преди 1 година
Разбирам, искате ли да предоставите екранна снимка, показваща знака, моля?
I see, care to provide a screenshot showing the sign, please?
0
Разбирам, искате ли да предоставите екранна снимка, показваща знака, моля?
I see, care to provide a screenshot showing the sign, please?
Ами това, което вулкан прави в момента с клиентите, които са там от години, не е нормално. Наистина винаги добро казино
Well, what vulkan is doing at the moment with the customers who have been there for years is not normal. Really always a good casino
Naja was vulkan im Moment abzieht mit den kunden die jahre lang da sind ist nicht normal. Wahr eigenlich immer ein gutes Casino
Бих искал да ви развесели, честно казано, чувствам, че не е в моята власт. Мога ли да предложа да опитате друго казино с голяма марка? За щастие ще проработи, поне за начало.
I'd love to cheer you up, frankly, I feel it's not in my power. May I suggest trying another big brand casino? Luckily it will work, at least for a start.
Здравейте отново 😁,
Имам въпрос.
Спечелих много пари с играта Clash of Seraphim във Vulkan Vegas. Спомняте си, че може би защото Гуруто на казиното ми помогна. Така че оттогава не мога да играя с тази игра, защото не мога да вляза.
Получих съобщение за грешка във Vulkan Vegas и Ice Casino също 🤔
Това е нормално и правилно или казината следят дейността ми? Някой друг изпитва ли това?
Hello again 😁,
I have a question.
I won lot of money with Clash of Seraphim game in Vulkan Vegas. You remember maybe bacuse the Casino Guru helped for me. So since then I can’t play with this game because can’t enter.
I got error message in Vulkan Vegas and Ice Casino too 🤔
This is normal and correct or the casinos is watching my activity? Is anyone else experiencing this?
Здравейте,
това е нормално.
Ако спечелите твърде много в слот, ще бъдете баннат за него.
Или просто имате проблем с кеша на браузъра. Тествайте CTRL+F5.
Поздрави
Hello,
that is normal.
If you win too much in a slot you will be banned for that one.
Or you simply have a browser cache problem. Test CTRL+F5.
Kind regards
Hallo,
das ist normal.
Wenn du in einen Slot zuviel gewinnst wirst du gesperrt für dieses.
Oder du hast einfach ein Browser Cache Problem STRG+F5 mal testen.
mfg
Добро утро на всички,
Нов съм тук.
Може би някой тук може да отговори на въпросите ми.
Спечелих €4500, като играх Vulkan Vegas.
На 7/9/23 теглене, заявено на 7/14/23, все още няма обработка.
Предишни тегления от 200-600 € в моята сметка в рамките на 2 дни.
Сега при 4500 евро (между другото, това е първият път, когато печеля толкова) изплащането отнема много време...
Къде е проблема...
Благодаря ви предварително за отговорите..
LG
Good Morning all,
I'm new here.
Maybe someone here can answer my questions.
I won €4500 playing Vulkan Vegas.
On 7/9/23 withdrawal requested on 7/14/23 still no processing.
Previous withdrawals of 200-600€ in my account within 2 days.
Now at 4500 euros (by the way, this is the first time I've won that much) the payout takes a very long time...
Where is the problem...
Thank you in advance for your answers..
LG
Guten Morgen Zusammen,
Ich bin neue hier.
Vielleicht kann mir jemand hier meine Fragen beantworten.
Ich habe bei Vulkan Vegas 4500€ gewonnen.
Am 9.7.23 Auszahlung beantragt am 14.7.23 noch immer keine Bearbeitung.
Vorherige Auszahlungen von 200-600€ innerhalb von 2 Tagen auf meinem Konto .
Jetzt bei 4500 Euro ( ist übrigens das erst Mal das ich so hoch gewinne) dauert die Auszahlung sehr lange ...
Wo liegt das Problem...
Schon Mal danke für eure antworten..
Lg
Здравейте.
Това може да се дължи на летен недостиг на персонал или обикновено забавяне. Честно казано. Има ли шанс казиното да обясни?
Може би вашите предишни тегления не са достигнали праг и е различно. Е, само предполагам...
Бихте ли ме актуализирали винаги, когато можете?
Hello.
This could be due to the summer staff shortage, or just an ordinary delay. Honestly. Any chance the casino would explain?
Maybe your previous withdrawals didn't hit a threshold, and it is different. Well, just guessing...
Could you update me whenever you can?
Здравейте, вчера получих имейл, че печалбите ми са изплатени. Интересно ми е дали е в акаунта ми дните, тъй като е уикенд.
Hello, yesterday I got an email that my winnings were paid out. I'm curious if it's in my account the days since it's the weekend.
Hallo, gestern habe ich eine Email bekommen.Dasmein Gewinn ausgezahlt wurde.Bin gespannt ob es die Tage auf meinem Konto ist da Wochenende ist.
Вероятно е в сметката ви в понеделник сутринта, някои казина рядко изплащат през уикендите
Probably be in your account Monday am some casinos rarely pay out at weekends
Преди 12 дни направих депозит в сметката си за 200 песо и те никога не бяха отразени, обслужването на клиенти само ми казва едно и също нещо отново и отново и нищо не се получава, оставям екранни снимки като доказателство, абсурдно е, защото комуникирах с моя банка и парите, които вече са събрали, и това са 200 песо, но се надявам, че това ще помогне на други хора и те нямат доверие на това казино.
12 days ago I made a deposit to my account for 200 pesos and these were never reflected, the customer service only tells me the same thing over and over again and nothing results, I leave screenshots as proof, it is absurd because I communicated With my bank and the money they already collected it, and it's 200 pesos but I hope this helps other people and they don't trust this casino.
Hace 12 dias realicé un depósito a mi cuenta por 200 pesos y éstos nunca se vieron reflejados, los de atencion al cliente sólo me dicen lo mismo una y otra vez y no resulven nada, dejo capturas de pantalla como prueba, es absurdo porque me comuniqué con mi banco y el dinero ya lo cobraron ellos, y son 200 pesos pero ojalá ésto ayude a otras personas y no confíen en éste casino.
Здравейте!
Съжалявам да видя, че сте в беда...
Това е доста интересна ситуация, защото ако разбирам правилно, казиното сочи с пръст вашата банка, докато вашата банка е потвърдила, че парите са били удържани, а?
Предполагам, че сте говорили с вашата банка относно транзакцията. Все пак позволете ми да попитам каква опция за плащане използвахте - обикновен банков превод ли беше (от банка към банка)?
Знам, че задаването на въпроси няма да ви помогне - затова бих искал да предложа да използвате Casino Guru Resolution Center.
Моля, първо прегледайте това ръководство .
Ако сте съгласни, подаването на безплатна жалба няма да ви отнеме само няколко минути от времето ви, така че това е начинът да започнете:
https://casino.guru/complaints/create
Изглежда ли ви добра идея?
Hey there!
Sorry to see you are in trouble...
This is quite an interesting situation because if I understand correctly, the casino points a finger at your bank while your bank has confirmed the money was deducted, hm?
You have spoken with your bank regarding the transaction, I reckon. Still, allow me a question, which payment option did you use - was it an ordinary wire transfer (bank to bank)?
I know asking questions won't help you - thus, I would like to suggest using Casino Guru Resolution Center.
Kindly browse this guide first.
If you agree, submitting a free complaint won't cast you mere than a few minutes of your time so, this is the way to start one:
https://casino.guru/complaints/create
Does it seem like a good idea to you?
Имам оплакване от казино Vulkan Vegas, спечелих 15 хиляди чилийски песо в машините без бонус, но за съжаление ми блокираха акаунта, защото според правилата на казиното проблемът беше, че чаках 1 месец да депозират в моя акаунт и се случи така, че аз го отхвърлиха, тъй като акаунтът ми вече беше потвърден, затова ми изпратиха съобщения да се върна утре и така и не ми отговориха след няколко дни, изберете друг метод на плащане, за да ме депозирате и те просто блокираха акаунта ми, вече ми е скучно от това чакане Като казино те не носят отговорност за нищо, дори не са способни да накарат клиента да има решение. Първият път, когато играя, не съм имал проблеми с други, но Vulkan Vegas ме остави разочарован, така че акаунтът ми се нормализира, те ми казват, че трябва да анулират превода на парите ми, но това ще чака още 1 месец и това е твърде много
I have a complaint with the Vulkan Vegas casino, I won 15 thousand Chilean pesos in the machines without a bonus, but unfortunately they blocked my account because according to the rules of the casino, the issue was that I waited 1 month for them to deposit into my account and it happened that I They rejected it since my account was already verified, therefore they sent me messages to please come back tomorrow and they never gave me an answer after a few days, choose another payment method to deposit me and they just blocked my account, I'm already bored with this wait As a casino, they are not responsible for anything, they are not even capable of making the client have a solution. The first time I play, I have not had problems with others, but Vulkan Vegas has left me disappointed, so that my account returns to normal, they tell me that They should cancel the transfer of my money, but that would be waiting 1 more month and that's too much
tengo una queja con el casino vulkan vegas gane 15 mil pesos chilenos en las maquinas sin bono, pero lamentablemente me bloquearon la cuenta porque segun viole las reglas del casino, el asunto fue que espere 1 mes para que depositen a mi cuenta y sucedio que me rechazaron siendo que mi cuenta ya estaba verificada por lo tanto me enviaban mensajes que porfavor vuelva mañana y jamas me dieron respuesta despues de unos dias, elige otro medio de pago para que me depositaran y justo me bloquean mi cuenta, ya estoy aburrida de esta espera ellos como casino no sr hacen responsables en nada ni si quiera son capaces de hacer que el cliente tenga solucion primera vez que juego no e tenido problemas con otros pero vulkan vegas me ha deja decepcionada, para que mi cuenta vuelva a la normalida me dicen que deben anular la transferencia de mi dinero, pero eso ya seria esperar 1 mes mas y ya es demasiado
Добре, нямам представа какво може да се обърка - ще се радвам на допълнително обяснение, но засега смятам, че трябва да подадете жалба.
Използвайте тази връзка и направете всичко възможно, за да обясните проблема, моля:
https://casino.guru/complaints/create
Ok, I have no idea what might go wrong - I would appreciate further explanation, but for now, I believe you should create a complaint.
Use this link and do your best to explain the issue, please:
https://casino.guru/complaints/create
Здравейте
Регистрирах се, за да чуя вашето мнение.
Играя в различни казина от дълго време без проблеми, които си заслужава да бъдат споменати. Сега имам проблем с изплащане от Vulkan Vegas. Това е около 1600 евро. Платиха, но парите не пристигнаха. Като доказателство те ми дадоха копие от изпратения „Чек за изплащане".
Вече имам няколко плащания от тях без никакви проблеми, с едно изключение. Преди няколко седмици парите също не пристигнаха. Искаха копие от извлеченията по сметката и тогава проработи.
Но сега искаш да донеса писмено доказателство (с печат и подпис) от моята банка, че не е имало разписка. В моята банка обаче не искам да будя спящи кучета, не съм сигурен дали "лицензът на Кюрасао" е кошер.
Имате ли съвет?
MfG и благодаря.
Hello
I signed up to hear your opinion.
I've been playing in various casinos for a long time without any problems worth mentioning. Now I'm having trouble with a payout from Vulkan Vegas. It's about €1600. They paid out, but the money didn't arrive. As proof, they gave me a copy of the "Payout Check" sent.
I've already had a number of payments from them without any problems, with one exception. A few weeks ago the money didn't arrive either. They wanted a copy of the account statements and then it worked.
But now you want me to bring written proof (with stamp and signature) from my bank that there was no receipt. At my bank, however, I don't really want to wake up sleeping dogs, I'm not sure whether the "Curacao license" is kosher.
Do you have a tip?
MfG and thank you.
Hallo
Ich habe mich angemeldet um mal eure Meinung zu hören.
Ich spiele schon lange ,in verschiedenen Casinos,ohne nennswerte Probleme.Jetzt habe ich Schwierigkeiten mit einer Auszahlung vom Vulkan Vegas.Es geht um ca 1600€.Die haben ausgezahlt,das Geld ist aber nicht angekommen.Als Beweis haben die Mir eine Kopie des "Auszahlungscheck" geschickt.
Ich habe bei Denen schon etliche Auszahlungen gehabt,ohne Probleme,bis auf eine Ausname.Vor ein paar Wochen ist das Geld auch nicht angekommen.Da wollten die ne Kopie der Kontoauszüge,und dann hat es funktioniert.
Jetzt wollen Sie aber das ich von meiner Bank einen schriftlichen Nachweis(mit Stempel und Unterschrift) bringe ,das es keinen Eingang gab.Bei meiner Bank möchte ich aber eigentlich keine schlafende Hunde wecken,ich bin mir nicht sicher ob das mit der "Curacao-Lizenz" koscher ist.
Habt Ihr da einen Tip?
MfG und Danke.
Вярвам, че казиното е убедено, че парите вече са били изпратени, когато твърдите, че никога не сте ги получавали. Е, бих казал, че трябва да можете да подкрепите твърдението си, както и казиното.
Ако мога да добавя, вие също трябва да играете само в казина, лицензирани от DE. GGL изглежда е доста строг по отношение на това.
Какво мислиш?
I believe the casino is convinced the money was sent already when you claim you have never received those. Well, I'd say you should be able to support your claim as well as the casino.
If I may add, you should also only play in DE-licensed casinos. GGL seems to be pretty strict about that.
What do you think?
Здравейте, чакам моите 2600 евро от 8 дни, първоначално ми казаха, че ще отнеме максимум 5 работни дни, плащах в неделя, след това ми казаха, че ще получат парите си в петък, сега на Понеделник нищо не се е случило и не съм получил от имейла си Отговор и в чата на живо пишете едно и също нещо всеки ден и финансовият експерт ще се погрижи за това
може ли някой да ми помогне
Hello, I've been waiting for my €2600 for 8 days, initially I was told that it would take a maximum of 5 working days, I paid out on Sundays, then I was told they would get their money on Friday, now on Monday nothing has happened and I haven't received any from my email Answer and in the live chat you write the same thing every day and the financial expert will take care of it
can someone help me
Hallo ich warte seit 8 Tagen auf meine 2600€, anfangs wurde mir gesagt das es dauert maximal 5 Werktage ich habe sonntags ausgezahlt, dann wurde mir gesagt am Freitag bekommen sie ihr Geld , jetzt ist Montag immer noch nichts passiert auf meine email bekomme ich keine Antwort und im Live Chat schreiben sie jeden Tag das gleiche die Finanzexperte kümmer sich drum
kann mir jemand helfen
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.