ФорумКазинаВулкан Вегас казино - обща дискусия

Вулкан Вегас казино - обща дискусия (страница 17)

преди 3 години от Jonas23111
|
97778 преглеждания 457 отговора |
|
1...16 17 18...23
Добавете пост
преди 1 година

Казано на това казино Изпращайте имейл всеки ден Опитайте тази игра и опитайте този слот Ще спечелите добре тук Аз ежедневно опитвам тук и много други слотове Опитвайте, но няма печалба Всички слотове са коригирани по време на замразяване на залагания Завъртете напълно Загубени пари тук 35000INR 350$ И сега наскоро Каза ми Опитай отново

Автоматичен превод:
Sallu008
преди 1 година

Намирам за много странно, че казината заявяват, че този конкретен слот е чудесен за получаване на печалби.

Можете ли да споделите съобщението, моля?

Също така смятам, че бихте могли да използвате малко намек за това как работи слотът, какво е RTP и как се променя волатилността:

https://casino.guru/learn-about-games-of-chance-rtp-variance

https://casino.guru/how-slot-machines-work-math

https://casino.guru/how-to-beat-slots

Кажете ми какво мислите за тези ръководства.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Благодаря за споделянето на това знание за слотовете... между другото никога не съм виждал този тип казино това казино Винаги ми казвай Опитайте тези слотове Опитайте тези слотове и аз съм всеки ден Губете тук никога не ми давайте поне 1 печалба никога не печелете винаги Вземете всичките ми пари и Отново Кажете ми Опитайте отново Този слот. Наскоро всички слотове пробвам тук, но никога не печеля онлайн казино vulkano Vegas.. и Никога не ми давайте бонус или връщане на пари, пожелавам ви да включите това казино в черния списък за слотове... Когато опитам забавна игра той ме накара да спечеля и след като опитах реални пари 0$ печалба Никога не съм виждал това казино Всички казино Вземете поне една Голяма печалба, дадена за сумата на депозита, но той беше Никога и завинаги и ако ми кажете Моля, затворете акаунта ми той беше кажете ми Дон Не затваряйте акаунта си, опитайте отново още веднъж

Автоматичен превод:
Sallu008
преди 1 година

Е, загубата е част от хазарта, колкото повече играете, толкова по-голям е шансът да загубите накрая, това е математика.

Можете ли да поставите тук екранна снимка, показваща, че казиното ви насърчава да играете на определен слот?

Това е частта, която най-много не харесвам, но искам да съм сигурен, че не говорим за редовни оферти по имейл, напр.

Автоматичен превод:
преди 1 година

благодаря..Да разбира се. ако искате история на депозитите, ще споделя с вас...не мога да изпратя повече екранна снимка, ако ме искате, ще споделя с вас filefilefilefilefile

Автоматичен превод:
Sallu008
преди 1 година

Здравейте,

Все още пропускам частта , в която изрично ви беше казано да играете конкретна игра, за да спечелите печалби . От това, което виждам, вие се оплаквахте от загуба и казиното предлага да опитате различна игра, което има смисъл за мен.

Също така изглежда, че акаунтът предоставя специална секция, за да ви покаже нещо като „горещи игри", което също е доста нормално, бих казал. Не бих приел това като пряко насърчаване да играете конкретна игра или обещания за печалби.

Какво те кара да чувстваш, че се чудя.

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 1 година

И след като опитах горещи слотове и вече опитах всички слотове, ще ви споделя още екранна снимка, но без печалба

Автоматичен превод:
Sallu008
преди 1 година

Съжалявам, но знаете ли, че ако опитате всяка игра само за няколко завъртания, най-вероятно само ще увеличите загубите си?

И от друга страна, колкото по-дълго играете, толкова по-голям е шансът да загубите.

Препоръчвам ви първо да научите как работят ротативките , за да сте сигурни, че разбирате, че играта във всяко казино не означава, че ще спечелите повече, отколкото ще загубите:

Ако възвръщаемостта на дадена игра е 96%, това означава, че ако започнете с $1 000 000 000 и след това изиграете 1 000 000 000 рунда по $1 всеки, тогава трябва да завършите с приблизително $960 000 000 долара.

Това е така, защото математиката винаги е на страната на казиното.


Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 1 година

Благодаря

Автоматичен превод:
Sallu008
преди 1 година

Хазартът трябва да е забавен, играйте само със средства, които можете да си позволите да загубите. Не очаквайте големи печалби, няма гаранции. Ако се чувствате зле, защото сте загубили много, спрете да играете. Не се опитвайте да спечелите всичко обратно, най-вероятно ще загубите още повече.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте всички,


Бях се регистрирал във Vulkan Vegas и играх малко. Нямах бонус и исках да осребря баланса си. Това не е висока сума, но 300 евро. Изпратих цялата поискана информация за проверка на KYC. Процедурата продължава повече от седмица.


Днес исках да видя дали прегледът е завършен. При опит за влизане получих съобщение Потребителят е заключен. Ще се свържа с чата и ще разбера какво става. Жената в чата ме информира, че имам два акаунта и затова акаунтът ми е блокиран. Можете да бъдете деблокиран, но кредитът ще бъде загубен. Знам, че имам само един акаунт във Vulkan Vegas. След това ми беше даден имейл адрес, чийто домейн ми е непознат и не ми принадлежи, както и последните четири цифри от мобилен номер, който също не ми принадлежи (също имам само мобилен номер)


Обясних, че това не е моят номер и че не знам имейл адреса. Бях отхвърлен с повторената бележка: Имате два акаунта. Ако блокирането бъде вдигнато, вашият кредит ще бъде загубен. Раздразнен съм и нямах чувството, че е направен опит за намиране на решение.


Някой имал ли е подобен опит или някакви идеи какво мога да направя сега?


Автоматичен превод:
Packi90
преди 1 година

Здрасти.

Намирането на прилики между само два акаунта може да бъде доста лесно в наши дни и смятам, че казиното наистина вярва, че сте създали два акаунта. Не казвам, че имате, но дори и да сте създали няколко акаунта, важното е с каква цел. Казината обикновено прилагат това, което наричаме „правило за множество акаунти", за да се защитят от злоупотребяващите с бонуси. Всеки път, когато играч дойде тук и подаде жалба с подобен проблем, ние се опитваме да разберем дали играчът е свързан с други акаунти, доказателствата, които казиното представя и дали играчът е получил нечестно предимство пред казиното.

Мисля, че трябва да обмислите и подаването на жалбата.

Тук можете да намерите нещо като насочваща статия, за да се подготвите - просто щракнете върху тази връзка .

Като използвате тази връзка , можете да подадете жалбата директно.

Бих го пробвал.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Добър ден, направих всички процедури, проверен съм и имам всичко наред, но vulkan vegas не ми изплаща печалбите, между другото съм от Аржентина, имам средствата да изтегля парите, използвам astropay и като питам не ми отговарят Казват ми да изчакам когато ми казаха че плащането е направено в първите два работни дни и това време вече е изтекло

Автоматичен превод:
gala22
преди 1 година

Здравей,

Бих казал, че казиното се забави с тегления, тази тема е пълна с подобни публикации. Начинът, по който го виждам, няма реален проблем, освен постоянното чакане, нали?

Знам, че няма да се зарадвате, но предлагам да изчакате малко. Казиното плаща, просто отнема повече време. 🙁

Както и да е, акаунтът ви вече беше ли напълно потвърден, моля?

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 1 година

Играх блекджек там. Всичко беше наред.

Автоматичен превод:
gala22
преди 1 година

Здравейте,

някаква актуализация, която можете да споделите? Как се справяте с тегленето?

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Здравейте,

Получих си наградата

Автоматичен превод:
Szbkriszta
преди 1 година

честито! 😀

Колко време трябваше да го чакате общо?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте скъпи екип,

Няколко пъти исках да закрия акаунта си във VulkanVegas, което многократно ми беше отказано.

Споменах няколко пъти, че не искам да правя или играя това повече и не получих отговор.

Просто искам акаунтът ми да бъде изтрит, без да качвам никакви документи.

За съжаление вече не знам.

LG

Автоматичен превод:
SinSin
преди 1 година

Здравей.

Мога ли да знам каква причина посочихте за закриването на акаунта си? Някои казина изискват играчите да преминат проверката, за да се уверят, че няма да могат да отворят друга сметка, като използват същата лична информация. Освен това, имате ли в момента активно теглене или положителен баланс по вашата казино сметка по някаква случайност? И двете могат да попречат на казиното да затвори акаунта ви незабавно.

Кажете ми повече подробности, моля.


Автоматичен превод:
1...16 17 18...23
Отидете на страницаот 23 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини