Ако не отговорят в рамките на срока, който банката им е дала, който сте публикували 45 дни, това обикновено означава, че сте спечелили, те имат време до 23:59 да отговорят на 45-ия ден, също така, ако се пада през уикенда, няма да чуете нищо до понеделник. Някои търговци отговарят точно в последния момент. Ако търговецът не оспорва, те обикновено информират банката и банката се свързва с вас преди изтичане на периода на изчакване. В противен случай търговците ще игнорират искането за оспорване и просто трябва да изчакате да изтече 45-ия ден.
If they don't respond within the time frame which the bank has given them which you posted 45 days it usually means you have won ,they have until 11.59pm to respond on the 45th day, also if it falls on weekend you won't hear anything until the Monday. Some merchants respond right at last minute .If the merchant isn't disputing they usually inform bank and bank contacts you before waiting period is over .or merchants will ignore dispute request and you just have to wait for the 45th day to pass .
Visa е само за 20 дни. Свързах се с Revolut, те вече казаха, че скоро ще чуете актуализация
Visa is only 20 days frame I contacted Revolut they already said you will hear an update pretty soon
Определено казината - те трябва бавно да осъзнават, че са прецакани. Всички те предлагат крипто плащания, така че не съм сигурен защо все още продължават с дебитни и кредитни карти.
Certainly casinos - they must be slowly realising they are screwed. They all offer crypto payments so not sure why they are still going ahead with debit and credit cards.
Visa е от 30 до 45 дни. Няма да правя това отново с вас. Имам 3 карти Visa и всичките са еднакви, дори говорих с Visa. Който също ми каза, че може да зависи и от фасилитатора, издателят на вашата карта zopa Bank е 60 дни, но те биха искали да се уредят в рамките на 20 дни, но трябва да дадат на търговеца 30 до 45 дни, за да отговори.
Visa is 30 to 45 day I am not doing this with you again i have 3 visa cards and all are the same , i even spoke to Visa.who also told me it can also depend on the facilitator your card issuer zopa Bank is 60 days ,but they would like to settle within 20 days but have to give the merchant 30 to 45 days to respond .
Вие също сте изминали 20 дни от последния път, когато публикувахме за това
Your also past the 20 days from the last time we posted about this
Добре... Четох от около седмица и имам известна надежда да получа възстановяване на средства... не съм сигурен дали мога да спомена въпросното казино, но е Magius (регистрирано в Кипър)
Бях унищожен от редица търговци чрез гореспоменатото казино...
Може ли някой да помогне с:
Sknvrs
Свеж залог
Благодаря предварително и продължавайте в същия дух!!
OK...I have been reading for a good week or so and have some hope with getting refunds....not sure if I can mention the casino in question, but it's Magius (registered in Cyprus)
I've been done by a number of Merchants through aforementioned casino...
Can anyone help help with:
Sknvrs
Fresh Bet
Thanks in advance and keep up the great work!!
Но Monzo няма да закрие сметката ви, ако им дължите пари, било то солиден овърдрафт или техния Flex акаунт. Може би това помага на някои хора?
But Monzo won't close your account if you owe them money, either a hefty overdraft facility or their Flex account thing. Perhaps that helps some people?
Сега написах 4 имейла на Webmosac, те просто ги игнорират.
Ще опитам още веднъж, преди да отида в банката и да ги докладвам на финансовия омбудсман и всеки друг, който трябва да знае. Техният регистриран адрес е 50 Essex Street, Лондон, Англия, WC2R 3JF - това всъщност помага с всичко.
Колко (приблизително) сте, след като се върнахте от тях? Моят е 4-цифрен. Ще трябва да поддържате връзка, за да ме уведомите как върви вашето с тях. Четох, че някой друг е получил пълно възстановяване от тях наскоро.
I've written 4 emails now to Webmosac, they are just ignoring them.
I'll try once more before going to bank and reporting them to Financial Ombudsman and whoever else needs to know. Their registered address is 50 Essex Street, London, England, WC2R 3JF - it that actually helps with anything.
How much (roughly) are you after getting back from them? Mine is 4-figures. You'll have to stay in touch to let me know how yours is going with them. I read someone else got a full refund from them recently.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.