НачалоФорумКазинаВъпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория

Въпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория (страница 578)

преди 1 година от kirekin
|
1 502 661 преглеждания 11 673 отговора |
|
1...577 578 579...624
CryptoG82
преди 2 седмици

Някой познава ли търговеца на trevvers или TRVRS?

Автоматичен превод:
Howdydowdy deleted the post
Howdydowdy
преди 2 седмици

До банката?

Казах, че не съм разрешил плащанията към TRVRS търговец и че съм депозирал на друг сайт.

Казах им, че съм разрешил плащанията, но не и на търговеца.



Автоматичен превод:
outdoorstoyours
преди 2 седмици

Затова са го отказали. Те ще могат да видят с IP адреса и т.н., че вие ​​сте извършили транзакциите, които трябва да направите, тъй като стоките не са получени, и след това да обяснят неправилен MCC от компанията и т.н. с доказателство в имейлите, че сте се свързали с тях. Те ще класифицират това като измамно твърдение, така че ще внимавам

Автоматичен превод:
sean1121
преди 2 седмици

хаха, получих пълно възстановяване от Ninewin. Не разбирам защо ми върнаха само 50%

Автоматичен превод:
преди 2 седмици

Някой някога получавал ли е възстановяване на средства от Santeda, освен лицето, отговарящо за NDA, за £500?

Автоматичен превод:
JosieRosie46
преди 2 седмици

Все още не съм. Те твърдят, че са изпратили парите. Но не съм получил нищо. Те също така ме отказаха да поискам TRN, за да докажа плащане.


Не съм получил нито стотинка от тях

Автоматичен превод:
outdoorstoyours
преди 2 седмици

ако е ревлаут

тогава не чакай

случвало се е и преди

revlout ще отхвърли плащането и ще го изпрати обратно поради съображения за безопасност


ако е на Лойд

ще получите като извлечение за паричен превод. lloyds наистина забавя получаването на такива плащания, докато revlout не

Автоматичен превод:
abdelilaharhmir
преди 2 седмици

Аз съм с Монцо


Това ще има ли ефект?

Автоматичен превод:
JosieRosie46
преди 2 седмици

Предполагам, че ако го сменя сега, те просто ще ми кажат къде да отида??

Повдигнах оспорване, обяснявайки, че не мога да намеря InTouch с търговеца, за да получа възстановяване на сумата и че те имат повече шансове от мен като сторниране на плащане.


Аз съм с банкова сметка Monzo.


Ще трябва първо да изчакам да се отговори на моето оспорване, преди да мога да направя това

Автоматичен превод:
outdoorstoyours
преди 2 седмици

Monzo повече от вероятно ще закрие акаунта ви, те са известни с това, че го правят, когато става дума за хазартни транзакции. Ужасно е 🙁

Автоматичен превод:
JosieRosie46
преди 2 седмици

Това не е това, което исках тук.


За късмет вероятно го имам. Те ще закрият моя акаунт и 12k ще бъдат изпратени на monzo.


FFS. Изкормен, ако закрият акаунта ми

Автоматичен превод:
outdoorstoyours
преди 2 седмици

Дано не го направят! Само като видя как други са затворили своите доста бързо след повдигане на спорове, е вероятно. Дръжте ни в течение

Автоматичен превод:
outdoorstoyours
преди 2 седмици

недей

ако очаквате възстановяване на сумата в Monzo

Съветвам ви да се свържете с Monzo, за да отмените възстановяването на плащането

в противен случай те ще затворят акаунта ви


случи се с мен

повдигнах връщане на плащане

утре намерих сметката си затворена, никой не би искал да банкира и с тях

Автоматичен превод:
abdelilaharhmir
преди 2 седмици

Трябва да ви уведомят, за да оправите нещата си. BOS ми даде 2-месечно предизвестие, въпреки че не мога да използвам сметките, все още мога да отида в банката и да премествам пари или да плащам неща, това просто трябва да бъде направено от тях, тъй като те премахнат блокировката и след това я поставят обратно, веднага щом направите това, което трябва да направите.

Не мога да говоря от името на онлайн банките, аз съм със Starling, но бъди много внимателен сега, тъй като всичките ми големи транзакции са през тази сметка и не искам тя да бъде затворена в случай на възстановяване на средства. Така че бъдете много внимателни, ако повдигате малки спорове, но имате по-големи, свържете се с търговци и казина и дръжте известно за присъствието си.

Автоматичен превод:
melrao007
преди 2 седмици

Изпратих имейл на Monzo с въпроса дали има вероятност акаунтът ми да бъде закрит, защото повдигнах спорове.

Обяснявайки, че съм бил жертва на измама, а не извършител.


Той отговори с ако закрият акаунта ми, тогава имат време да подредя нещата и ще получа известие.


Имам отворен акаунт в zopa. Така че бавно ще започна да премествам нещата, ако се стигне дотам.


Не мога да повярвам, че дори съм в това положение... Всичко, което искам, са £12 000, които ми дължат. И сега е възможно акаунтът ми да бъде закрит.

Без възстановяване на средства от банка и без пари от грабител на джакпот.


Брилянтен.

И аз имам рожден ден утре и имам това главоболие. Не мога да спра да мисля за това.

Автоматичен превод:
abdelilaharhmir
преди 2 седмици

Отхвърлиха таксата ми обратно.


Веднага бях пуснал жалба и спор.


Може би това не беше умен ход?

Monzo каза, че ако закрият акаунта ми, ще бъда уведомен предварително.

Какъв кошмар

Автоматичен превод:
JosieRosie46
преди 2 седмици

Ще разбера в следващите няколко дни предполагам.

Сигурно ще го затворят. Не мисля, че банките обичат да имат комарджии като клиенти.. това е ненадеждно/непредсказуемо парите в сметките за тях


Така че те вероятно смятат, че това е добър избавление от лошите новини

Автоматичен превод:
outdoorstoyours
преди 2 седмици

Повярвай ми знам!!

Моят старлинг акаунт, ако трябваше да получа възстановяване, щях да получа обратно около 19 хиляди, което би променило живота ми, спрях всички онлайн хазартни игри от няколко месеца и не се колебайте, просто ми се иска да мога да си върна глупавия 8-месечен бендър!!

Автоматичен превод:
outdoorstoyours
преди 2 седмици

Да, изобщо не е идеално - да се надяваме, че не го правят, но ако залагате и след това започнете да повдигате спорове/жалби, вероятно ще получите 60-дневно предизвестие да се преместите в друга банка, НО няма да имате достъп до нея. Уверете се, че нямате баланс на вашия Monzo, тъй като те са абсолютен кошмар, от който да го вземете. Сестра ми имаше този проблем (не е свързан с хазарта). Мисля, че й бяха необходими около 8 месеца, за да си върне средствата, тъй като те нямаха клонове и т.н.

Автоматичен превод:
1...577 578 579...624
Отидете на страницаот 624 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини