НачалоФорумКазинаВъпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория

Въпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория (страница 601)

 от kirekin
|
1 553 402 преглеждания 12 051 отговора |
|
1...600 601 602...644

Все още ли сте в срока от 120 дни?

Автоматичен превод:

Кой търговец ви е върнал сумата, за да видите дали имам извлечението си за плащане

Автоматичен превод:
Miki33

.


Те не отговарят

Автоматичен превод:
CryptoG82

От реални търговци или казино?

Автоматичен превод:
Missdaisy

Моят беше търговец

Автоматичен превод:
ash1303

Изпратих ти имейл

Автоматичен превод:
abdelilaharhmir

Ако не отговорят в рамките на срока, който банката им е дала, който сте публикували 45 дни, това обикновено означава, че сте спечелили, те имат време до 23:59 да отговорят на 45-ия ден, също така, ако се пада през уикенда, няма да чуете нищо до понеделник. Някои търговци отговарят точно в последния момент. Ако търговецът не оспорва, те обикновено информират банката и банката се свързва с вас преди изтичане на периода на изчакване. В противен случай търговците ще игнорират искането за оспорване и просто трябва да изчакате да изтече 45-ия ден.

Автоматичен превод:
mdtito984

Разкарай се идиот

Автоматичен превод:
outdoorstoyours

Получихте ли парите си?

Автоматичен превод:
Missdaisy

Visa е само за 20 дни. Свързах се с Revolut, те вече казаха, че скоро ще чуете актуализация

Автоматичен превод:
paulmcewan05 deleted the post

Кое казино приятел

Автоматичен превод:
paulmcewan05 deleted the post

От реални търговци или казино?

Автоматичен превод:

Определено казината - те трябва бавно да осъзнават, че са прецакани. Всички те предлагат крипто плащания, така че не съм сигурен защо все още продължават с дебитни и кредитни карти.

Автоматичен превод:
abdelilaharhmir

Visa е от 30 до 45 дни. Няма да правя това отново с вас. Имам 3 карти Visa и всичките са еднакви, дори говорих с Visa. Който също ми каза, че може да зависи и от фасилитатора, издателят на вашата карта zopa Bank е 60 дни, но те биха искали да се уредят в рамките на 20 дни, но трябва да дадат на търговеца 30 до 45 дни, за да отговори.

Автоматичен превод:
abdelilaharhmir

Вие също сте изминали 20 дни от последния път, когато публикувахме за това

Автоматичен превод:
ash1303 deleted the post

Добре... Четох от около седмица и имам известна надежда да получа възстановяване на средства... не съм сигурен дали мога да спомена въпросното казино, но е Magius (регистрирано в Кипър)

Бях унищожен от редица търговци чрез гореспоменатото казино...

Може ли някой да помогне с:

Sknvrs

Свеж залог

Благодаря предварително и продължавайте в същия дух!!

Edited
Автоматичен превод:
ash1303 deleted the post
Bbpaul

Но Monzo няма да закрие сметката ви, ако им дължите пари, било то солиден овърдрафт или техния Flex акаунт. Може би това помага на някои хора?

Автоматичен превод:

Сега написах 4 имейла на Webmosac, те просто ги игнорират.

Ще опитам още веднъж, преди да отида в банката и да ги докладвам на финансовия омбудсман и всеки друг, който трябва да знае. Техният регистриран адрес е 50 Essex Street, Лондон, Англия, WC2R 3JF - това всъщност помага с всичко.

Колко (приблизително) сте, след като се върнахте от тях? Моят е 4-цифрен. Ще трябва да поддържате връзка, за да ме уведомите как върви вашето с тях. Четох, че някой друг е получил пълно възстановяване от тях наскоро.

Автоматичен превод:
1...600 601 602...644
Отидете на страницаот 644 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини