НачалоФорумКазинаВъпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория

Въпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория (страница 527)

 от kirekin
|
1 222 998 преглеждания 10 053 отговора |
|
1...526 527 528...533
Missdaisy

Бях там, направих това и това не проработи!

Имам случай в Кюрасао, операторът е обявен в несъстоятелност, но те просто са прекратили регистрацията си преди съдебната дата и са преместили друга юрисдикция.

Първо с "лиценз", от Anjouan и сега работи от Коста Рика.



Редактиран от автора
Автоматичен превод:
charmainepyne88

Аз също. Знам, че никой не дължи нищо в този форум и всичко е на добра воля, но загубих 20 000 за една вечер чрез банкови преводи на Falcora към Сантеда през януари и Revolut не помогна, нито ClearBank, казиното очевидно нямаше или дори самите Falcora, когато им изпратих имейл за първи път.

Автоматичен превод:
Gamblur

Стигна ли изобщо с него??

Автоматичен превод:
charmainepyne88

Не, за съжаление, това е с омбудсмана, но от техния вид разпити изглежда, че те вече са на страната на моята банка и ме виждат като опортюнистичен проблемен комарджия.


Надяваме се, че оригиналният плакат може да помогне и на двама ни по някакъв начин, когато той може. 🙏

Редактиран от автора
Автоматичен превод:

Някой има ли контакт за Dropzone или се радвам. Благодаря предварително!!!

Автоматичен превод:
mrkrm

Страхотна новина!! Мога ли да попитам как успяхте да го направите, тъй като предполагам, че това са банкови преводи?

Автоматичен превод:
mrkrm

Можете ли да споделите това с мен, моля - С

Аз също имам проблем с финансите на Falcora.

Автоматичен превод:
mrkrm

Mrkm можете ли да ми помогнете с Falcora, моля

Автоматичен превод:

Falcora мъдър, как хората се справят с това? Различно е от стандартните сторнирания на плащания, като се има предвид, че става въпрос за банков превод, толкова трудно е да разберете по какъв път отиват хората, за да поискат възстановяване на средства?

Автоматичен превод:

С Falcora повдигнах искове в моята банка и те бяха отхвърлени. Сега, когато получа отговор от Falcora, те просто ми казват да предявя иск в моята банка и след това те ще го разгледат, но не мога!

Автоматичен превод:
exodus1

Мисля, че Falcora вероятно знаят това и затова ви молят да рейзнете с вашата банка, тъй като знаят, че това няма да се случи.


Нелицензираният хазарт през тяхната платформа е забранен според техните условия, така че фактът, че толкова много от нас се обръщат към тях и те все още отказват да помогнат, ви казва всичко, което трябва да знаете.

Редактиран от автора
Автоматичен превод:

Всеки, който е стигнал донякъде с WEBMOSAC - изпратил е имейл, но не е получил отговор

Автоматичен превод:
exodus1

Да, това е проблемът. Трудя се да разбера как някой друг е получил възстановяване директно от тях. Възстановявания от

Falcora НЯМА да бъде инициирана от банките.

Автоматичен превод:
Gamblur

Разпитвали ли сте ги за нарушаване на собствените им T&C?

Автоматичен превод:
boots2024

Да, току-що ми изпратиха същия отговор за копиране/поставяне относно GDPR и как ще отговорят само чрез „официални" канали, така че трябва моята банка да ескалира. Те знаят, че Revolut е моята банка и това никога няма да се случи.

Автоматичен превод:

Имам нужда от помощ при намирането на „merita", ако някой е имал работа с тези?

Редактиран от автора
Автоматичен превод:
Gamblur

Същият Mobilumpay. Те ще ви помолят да инициирате възстановяването на плащането чрез банката, но Revolut (в моя случай) ще отхвърли искането, казвайки, че е паричен превод.

Автоматичен превод:

някой запълвал ли е диспут с Noda (Naudapay) или Bilderlings?

Автоматичен превод:

Някой има ли контакти или информация за тези двама търговци?

NXSR Лондон

KILLST Лондон

Автоматичен превод:

Разгледахме по-отблизо вашия проблем и открихме някои транзакции в нашата система, свързани с картата, която споменахте.


За да ви предоставим допълнителна информация, трябва да ви идентифицираме като картодържател.

Моля, предоставете:

- снимка на вашата лична карта;

- селфи, на което държите личната си карта;

- снимка на лицевата страна на тази карта с отворени първи 6 и последни 4 цифри и име на притежателя на картата.

Всички данни на снимките трябва да могат да се четат.


Това е Grottobook


Мислите ли, че трябва да го изпратя? Мисля, че те най-вече искат информация, за да могат да създадат акаунт на сайта си. Не е нужно да правите KYC, за да получите възстановяване. Не е голяма сума.


Автоматичен превод:
1...526 527 528...533
Отидете на страницаот 533 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини