден,

Попитах в чата на живо дали акаунтът ми може да бъде изтрит.

Все още не съм имал изплащане, така че трябваше да се проверя сам.

Просто не искам да играя повече и нямам нищо общо с това повече.

Но не виждам изпращане на всички документи там само за да ме изтрият.

За мен лично няма смисъл защо не е възможно.

Няма предстоящи тегления и няма баланс по него.

И аз не искам да отварям втори акаунт там.

LG.

Автоматичен превод:
SinSin
преди 1 година

Здравейте отново и благодаря за допълнителната информация.

Важно е обаче да знаете дали сте споменали или не проблема с хазарта. Ако сте го направили, вашият акаунт трябва да бъде затворен възможно най-скоро, дори само временно, и след това проверката може да бъде обработена.

Разликата очевидна ли е?

Освен това казиното прави това като предпазна мярка. Всеки играч може да промени решението си по-късно, така че казиното иска да бъде подготвено, бих казал.

Разбирам обаче, че виждате това като усложнение. Сега ми идва на ум, проверихте ли правилата? Какво пише за закриване и сметка?

Автоматичен превод:
преди 1 година

ДОЛУ РЪЦЕТЕ !!!!

Инвестирах много пари тук, проверката на сметката, за да мога да извършвам плащания (ако трябва да спечелите), не работи, нещо винаги липсва малко след като качих кредитната си карта като потвърждение, над 1000 евро бяха събрани в Швейцария. .. незабавните преводи не се резервират въпреки получаването, парите ви се обработват тук ... Вече подадох жалба за измама и това казино беше споменато по име ... моля, просто потърсете други сайтове ..!!!!

Автоматичен превод:
bella16361
преди 1 година

Имах почти същото преживяване тук

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте,


може би някой друг има проблема, че вече не можете да използвате бонус кодове на vulkanvegas.com.


Подкрепата от която всъщност не е помощ.


Поздрави

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
bigbear3
преди 1 година

Здравейте.

Искате да кажете, че технически не можете да вмъкнете/използвате кодовете, или самото казино ви е лишило бонусите?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте,


За съжаление, никой във vulkan не иска да ми каже това


Поздрави

Автоматичен превод:
bigbear3
преди 1 година

Това е странно. И така, какво ви казаха, когато ги попитахте за това? Тъй като те не казаха, че сте забранени от техните бонуси, тогава бих го третирал като технически проблем и бих ги помолил за помощ.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте,

Постоянно получавам следния отговор


Наличието на бонус(и) на уебсайта за конкретен играч се основава единствено на наличността му в профила на играча. Ако някой от бонусите не е предназначен за играча, тогава този бонус няма да се показва сред наличните бонуси в профила. Благодаря, че се свързахте с нас.


Технически проблеми са изключени, защото го тествах с колега и работи.


Поддръжката не иска или не може да ми даде точен отговор.

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
bigbear3
преди 1 година

Съжалявам - пропуснах отговора ви. за какво питаш 🙂

Бих казал, че трябва да приемате само бонуси, налични във вашия профил по някаква техническа причина.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Интересно ми е какво ще е това.

Току-що получих обратно кредит от бонуса и изведнъж кредитът изчезна след завъртане.

Автоматичен превод:
bigbear3
преди 1 година

Все още не разбирам смисъла.

Бихте ли обяснили и задали директен въпрос? Би трябвало да помогне 🙂

Автоматичен превод:
преди 1 година

здравейте, имам проблем, акаунтът ми беше блокиран на базата на това, че бях свързан в Германия, но нямам връзка с Германия, живея в Австрия, свързах се с оператор на казино vulkan и ми казаха да, доказвам това Живея в Германия.. въпреки че няколко пъти повторих, че не живея в Германия и че мога да докажа, че живея в Австрия...

Автоматичен превод:
dianaboligrad875
преди 1 година

Здравей.

Е, предполагам, че най-лесният начин е да представите доказателствата на казиното. Опитвали ли сте това?

Какви доказателства опитахте и какъв отговор получихте, моля?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте,


В момента вулканът е много странен. Ти ме блокира за всеки бонус код, който има.

И в крайна сметка бонус парите също се присвояват поради неизправности на началната страница. (Досега обаче всички са погасени)


Поздрави

Автоматичен превод:
bigbear3
преди 1 година

Радвам се да чуя, че уебсайтът отново функционира.

Какво ще кажете за бонус кодовете? Сега достъпни ли са ви?

Автоматичен превод:
преди 1 година

За съжаление не

Автоматичен превод:
bigbear3
преди 1 година

Ще опитате ли късмета си с бонуси другаде?

Чувствам, че наистина ти липсват.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте, акаунтът ми беше блокиран, защото уж играх от Русия. Играя в продължение на 3 години, спечелих по-голяма сума и сега това... някой може ли да помогне?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Моля, помогнете на Vulkan vegas да не изплаща печалбите Сметката е спряна..

Автоматичен превод:
1...17 18 19...23
Отидете на страницаот 23 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини