Елбакян, Игор
е лицето, което стои зад компанията
Elbakyan, Igor
is the person behind the company
Надявам се, тъй като получих над £2200 с тях!
Hope so as ive got over £2200 with them!
определено се управлява от друга държава, поради което транзакциите са в евро
its definitely being ran from a different country mate, hence why the transactions are in euros
Абсолютно същото ми се случи!!! Изпратихте ли им имейл директно тогава вместо сторнирания. Всяка помощ ще бъде оценена
Exactly same happened to me!!! Did you email them directly then instead of chargebacks. Any help would be appreciated
Странно е, че е потвърдено, че плащанията ми отиват към компания в Лондон, Обединеното кралство. Имам международен блокер, както и залагам, така че попитах това и те наистина не можаха да ми дадат отговор защо има нужда от преобразуване, ако отиваше към компания в Обединеното кралство, това е лудост за мен, крещи адски странно.
Funny you should say that my payments were confirmed to have been going to a company in London UK I have a international blocker as well as gambling on so I questioned this and they couldn't really give me an answer as to why it needed converting if it was going to a UK company it's crazy to me it screams dodgie as hell.
Да, не съм правил сторнирания, защото Monzo няма да го направи
Yep I haven’t done any chargebacks because Monzo won’t
Да, току-що изпрати имейл на адреса, публикуван от exodus1
Yep just emailed the address exodus1 posted
Те са мъка в задника и няма да върнат нищо, дори ако компанията ви е казала да го направите
They’re a pain in the arse won’t chargeback anything even if the company has told you to
Monzo са шокиращи, когато едно връщане на плащане се повдига и след това не искат да вдигат други на същото основание, вие също получавате много хора, които повишават всеки един, това е глупаво шоу.
Monzo are shocking one chargeback gets raised and then they won't raise others on same grounds you also get multiple people raising each one it's a shit show.
Същото и със Сантандер. Вдигнах някои от моите в началото на декември и те все още ми изпращат отказ от отговорност за подписване и изискват „допълнителни документи", въпреки че губя часове от живота си, събирайки всички доказателства, които имах
Same with santander. I raised some of mine at the start of December and they are still sending out disclaimers for me to sign and requiring 'further documents' despite me wasting hours of my life gathering all the evidence I had
Честно казано, нямам търпение всичко това да свърши и да си получа парите обратно. Най-смешното е, че дори нямаше да съм тук, ако казиното, което използвах, ми изплати печалбите! Щях да съм на печалба с доста голяма сума хаха
Никога повече не залагайте
Honestly cannot wait until all of this is over and I get my money back. Funniest thing is, I wouldn't even be here if the casino I used paid me my winnings! I'd have been in profit by quite a large amount haha
Never gambling again
Всеки трябва да докладва за този проблем на action fraud, за да могат да проучат допълнително
Everyone should report this issue to action fraud so they can investigate further
Точно моята ситуация с моята банка. Сигурен съм, че те просто се опитват да направят така, че да могат да се обърнат и да кажат, че е късно! Вашите за стоките не са ли получени или са ги повдигнали грешно използван MCC?
Exactly my situation with my bank I'm sure they are just trying to make it so they can turn around and say to late now! Is yours for goods not received or did they raise them wrong MCC used?
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.