ФорумКазинаВулкан Вегас казино - обща дискусия

Вулкан Вегас казино - обща дискусия (страница 14)

преди 3 години от Jonas23111
|
101405 преглеждания 457 отговора |
|
1...13 14 15...23
преди 1 година

21 дни, за да разбера, че не ми е изпратена сума, просто искам да я запиша.

Никога не съм се отнасял зле с никого и винаги съм бил полезен, когато ми кажат, че имат проблем.

че много хора искаха и накрая ми дадоха имейл с код

да доставя на моята банка и отговорът беше, че не е изпратена сума и този код не е полезен

тъй като тази разписка не беше включена. 21 дни и майка ми говори за измамата и моите приятели, които посочих, ме питат предварително дали вече съм го получил, а аз изглеждам като издънка. Знам, че ще го получа, но е сложно да имаш поддръжка, която не ти помага да разбереш какво се случва и ти дава празни отговори, чакай, чакай и чакай, това беше моята подкрепа

Автоматичен превод:
fabio221963
преди 1 година

Нищо, което бих казал, не може да промени факта, че тегленията не са предимството на казиното в момента. 🙁

Pix е използван за теглене, има ли шанс Pix да има някои отговори вместо вашата банка?

Не звучи много удобно, знам. Казиното предложи да се свържете с тяхната поддръжка на живо, добре, има ли развитие по този път?

Автоматичен превод:
преди 1 година

не е моята банка или снимката

наистина може просто все още да не е изпратено. това е pix лесно нещо, никога не съм имал проблем с pix, получавам и изпращам

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
fabio221963
преди 1 година

Здравей fabio221963, съжалявам за този дълъг процес, разбирам как се чувстваш. Жалбата ви е подадена, както виждам, само ми позволете да ви пожелая успех и да изчакате отговора на Ник. Може да изчакате малко, тъй като нашите колеги са заети тези дни, а уикендът тепърва започва. Надявам се всичко да мине добре.✨

Автоматичен превод:
преди 1 година

Днес измина 1 месец, откакто поисках теглене, 1 месец за теглене, отправяне на жалба и единственият очевиден ефективен отговор беше имейл, който получих с код, който беше помолен да бъде доставен до моята банка, който казваше, че кодът е не е полезно за нищо, защото стойността не е прехвърлена в моя акаунт. сърцераздирателен

Автоматичен превод:
fabio221963
преди 1 година

Не разбирам съвсем какво трябва да предоставите:

"поискаха ми документ с официалния отговор от банката, в който искат доказателство за пратката"

имаш ли идея

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте, спечелих 3000 евро, след като направих няколко депозита в продължение на месеци и направих теглене. Всички документи се изпращат и не се проверяват в KYC. незнам какво да правя Моля за помощ или да си намеря адвокат. 3000 евро са много пари, след като загубих много благодаря

Автоматичен превод:
Ana89
преди 1 година

Здравей,

ако проверите тази тема, ще видите, че казиното изглежда е доста бавно, когато става въпрос за теглене и проверка в момента. Вярвам, че трябва да се успокоиш и да изчакаш, добре е, че изпрати всички документи, сега служителите на казиното имат нужда от известно време, за да прегледат всички тях. Опитайте се да сътрудничите, ако е необходимо, и дайте малко време.

За по-добра представа ние даваме на казината 14 пълни дни, за да верифицират сметката и да изпратят печалбите. Това казино е прилично, така че се опитайте да останете спокойни.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Добре, разбирам, но какво се случва, ако нищо не се случи в рамките на 14 дни, къде мога да се свържа или да потърся помощ?

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Поддръжката на vulkan vegas ме помоли да им изпратя официален документ от моята банка, където те (моята банка) искат доказателство за доставка. Със сигурност ме търкалят

Автоматичен превод:
преди 1 година

Добре, разбирам, но какво се случва, ако нищо не се случи в рамките на 14 дни, къде мога да се свържа или да потърся помощ?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Ако проблемът продължава, можете да подадете жалба тук в Casino Guru и нашите специалисти ще се опитат да ви помогнат.

Кога точно изпратихте тези документи, моля?

Автоматичен превод:
fabio221963
преди 1 година

Да, това го прочетох в жалбата, просто не разбирам за какво е това. Същото като теб "Искат ми доказателство, когато трябва да ми изпращат доказателство."

Според мен сметката ви е потвърдена, така че сте преминали частта, в която трябва да предоставите доказателството за депозит, прав ли съм?

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

да, акаунтът ми е наред, тази заявка не е свързана с верификация на акаунт.


времева линия

казиното ми изпрати код, който да доставя на моята банка

когато се свързвам с моята банка, ми казва, че депозитът от R$180,00 не е включен

и че по този начин „депозитът не може да бъде намерен".


Свързах се с казиното и ги уведомих за отговора на банката и те ме попитаха

че искам от моята банка официално искане (официален документ), в което те (моята банка) искат

разписка за депозит от 180,00 BRL


когато им казах, че няма смисъл те да доказват пратката към сметката ми, а не аз да пращам заявка от официалната си банка и им казах, че чакам вече 1 месец, те ми казаха че ми отвориха изключение и пратиха жалбата ми в надлежния сектор дори без да пратят документа. и те ми казаха, че ще получа имейл и това беше преди около 4 дни

Автоматичен превод:
fabio221963
преди 1 година

Благодаря ви за времевата линия, помогнете ми да разбера по-добре!

Но все още имам същите въпроси като теб. Освен това в жалбата се говори за теглене на 180.00BRL, но вие споменахте депозита няколко пъти.

Но това е само въпрос на превод, предполагам.

Когато казиното изпраща печалбите на банката, то просто го прави - аз лично никога не съм чувал за случай, в който банката трябва да поиска тегленето официално. 🤔

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

filefile

това беше документът, който ми поискаха.

но след това Пауло казва, че вече няма да е така

Имам нужда от Блеър да препрати моя случай.

до ден днешен чакам отговор, че са ме уведомили

това ще бъде по имейл.

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
fabio221963
преди 1 година

За съжаление, докато не е на английски, не разбирам.

Така че проверих съжалбата само за да разбера, че ситуацията се е променила.

"това беше единственото нещо, което ми поискаха и не беше информация."

И така, какво се случва сега, моля?


Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Пауло ми каза, че ще получа имейл. но искам да се свържа отново, защото минаха около 4 дни, откакто се свързах директно с тях чрез уебсайта vulkan.

Автоматичен превод:
fabio221963
преди 1 година

Благодаря ти,

това наистина е безкрайна история. Нека изчакаме отново, не можем да направим много 🙁

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

днес получих доказателство за плащане, направено по банковата ми сметка на пазара, платено с дебит (дълг) и може да нямам достъп до парите, защото с дълг не знам дали е възможно да се справя с парите, изпратени до сметката. Знам, че съм поставил моята картинка правилна, но те казват, че са изпратили правилната снимка, която съм поставил. Не съм използвал моя CPF като pix от години и в деня, в който го поисках, погледнах в акаунта си за моя pix ключ, за да не направя грешка. тъжен Предупреждение за всеки винаги да прави разпечатка на разговори и данни, поставени за теглене. защото ако чуете проблем, отговорността ще бъде ваша. 1 месец и 5 дни чакане и това е решението

Автоматичен превод:
fabio221963
преди 1 година

Можете ли да обясните защо смятате, че нямате достъп до парите? Съжалявам, но не го разбрах. 🤔

Автоматичен превод:
1...13 14 15...23
Отидете на страницаот 23 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини