НачалоФорумКазинаВъпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория

Въпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория (страница 517)

 от kirekin
|
1 254 610 преглеждания 10 067 отговора |
|
1...516 517 518...534
abdelilaharhmir

Мисля, че сте прочели погрешно статията, това няма нищо общо с възстановяване на плащания или хазарт?

Автоматичен превод:
paulmcewan05

Не получих опция за състезание. Revolut незабавно затвори случая, заявявайки, че са предоставили доказателства. Вече подадох официална жалба и жалба до омбудсмана

Автоматичен превод:
tharm

Добре, да, това не е правилно! имате добър случай Нямам актуализация повече от 30 дни, изглежда, че я спечелих, но ще изчакам и ще видя дали ще получа отговор следващата седмица, след 40 дни

Автоматичен превод:
abdelilaharhmir

Какво пише в статията. Трябва да се абонирате, за да го прочетете

Автоматичен превод:
tharm

колко време отне да ви затворят случая, колко дни!?

Автоматичен превод:
tharm

казахте ли на Revlout, че е незаконно казино!? ако не, тогава сте прецакали шансовете си

Автоматичен превод:
Waldo1984

master card умря отдавна

Автоматичен превод:
abdelilaharhmir

Казах им точно това и това е, което те ми казаха, че съм нарушил техните условия и те няма да ми възстановят парите.

Автоматичен превод:
Gamblur

какви условия?!

Автоматичен превод:
Gamblur

можеш ли да ми дадеш телефонния си номер в WhatsApp, за да се свържа с теб;?

Автоматичен превод:
abdelilaharhmir

Условия за ползване на техните акаунти, тъй като те не го поддържат.

Автоматичен превод:
Gamblur

можете ли да споделите снимки на транзакции, които се оспорват

Автоматичен превод:
abdelilaharhmir

Предпочитам да не, тъй като FOS се занимава с това сега и не публикувам екранни снимки на банковите си сметки. Не си измислям това, много хора имат този опит с Revolut, така че това не е нова информация.

Автоматичен превод:
Публикация на abdelilaharhmir е изтрит

Да, освен че моите са маркирани в червено, тъй като бяха отхвърлени. Имах няколко сторнирания на плащания по карта, които те отказаха, но повечето бяха банкови преводи, жалбата на омбудсмана се отнася до големите банкови преводи. Не казвам, че няма да получите парите си обратно, но съм чувал толкова много други истории, при които дори при по-черни/бели случаи на измама Revolut не възстановява сумата.

Автоматичен превод:
Gamblur

сега нека изясним, увеличиха ли вашите Chargebacks към картовата схема

Автоматичен превод:
Публикация на abdelilaharhmir е изтрит
abdelilaharhmir

Току-що проверих отново приложението и не, Revolut ги оспори, без дори да се обърна към търговеца.

Автоматичен превод:
Gamblur

защото когато се повдигне на търговеца. ако видите това

тогава имате право да оспорвате и да преминете към произвол

Автоматичен превод:

Тогава извадихте голям късмет, тъй като всеки път, когато се свържа с тях, служителите им от ботове просто отказват да ми помогнат, защото е свързано с нелицензирани сайтове за хазарт.


Не е нужно да казвате дали не се чувствате удобно, но съм любопитен да разбера какъв беше приетият от вас аргумент. Виждам, че казиното, срещу което спечелихте, е лицензирано, а не от Кюрасао.

Автоматичен превод:
1...516 517 518...534
Отидете на страницаот 534 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини