НачалоФорумКазинаВъпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория

Въпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория (страница 438)

преди 1 година от kirekin
|
1 305 747 преглеждания 10 277 отговора |
|
1...437 438 439...546
CryptoG82
преди 1 месец

Не винаги е така. Кажете и на банката, че никога не сте получили депозита си 😉 това работи

Автоматичен превод:
barborasp
преди 1 месец

Няма шанс с тях мошениците да връщат 1000% печалба

Автоматичен превод:
преди 1 месец

здравейте всички

Не знам дали някой си спомня, но аз писах тук преди няколко месеца за моята ситуация. В крайна сметка успях да върна по-голямата част от парите си чрез възстановяване на плащания.

За съжаление отидох и се върнах отново и сега се свързах с моята банка още веднъж, за да обясня защо сега повдигам допълнителни сторнирания. Само че този път е много по-зле. Над £8,000 в рамките на един месец. Почти всичките ми пари. Ако не си върна това, прецакан съм. Сега също реших да потърся подходяща помощ.

Един съвет, който бих дал на всички ви е, че след като получите парите си обратно, трябва да потърсите помощ. Направих грешката да си помисля, че мога да фрийролам в казиното и сега съм в още по-лоша позиция от преди. Връщането на парите ми до голяма степен ме накара да мисля, че съм над казиното и сега има шансове банката ми да не ми помага повече. Бяха ми дали спасителен пояс и аз го изхвърлих.

Искове са повдигнати, но изглежда толкова подозрително и съм много притеснен, че ще си помислят, че се опитвам измамно да предявя иск, след като го погледнат. Разбира се, обясних им това, но не съм толкова уверен. Не помага фактът, че при предишните ми сторнирания на плащания те заключиха банковата ми сметка и трябваше да разгледат допълнително исковете, за да се уверят, че не са измамни. Има 7 повдигнати искове, всички с множество транзакции за всеки, и изглежда толкова зле. Изказването ми е бъркотия.

Връщането на парите не е проблем за мен, както съм сигурен, че няма да бъде и за повечето от вас тук. Проблемът е пристрастяването и без подходяща помощ никога няма да се оправи. МОЛЯ, вземете моята ситуация като пример какво се случва, ако мислите, че можете да фрийролвате казиното. Винаги си го връщат.

Ако някой има съвет как мога да потърся допълнителна помощ, моля да ме уведоми.

Автоматичен превод:
TheGambler
преди 1 месец

здрасти


бихте ли могли да ми помогнете с bitsent/quickbit


всяка помощ ще бъде оценена

Автоматичен превод:
s26f8yg29c
преди 1 месец

Благодаря ти, че сподели историята си.

Толкова е трудно да имаш пристрастяване към хазарта, бившият ми ме накара да залагам в игрални зали, но те ме накараха да 50 хиляди дългове, тъй като имах по-добър кредитен рейтинг, така че винаги получавах заеми или кредитни карти. Сега имам договор за доверие, но семето беше засадено.

Имате ли нещо против да попитам в коя банка сте били и какво сте им казали, за да започнат процеса и колко време е отнело?

Съжалявам за всички въпроси.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Някой има ли опит с mrsloty.com?

Те изобщо не отговарят на имейла за поддръжка и не мога да вляза в акаунта си.

Според прегледите те не изглеждат много достоверни.

Вероятно работи в Обединеното кралство.

Ще съм благодарен за всякаква информация.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

За съжаление нямате абсолютно никакъв шанс да възстановите нещо от тях, най-големите измамници, буквално фалшиви игри. Те също НИКОГА няма да спрат да ви изпращат имейли с промоции.


Единственият шанс е чрез вашата банка.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Но със сигурност банките така или иначе ще са като в моя случай, има 133 транзакции към pixeleum.lo и 77 към finnart.lo плюс безброй други със сигурност ще изглежда по-неприятно, че продължавате да се опитвате да купувате стоки от един и същ търговец, след като не сте ги получили първите 10 пъти.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

В твоя случай е малко по-различно да! Ще трябва да го признаете наистина.

Автоматичен превод:
melrao007
преди 1 месец

Здравейте, без грижи. Попитайте и аз ще се опитам да помогна с каквото мога.

Банкирам със santander, те са с Mastercard. Първите сторнирани плащания бяха повдигнати под „неполучени стоки и услуги". Всъщност ми беше отказано първия път, тъй като те го повдигнаха като измама и след това трябваше да ги отворят отново.

Следвах тази процедура отново за повдигнатите нови сторнирания. По принцип трябва да твърдите, че никога не сте получавали нищо от търговците, посочени в извлечението ви, защото технически не сте. Вие сте платили за казино кредит, а не за това, което търговците са посочени като продаващи. Все пак бих признал, че имате проблем с хазарта, мисля, че банката оцени моята честност и затова помогнаха. Ще публикувам актуализации тук за това, което се случва с втората ми група искове.

Автоматичен превод:
s26f8yg29c
преди 1 месец

А, разбирам, бях честен и им казах, че са хазартни транзакции и аз имам хазартен блок, но тези транзакции имат различен MCC, така че се получават от хазартни блокове. Също така им казах, че имам защитен акт за доверително управление „Шотландски фалит", за който трябва да предоставя банкови извлечения и всички тези транзакции посочват дребно или сметки и не мога да обясня това на хората от моя доверителен акт. Надявам се да си върна малко, като гледам през всичките си транзакции, трябва да е около 18k

Автоматичен превод:
melrao007
преди 1 месец

По-добре гледайте, тъй като имах договор за доверие, ако разберат, че сте залагали 18 хиляди, може да се провали, тъй като тези пари трябваше да отидат към дълга ви, означаваше да имате достатъчно, за да живеете и ви освобождава от дългове и не можете да теглите заеми и т.н.

Редактиран от автора преди 1 месец
Автоматичен превод:
Публикация на calumharris е изтрит
paulmcewan05
преди 1 месец

Отблъсквах ги, искат да направят преглед и да получат банковите ми извлечения за последните 3 месеца, но не ги изпратих, все още им плащам месечно, просто не отговарям на обажданията им. Ще направя преглед, след като последната транзакция измине 3 месеца, имам друга банкова сметка, която започнах да използвам за тези транзакции, за която те не знаят.

Автоматичен превод:
Публикация на Howdydowdy е изтрит
melrao007
преди 1 месец

Добре, само внимавайте, тъй като друга банкова сметка може да се покаже в кредитните отчети, прегледите са стресиращи. Радвам се, че се отървах от това, но отнема около 3 години след това, за да възстановите кредитния си рейтинг. Никога не бих го направил отново

Автоматичен превод:
paulmcewan05
преди 1 месец

Страх, недей, знам, че ми остават 18 месеца, всичко това беше заради бивш, който всъщност контролираше всички финанси и ме остави в руини!

Автоматичен превод:
paulmcewan05
преди 1 месец

Освен това спрях онлайн хазарта, писна ми от него, правенето му онлайн не изглежда реално, така че е лесно да бъда засмукан. Никога повече, само се надявам да си върна малко пари!

Автоматичен превод:
melrao007
преди 1 месец

Добре, мразех го, трябваше да го направя, но тъй като нямаше друг изход, но минаха 5 години поради собствения ми капитал и години след това, за да възстановя резултата си, бих направил DAS сега, ако трябваше да спра онлайн хазарта и да получа помощ, ще преминете през всичко

Автоматичен превод:
melrao007
преди 1 месец

Аз съм изминал 8 месеца без хазарт. За спестените пари успях да си купя хубава почивка за мен и семейството ми за първи път от 4 години!! (Нямам дългове, освен жилищен кредит). Цялото връщане на плащане отиде за жилищния заем, за да стане още по-ниско.


Хубаво е, че мисля за парите и какво всъщност можете да направите с тях.

Ако това е пътуване или просто бира. Всичко помага🙂

Автоматичен превод:
tamiirender
преди 1 месец

Имате ли имейл за тях. Никога не получавам отговор от имейла, който имам

Автоматичен превод:
Публикация на Howdydowdy е изтрит
1...437 438 439...546
Отидете на страницаот 546 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини