НачалоФорумКазинаВъпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория

Въпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория (страница 125)

 от kirekin
|
1 291 484 преглеждания 10 177 отговора |
|
1...124 125 126...540

В коя банка сте? Barclays отвори връщане на плащане за мен срещу тази компания и те върнаха средствата обратно.

Автоматичен превод:
xxkjxx

Не, за съжаление е на кредитна карта, така че съм блокиран, освен ако не мога да намеря компанията и да им изпратя имейл

Автоматичен превод:
xxkjxx

О, значи им казахте, че е свързано с хазарта? Транзакциите, които направих, бяха извършени с RBS (Mastercard) чрез дебитна карта и те нямаше да сторнират никакви транзакции, тъй като беше посочено като иск за измама и те щяха да носят отговорност и заявиха, че Mastercard не позволява връщане на плащания за хазарт. Ако wintermdse не отговори, ще събера доказателства и ще се опитам да сторнирам последните 2 транзакции, които направих, под различен код за сторниране на плащане, който моята банка трябва да приеме, тъй като депозитите не са достигнали до хазартната компания. Надяваме се Wintermdse просто да кажат, че ще ми възстановят сумата тъй като има толкова много доказателства, свързващи връзки, които и двете страни отрекоха. Финансовият омбудсман преразглежда моя случай, но процесът ще бъде по-дълъг и има още повече, тъй като моята банка е направила други неща нередни. Дори и с тях те вероятно са лоялни към компании за милиони паунда. Дали биха искали да попречат на връзката си?

Автоматичен превод:
Elijahanth

Да, направих, но използвах нормалната си дебитна карта, за да направя транзакциите. Сторнирането на плащания е по-трудно, когато използвате кредитна карта, някои съветват да кажете, че сте купили карти за подарък, които не сте получили. Аз също имах кредитна карта и залагах там и те върнаха плащанията като отмяна на измама.

Автоматичен превод:
xxkjxx

О, разбирам, че ще трябва да опитам отново с моята банка след 2 седмици, ако wintermdse не се свърже с мен. Ако това не работи, до финансовия омбудсман.


Кой е и вашият доставчик на кредитна карта Barclays? Ако бях използвал кредитната си карта, щях да съм 100% защитен от гаранция за измама, но никога нямаше да използвам кредитна карта.

Автоматичен превод:
Elijahanth

Използвах vanquis Mastercard

Автоматичен превод:

Не, това е малко вероятно, тъй като плащанията в казиното се третират много по-различно от всички други плащания.


Почти невъзможно е да получите връщане на плащане при транзакции в казино. Но тъй като повечето казина, базирани в Кюрасао, предпочитат да използват фалшиви уеб магазини за вашите депозити, можете просто да се свържете с такъв фалшив магазин и да поискате възстановяване на сумата. Някои ще отговорят или ще върнат сумата, а други ще ви игнорират, което е добре, тъй като сега имате доказателства, че сте се свързали с търговеца, което е задължително за повечето кредитни карти, преди да повдигнете своя случай.

Автоматичен превод:

Където има желание, има и начин и всеки, който има добър съветник в банката си, може да се надява на помощ.

По-скоро е зле обученият персонал в банките. В днешно време всичко се прави онлайн, никой не се познава лично, така че не можете да изградите добри бизнес отношения. Но като правило банките искат клиенти, които не създават проблеми и е по-вероятно да донесат пари. Според моята информация обработката на връщане на плащане е доста трудоемка, особено ако трябва да отчетете 10-15 транзакции. Ето защо повечето банки се въздържат от връщане на плащания, тъй като това отнема твърде много време. Не парите на банката са изчезнали 😉 Съответно сторниранията, при които резултатът е несигурен, се отхвърлят 😉



От предишен опит обаче мога да кажа, че има банки, които просто таксуват обратно такива транзакции като измама (случва се само веднъж). Освен това има банки, които изискват доклад до полицията, за да бъде извършено такова възстановяване. След това има банки, които издават сторнирания на плащане на основание, че плащането не е получено (тук казиното може просто да изпрати фалшиви разписки и сторнирането на плащането се губи).



Visa и Mastercard също ще трябва да носят отговорност, но поради големия брой фалшиви компании е невъзможно да се идентифицира една отговорна...



Редактиран от автора
Автоматичен превод:

Здравейте, прочетох цялата тема и намерих повечето компании, но някой има ли контакти за посочените по-долу? Благодаря предварително

Лукстел

cpwallet-cz

BP W ЗАРЕЖДАНЕ

helpersm*AP

Автоматичен превод:
Mizu

Зареждането на BP W е bpwallet. Винаги получавах пари обратно от тях

Автоматичен превод:
Tiekefnntn

Благодаря ти! Ще го пробвам 🙂


За други ownrwallet.com ми отговори в рамките на 2 часа, че ще ми възстановят сумата също, ако някой получи транзакции от тях!

Автоматичен превод:

А някой знае ли нещо за Стикери. Лондон?


те се обработват чрез Zinzipay

Автоматичен превод:

Някой има ли имейл/уебсайт за продукцията на lovin? Виждайки, че притежават ewave, може би ще получите отговор от тях?

Автоматичен превод:

Заплаших ewave с френския еквивалент на FCA, а също и с европейския. Имат 48 работни часа да отговорят или ще отида и до защитата на потребителите. Вижте какво ще стане

Автоматичен превод:

Получих отказ от Европейския потребителски център относно жалба до Revolut; те просто не реагират. Литовският омбудсман или службата за жалби също трябва да действа в интерес на Revolut. В сила е мотото: никога не хапете ръката, която ви храни!


Всички корумпирани копелета!

Редактиран от автора
Автоматичен превод:

Здравейте, ако някой играе в казино mystake или е депозирал пари в тях. Бих искал само да ви уведомя, че те работят без лиценз. Те твърдят, че са лицензирани от Curacao egaming и когато щракнах върху връзката, достъпна чрез тяхното лого на уебсайта им, това се появи (вижте снимката по-долу). От няколко месеца ги моля за възстановяване на добра воля, тъй като няколко пъти помолих техните агенти по поддръжката да затворят акаунта ми и те не направиха нищо по въпроса, дори след като разбраха, че съм проблемен комарджия, който е регистриран в Gamstop. Освен това ги разпитах за тяхното грешно кодиране на транзакция, за да заобиколят ограниченията, наложени в моята банка, и ни водят по градинска пътека на непроследими доставчици на плащания. След като ги уведомиха, че са нелицензирани, те незабавно го премахнаха от уебсайта си и персоналът им се държеше само предпазливо. Миг след това блокираха завинаги акаунта ми. Когато попитах един от агентите за поддръжка защо съм бил блокиран, техният отговор беше, че съм „нарушил" техните правила и условия и когато попитах как. Те казаха, че "не могат да споделят тази информация". Въпреки това техният мениджър по съответствието ми изпрати имейл и каза, че са затворили акаунта ми поради по-безопасни причини за хазарт, тъй като поисках закриване на акаунт и показах на екипа, че имам проблем с хазарта. Трябва да ви накара да се смеете, като се има предвид, че знаят това от месеци и един човек каза, че е защото съм нарушил условията им, а друг казва, че е за по-безопасни хазартни цели… така че кой е? Само за информация за всеки от вас, който е играл с тях. От проучване смятам, че това потвърждава, че работят незаконно, така че ще ги докладвам и ще поискам пълно възстановяване на сумата чрез curacao gaming. file

Автоматичен превод:

Хората в Кюрасао се смеят уморено за това, независимо дали ще ги докладвате или не, нищо няма да се случи. Дори издателите на лицензи са корумпирани маймуни. Спестете си проблемите.

Автоматичен превод:
Katze1337

Подадох сигнал за Goriwire на полските финансови власти. Ще видя какво ще кажат.


Току-що написах голямо писмо до моята банка по имейл и ще се обадя на екипа за спорове в понеделник и ще говоря директно с тях относно всичко в имейла, няма да отричам хазарта, но снощи получих искане за одобрение за транзакции, които не съм направи. Тези компании без съмнение са продали данните за банковата ми карта, това е адски страшно.

Автоматичен превод:

Не можах да ти кажа приятелю. Ако се намират в Страсбург, тогава е повече от вероятно!

Автоматичен превод:
Dt100

Имах същото! Продадоха и данните на моята банкова карта 😕

Автоматичен превод:
1...124 125 126...540
Отидете на страницаот 540 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини