НачалоФорумКазинаVerde Casino - обща дискусия

Verde Casino - обща дискусия (страница 17)

 от Sev01
|
51 173 преглеждания 395 отговора |
|
1...16 17 18...20
Romi

Нуждаете се от помощ тук..

Автоматичен превод:
Radka

Имам нужда от помощ тук, моля..

Автоматичен превод:
Jaro

Здравейте, имам нужда от малко помощ тук, моля...

Автоматичен превод:
Verde Casino

Здравейте, защо няма отговори на всички канали за моята ситуация?

Автоматичен превод:
marcozucc82

Здравейте, тук същата история...

Автоматичен превод:
marcozucc82

Тук същата история, брато, пиши ми какъв беше краят на тази история

Автоматичен превод:
marcozucc82

Същото нещо тук...

Автоматичен превод:

Здравейте, отново се свързвам с вас, вчера прочетох всички публикации във форума от verde casino, забелязах, че преди два месеца играч от Италия също се оплака от същия проблем, че когато играчът се присъедини към помощния чат с неговото име, съобщенията бяха написано, същото нещо се случи с мен в онзи чат. Поискаха от мен да платя 1000 евро, ако искам плащанията да не бъдат върнати, и също получих имейл, че човекът, който е бил онлайн на мое име, балансира ще бъдат загубени, ако не платя парите, не съм върнал плащането и не съм залагал в това казино от 30 декември, изпратих екранни снимки на чата на поддръжката, че не съм бил аз, моля, проверете ip адрес, който е бил използван, на кое устройство е бил използван, много съм разстроен от тази ситуация, защото балансът ми от €11 000 се показва като €0,15, а тегленията ми показват отхвърлени

Моля за вашата спешна помощ относно тази ситуация, промених всички пароли още веднъж по време на връзката

filefilefilefilefile

Автоматичен превод:

@Роми

Моля за вашата подкрепа, за да мога да активирам отново бонусите и парите, които съм спечелил.

verde Casino не е готово за това, въпреки че бях блокиран за четири седмици и следователно нямах достъп до моя акаунт

Не е редно да бъда блокиран без причина (не съм нарушил нищо и непрекъснато съм обвиняван в пристрастеност към хазарта) и както моите бонуси, така и свързаните с тях пари да бъдат изтрити



повече от некоректно е


file



Edited
Автоматичен превод:

здравейте още веднъж, доколкото виждам, verde casino отново отхвърля всичките ми тегления, чатът за поддръжка не помага нищо, лъже, заема мястото на глупак, как можете да разберете, че това казино не иска да ми плати парите, Прилагам екранни снимки, чакам вашия отговор, също така ви моля да обясните verde casino как е възможно това? filefilefile плащанията са анулирани вероятно за 10-ти пореден път, няма обяснение, можете просто да видите какво е нивото на това казино, те не могат да обяснят действията си логично file имейлът на казиното не отговаря...чатът не казва нищо или лъже

Автоматичен превод:

Виждам, че представителят на казиното е доста активен в нишката ви за оплаквания , обяснява цялата ситуация и че получавате добре плащанията си, така че се надяваме, че ще продължи така и ще можете да получите цялата сума.

Стискам палци за най-бързо решение.🤞

Автоматичен превод:

Здравейте, отново се свързвам с вас, вчера прочетох всички публикации във форума от verde casino, забелязах, че преди два месеца играч от Италия също се оплака от същия проблем, че когато играчът се присъедини към помощния чат с неговото име, съобщенията бяха написано, същото нещо се случи с мен в онзи чат. Поискаха от мен да платя 1000 евро, ако искам плащанията да не бъдат върнати, и също получих имейл, че човекът, който е бил онлайн на мое име, балансира ще бъдат загубени, ако не платя парите, не съм върнал плащането и не съм залагал в това казино от 30 декември, изпратих екранни снимки на чата на поддръжката, че не съм бил аз, моля, проверете ip адрес, който е бил използван, на кое устройство е бил използван, много съм разстроен от тази ситуация, защото балансът ми от €11 000 се показва като €0,15, а тегленията ми показват отхвърлени

Моля за вашата спешна помощ относно тази ситуация, промених всички пароли още веднъж по време на връзката

filefilefilefilefile

Автоматичен превод:

Моля, придържайте се към оплакването си и със сигурност не плащайте пари на никого. Там всичко ще се решава по официалните канали.

Имайте предвид и таймера. Не е възможно да получавате отговори всеки ден нито от казиното, нито от вашия отговорник за оплаквания и нас тук във форума. Всеки ден постъпват стотици жалби и трябва да се справим с всички тях, знаете ли.

Автоматичен превод:

@Роми

Моля за вашата подкрепа, за да мога да активирам отново бонусите и парите, които съм спечелил.

verde Casino не е готово за това, въпреки че бях блокиран за четири седмици и следователно нямах достъп до моя акаунт

Не е редно да бъда блокиран без причина (не съм нарушил нищо и непрекъснато съм обвиняван в пристрастеност към хазарта) и както моите бонуси, така и свързаните с тях пари да бъдат изтрити



повече от некоректно е


file



Автоматичен превод:

За съжаление, както ви обяснихме в предишните ни публикации, ние като администратори на форума не можем да направим нищо по въпроса. Моля, придържайте се към текущата си жалба.

Автоматичен превод:
Romi

Е, измина седмица, все още няма отговори...няма решения...

Автоматичен превод:
zzzydrunass

Минаха седмици и все още нямам решение

Автоматичен превод:

здравейте, измина още една седмица, все още няма резултати... Мисля, че не е трудно за казиното да търси ip адреси, използвани устройства и т.н., аз също току-що забелязах, че нещо се обърка, информирах незабавно онлайн поддръжката, но вие Не отговарям, моля ви да възстановите баланса ми, защото не анулирах плащанията, не играх от 30 декември, само чакам плащания тук Верде казино здравей???

Автоматичен превод:
Verde Casino

Тук моля за помощ...

Автоматичен превод:
zzzydrunass

Моля, спазвайте таймера за вашата жалба и нашият екип ще бъде при вас скоро.

Автоматичен превод:

Минаха седмици и все още нямам решение

Автоматичен превод:

Виждам, че е доста активно в темата ви за оплаквания и сте получили някои обяснения от всички там.

Ще бъдете информирани за следващите стъпки скоро, когато таймерът приключи.

Автоматичен превод:
Romi

Просто чакам повторното активиране на втория бонус

За съжаление, това продължава от седмици

Автоматичен превод:
Lane

Здравей Лейн!

Бих очаквал повече или по-малко 3 дни, за да получа актуализация.

Автоматичен превод:
1...16 17 18...20
Отидете на страницаот 20 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-reviews
Потребителски отзиви – Напишете собствено казано ревю и споделете изживяването си
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини