НачалоФорумКазинаВъпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория

Въпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория (страница 494)

 от kirekin
|
1 264 289 преглеждания 10 095 отговора |
|
1...493 494 495...535
Публикация на Bbpaul е изтрит
Materialgirl84

Също така изпратих извлечение (само съответните битове) и те казват, че не разпознават транзакциите. Пълни лъжи.

Автоматичен превод:
Anon007

Току-що им написах огромен имейл и показах, че имам толкова много доказателства за тях. Дори направих фиктивен акаунт в goldenbet, за да направя фалшив депозит и вижте какво излиза...

file

Автоматичен превод:
Публикация на Vkieranc е изтрит

Те ми казаха това, но след това се върнаха и ми казаха, че не могат да идентифицират плащанията

Автоматичен превод:
Публикация на Materialgirl84 е изтрит

Тогава как получихте възстановяване от тях?

Автоматичен превод:

Как materialgirl84 извади такъв късмет, не знам. Все още ми изпращат същите обикновени глупости, че не ме разпознават. Изпратих им тонове доказателства, за да покажат, че имат парите ми, но нищо. Негодници. Просто ще оставя моята банка да се справи с това.

Автоматичен превод:

Мога ли да направя нещо, след като изминат 120-те дни?

Автоматичен превод:

Мога ли да направя нещо, след като изминат 120-те дни?

Автоматичен превод:

Получих възстановяване на средства направо от търговеца. Някои от тях 2023, други 2024.

Автоматичен превод:
calumharris

Просто не се чувам от тях, pixeleum, nikotpf, finnart

Автоматичен превод:
calumharris

Получих отговор от pixeleum преди 3 седмици с искане за изявления, но нищо оттогава и аз също ги преследвах.

Автоматичен превод:
melrao007

Съжалявам да го чуя. Имах различни търговци.

Автоматичен превод:
Vkieranc

След втория имейл изпратих извлечения и подчертах транзакциите на wbmsc и когато се събудих тази сутрин, те бяха възстановени.

Автоматичен превод:
calumharris

правил ли си нещо толкова назад? Не съм гледал толкова назад, но това би променило играта

Автоматичен превод:
exodus1

Да, моята банка каза не! Определено възстановяване на плащането, ако можете.

Автоматичен превод:
Materialgirl84

това беше след като казаха, че не могат да те идентифицират?

Автоматичен превод:
Публикация на Colin09 е изтрит
Materialgirl84

аз трябваше. Искам да се възстановя колкото мога. Някой успял ли е с Mobilum ?


Автоматичен превод:
Vkieranc

Да, след като казаха, че не могат да намерят транзакции, тогава отговорих с извлеченията, повече не чух, просто възстановява суми през нощта

Автоматичен превод:
1...493 494 495...535
Отидете на страницаот 535 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини