ФорумКазинаВулкан Вегас казино - обща дискусия

Вулкан Вегас казино - обща дискусия (страница 16)

преди 3 години от Jonas23111
|
101409 преглеждания 457 отговора |
|
1...15 16 17...23
преди 1 година

Имам основен акаунт. Играх с бонуси. Минаха 5 месеца откакто се записах. Имах kyc проверка. За 5 месеца направих три тегления. След 5 месеца. vulkan блокира акаунта. клонингът беше създаден две седмици преди основния ми акаунт.

Автоматичен превод:
преди 1 година

vulkan е блокирал главния акаунт. Играх в казиното 5 месеца. От 10 юли до 15 декември. През декември писаха, че имам клонинг. Акаунтът е създаден на 13 юли. Два пъти теглих 1200 и 1700 евро. Защо verificacia през август. Дубликатът не е показан?

Автоматичен превод:
drozdeknikola
преди 1 година

Здравейте,

Предполагам, че зависи от това кога е бил "първият", имам предвид по-стария акаунт, потвърден. Докато и двата акаунта не преминат през проверката, казиното вероятно няма шанс да открие приликите.

В такива случаи казиното трябва да се съсредоточи върху това дали сте спечелили някакво нечестно предимство чрез създаване на втори акаунт. Освен това, ако има някакви съмнения относно самоличността ви, инструмент, наречен обаждане за проверка, трябва да помогне.

Само за да се уверя, анулирана ли е някоя от печалбите ви? Ако е така и имате нужда от помощ, не се колебайте да подадете жалба.

Можете да го направите точно тук .



Автоматичен превод:
преди 1 година

основният акаунт беше първият. след това беше създаден втори акаунт. след това основният акаунт беше потвърден. Никога втори акаунт. Общо след 5 месеца блокираха два акаунта и взеха 30tys zl. Добре ли е?

Автоматичен превод:
drozdeknikola
преди 1 година

Предполагам, че трябва да подадете жалбата, както препоръчах, защото първо трябва да видим някои доказателства, представени от казиното. Без нищо от това не можем да сме сигурни дали решението е било справедливо.

Както и да е, бих казал, че първият акаунт винаги е по-старият, затова се нарича първи 🤔



Автоматичен превод:
преди 1 година

Добър ден! Опитах се да се регистрирам чрез вашата връзка - но сайтът не отговаря. връзката или не е валидна, или е блокирана от доставчика (или държавата). Аз съм от Украйна! Помогнете за разрешаването на този проблем! има ли друг начин да се регистрирате за бонус без депозит? Може би промо код? Или как да се реши този проблем като цяло? Благодаря ви предварително за помощта! Благодаря ти!

Автоматичен превод:
maks2114
преди 1 година

Здравейте,

Опитах се да получа достъп до бонуса, използвайки VPN, зададен за Украйна, и се получи.:

file

file

Може би проблемът е причинен от вашата локална интернет връзка. Получихте ли грешки?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте,

Имам проблем с онлайн казино Vulkan Vegas.

Получих този имейл:

„Вашият акаунт е временно блокиран. Молим ви да предоставите документ, който да докаже, че сте били в Литва, докато сте играли на нашия уебсайт.

Моля, обърнете внимание, че маскирането на IP или местоположение не е разрешено на нашия уебсайт. Ние си запазваме правото да затворим всички акаунти и да анулираме всички залози, бонуси и печалби, ако акаунтът е създаден или използван чрез използването на IP или технологии за маскиране на геолокация, включително, но не само, VPN и прокси сървъри."

Никога не съм бил в Литва.

Как мога да докажа, че не съм използвал vpn или прокси?

Как мога да докажа, че не съм бил в Литва?

Как да докажа, ако не съм направил нещо?

Спечелих много пари, но те не изпълняват, защото трябва да докажа.

Може ли някой да има идея?


Автоматичен превод:
Szbkriszta
преди 1 година

Здравейте,

мога ли да знам в коя държава сте се регистрирали? Трябва да кажа, че дори и да не използвам VPN, моят IP най-често показва доста различно местоположение, така че лесно мога да си представя същия проблем.

Е, бих отговорил на поддръжката, просто напишете това, което сте написали тук.

Виждам, че жалбата е подадена, можете да научите повече за процеса, като използвате тази връзка междувременно.

Моля, свържете се с мен с актуализация. Искам да се уверя, че проблемът е разрешен.

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 1 година

Спечелихте 6039 евро на Volcano Vegas. С моите собствени пари без безплатна игра или бонус. Получихте 4552,42 сек. 7 пъти. Все още липсват много пари????

Автоматичен превод:
jonssonkent368
преди 1 година

Здравейте,

Виждам, че сте подали жалбата , че имате проблем с преминаването на проверката преди 1 седмица. Би било добре да актуализирате жалбата ( щракнете тук ) и да информирате Petronela сега.

Попитахте ли казиното за това?


Автоматичен превод:
преди 1 година

Блокираха мен и сестра ми, защото играем в една и съща къща, невероятно, че имаме 2 различни акаунта и те блокираха и двама ни. Те дори не искат да върнат парите й на сестра ми



Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Здравейте,

Регистриран съм в Унгария. Написах в чата, че браузърът (Safari) на моя Mac идентифицира уебсайта като известен тракер. Мисля, че не съм виновен, ако "простият" браузър смята уебсайта за опасен.

Никога не съм използвал VPN. Никога не съм си сменял IP адреса нарочно! Дори не знам защо борсата е добра?

Казиното предлага 0,5% от наградата сега. Това не е правилно

Имам валиден KYC чек от април 2022 г. Платих, играх и спечелих няколко пъти и това не беше проблем.

Имах няколко по-малки изтегляния в миналото (2 пъти и през януари тази година) и никога не е имало проблем. Мисля, че оставят тази възможност отворена за големи печалби. Те не искат да плащат голяма награда и могат да се обърнат за използване на VPN по всяко време. Помолих поддръжката да ми каже датите, когато съм играл в Литва, но никога не получих отговор на въпроса си!

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
jonssonkent368
преди 1 година

Спечелих 20 000 евро със собствени пари без бонус, но те временно блокираха акаунта ми и не платиха нищо.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Блокираха мен и сестра ми, защото играем в една и съща къща, невероятно, че имаме 2 различни акаунта и те блокираха и двама ни. Те дори не искат да върнат парите й на сестра ми



Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте,

За съжаление съм напълно сигурен, че наличието на два акаунта в едно домакинство се счита за противоречие с правилата и това е много често срещано правило. За да предотвратите това, винаги трябва да питате казиното дали можете и двамата да играете едновременно в казиното и след това да запазите екранна снимка с потвърждението. Изключително неразумно е да играете на едно и също мобилно устройство, защото това обикновено е добро доказателство за казиното, че и двата акаунта в крайна сметка се използват от едно и също лице - така че не правете това.

Такива правила са създадени, за да попречат на играчите да злоупотребяват с бонуси (има статия с ръководство за лов на бонуси ), така че и двамата взели ли сте някакви бонуси - особено бонуси за добре дошли?

И двата ви акаунта успешно ли са потвърдени? Предполагам, че дори ако сте използвали бонуси, казиното трябва да се опита да потвърди и двата акаунта чрез обаждане за проверка и след това да обмисли възможни нечестни предимства.

Мога ли да попитам дали е имало активно салдо по някоя от двете сметки в момента, в който са затворени?

Надявам се да не е било.


Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте,

Регистриран съм в Унгария. Написах в чата, че браузърът (Safari) на моя Mac идентифицира уебсайта като известен тракер. Мисля, че не съм виновен, ако "простият" браузър смята уебсайта за опасен.

Никога не съм използвал VPN. Никога не съм си сменял IP адреса нарочно! Дори не знам защо борсата е добра?

Казиното предлага 0,5% от наградата сега. Това не е правилно

Имам валиден KYC чек от април 2022 г. Платих, играх и спечелих няколко пъти и това не беше проблем.

Имах няколко по-малки изтегляния в миналото (2 пъти и през януари тази година) и никога не е имало проблем. Мисля, че оставят тази възможност отворена за големи печалби. Те не искат да плащат голяма награда и могат да се обърнат за използване на VPN по всяко време. Помолих поддръжката да ми каже датите, когато съм играл в Литва, но никога не получих отговор на въпроса си!

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте,

Вярвам, че трябва да има някакъв проблем с IP адреса, може да е трудно, така че се надяваме, че ще успеем да изясним всички подробности с казиното.

Знам, че е стресиращо, но все пак се опитайте да бъдете търпеливи и спокойни 🙏.

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

АКАУНТИТЕ БЯХА ПРОВЕРЕНИ, НЕ ИГРАХМЕ НА ЕДНО УСТРОЙСТВО, А НА СЪЩИЯ IP, КАКТО СМЕ НАПРАВИЛИ В ДРУГИ КАЗИНА, ЖИВЕЕМ В СЪЩАТА КЪЩА И ИГРАЕМ ДВАМАТА

. НИЕ НЕ ИЗПОЛЗВАМЕ БОНУСИ САМО РЕАЛНИ ПАРИ

Автоматичен превод:
juancru91z
преди 1 година

Това е добре, надявам се, че казиното ще може да вземе предвид нашата гледна точка. Стискам палци! 🤞

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Днес получих този имейл:


Уважаеми играч.

Информацията, че сте използвали VPN, беше потвърдена от техническите специалисти на нашия сайт. Уви, няма начин да деблокирате акаунта си.

С Най-Добри Пожелания


Яна


Отдел за контрол на качеството на VulkanVegas

Уважаема Яна,

Поисках доказателства от поддръжката, защото знам, че никога не съм използвал VPN!

Чакам доказателствата, но мисля, че никога няма да изпратят, защото VPN беше само извинение...

Мисля, че те лъжат и мисля, че не е правилно отношение, ако подозират, но не изпращат конкретна информация.

Трябва да докажа, че съм бил в Литва, когато не съм бил. Но на тях нищо, те просто казват всичко!













Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
Szbkriszta
преди 1 година

Здравейте,

Добре е, че казиното беше помолено да се присъедини към жалбата , следователно трябва да можем да научим повече за това какво кара казиното да мисли, че сте използвали VPN. 🤔

Нека изчакаме следващата актуализация.

Автоматичен превод:
1...15 16 17...23
Отидете на страницаот 23 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини