...благодаря за информацията, ще го направя. Не знам доколко има смисъл да намесвам английските власти, тъй като самият аз съм от Германия. какво мислиш Най-добри пожелания.
...thank you for the information, I'll do that. I don't know how much sense it makes to involve the English authorities, as I'm from Germany myself. What do you think? Best regards.
..vielen Dank für die Informationen, das werde ich tun. Ich weiß nicht in wie fern es Sinn macht Englische Behörden einzuschalten, komme selbst aus Deutschland. Was meinen Sie dazu? Viele Grüße
Здравейте, благодаря ви много за приноса. Знам, че проверката на KYC не е необходима, но вече не мога да инициирам процес на връщане на плащане с моя доставчик на кредитна карта. В Германия това обикновено е възможно само със задна дата за 120 дни, а транзакциите са извършени преди почти година. Следователно все още виждам малък шанс да си върна парите, тъй като нямам друга възможност, освен да го направя директно с търговеца.
Hi, thank you very much for your input. I know that a KYC check isn't necessary, but I can't initiate a chargeback process with my credit card provider anymore. In Germany, this is usually only possible retroactively for 120 days, and the transactions happened almost a year ago. Therefore, I still saw a small chance of getting the money back, since I have no other option other than to do it directly with the merchant.
Hi vielen Dank für deinen Beitrag. Das weiß ich dass eine KYC Prüfung nicht notwendig ist, allerdings kann ich bei meinem Kreditkartenanbieter kein Chargeback Verfahren mehr einleiten, das geht in Deutschland meist nur 120Tage Rückwirkend und die Transaktionen sind fast 1 Jahr her. Dehalb sah ich hier doch noch eine geringe Chance das Geld zurückzuholen, denn ich habe keine weitere Möglichkeit mehr, außer dies direkt beim Händler zutun..
Просто използвайте chatgpt и го накарайте да го напише на английски. Обяснете всички неща и се уверете, че сте поставили имейла на grottobook с всичко това. 🙂
Just use chatgpt and get it to write it in English. Explain all the things and make sure you put the grottobook email with it all as well. 🙂
Добре, намерих ги. Преди това ме бяха блокирали. Опитайте отново. Получихте ли възстановяване от тях? Най-добри пожелания.
Okay, I found them. They had previously blocked me. Try again. Did you get a refund from them? Best regards.
Ok habe sie gefunden, die hatten mich zuvor blockiert. Versuche es erneut. Hast du Rückerstattung von denen bekommen? Viele Grüße
Те няма да ви възстановят парите, те ви помолиха за лична карта за тяхната цел, но на всички ни беше отказано възстановяване на средства от тях, страхувам се да кажа. Те са адски корумпирани
They won't refund you they asked you for the ID for their purpose only we have all been refused refunds from them i am affraid to say .They are corrupt as hell
Единствената алтернатива е да докладвате на FCA и HMRC тук в Обединеното кралство Също така съгласно европейските закони за достъп до данни GDPR изисквайте пълно разкриване на информацията, която имат за вас, можете също да ги докладвате на органите за финансово разследване в Обединеното кралство, ако не ви изпратят искането за GDPR или не потвърдят имейла за това в рамките на 1 месец, можете да докладвате на ICO, който ще се намеси и ще им наложи наказания и глоби. трябва да видите какво ще ви върнат. Първо, но има много от нас, които не са имали късмет да получат възстановявания от тези търговци, те също са мои дати, о и измама с действие тук също
Only alternative is to report to the FCA and HMRC here in UK Also under the European GDPR data access laws request a full disclosure on what information they have on you , you can also report them to the financial investigation authorities in UK if they do not send you the GDPR request or acknowledge the email for this within 1 month you can report to the ICO who will step in an impose penalties and fines on them.you need to see what they come back with 1st but there is a great deal of us that have had no luck getting refunds from these merchants they are also mydates oh and Action fraud here also
В кой ден изпратихте съобщение, изпратих съобщение днес, без отговор 3 часа
What day did you message ive messaged today been 3 hours no response
Някой да е имал успех с търговците на Nikotpf*? Свързах се с Elegro, които след няколко имейла насам-натам ме отказаха да съм техен клиент и да се свържа с Niko technology, която имам, но нямам отговор.
Също така pixeleum и finnart.io от един и същ адрес в корк.
Anyone had any success with Nikotpf* merchants? I contacted Elegro who after several emails to and fro deny me as their customer and to contact Niko technologies which I have but no reply.
Also pixeleum and finnart.io both from same address in cork.
Да, благодаря ви за информацията, която споделихте тук. Вече включих копия на FCA и MRC в последния си имейл. Сега ще видим как ще реагират. Те се защитават, като казват, че транзакциите са направени чрез 3DS процеса и са потвърдени чрез SMS, и следователно няма да възстановят сумата. Mydates и grottobook си приличат, но това, което реших е, че helpersm също трябва да е един от тях по някакъв начин. Получавам едни и същи имейли в отговор и от двамата търговци.
За съжаление имам толкова много отворени транзакции, че става трудно дори да имам достъп до средствата си. Много дори не отговарят на имейли. Мисля, че повечето търговци просто игнорират запитванията в наши дни. Първите, които се свързаха с мен, вероятно са били късметлии, но колкото повече запитвания получаваме, толкова по-малки са шансовете ни да чуем нещо от тези корумпирани дилъри, за съжаление.
Може би имате шаблон, който сте използвали успешно поне за установяване на контакт с престъпниците? Благодарен съм за всякаква помощ. Моят имейл адрес: M
Yes, thank you for the information you've shared here. I've already included copies of the FCA and MRC in my last email. We'll see how they respond now. They're defending themselves by saying that the transactions were made using the 3DS process and confirmed via SMS, and therefore won't issue a refund. Mydates and grottobook belong together, but what I've determined is that helpersm must also be one of them in some way. I get the same emails in response from both merchants.
Unfortunately, I have so many open transactions that it's becoming difficult to even access my funds. Many don't even respond to emails. I think most dealers are simply ignoring the inquiries these days. The first ones to contact me were probably lucky, but the more inquiries we receive, the lower our chances of hearing anything from these corrupt dealers, unfortunately.
Do you perhaps have a template that you've used successfully to at least establish contact with the criminals? I'm grateful for any help. My email address: M
Ja Danke für Ihre Informationen, die sie hier mitteilen. Ich habe bereits die Fca und Mrc in Kopie mit rein genommen in der letzten Mail. Mal sehen wie sie jetzt antworten werden. Sie Verteidigen sich in dem sie sagen dass die Transaktionen mit 3ds Verfahren und Bestätigung durch einer Sms erfolgte und somit keine Rückzahlung leisten werden. Mydates und grottobook gehören zusammen, was ich festgestellt habe ist, dass helpersm auch zu denen gehören muss in irgeneiner art und weise. Ich bekommen ein und die selbe mails als Antwort von beiden Händlern.
Leider habe ich sehr viele offene Transaktionen, es wird schwierig überhaupt an meine Gelder zu kommen. Denn viele Antworten nichteinmal auf die Mails. Ich denke die meisten Händler ignorieren mittlerweile einfach die Anfragen, die zuerst angefragt hatten haben wohl Glück gehabt, aber umso mehr Anfragen eingehen desto geringer ist warscheinlich auch unsere Chance überhaupt etwas von diesen Korrupten Händlern zu hören, leider.
Hast du mir vielleicht eine Vorlage mit der du Erfolge verzeichnet hast um zumindest den Kontakt zu den Verbrechern herzustellen? Ich bin dir dankbar für jede Hilfe. Meine mail: Muztic9@gmail.com
Grottobooks и mydates не са обвързани с помощници, те са напълно различни измамници и работят от 85 Great Portland Street, First Floor, London, United Kingdom, W1W
helpersm and Apperator 39/5, Granton Crescent, Единбург, Обединено кралство, EH5 1BN
Получих същия отговор от grottobook. Никога не съм изпращал документ за самоличност, но мисля, че хората успяха да спечелят връщане на такса от банките
Grottobooks and mydates are not tied to helpersm they are totally different scammers and operates out of 85 Great Portland Street, First Floor, London, United Kingdom, W1W
helpersm and Apperator 39/5, Granton Crescent, Edinburgh, United Kingdom, EH5 1BN
I got same response from grottobook I never sent any ID I think people did manage to win charge backs with banks though
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.