преди 2 седмици
Някой познава ли търговеца на trevvers или TRVRS?
Does anyone know the merchant for trevvers ors TRVRS?
0
Някой познава ли търговеца на trevvers или TRVRS?
Does anyone know the merchant for trevvers ors TRVRS?
До банката?
Казах, че не съм разрешил плащанията към TRVRS търговец и че съм депозирал на друг сайт.
Казах им, че съм разрешил плащанията, но не и на търговеца.
To the bank?
I said I didn't authorize the payments to TRVRS merchant and that I deposited on a different site.
I have told them I authorised the payments but not to the merchant.
Затова са го отказали. Те ще могат да видят с IP адреса и т.н., че вие сте извършили транзакциите, които трябва да направите, тъй като стоките не са получени, и след това да обяснят неправилен MCC от компанията и т.н. с доказателство в имейлите, че сте се свързали с тях. Те ще класифицират това като измамно твърдение, така че ще внимавам
That’s why they have declined it. They will be able to see with the IP address etc that it was you who made the transactions you need to do it as goods not received and then explain incorrect MCC from the company etc with proof in emails you have contacted them. They will class that as a fraudulent claim so I would be careful
хаха, получих пълно възстановяване от Ninewin. Не разбирам защо ми върнаха само 50%
lol, I got a refund from Ninewin in full. I don't understand why they refunded only 50%
Все още не съм. Те твърдят, че са изпратили парите. Но не съм получил нищо. Те също така ме отказаха да поискам TRN, за да докажа плащане.
Не съм получил нито стотинка от тях
I haven't yet. They claim they have sent the money. But I've received nothing. They has also rejected me asking for a TRN to prove payment.
I haven't received a penny off them
ако е ревлаут
тогава не чакай
случвало се е и преди
revlout ще отхвърли плащането и ще го изпрати обратно поради съображения за безопасност
ако е на Лойд
ще получите като извлечение за паричен превод. lloyds наистина забавя получаването на такива плащания, докато revlout не
if it's revlout
then don't wait
it happened before
revlout will reject the payment and will send it back because of safety reasons
if Lloyd's
you will receive as a remittance statement. lloyds does all slow receiving such payments while revlout doesn't
Предполагам, че ако го сменя сега, те просто ще ми кажат къде да отида??
Повдигнах оспорване, обяснявайки, че не мога да намеря InTouch с търговеца, за да получа възстановяване на сумата и че те имат повече шансове от мен като сторниране на плащане.
Аз съм с банкова сметка Monzo.
Ще трябва първо да изчакам да се отговори на моето оспорване, преди да мога да направя това
Well I reckon if I change it now they'll just tell me where to go??
I have raised a dispute explaining that I cannot get InTouch with the merchant to get a refund an that they have more chance than me as a chargeback.
I'm with Monzo bank account.
I will have to wait for my dispute to be replied to first befor I can do that
Monzo повече от вероятно ще закрие акаунта ви, те са известни с това, че го правят, когато става дума за хазартни транзакции. Ужасно е 🙁
Monzo will more than likely close your account down, they are notorious for doing it when it’s gambling transactions. It’s awful 🙁
Това не е това, което исках тук.
За късмет вероятно го имам. Те ще закрият моя акаунт и 12k ще бъдат изпратени на monzo.
FFS. Изкормен, ако закрият акаунта ми
This is not what I wanted to here.
As luck wi probably have it. They'll close my account down an the 12k will get sent to monzo.
FFS. Gutted if they close my account
Дано не го направят! Само като видя как други са затворили своите доста бързо след повдигане на спорове, е вероятно. Дръжте ни в течение
I hope they don’t! Just seeing how others have had theirs closed pretty quickly after raising the disputes it is likely. Keep us updated
недей
ако очаквате възстановяване на сумата в Monzo
Съветвам ви да се свържете с Monzo, за да отмените възстановяването на плащането
в противен случай те ще затворят акаунта ви
случи се с мен
повдигнах връщане на плащане
утре намерих сметката си затворена, никой не би искал да банкира и с тях
don't
if you awaiting a refund into Monzo
i advice you to reach to Monzo to cancel the chargeback
otherwise they will close your account
it happened with me
i raised a chargeback
tomorrow I found my account closed, no one would like to bank with them either
Трябва да ви уведомят, за да оправите нещата си. BOS ми даде 2-месечно предизвестие, въпреки че не мога да използвам сметките, все още мога да отида в банката и да премествам пари или да плащам неща, това просто трябва да бъде направено от тях, тъй като те премахнат блокировката и след това я поставят обратно, веднага щом направите това, което трябва да направите.
Не мога да говоря от името на онлайн банките, аз съм със Starling, но бъди много внимателен сега, тъй като всичките ми големи транзакции са през тази сметка и не искам тя да бъде затворена в случай на възстановяване на средства. Така че бъдете много внимателни, ако повдигате малки спорове, но имате по-големи, свържете се с търговци и казина и дръжте известно за присъствието си.
They have to give you notice to get your affairs in order. BOS have given me 2 months notice, although I can't use the accounts I can still go in to the bank and move money around or pay things it just has to be done by them as they remove the block then put it back on as soon as you've done what you need to do.
I can't speak for online banks, I'm with starling but being very careful now as all my big transactions are through that account and don't want it getting closed incase of refunds. So be very careful if you are raising small disputes but have bigger ones, contact merchants and casinos and keep your presence known.
Изпратих имейл на Monzo с въпроса дали има вероятност акаунтът ми да бъде закрит, защото повдигнах спорове.
Обяснявайки, че съм бил жертва на измама, а не извършител.
Той отговори с ако закрият акаунта ми, тогава имат време да подредя нещата и ще получа известие.
Имам отворен акаунт в zopa. Така че бавно ще започна да премествам нещата, ако се стигне дотам.
Не мога да повярвам, че дори съм в това положение... Всичко, което искам, са £12 000, които ми дължат. И сега е възможно акаунтът ми да бъде закрит.
Без възстановяване на средства от банка и без пари от грабител на джакпот.
Брилянтен.
И аз имам рожден ден утре и имам това главоболие. Не мога да спра да мисля за това.
I have emailed Monzo an asked if my account is likely to get closed because I've raised disputes.
Explaining that I've been a victim of fraud, not a perpetrator.
He responded with if they do close my account then they have be me time to get stuff sorted an I'll get notice.
I do have an account open with zopa. So I'll slowly start moving things across if it comes to that.
I can't believe I'm even in this position..All I want is the £12,000 I'm owed. An now I'm potentially getting my account closed.
An no refund from bank an no money from jackpot raider.
Brilliant.
My birthday tomorrow aswell an I've got this headache. I cannot stop thinking about it.
Отхвърлиха таксата ми обратно.
Веднага бях пуснал жалба и спор.
Може би това не беше умен ход?
Monzo каза, че ако закрият акаунта ми, ще бъда уведомен предварително.
Какъв кошмар
They've declined my charge back.
I had raised a complaint an dispute straight away.
Maybe that wasn't a smart move?
Monzo have said if they close my account I'll be made aware before hand.
What a nightmare
Ще разбера в следващите няколко дни предполагам.
Сигурно ще го затворят. Не мисля, че банките обичат да имат комарджии като клиенти.. това е ненадеждно/непредсказуемо парите в сметките за тях
Така че те вероятно смятат, че това е добър избавление от лошите новини
I'll know in the next few days I guess.
They'll probably close it. I don't think any banks like having gamblers as customers..it's unreliable/ unpredictable money In accounts for them
So they probably think good riddance to bad news
Повярвай ми знам!!
Моят старлинг акаунт, ако трябваше да получа възстановяване, щях да получа обратно около 19 хиляди, което би променило живота ми, спрях всички онлайн хазартни игри от няколко месеца и не се колебайте, просто ми се иска да мога да си върна глупавия 8-месечен бендър!!
Trust me I know!!
My starling account if I were to get refunds I'd get about 19k back which would be life-changing, I've stopped all online gambling for a few Months now, and feel free just wish I could get my stupid 8 month bender back!!
Да, изобщо не е идеално - да се надяваме, че не го правят, но ако залагате и след това започнете да повдигате спорове/жалби, вероятно ще получите 60-дневно предизвестие да се преместите в друга банка, НО няма да имате достъп до нея. Уверете се, че нямате баланс на вашия Monzo, тъй като те са абсолютен кошмар, от който да го вземете. Сестра ми имаше този проблем (не е свързан с хазарта). Мисля, че й бяха необходими около 8 месеца, за да си върне средствата, тъй като те нямаха клонове и т.н.
Yeah it’s not ideal at all - hopefully they don’t but if you gamble and then start raising disputes / complaints you will likely be given 60days notice to move to another bank BUT you won’t have access to it. Make sure you don’t have a balance on your Monzo as they are an absolute nightmare to get it from. My sister had this issue (not related to gambling) I think it’s taken her about 8months to get her funds back with them not having branches etc
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.