НачалоФорумКазинаВъпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория

Въпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория (страница 493)

 от kirekin
|
1 264 290 преглеждания 10 095 отговора |
|
1...492 493 494...535
Waldo1984

Стоката не е получена. Имам и някои с natwest и бяха брилянтни. Повдигнати искове и изплатени до дни!

Автоматичен превод:

Да, и аз имам повече от тази тактика, те също няма да проверяват акаунтите ми с надеждата, че ще изхарча всички пари обратно, толкова много отвратително поведение от тези сайтове!!

Автоматичен превод:

Е, това не е вярно, тъй като успях да накарам банката да възстанови моя WBMSC, като използвах конкретни доказателства и измама с действия

Автоматичен превод:
exodus1

Лудост е всичко да се свежда до това с кого всъщност банкирате!!

Автоматичен превод:
Waldo1984

100% ще се отдалеча от santander, когато всичко това бъде казано и направено!

Автоматичен превод:
Vkieranc

Action fraud ви дава референтен номер, който помага на банката. Но това не помага с Monzo. Действие измама след това не разследвайте компанията.

Автоматичен превод:
Waldo1984

Толкова вярно

Имам aqua карта и те възстановяват страхотно сумата за пет дни и вдигат всичко с търговеца, за да видим дали спорят или не

Автоматичен превод:
Materialgirl84

помага ви да се обадите на банката си и да обясните ситуацията, да им предоставите доказателството по имейл и референтен номер за престъпление

Автоматичен превод:

Някой успял ли е някога да получи възстановяване на сумата от jackbit?

Автоматичен превод:
Vkieranc

Знам, че казах, че помага за банката

но не помогна с Monzo.

повярвай ми опитах.

Автоматичен превод:

съжалявам, ако това е било зададено, но някой има ли информация за token io ltd?

Автоматичен превод:

Wbmsc все още казва, че не разпознава транзакциите ми дори след изпращане на банково извлечение. Някакви идеи какво да правя?

Автоматичен превод:

Някой да е чувал за xsolla, той просто се е опитал да изтегли пари от сметката ми

Автоматичен превод:
melrao007

Ако се обадите на вашата банка, те ще маркират това като измама и ще възстановят всички свързани транзакции

Автоматичен превод:

Ако дадено казино изобщо няма лиценз, на кого да докладвам? Някакви идеи?

Автоматичен превод:
exodus1

О, не знам как могат да отрекат

Автоматичен превод:
exodus1

Изпратих имейл и на този, преди да видя имейла ви в gmail, но те не отговориха, но може би това бяха те.

Автоматичен превод:
Публикация на calumharris е изтрит
Materialgirl84

Това е 100% имейлът, който ви дадох. Върнаха ли се при вас с имейл, потвърждаващ възстановяването, или просто го платиха, без да казват нищо?

Автоматичен превод:
exodus1

Току-що платих, след като изпратих извлеченията

Автоматичен превод:
1...492 493 494...535
Отидете на страницаот 535 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини