НачалоФорумКазинаВъпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория

Въпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория (страница 556)

 от kirekin
|
1 367 088 преглеждания 10 522 отговора |
|
1...555 556 557...561

Някой опитвал ли е да се свърже със Сантеда, собственика на повечето казина?

Автоматичен превод:
Stash9

Не вярвам, че можете да се свържете директно с тях и те обичат да се дистанцират от казината, които сега всички твърдят, че са отделни единици, а не сестрински сайтове.

Автоматичен превод:
juaky24

Изпратете ми вашия имейл адрес, след което можете да го изтриете отново.

Автоматичен превод:
Stash9

Да, за съжаление не получихме отговор.

Автоматичен превод:
Stash9

Вашият акаунт първо ли беше ограничен или току-що беше затворен?? Така че кажете, че е следовател

гледайки моя

Автоматичен превод:
charmainepyne88

Просто затворен

Автоматичен превод:
Stash9

Добре, наистина се притеснявам, че акаунтът ми ще бъде закрит. Не разбирам защо следовател го гледа!!

Автоматичен превод:

Сметките ми в банката на Шотландия, включително тези на децата ми, ще бъдат затворени след 2 месеца. Засега акаунтът ми в Starling е наред, но повечето от големите ми депозити са в Starling, така че не правя повече стоки, които не са получени, тъй като не искам този акаунт да бъде закрит.

Автоматичен превод:
Muzto77

Няма да го направите, като изпратите тази информация, те разполагат с вашата информация, за да измислят фалшиви фактури, не е трябвало да им изпращате документ за самоличност, така че сега, ако тръгнете по пътя на връщане на плащане, те могат да издадат фактури с вашите данни и документ за самоличност със снимка, не е необходимо да правят KIC проверка, те не са финансова институция. Трябваше да попитате тук за съвет относно тези търговци, има и много информация за тях, те най-вероятно сега ще отговорят, като ви кажат, че тъй като сте разрешили плащанията с помощта на 3dsecure, банката ще застане на тяхна страна при всякакви искове за връщане на плащане, те вече имат всички ваши лични данни 🙄

Автоматичен превод:

Някой имал ли е изобщо късмет с търговците на pixeleum, finnart и nikotpf?

Elegro отказват всякакви знания по отношение на nikotpf.


Не съм чувал за pixeleum и finnart.

Всяка помощ ще бъде високо оценена 🙏🏻

Автоматичен превод:
juaky24

Не изпращайте никакви идентификационни номера на тези търговци, те ще изфабрикуват фалшиви фактури, бъдете предупредени, че няма да получите никакви възстановявания от тях, всичко, от което се нуждаят, са данни за карта със скрити номера и доказателство за транзакции

Автоматичен превод:
Lottie48

Мога ли да получа копие от имейла, моля

Автоматичен превод:

Не ми крещи, глупаво се напих много, много снощи и се опитах да депозирам в казино. Всички транзакции обаче бяха блокирани от моя доставчик на карта. Благодаря на Вселената.

Както и да е, интересната част от това е, че двамата измамници бяха Destream и Webmosaic.


Бих искал да знам дали Mastercard предприема действия или моята банка. Хммм.....

Автоматичен превод:
Muzto77

Свържете се с мен на лични

Автоматичен превод:
tunit222

Здравейте, ето моя имейл, благодаря..


М

Автоматичен превод:

Можете да изтриете пощата си

Автоматичен превод:
melrao007

Получихте ли възстановяване на спора?? Не ми бяха дадени, така че не знам дали акаунтът ми ще бъде закрит или не

Автоматичен превод:
Muzto77

Здравейте, изпълних всички стъпки с helpersm и в крайна сметка техният отговор беше „като се има предвид, че всички транзакции бяха одобрени 3d и със съобщение за потвърждение сме покрити", те не ми възстановиха нищо.

Автоматичен превод:

Магазинът "ggamer.me" прави връщане на плащане при рекламация.

Свържете се с мен, ако се интересувате от повече информация

Автоматичен превод:
charmainepyne88

Получих временно възстановяване на средства, но сега банката иска допълнителни подробности относно търговците.

Автоматичен превод:
1...555 556 557...561
Отидете на страницаот 561 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-reviews
Потребителски отзиви – Напишете собствено казано ревю и споделете изживяването си
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини