ФорумКазинаВулкан Вегас казино - обща дискусия

Вулкан Вегас казино - обща дискусия (страница 20)

преди 3 години от Jonas23111
|
101682 преглеждания 457 отговора |
|
1...19 20 21...23
SCATT3R
преди 1 година

Разбирам, искате ли да предоставите екранна снимка, показваща знака, моля?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Ами това, което вулкан прави в момента с клиентите, които са там от години, не е нормално. Наистина винаги добро казино

Автоматичен превод:
bigbear3
преди 1 година

Нека позная - решение на мениджъра? 🤔

Автоматичен превод:
преди 1 година

Ако знаех това

Автоматичен превод:
bigbear3
преди 1 година

Бих искал да ви развесели, честно казано, чувствам, че не е в моята власт. Мога ли да предложа да опитате друго казино с голяма марка? За щастие ще проработи, поне за начало.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте отново 😁,

Имам въпрос.

Спечелих много пари с играта Clash of Seraphim във Vulkan Vegas. Спомняте си, че може би защото Гуруто на казиното ми помогна. Така че оттогава не мога да играя с тази игра, защото не мога да вляза.

Получих съобщение за грешка във Vulkan Vegas и Ice Casino също 🤔

Това е нормално и правилно или казината следят дейността ми? Някой друг изпитва ли това?

filefile

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
Szbkriszta
преди 1 година

Здравейте,


това е нормално.


Ако спечелите твърде много в слот, ще бъдете баннат за него.


Или просто имате проблем с кеша на браузъра. Тествайте CTRL+F5.


Поздрави

Автоматичен превод:
преди 1 година

Добро утро на всички,

Нов съм тук.

Може би някой тук може да отговори на въпросите ми.


Спечелих €4500, като играх Vulkan Vegas.

На 7/9/23 теглене, заявено на 7/14/23, все още няма обработка.


Предишни тегления от 200-600 € в моята сметка в рамките на 2 дни.


Сега при 4500 евро (между другото, това е първият път, когато печеля толкова) изплащането отнема много време...


Къде е проблема...


Благодаря ви предварително за отговорите..


LG

Автоматичен превод:
jmachado367
преди 1 година

Здравейте.

Това може да се дължи на летен недостиг на персонал или обикновено забавяне. Честно казано. Има ли шанс казиното да обясни?

Може би вашите предишни тегления не са достигнали праг и е различно. Е, само предполагам...

Бихте ли ме актуализирали винаги, когато можете?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте, вчера получих имейл, че печалбите ми са изплатени. Интересно ми е дали е в акаунта ми дните, тъй като е уикенд.




Автоматичен превод:
jmachado367
преди 1 година

Вероятно е в сметката ви в понеделник сутринта, някои казина рядко изплащат през уикендите

Автоматичен превод:
jmachado367
преди 1 година

Здравей, получи ли го вече?

Автоматичен превод:
преди 1 година

След почти 6 години съм само играч от 3 клас във Вулкан,

Намерете ми сайт сега.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Преди 12 дни направих депозит в сметката си за 200 песо и те никога не бяха отразени, обслужването на клиенти само ми казва едно и също нещо отново и отново и нищо не се получава, оставям екранни снимки като доказателство, абсурдно е, защото комуникирах с моя банка и парите, които вече са събрали, и това са 200 песо, но се надявам, че това ще помогне на други хора и те нямат доверие на това казино. filefilefilefilefile

Автоматичен превод:
perlalunapj
преди 1 година

Здравейте!

Съжалявам да видя, че сте в беда...

Това е доста интересна ситуация, защото ако разбирам правилно, казиното сочи с пръст вашата банка, докато вашата банка е потвърдила, че парите са били удържани, а?

Предполагам, че сте говорили с вашата банка относно транзакцията. Все пак позволете ми да попитам каква опция за плащане използвахте - обикновен банков превод ли беше (от банка към банка)?

Знам, че задаването на въпроси няма да ви помогне - затова бих искал да предложа да използвате Casino Guru Resolution Center.

Моля, първо прегледайте това ръководство .

Ако сте съгласни, подаването на безплатна жалба няма да ви отнеме само няколко минути от времето ви, така че това е начинът да започнете:

https://casino.guru/complaints/create

Изглежда ли ви добра идея?





Автоматичен превод:
преди 1 година

Имам оплакване от казино Vulkan Vegas, спечелих 15 хиляди чилийски песо в машините без бонус, но за съжаление ми блокираха акаунта, защото според правилата на казиното проблемът беше, че чаках 1 месец да депозират в моя акаунт и се случи така, че аз го отхвърлиха, тъй като акаунтът ми вече беше потвърден, затова ми изпратиха съобщения да се върна утре и така и не ми отговориха след няколко дни, изберете друг метод на плащане, за да ме депозирате и те просто блокираха акаунта ми, вече ми е скучно от това чакане Като казино те не носят отговорност за нищо, дори не са способни да накарат клиента да има решение. Първият път, когато играя, не съм имал проблеми с други, но Vulkan Vegas ме остави разочарован, така че акаунтът ми се нормализира, те ми казват, че трябва да анулират превода на парите ми, но това ще чака още 1 месец и това е твърде много

Автоматичен превод:
fcullen966
преди 1 година

Добре, нямам представа какво може да се обърка - ще се радвам на допълнително обяснение, но засега смятам, че трябва да подадете жалба.

Използвайте тази връзка и направете всичко възможно, за да обясните проблема, моля:

https://casino.guru/complaints/create



Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте

Регистрирах се, за да чуя вашето мнение.

Играя в различни казина от дълго време без проблеми, които си заслужава да бъдат споменати. Сега имам проблем с изплащане от Vulkan Vegas. Това е около 1600 евро. Платиха, но парите не пристигнаха. Като доказателство те ми дадоха копие от изпратения „Чек за изплащане".

Вече имам няколко плащания от тях без никакви проблеми, с едно изключение. Преди няколко седмици парите също не пристигнаха. Искаха копие от извлеченията по сметката и тогава проработи.

Но сега искаш да донеса писмено доказателство (с печат и подпис) от моята банка, че не е имало разписка. В моята банка обаче не искам да будя спящи кучета, не съм сигурен дали "лицензът на Кюрасао" е кошер.

Имате ли съвет?

MfG и благодаря.

Автоматичен превод:
Chemiker
преди 1 година

Вярвам, че казиното е убедено, че парите вече са били изпратени, когато твърдите, че никога не сте ги получавали. Е, бих казал, че трябва да можете да подкрепите твърдението си, както и казиното.

Ако мога да добавя, вие също трябва да играете само в казина, лицензирани от DE. GGL изглежда е доста строг по отношение на това.

Какво мислиш?

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте, чакам моите 2600 евро от 8 дни, първоначално ми казаха, че ще отнеме максимум 5 работни дни, плащах в неделя, след това ми казаха, че ще получат парите си в петък, сега на Понеделник нищо не се е случило и не съм получил от имейла си Отговор и в чата на живо пишете едно и също нещо всеки ден и финансовият експерт ще се погрижи за това

може ли някой да ми помогне

Автоматичен превод:
1...19 20 21...23
Отидете на страницаот 23 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини