ФорумКазинаВулкан Вегас казино - обща дискусия

Вулкан Вегас казино - обща дискусия (страница 15)

преди 3 години от Jonas23111
|
101315 преглеждания 457 отговора |
|
1...14 15 16...23
преди 1 година

Можете ли да обясните защо смятате, че нямате достъп до парите? Съжалявам, но не го разбрах. 🤔

Автоматичен превод:
преди 1 година

те го изпратиха на акаунт, където pix ключът е моят cpf, но аз поставих имейла си в момента на теглене, който използвам винаги да получавам и изпращам, те бяха твърде мързеливи да напишат моя имейл и го изпратиха на мой акаунт че дължа и веднага щом някаква сума пристигне в тази сметка, тя се дебитира и нямам достъп.


Автоматичен превод:
преди 1 година

1 месец чакам да направят това, 1 месец чакам да разбера, че от 7 ноември парите са изпратени към сметка, до която нямам достъп. отвратително

Автоматичен превод:
fabio221963
преди 1 година

Е, мислите ли, че можете да направите нещо, за да получите достъп до акаунта?

Не съм запознат с това как работи тази процедура в Бразилия, така че съжалявам за вероятно глупавия въпрос...

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Успях да получа достъп до сметката, но не и до парите, държани от банката. защото имам дял в него.


Детайл: Не използвам тази банка и не използвам pix ключа, на който са изпратили стойността

точно заради този дълг, който имам към банката,


2 детайл: никога не бих изпратил на тази банка


3 детайл: Потвърдих пикс ключа си два пъти при заявка за теглене точно за да няма грешка от какъвто и да е вид, било то като напиша грешна буква или нещо подобно.


Много съм разочарован от всичко това, защото служителят просто казва, че съм сложил пикс ключа на тази банка, към която имам дълг, но аз знам, че не съм го направил. Никога не съм правил това да сбъркам моя pix ключ и не бих просто го изпратил на pix ключ, който не използвам и който дължа.


Почти съм сигурен, че са го изпратили на моя pix ключ, регистриран в моя (CPF), защото им е по-удобно. твърде разочароващо е да прекарам 1 месец в чакане да разбера, че проблемът не може да бъде решен и на всичкото отгоре уж съм виновен.

Автоматичен превод:
fabio221963
преди 1 година

Здравей fabio221963,

сега чувствам, че разбирам ситуацията много по-добре. Да приемем, че казиното е използвало „официалния" начин, за да ви изпрати печалбите, а вие сте очаквали парите да свършат другаде. 🤯

Предполагам, че няма шанс да получите достъп до парите или да ги изпратите в предпочитаната от вас сметка поради този дълг, който споменахте...

Наистина съжалявам, но за съжаление нямам представа как да реша ситуацията.

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

официалният начин е да го изпратите до pix ключа, който лицето поиска, а не казиното да избере да го изпрати до моя cfp, защото така е по-удобно за тях.

Автоматичен превод:
fabio221963
преди 1 година

Това би бил най-добрият начин в случая.

Е, жалбата все още е в ход, но нямам представа как можем да ви помогнем с това, така че ще изчакам друга актуализация. 🤔

Автоматичен превод:
преди 1 година

Бих искал да помоля за помощ, защото се занимавах с проблемите си в това казино, мислех, че ще е добре да играя на този сайт заради рецензиите, но срещам трудности по време на тегления, почти МЕСЕЦ И ПОЛОВИНА, откакто изискват тегления, тогава те имат толкова много технически проблеми и извинения, че не могат да изпратят парите ми в сметката ми. първо можете да подадете заявка за теглене, след това ви обещаха да изчакате два дни до 2-5 работни дни, след което заявката ви ще бъде ОТХВЪРЛЕНА поради нужда от допълнителни подкрепящи документи. след това ще подадете необходимите документи, след което трябва да изчакате още 2-5 работни дни за обработка, след което можете да поискате отново теглене, което отново се нуждае от още 2-5 работни дни, след тези дни и понякога 3-10 дни, вашето теглене ще бъде отхвърлен отново поради технически проблеми, след което те ще ви предложат да заявите ново теглене отново и да изчакате още 2-5 дни. струва ми се, че не искат да ти дадат парите. какво ще правя???. Благодаря ти.

Автоматичен превод:
namih_77168J
преди 1 година

Здрасти,

Съжалявам да видя, че имате такива проблеми. Без допълнително забавяне бих искал да обмислите подаването на жалба - просто щракнете тук .

Моля, обяснете проблема и предоставете всички свързани имейли и преписи.

Напоследък огромно количество тегления бяха забавени поради технически проблеми, но играчите получават плащания. Вижте оплакванията тук .

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Благодаря ти. вече подадох жалбата си. 🙇‍♀️

Автоматичен превод:
namih_77168J
преди 1 година

Заповядайте 🙂

Само един въпрос, можете ли да използвате друга опция за плащане освен банковия превод?

Може да се окаже полезно да се знае.

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Весела Коледа Радка


погледнете с мен, за да докажете с тези данни, че това е грешка на собствения сайт, но изглежда, че псевдонимът не разбира. Вярвам, че е грешка в превода. разгледайте тези данни, изпратени от самия vulkan и неговия представител чрез жалбата, направена тук на guru.

този скрипт беше изпратен от представителя, отговор относно данните, които поставих в заявката за анкетата:

Портфолио: fabioco****antos1899@gmail.com

банков код": "2\*0",

"име на клиент": "FABI\*\*\*\*\*\*\*\*\***_**NTOS",

"bankAccount": "7120**_1-2",

"bankBranchCode": "0**1",


и това е доказателството за плащане, изпратено от поддръжката на vulkan по имейл до мен:

file вижте, че pix ключът е различен от този, който поисках

Автоматичен превод:
fabio221963
преди 1 година

Добре, че изпратихте този печатен екран и на Ник чрез жалбата. Сега чака преглед, така че той ще го провери, не се притеснявайте.

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 1 година

Току-що се регистрирах там и депозирах €400, които също бяха дебитирани директно от моята сметка.

За съжаление не ми се кредитират пари, поддръжката казва, че може да отнеме до 24 часа, ако е необходимо, трябва да се свържа с вас отново.

Това наистина не е добро начало.👎

Автоматичен превод:
Soprano
преди 1 година

Здравейте,

всъщност по-висок процент от казината позволяват на играчите да играят веднага след депозита, дори когато средствата са в превод - все още не са кредитирани в сметката на казиното , такива казина просто предоставят на играчите парите за ограничен период от време.

Не този изглежда. Надявам се скоро да получите депозита.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Имам въпрос относно проверката на kyc в казино VulkanVegas. Ние подаваме документи преди първото плащане и след това, например, нареждаме плащания над 1000 евро. Сметката оспорвана ли е? Каква сметка? И вторият въпрос е, когато клонингът е открит, multicont е блокиран??

Редактиран от Radka преди 1 година
Причина: нефункционална връзка
Автоматичен превод:
drozdeknikola
преди 1 година

Съжалявам, но не разбирам напълно притесненията ви, но смятам, че става дума за правилото за няколко акаунта. Били ли сте обвинени в откриване на няколко сметки?

Ако е така, най-общо казано остава само първата открита сметка, а останалите се закриват. Златното правило гласи, че един акаунт на играч.

Кажете ми какъв изглежда е проблемът, моля.

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 1 година

добре. Имам основен акаунт, потвърден от kyc. След 5 mc vulkan vegas откри 2 акаунта в моята лична информация, но различен телефонен номер и имейл. Възможно ли е 5 mc проверката да не показва 2 акаунта? Също така взех плащания над 1 хил. евро

Автоматичен превод:
преди 1 година

след 5 милиона ми светва сметката, клонирам да млъкна, взимам 10 000 евро

Автоматичен превод:
drozdeknikola
преди 1 година

Здравейте, мисля, че има малък проблем с превода. Какво всъщност имате предвид, като казвате "5mc", моля?

Така че, ако разбирам правилно, имате една основна лична сметка, където сте поискали теглене на 1K евро? И сега се притеснявате, защото казиното намери другите ви два акаунта с различен телефон и имейл. Да, мисля, че може да е проблем, когато поискате печалбите си. Необходимо е да разберете дали сте играли в миналото, например с бонуси и сте получили някакво предимство, когато сте били влезли с другия акаунт.

Автоматичен превод:
1...14 15 16...23
Отидете на страницаот 23 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини