преди 1 седмица
Мисля, че сте прочели погрешно статията, това няма нищо общо с възстановяване на плащания или хазарт?
I think you’ve misread the article, this has nothing to do with chargebacks or gambling?
2
Мисля, че сте прочели погрешно статията, това няма нищо общо с възстановяване на плащания или хазарт?
I think you’ve misread the article, this has nothing to do with chargebacks or gambling?
Не получих опция за състезание. Revolut незабавно затвори случая, заявявайки, че са предоставили доказателства. Вече подадох официална жалба и жалба до омбудсмана
I didn't get an option to contest. Revolut closed the case immediately stating they had provided evid3nce. I have now submitted a formal complaint and with take revolut complaint to ombudsman
Добре, да, това не е правилно! имате добър случай Нямам актуализация повече от 30 дни, изглежда, че я спечелих, но ще изчакам и ще видя дали ще получа отговор следващата седмица, след 40 дни
Ok yes that is not right ! you have a good case I have not had an update in over 30 days seems like I have won it but will wait and see if I get a reply next week heading to 40 days
Какво пише в статията. Трябва да се абонирате, за да го прочетете
What does the article say. You have to subscribe to read it
колко време отне да ви затворят случая, колко дни!?
how long it took that they close your case, how many days!?
казахте ли на Revlout, че е незаконно казино!? ако не, тогава сте прецакали шансовете си
did you tell Revlout it is an illegal casino!? if not then you screwed up your chances
Казах им точно това и това е, което те ми казаха, че съм нарушил техните условия и те няма да ми възстановят парите.
I told them exactly that and that is what they used to tell me I violated their terms and they would not recover my monies.
можеш ли да ми дадеш телефонния си номер в WhatsApp, за да се свържа с теб;?
can you give me your WhatsApp phone number to contact you;?
Условия за ползване на техните акаунти, тъй като те не го поддържат.
Terms of use for their accounts as they don’t support it.
можете ли да споделите снимки на транзакции, които се оспорват
can you share pictures of transactions being disputed
Предпочитам да не, тъй като FOS се занимава с това сега и не публикувам екранни снимки на банковите си сметки. Не си измислям това, много хора имат този опит с Revolut, така че това не е нова информация.
I’d rather not as the FOS are dealing with it now and I don’t post screenshots of my bank accounts. I’m not making this up, many people have this experience with Revolut so this isn’t new information.
Да, освен че моите са маркирани в червено, тъй като бяха отхвърлени. Имах няколко сторнирания на плащания по карта, които те отказаха, но повечето бяха банкови преводи, жалбата на омбудсмана се отнася до големите банкови преводи. Не казвам, че няма да получите парите си обратно, но съм чувал толкова много други истории, при които дори при по-черни/бели случаи на измама Revolut не възстановява сумата.
Yes except mine are highlighted in red as they were rejected. I had several card chargebacks they declined but most were bank transfers, the Ombudsman complaint relates to the large bank transfers. I’m not saying you won’t get your money back but I’ve heard so many other stories where even in more black/white fraud cases Revolut won’t refund.
сега нека изясним, увеличиха ли вашите Chargebacks към картовата схема
now let's be clear, did they raise your Chargebacks to the card scheme
Току-що проверих отново приложението и не, Revolut ги оспори, без дори да се обърна към търговеца.
I just checked back on the app and no, Revolut disputed them without even raising to the merchant.
защото когато се повдигне на търговеца. ако видите това
тогава имате право да оспорвате и да преминете към произвол
because when it's raised to the merchant. if you see this
then you have the right to contest and go to arbitrary
Тогава извадихте голям късмет, тъй като всеки път, когато се свържа с тях, служителите им от ботове просто отказват да ми помогнат, защото е свързано с нелицензирани сайтове за хазарт.
Не е нужно да казвате дали не се чувствате удобно, но съм любопитен да разбера какъв беше приетият от вас аргумент. Виждам, че казиното, срещу което спечелихте, е лицензирано, а не от Кюрасао.
You got very lucky then as whenever I contact them their bot staff just refuse to help me because it’s related to unlicensed gambling sites.
You don’t have to say if you’re not comfortable but I’m curious to know what your accepted argument was. The casino you won against I see is a licensed one not a Curacao one.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.