Не вярвам, че можете да се свържете директно с тях и те обичат да се дистанцират от казината, които сега всички твърдят, че са отделни единици, а не сестрински сайтове.
I don’t believe you can contact them directly and they like to distance themselves from the casinos which now all claim to be separate entities and not sister sites.
Изпратете ми вашия имейл адрес, след което можете да го изтриете отново.
Send me your email address, then you can delete it again.
Schicken Sie mir ihre Email adresse, im Anschluss können Sie die wieder löschen.
Да, за съжаление не получихме отговор.
Yes, unfortunately no response received.
Ja, leider keine Rückmeldung erhalten.
Вашият акаунт първо ли беше ограничен или току-що беше затворен?? Така че кажете, че е следовател
гледайки моя
Was your account restricted first or just got closed?? So say a investigator is
looking at mine
Добре, наистина се притеснявам, че акаунтът ми ще бъде закрит. Не разбирам защо следовател го гледа!!
Ok I am really worried that I am going to have my account closed. Don’t understand why an investigator is looking at it!!
Сметките ми в банката на Шотландия, включително тези на децата ми, ще бъдат затворени след 2 месеца. Засега акаунтът ми в Starling е наред, но повечето от големите ми депозити са в Starling, така че не правя повече стоки, които не са получени, тъй като не искам този акаунт да бъде закрит.
My bank of Scotland accounts including my children's ones are being closed in 2 months time. So far my starling account is okay but most of my big deposits are with starling so not doing any more goods not received as I don't want that account being closed.
Няма да го направите, като изпратите тази информация, те разполагат с вашата информация, за да измислят фалшиви фактури, не е трябвало да им изпращате документ за самоличност, така че сега, ако тръгнете по пътя на връщане на плащане, те могат да издадат фактури с вашите данни и документ за самоличност със снимка, не е необходимо да правят KIC проверка, те не са финансова институция. Трябваше да попитате тук за съвет относно тези търговци, има и много информация за тях, те най-вероятно сега ще отговорят, като ви кажат, че тъй като сте разрешили плащанията с помощта на 3dsecure, банката ще застане на тяхна страна при всякакви искове за връщане на плащане, те вече имат всички ваши лични данни 🙄
You won't by sending this information they have your information to fabricate fake invoices you should not have sent any ID over to them.,so now if you go down chargeback route they can produce invoices with your details and photo ID they don't need to do a kyc check they are not a financial institution. You should have asked in here for advice on these merchants there is also plenty of information regarding them they will most probably now respond telling you because you authorized the payments using 3dsecure the bank will side with them in any chargeback claims they now have all your personal data 🙄
Някой имал ли е изобщо късмет с търговците на pixeleum, finnart и nikotpf?
Elegro отказват всякакви знания по отношение на nikotpf.
Не съм чувал за pixeleum и finnart.
Всяка помощ ще бъде високо оценена 🙏🏻
Has anyone had any luck at all with pixeleum, finnart and nikotpf merchants?
Elegro are refusing any knowledge with regards to the nikotpf ones.
I've not heard from pixeleum and finnart.
Any help would be greatly appreciated 🙏🏻
Не изпращайте никакви идентификационни номера на тези търговци, те ще изфабрикуват фалшиви фактури, бъдете предупредени, че няма да получите никакви възстановявания от тях, всичко, от което се нуждаят, са данни за карта със скрити номера и доказателство за транзакции
Do not send any iD to these merchants they will fabricate fake invoices be warned you will not get any refunds from them all they need is card details with numbers obscured and proof of transactions
Мога ли да получа копие от имейла, моля
Could I have a copy of email please inthedarktg21@outlook.com
Не ми крещи, глупаво се напих много, много снощи и се опитах да депозирам в казино. Всички транзакции обаче бяха блокирани от моя доставчик на карта. Благодаря на Вселената.
Както и да е, интересната част от това е, че двамата измамници бяха Destream и Webmosaic.
Бих искал да знам дали Mastercard предприема действия или моята банка. Хммм.....
Don't shout at me, I stupidly got very, very drunk last night and tried to deposit to a casino. All of the transactions were blocked though by my card provider. Thank the universe.
Anyway, the interesting part of this is that the 2 scammers were Destream and Webmosaic.
I'd like to know if this is Mastercard taking action, or my bank. Hmmm.....
Здравейте, ето моя имейл, благодаря..
М
Hi, here is my email, thanks..
M
Hi anbei meine Mail, Danke..
Muztic9@gmail.com
Получихте ли възстановяване на спора?? Не ми бяха дадени, така че не знам дали акаунтът ми ще бъде закрит или не
Were you given a refund of the dispute?? I haven’t been given any so don’t know if my account will be closed or not
Здравейте, изпълних всички стъпки с helpersm и в крайна сметка техният отговор беше „като се има предвид, че всички транзакции бяха одобрени 3d и със съобщение за потвърждение сме покрити", те не ми възстановиха нищо.
Hello, I completed all the steps with helpersm, and in the end their response was, "considering that all transactions were approved 3d and with a confirmation message we are covered," they did not reimburse me anything.
Buna,eu am completat toti pasii cu helpersm ,iar la final raspunsul lor a fost ,,avand in vedere ca toate tranzactiile au fost aprobate 3d si cu mesaj de confirmare noi suntem acoperiti,,Mie una nu mi au rambursat nimic.
Магазинът "ggamer.me" прави връщане на плащане при рекламация.
Свържете се с мен, ако се интересувате от повече информация
The store "ggamer.me" makes a chargeback when claiming.
Contact me if you are interested in more information
El comercio " ggamer.me" hace contracargo al reclamar.
Contactarme si interesa más información
Получих временно възстановяване на средства, но сега банката иска допълнителни подробности относно търговците.
I've been given temporary refunds but the bank is now asking for further details regarding the merchants.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.