ФорумКазинаVelobet Casino - обща дискусия

Velobet Casino - обща дискусия (страница 7)

преди 1 година от Landgraf1994
|
47538 преглеждания 390 отговора |
|
1...6 7 8...20
преди 9 месеца

Здравейте

Благодаря, акаунтът вече е потвърден, но тегленето на sepa беше отхвърлено, затова изпратих снимки на картата си на kyc@velobet.com както е посъветвано. Надяваме се, че това работи! Ще се радвам на отговор от velobet, защото досега не съм имал такъв.


наздраве

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Трябва да кажа, че в сегашния си вид смятам бизнес практиките на velobets за умишлено хищнически и възпрепятстващи, като се има предвид, че нито един от каналите им за комуникация не изглежда да работи. Също така съм се самоизключил от техните дъщерни/чадърни компании, така че фактът, че дори са ми взели депозитите, е съмнителен. Опитах 3 различни имейл адреса от Обединеното кралство и всички се върнаха. Ако има някой от velobet тук, бих искал всичките ми депозити да бъдат възстановени, в противен случай ще потърся как да предупредя други играчи и ще работя, за да ги спра да нападат хора в Обединеното кралство.


Благодаря за платформата, надявам се да постъпят правилно или поне други играчи ще бъдат предупредени.

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Уважаеми Vicente2013,

Ние разбираме, че всяка транзакция има значение и дълбоко ценим вашата загриженост. След като прегледахме вашия акаунт, имаме удоволствието да потвърдим, че всички ваши транзакции и тегления са обработени успешно.


За да отговорим на всички притеснения, които може да имате по отношение на конкретна транзакция, можете ли да ни предоставите допълнителни подробности? След като получим тази информация, нашият специализиран екип незабавно ще проучи въпроса и ще ви предостави съответната помощ.

С Най-Добри Пожелания,

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Казино @Velobet

По-добре ми кажи кога акаунтът ми ще бъде отблокиран? Близо 4 месеца е блокиран. Не мога да играя или да тегля средства

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Здравейте

Благодаря, акаунтът вече е потвърден, но тегленето на sepa беше отхвърлено, затова изпратих снимки на картата си на kyc@velobet.com както е посъветвано. Надяваме се, че това работи! Ще се радвам на отговор от velobet, защото досега не съм имал такъв.


наздраве

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Хм, не мисля, че казиното трябва да е лошо, ако все още чакате картата да бъде потвърдена, защото вероятно това е причината вашето теглене да бъде отхвърлено. Разбира се, най-лесно е да попитате какво става, но виждам, че не можете да получите отговор, така че както казахте, надявам се, че някой представител ще се свърже с вас тук във форума и ще ви обясни какво става.

Ако все още имате проблеми, можете да се обърнете към нас, но аз твърдо вярвам, че след като верифицирате картата си, парите ще бъдат преведени по сметката ви.

Кажи ми как върви.

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Казино @Velobet

По-добре ми кажи кога акаунтът ми ще бъде отблокиран? Близо 4 месеца е блокиран. Не мога да играя или да тегля средства

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Здравейте, казиното каза ли ви някаква причина, поради която са блокирали акаунта ви? Имате ли все още пари в казиното и следователно в игралната си сметка?

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Акаунтът е блокиран за преглед. Не помня за какво точно става дума.


Да, имам пари в сметката си в това казино

Автоматичен превод:
Azael
преди 9 месеца

В такъв случай мисля, че е минало много време, откакто сте получили актуализация на акаунта си.

Определено бих ви препоръчалда започнете жалба , където нашият екип ще се опита да ви помогне в тази незавидна ситуация. Мисля, че това би било правилното нещо. Чудя се защо не се появи по-рано?

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Писах за това тук през ноември. Не подадох жалба, защото приятелят ми беше в подобна ситуация. Той ми писа, че това казино много често блокира сметката за 6 месеца. След това време те отключват и теглят парите. Не знам защо го правят? Според мен е лъжа, че проверяват нещо.

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Не всички транзакции са извършени. Първо имах проблеми с депозит и сега не ми платиха теглене, само проблеми.

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Писах за това тук през ноември. Не подадох жалба, защото приятелят ми беше в подобна ситуация. Той ми писа, че това казино много често блокира сметката за 6 месеца. След това време те отключват и теглят парите. Не знам защо го правят? Според мен е лъжа, че проверяват нещо.

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Здравейте. Въпросът ми е дали вашият приятел наистина е получил парите накрая?🤔 Все пак смятам, че ще е по-добре да подадете жалба, както Джаро вече предложи, особено ако имате чувството, че може да лъжат, както каза.

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Не всички транзакции са извършени. Първо имах проблеми с депозит и сега не ми платиха теглене, само проблеми.

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Здравей. Тук съм малко объркан, честно казано. Виждам оплакването ви тук 👈 и вероятно не сте дали никаква актуализация относно кредитирането на вашия депозит. Прав ли съм? Бихте ли могли да го направите, за да знае нашият екип и да продължи да работи по вашия случай? Сега има проблем с тегленето, както казахте. Бихте ли ни дали малко подробна информация за това? Кога точно поискахте тегленето и какво се случи след това? За да ви помогнем с този проблем, трябва да знаем всички подробности. Благодаря ти.

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Правите залог, те правят отстъпка от парите ви и след това не ги вдигат, не ви позволяват да го направите, когато искате да го направите, това е невероятно.

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Откраднаха ми пари от сметката, буквално имах 300 евро и ги оставиха на 150 евро, без да ми кажат залога, това е най-лошото.

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Съжалявам, че не оставиха 150 евро, 100 от 300 евро UE ми откраднаха 200 евро.

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Откраднаха ми всичко, трябва да ги докладвам.

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Въпросът е частично решен. Получих имейл, че парите ще бъдат изтеглени и сметката ще бъде затворена завинаги.

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Правите залог, те правят отстъпка от парите ви и след това не ги вдигат, не ви позволяват да го направите, когато искате да го направите, това е невероятно.

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Бавно и стабилно, моля. Опитай се да напишеш една последователна публикация вместо 4, защото не разбирам много добре какво пишеш. Не можете да теглите пари, това вече го разбрах. В момента казиното е взело малко пари от вас, така че ви остават €100. Казаха ли ви някаква причина защо това се случи? Играли ли сте с бонус преди или не? Опитайте се да се съсредоточите върху важните неща и го обяснете спокойно.

Освен това, както Роми писа преди, би било добре да актуализирате Кристина в жалбата, за да може вашият случай да продължи напред.

Щракнете върху тази връзка и й кажете какво се е случило и отговорете на въпросите й, тъй като тя разглежда вашата жалба.

Бих бил благодарен.

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Въпросът е частично решен. Получих имейл, че парите ще бъдат изтеглени и сметката ще бъде затворена завинаги.

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Чудесно, значи виждаме някакво движение. Уведомете ме, когато получите парите си и дали акаунтът ви е закрит. 😉

Ще чакам.

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Идеална къща за залагания за испанци с пристрастеност към хазарта. Лъжа е, че не допускат испанци. Мога да го докажа. Те не отговарят на испанските правила. Те позволяват на испанци с хазартна зависимост да играят, тъй като всеки испанец, регистриран в регистъра на хазартните зависимости, бих скочил в къща за залагания, те го позволяват. Ще докладвам за случая. Вече загубих всичко.

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

velobet.com отваря отново акаунти, позволявайки на играчи с хазартна зависимост, регистрирани в регистъра, да депозират и залагат, като всичко това е предварително информирано няколко пъти и мога да докажа всичко

Автоматичен превод:
1...6 7 8...20
Отидете на страницаот 20 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини