НачалоФорумКазинаVerde Casino - обща дискусия

Verde Casino - обща дискусия (страница 18)

 от Sev01
|
49 343 преглеждания 395 отговора |
|
1...17 18 1920

здравей За мен това изглежда така. Всъщност жалко, че сложих пари там и играх, защото мненията за превключвания са различни само постфактум и мислех, че ще има проблем с разпространението...

Общо направих депозити от 8700 PLN. Играх и всичко беше наред. Проверих го на уебсайта, като изпратих банковото извлечение, което поръчах, лична карта от двете страни, селфи с личната карта, екран за депозит на Skrill и екран за депозит Minity и всичко беше проверено.

След това получих имейл и ми поискаха допълнителни документи относно разписката за плащане, изпратих им MiniFits и го приех. Продължих да играя и поръчах остатъка от 2000 PLN, защото прочетох, че ако сумата е по-висока, времето за изчакване ще бъде много дълго. Влизам с дебит и оставката е отменена. Пиша в чата и ми казват, че сам съм отменил прекъсването, но не е така. Опитвам се да поръчам следващия и той се блокира. Пиша в чата и казвам да добавя селфи с личната си карта от ръката и на отворения сайт, в който съм влязъл.

Изпратих снимка на това, което искаха да приемат, затова написах в чата с молба да деблокират плащанията ми и след известно време блокираха акаунта buahah, а на акаунта 43 3300 PLN

Пиша отново в чата и те казват, че съм нарушил разпоредбите и могат да ми върнат 1000 PLN, където съм направил малък депозит от 8700 PLN, някаква шега и че е от лоялност. Явно съм нарушил правилата, защото съм заложил wilekortone на същия мач, избягвайки лимитите. Повечето от залозите, направени по този начин, бяха отрицателни и освен това как можех да знам, че това не е възможно, след като те приеха тези залози и за това откраднаха моите депозирани 8700 PLN и общо 43 300 PLN

Предлага 1000 PLN. Затова предупреждавам всички да не играят там, защото ако харчат много пари, скоро ще излязат с нови документи или нещо друго. Хора, не внасяйте пари там и съм шокиран, че все още не е измама, защото е явна измама за документи и ще ограби хората. Това е просто загуба на нерви, пари и време за тези крадци. Освен това работят нелегално с лиценз за Кюрасо в Полша, не плащат данъци и нямат лиценз.

Съветвам всички измамени от други държави да пишат анонимно на Министерството на финансите с линк към сайта им, за да ги блокират или може някой да ги съди в съда.

Моля за помощ и намеса за възстановяване на моите 43 300 PLN. Благодаря ви предварително, най-добри пожелания

Имам акаунти в около 300 уебсайта в интернет и играя с букмейкъри и букмейкъри повече от 20 години и все още не съм виждал нищо подобно. Как другояче може да се нарече това освен изнудване на данни, залъгване, за да не си платя парите на крадци и измама...?

Редактиран от автора
Автоматичен превод:

добър ден

Опитах се да изтегля средства от Verde Casino, вечно чакане за проверка, всички документи одобрени, без полза. Те не ми позволяват да тегля средства за една седмица, "режим на изчакване".

Днес чаках окончателното потвърждение за проверка, тъй като изпълних всички изисквания за теглене на средства, в резултат на това отивам в акаунта си, но не мога да вляза, пише „Потребителят е блокиран". Това е просто подигравка, измама! Искам да си получа средствата!

Автоматичен превод:
mjaff95

Здравейте, според това, което видях в жалбата , проверката все още не е приключила. Ето защо не можете да изтеглите парите и не е възможно. Забелязах също, че казиното бързо отговори какво е необходимо и вие твърдите, че сте доставили този документ. Така че ще изчакаме казиното да го разгледа и се надяваме, че всичко ще мине гладко и ще можете да изтеглите парите.

Не забравяйте да се свържете с мен, ако ситуацията се промени.

Автоматичен превод:
Jaro

Здравейте, да, така е, преди това казиното ми отговаряше всеки ден, че документите ми някак не са подходящи, до вчера, когато изпратих доказателствата, нямаше отговор от казиното. Всички необходими документи бяха изпратени, единственото, което искам, е да изтегля щетите си.

С уважение

Автоматичен превод:

Ако букмейкърът приеме моите залози, как да разбера, че това не е възможно?!!!?? Освен това не спечелих нищо от тези залози, а също така загубих пари. Те ме ограбиха с 43 330 PLN, включително 8 700 PLN от моите депозити. Моля за спешна помощ за възстановяване на парите ми.

Редактиран от автора
Автоматичен превод:

Започвам да имам някои притеснения относно нашите документи, които ще им изпратим. Чудя се какво правят с тях...

Автоматичен превод:

имам забрана да играя хазарт в българия и ми беше позволено да играя в това казино според закона на българия не трябваше да ми бъде разрешено защото имам проблеми с хазарта заложих всичките си спестявания и загубих всичко около 6000€ казаха ми че имат лиценз за българия но нямат!!! според закона за хазарта в България заложената сума трябваше да ми бъде върната, свързах се с тях, но нямах отговор

Автоматичен превод:

Защо никой от форума не остана и не го препоръча, вместо да го сложи в категорията за измама? Форумът насърчава хората да даряват там, това нормално ли е? Моля всеки със заплахи да ми докладва в съобщенията, ние ще създадем група в социалните медии за тяхната измама, което може да доведе до блокиране завинаги и завеждане на някакъв колективен иск.

Автоматичен превод:

Ако букмейкърът приеме моите залози, как да разбера, че това не е възможно?!!!?? Освен това не спечелих нищо от тези залози, а също така загубих пари. Те ме ограбиха с 43 330 PLN, включително 8 700 PLN от моите депозити. Моля за спешна помощ за възстановяване на парите ми.

Автоматичен превод:

здравей

Извинявам се, но бихте ли обяснили за момент защо смятате, че трябва да получите нещо обратно? Накратко, как те ограби казиното, моля?

Наистина бих искал да разбера загрижеността ви, преди да навляза в подробности.


Автоматичен превод:

имам забрана да играя хазарт в българия и ми беше позволено да играя в това казино според закона на българия не трябваше да ми бъде разрешено защото имам проблеми с хазарта заложих всичките си спестявания и загубих всичко около 6000€ казаха ми че имат лиценз за българия но нямат!!! според закона за хазарта в България заложената сума трябваше да ми бъде върната, свързах се с тях, но нямах отговор

Автоматичен превод:

здравей

според мен сам си отговори частично. Казино без български лиценз няма представа за вашия местен български блок. По този начин, ако сте уязвими към загуба на контрол, най-лошото, което можете да направите, е да играете в такива казина.

Моля, не очаквайте целият свят да вземе мерки; ти си този, който решава къде да играеш, нали?

Автоматичен превод:

Защо никой от форума не остана и не го препоръча, вместо да го сложи в категорията за измама? Форумът насърчава хората да даряват там, това нормално ли е? Моля всеки със заплахи да ми докладва в съобщенията, ние ще създадем група в социалните медии за тяхната измама, което може да доведе до блокиране завинаги и завеждане на някакъв колективен иск.

Автоматичен превод:

Не мога да не отбележа, че преводачът, който използвате, не е много добър. Не знам какво искаш да кажеш. Бихте ли опитали нещо от по-висока категория, като DeepL? По същество се притеснявам, че няма да можем да се разберем скоро. Само да знаеш.

Автоматичен превод:
Radka

да, но от казиното вече ми казаха, че имат лиценз за България file

Автоматичен превод:

Здравейте, да, така е, преди това казиното ми отговаряше всеки ден, че документите ми някак не са подходящи, до вчера, когато изпратих доказателствата, нямаше отговор от казиното. Всички необходими документи бяха изпратени, единственото, което искам, е да изтегля щетите си.

С уважение

Автоматичен превод:

Ясно е, че се опитвате да го изтеглите. Така че да видим какво ще кажат сега по документите и дали всичко ще е наред. Ако е така, вярвам, че нищо няма да ви попречи да направите теглене.

Не забравяйте да ме уведомите как върви. 🙂

Автоматичен превод:
Radka

Откраднаха ми толкова много пари, писах в поста по-горе какво е положението

Автоматичен превод:

да, но от казиното вече ми казаха, че имат лиценз за България file

Автоматичен превод:

здравей

Това е интересно. Все още не сме получили такава информация от казиното. Така че, ако смятат, че са лицензирани във вашата страна, тогава бих очаквал да следват местните изисквания.

Попитахте ли поддръжката и за вашия хазартен блок? Искам да кажа, че в такъв случай трябва също да споменете, че сте изключени. Това би било най-добре, бих казал.

Редактиран от автора
Автоматичен превод:

Откраднаха ми толкова много пари, писах в поста по-горе какво е положението

Автоматичен превод:

здравей

както казах, не можах да разбера много. Забелязахте ли предишния ми отговор, моля? Ако търсите помощ, моля, обяснете по начина, по който можем да разберем и да ви помогнем.

Само за да сме сигурни, проблемът свързан ли е със спортни залагания? Надявам се да не е така.


Автоматичен превод:
Radka

да, така е, ако наистина са лицензирани, трябва да спазват законите на държавата и не трябваше да ме допускат да играя, а те ме допуснаха, което е против закона, ако не са лицензирани, те нарушават законите на държавата, мисля че и в двата случая трябва да ми възстановят сумата от 12 991 лв., вече е подадено второ искане от адвоката ми за възстановяване, но няма отговор от тях

Автоматичен превод:
Публикация на AlexVulkanVegas е изтрит
Публикация на milencho707 е изтрит

Здравейте, какво ще кажете за моя случай?

Автоматичен превод:
1...17 18 1920
Отидете на страницаот 20 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини