преди 2 седмици
Стоката не е получена. Имам и някои с natwest и бяха брилянтни. Повдигнати искове и изплатени до дни!
Goods not received. I've also got some with natwest and they have been brilliant. Claims raised and paid back within days!
Стоката не е получена. Имам и някои с natwest и бяха брилянтни. Повдигнати искове и изплатени до дни!
Goods not received. I've also got some with natwest and they have been brilliant. Claims raised and paid back within days!
Да, и аз имам повече от тази тактика, те също няма да проверяват акаунтите ми с надеждата, че ще изхарча всички пари обратно, толкова много отвратително поведение от тези сайтове!!
Yep me too there's more than that tactic they also won't verify my accounts in the hope I spend all the money back so much disgusting behaviour from these sites!!
Е, това не е вярно, тъй като успях да накарам банката да възстанови моя WBMSC, като използвах конкретни доказателства и измама с действия
Well that’s not true as I was able to get the bank to refund my WBMSC by using specific evidence and action fraud
Лудост е всичко да се свежда до това с кого всъщност банкирате!!
It's madness that it all boils down to who you actually bank with!!
100% ще се отдалеча от santander, когато всичко това бъде казано и направено!
I will 100% be moving away from santander when this is all said and done!
Action fraud ви дава референтен номер, който помага на банката. Но това не помага с Monzo. Действие измама след това не разследвайте компанията.
Action fraud give you a reference number which helps the bank. But this doesn’t help with Monzo. Action fraud don’t then investigate the company.
Толкова вярно
Имам aqua карта и те възстановяват страхотно сумата за пет дни и вдигат всичко с търговеца, за да видим дали спорят или не
So true
I have an aqua card and they’re amazing refund in five days and raise everything with merchant to see if they argue or not
помага ви да се обадите на банката си и да обясните ситуацията, да им предоставите доказателството по имейл и референтен номер за престъпление
it does help you have to phone your bank and explain the situation give them the proof over email and a crime reference number
Знам, че казах, че помага за банката
но не помогна с Monzo.
повярвай ми опитах.
I know I said it helps with the bank
but it hasn’t helped with Monzo.
trust me I’ve tried.
Ако се обадите на вашата банка, те ще маркират това като измама и ще възстановят всички свързани транзакции
If you call your bank they will flag it as fraud and refund all connected transactions
Изпратих имейл и на този, преди да видя имейла ви в gmail, но те не отговориха, но може би това бяха те.
I did email this one too before I saw your gmail email but they didn’t respond but maybe it was them. info@webmosaic.net
Това е 100% имейлът, който ви дадох. Върнаха ли се при вас с имейл, потвърждаващ възстановяването, или просто го платиха, без да казват нищо?
Its 100% the email I gave you. Did they come back to you with an email confirming the refund or just pay it without saying anything?
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.