НачалоФорумКазинаVerde Casino - обща дискусия

Verde Casino - обща дискусия (страница 16)

 от Sev01
|
45 148 преглеждания 394 отговора |
|
1...15 16 17...20
Verde Casino

И къде е прегледа, където ми нулират парите и последния бонус преди да ме блокират?!


Бих искал да получавам напредъка на играта от победата до блокирането по имейл

Автоматичен превод:
Verde Casino

Здравейте още веднъж, днес не мога да вляза в акаунта си, знаете ли защо??? Завърших проверката преди много време, всичко беше нормално, но днес не мога да вляза в акаунта си, поддръжката казва, че имейлът ми е грешен и зададох някои ограничения, но не го направих задайте някакви ограничения или променете моя имейл filefilefilefilefile

Автоматичен превод:

Не съм в омагьосан кръг!!!

Искам си парите

последният ми бонус също спечели пари и той също беше зададен на нула.

Никой не се интересува от това и тук и Verde Casino го поддържа

Не става въпрос за 75€!!!

и да, използвам удивителни знаци, за да може Verde да види, че искам последните си спечелени пари

Защо не мога да получа екранна снимка на прогреса на играта???

Първо, обиден съм от обвинението, че съм пристрастен към хазарта, което е клевета


и сега съм в омагьосан кръг

това също е обида

тогава не трябва да използвате удивителни знаци.

Страхотна атмосфера, която се култивира тук


благодаря ти много!!!

Автоматичен превод:

Според мен ти е трудно да се съсредоточиш или да разбереш това, което ти обясняваме през цялото време, защото доста се задържа с повтарящи се фрази като:

„Искам си парите" или „Те ме етикетираха като пристрастен към хазарта!!!" към "Не става въпрос за 75€!!!" и много други.

Това не е обида; това е просто оценка на вашите действия.

Тъй като изглежда, че не можете да продължите ползотворната комуникация, повече няма да ви отговарям.

Кажете ми, когато промените подхода.

Автоматичен превод:
Radka

Рядко съм изпитвал толкова недружелюбие и обиди, колкото тук с вас.

Не отговаряте на запитванията ми, че не става въпрос за 75€.

Все още чакам информация къде са ми парите от последния бонус преди да ме блокират

в моята история на играта, като екранна снимка ще се вижда, че съм прав

защо не го разбирам

не като текст, а като екранна снимка в оригинал

вместо това тук само ме обидиха

Няма да използвам удивителен знак, което всъщност би било подходящо

Автоматичен превод:
Lane

здравей

Съжалявам, но няма нещо, което вече да не е обяснено. Може би вземете близък приятел или член на семейството да прегледа тази тема, както и да се оплаче с вас, за да ви помогне да разберете подробностите, които всички обясняваме. От моя опит човек, който наистина не желае да слуша, едва ли ще разбере нещо. Така някой близък може да ви предостави друга гледна точка.

За мен няма друг избор освен да започна отначало. Съчувствам на вашите въпроси, но вие пренебрегвахте отговорите, така че няма да започна отначало.

Благодаря ви, че не използвате удивителния знак; много ценен.

приятен ден


Автоматичен превод:
Radka

Благодаря ти, че ме направи глупав и каза, че нищо не разбирам тук.

Мисля, че трябва да поработиш малко върху поведението си


всеки, който го прочете тук ще забележи, че във всеки отговор ме обиждаш наново

Автоматичен превод:
Lane

Благодаря ви за съвета. Бихте ли помислили и за моята, моля? Въпреки това, което мислиш, аз се опитвах да ти помогна да разбереш. това е всичко

Автоматичен превод:
Radka


дами и господа

Бих искал да го повторя и да направя добър опит да изясня въпроса


Не спечелих парите от бонуса с 10-те безплатни завъртания, защото беше активиран едва след моята печалба

На 16 декември 2024 г. в 21:43 ч


Фигура 4

⬇️⬇️⬇️⬇️

file


Преди това печалбите ми бяха с депозит от 35 €

⬇️⬇️⬇️⬇️


На 16 декември 2024 г. спечелих печалбите

СНИМКА 1

СНИМКА 2

⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️





file

file

След това вие поставихте печалбата ми на нула

Изображение 3 ⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️


file

И след това ме блокира, въпреки че бях спечелил друг бонус




И все още имам право на този кредит, защото ме блокирахте веднага

⬇️⬇️⬇️⬇️



file

ФАКТ е, че с 1015,€

Плюс 88,50 €.

Моля ви да кредитирате сумата в моя акаунт на играч и като ИСТИНСКИ ПАРИ




Автоматичен превод:
Lane

Моля, изпратете го като заявка за повторно отваряне. Със сигурност ще получите отговор.

За да не ви разстройвам отново, няма да добавя нищо повече.

желая ти късмет

Автоматичен превод:
Radka

Тук нямам намерение да споря

Имам черно на бяло, че двата ми бонуса са достигнати и не можах да ги използвам, защото бях блокиран до 18 януари 2024 г. до 15 януари 2025 г. и следователно не можех да използвам парите, които бях спечелил

Едва сега разбрах, че е съсипан

Как мога да използвам нещо, ако нямам достъп до акаунта си.

И тук нямам намерение да дразня никого

просто искаме постигнатите бонуси да се активират отново

Автоматичен превод:
Lane

разбирам Ако мога да добавя съвет, съберете всичко, което смятате, че е пропуснато досега, и посочете най-проблемните точки чрез заявката за повторно отваряне.

Определено се надявам, че такава колекция ще ви помогне да намерите отговори, които пропускате.

Автоматичен превод:
Radka

Наистина съм много разочарован, че бях блокиран за четири седмици и обвинен в пристрастяване към хазарта

Няколко пъти съм заявявал писмено, че никога не съм бил пристрастен към хазарта и просто съм искал да продължа да продавам с парите, които бях спечелил (Verde Casino можеше да се възползва от това

Това ме натъжава още повече и съм много разочарован, че ме блокираха на 18 декември 2024 г. и след това обявиха бонусите ми за невалидни и за двата бонуса постигнаха повторното активиране

Имам право на това. И аз го получих с парите, които внесох

Няма причина да ме баннат, нищо не съм нарушил


file

Редактиран от автора
Автоматичен превод:
Lane

Докато разглеждам вашия случай тук във форума и дори жалбата ви, виждам, че за съжаление ние, като администратори на форума, не можем да помогнем по никакъв начин за разрешаването на проблема ви сега.

Радка се е опитвала много пъти с постовете си, но сега, вярвам, само като отворите отново жалбата си, можете да опитате да получите още отговори, въпреки че не съм сигурен дали има какво да обяснявам, тъй като всичко беше казано.

Така че сега, когато вече сте го поискали, ще видим какво наистина може да се направи. Със сигурност ще следим жалбата ви.

Автоматичен превод:
Romi

Моят акаунт беше активен от 18.12.2024 до

15.01.2025 г. блокиран и не можах да го използвам.

Искам повторно активиране на бонуса

имаше два бонуса, които бих искал да бъдат активирани отново file


verde Casino не е готово за това 🙁

file

Автоматичен превод:
Lane

Прочетох всичко в предишните ти постове, да. благодаря

Автоматичен превод:

здравейте още веднъж, доколкото виждам, verde casino отново отхвърля всичките ми тегления, чатът за поддръжка не помага нищо, лъже, заема мястото на глупак, как можете да разберете, че това казино не иска да ми плати парите, Прилагам екранни снимки, чакам вашия отговор, също така ви моля да обясните verde casino как е възможно това? filefilefile плащанията са анулирани вероятно за 10-ти пореден път, няма обяснение, можете просто да видите какво е нивото на това казино, те не могат да обяснят действията си логично file имейлът на казиното не отговаря...чатът не казва нищо или лъже

Автоматичен превод:
zzzydrunass

filefilefilefile защо няма отговор от казиното?😕

Редактиран от автора
Автоматичен превод:
zzzydrunass

Добър ден

Бях баннат миналата година без предупреждение, бонусите ми бяха обявени за невалидни, печалбите ми бяха зададени на нула

Бях блокиран за четири седмици и не мога да активирам отново бонусите ☹️


Автоматичен превод:

filefilefilefilefile моят баланс сега показва 0 най-лошото казино някога

Автоматичен превод:
zzzydrunass

Поддръжката на живо казва, че нищо не се нуждае от помощ тук, здравей казино гуру?? Казино Verde не отговаря на имейли, те отхвърлиха моите тегления многократно и намалиха баланса ми до 0,15 €, балансът ми трябваше да бъде 10100 € не съм играл тук от 2024 г. 12 30 от 3 януари чаках моите тегления, тегления бяха отменени около 20 пъти без причина ,имам всички екранни снимки с моите транзакции нужда от помощ или съдействие тук казино гуру, те казаха, че акаунтът ми е бил хакнат, но вярвам, че това е невъзможно, мисля, защото използвах само акаунт в Google за влизане, промених всичките си пароли, не разбрах какво се случва тук...

Автоматичен превод:
1...15 16 17...20
Отидете на страницаот 20 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини