преди 2 седмици
Също така изпратих извлечение (само съответните битове) и те казват, че не разпознават транзакциите. Пълни лъжи.
Have also sent a statement (only relevant bits) and they say they don’t recognise the transactions. Utter lies.
0
Също така изпратих извлечение (само съответните битове) и те казват, че не разпознават транзакциите. Пълни лъжи.
Have also sent a statement (only relevant bits) and they say they don’t recognise the transactions. Utter lies.
Току-що им написах огромен имейл и показах, че имам толкова много доказателства за тях. Дори направих фиктивен акаунт в goldenbet, за да направя фалшив депозит и вижте какво излиза...
Ive just wrote them a massive email and showed that I have so much proof on them. I even made a dummy account on goldenbet to make a fake deposit and look what comes up...
Как materialgirl84 извади такъв късмет, не знам. Все още ми изпращат същите обикновени глупости, че не ме разпознават. Изпратих им тонове доказателства, за да покажат, че имат парите ми, но нищо. Негодници. Просто ще оставя моята банка да се справи с това.
How materialgirl84 got so lucky I do not know. They are still sending me the same generic rubbish saying they don't recognise me. I've sent them tons of evidence to show that they have my money but nothing. Scumbags. I'm going to just let my bank deal with it.
Просто не се чувам от тях, pixeleum, nikotpf, finnart
I'm just not hearing back from them, pixeleum, nikotpf, finnart
Получих отговор от pixeleum преди 3 седмици с искане за изявления, но нищо оттогава и аз също ги преследвах.
I got a reply from pixeleum 3 weeks ago asking for statements but nothing since and I've chased them up as well.
Съжалявам да го чуя. Имах различни търговци.
Sorry to hear that. I had different merchants.
След втория имейл изпратих извлечения и подчертах транзакциите на wbmsc и когато се събудих тази сутрин, те бяха възстановени.
After the second email I send statements and hightlighted the wbmsc transactions and when I woke up this morning they had refunded.
правил ли си нещо толкова назад? Не съм гледал толкова назад, но това би променило играта
have you done some this far back? I haven’t looked that far back but that would be a game changer
Да, моята банка каза не! Определено възстановяване на плащането, ако можете.
Yeh my bank flat out said no! Definitely chargeback if you can.
това беше след като казаха, че не могат да те идентифицират?
was that after they said they couldn’t identify you?
аз трябваше. Искам да се възстановя колкото мога. Някой успял ли е с Mobilum ?
I had to. I want to recover as much as i can. Anyone successful with Mobilum?
Да, след като казаха, че не могат да намерят транзакции, тогава отговорих с извлеченията, повече не чух, просто възстановява суми през нощта
Yeh after they said they couldn’t find transactions that’s when I replied with the statements , didn’t hear anymore , just refunds over night
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.