ФорумКазинаVelobet Casino - обща дискусия

Velobet Casino - обща дискусия (страница 3)

преди 1 година от Landgraf1994
|
47318 преглеждания 390 отговора |
|
12 3 4...20
Radka
преди 1 година

Аз съм много спокоен, така че, моля, не бъркайте репликата ми, тъй като съм иначе.

„моля, не вярвайте" често се използва за изразяване на скептицизъм, съмнение или недоверие – аз просто защитавах опита си и в същото време поздравявах автора!

Моля, не превръщайте това в нещо, което не е!

Нека продължим напред, моля 🙏

Благодаря

Автоматичен превод:
Anonymized485
преди 1 година

изигра още £500 и спечели 1,7k, изигра го до £1,5k и също беше прието. Мисля, че ако говорите с техния екип учтиво, те са наистина полезни, имах няколко дребни проблема при изтеглянето на първата си печалба, накараха ме да проверявам документите два пъти и да променя паролата си, но сега това е начинът, по който те позволяват аз да играя и да се оттегля, както си поискам и това е бързо, не мога да ги виня

Автоматичен превод:
Blaisep
преди 1 година

Толкова се радвам за вас - получих всичките си депозити възстановени и те никога не бяха неучтиви. Възстановяването обаче не дойде от тях като такова, дойде от друга компания, всичко е много странно. Нищо от това няма смисъл - бих казал, че бъдете благодарни за победите, пазете ги и бягайте 😂 очевидно се шегувам, но определено няма да продължи 😉 - успех и благодаря за милия коментар

Автоматичен превод:
преди 1 година

изигра още £500 и спечели 1,7k, изигра го до £1,5k и също беше прието. Мисля, че ако говорите с техния екип учтиво, те са наистина полезни, имах няколко дребни проблема при изтеглянето на първата си печалба, накараха ме да проверявам документите два пъти и да променя паролата си, но сега това е начинът, по който те позволяват аз да играя и да се оттегля, както си поискам и това е бързо, не мога да ги виня

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте, хубаво е да видите добрите преживявания на играчите за промяна и когато спечелите още пари в казиното, колко време ви отне да изтеглите 1,5 хиляди? Що се отнася до допълнителната проверка, какво ви помоли казиното да предоставите?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 година

здравей


при първоначалното теглене те поискаха документи като лична карта, банково извлечение и т.н., след това ги отхвърлиха и поискаха нещо по-конкретно (идентификационен номер на паспорт), след което отново отхвърлиха тегленето ми и ме помолиха да променя паролата си, тъй като това може да е проблем със сигурността на данните , а след това ми позволиха да се оттегля.


при второто теглене не са поискали нищо, около 20 часа след като поисках тегленето, то премина към успех и се появи в моята банка около 4 часа след като го одобриха.


Благодаря

Автоматичен превод:
преди 1 година

Аз съм много спокоен, така че, моля, не бъркайте репликата ми, тъй като съм иначе.

„моля, не вярвайте" често се използва за изразяване на скептицизъм, съмнение или недоверие – аз просто защитавах опита си и в същото време поздравявах автора!

Моля, не превръщайте това в нещо, което не е!

Нека продължим напред, моля 🙏

Благодаря

Автоматичен превод:
преди 1 година

Ако мога, имах предвид следното: „Аз, например, приемам изключение от твоето широкообхватно изказване и особено приемам изключение да бъда наречен лъжец!

Радвам се, че вашият опит е положителен, но нека не омаловажаваме ДЕЙСТВИТЕЛНИЯ опит на другите!"

Както казах, никой тук не те е нарекъл лъжец, в такъв случай бих се намесил.

Предполагам, че всички просто искаме да разменяме публикации в спокойна атмосфера, така че няма да ви безпокоя повече. Нека всички бъдем мили един към друг. 🙏 Добра идея - продължаваме 🙌

Автоматичен превод:
преди 1 година

здравей


при първоначалното теглене те поискаха документи като лична карта, банково извлечение и т.н., след това ги отхвърлиха и поискаха нещо по-конкретно (идентификационен номер на паспорт), след което отново отхвърлиха тегленето ми и ме помолиха да променя паролата си, тъй като това може да е проблем със сигурността на данните , а след това ми позволиха да се оттегля.


при второто теглене не са поискали нищо, около 20 часа след като поисках тегленето, то премина към успех и се появи в моята банка около 4 часа след като го одобриха.


Благодаря

Автоматичен превод:
преди 1 година

Разбира се, така че бяха зададени класически неща, но се радвам, че нямате проблеми, защото трябваше да смените паролата си.

Що се отнася до тегленето, бих казал, че е разумен срок, дори бърз. Не всеки играч има такъв късмет. Но тъй като при теб всичко мина добре, аз също съм щастлив. Мога ли да ви попитам още нещо, какъв метод сте използвали за теглене?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Забелязах приличната рецензия от казино гуру тук, така че депозирахте £500 и играхте слотовете. Заредени са само игрите Betnet и play go. Хм, загубих £500 за около 40 минути при £2 на завъртане. Депозирахте още £1000 и играхте на £4 завъртания. Загубих партидата за около 30 минути. Изглежда всеки път, когато научавам за ново прилично казино чрез CASINO GURU, то е адски корумпирано. Никога бонуси, никакви 3 символа, които някога се подравняват и печалбите са малки и малко на брой. Благодаря ви КАЗИНО ГУРУ, вие ВЕДНЪЖ ме предупредихте за казино, за което никога не бях чувал, дадохте му добра оценка, след което загубих ВСИЧКО ЗА РЕКОРДНО ВРЕМЕ. Аз самият бих дал на ВЕЛОБЕТ 1/10 и бих казал, че това е корупция в най-добрия й вид.

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
Bh1974
преди 1 година

Честно казано съм изумен от сумата пари, която събират тези казина.

Писах на Velobet и интересното е, че имейл комуникацията, която последва, беше от третата страна „Компания", а не от Velobet.

Всъщност върнах всичките си депозити и оттогава им писах няколко пъти, за да ги попитам ЗАЩО са ми върнали …. БЕЗ ОТГОВОР….. (Мисля, че сами можем спокойно да разберем причината!)

Изглежда за малък брой успешни предизвикателства има безпрецедентен брой неуспешни предизвикателства!

Моят съвет би бил да „четете отрицателните отзиви" като цяло, това вероятно ще са реални преживявания!

Прочетете и положителните, ако смятате, че ще помогнат, но имайте предвид:

  • ако звучи твърде добре, за да е истина
  • сравнете го с лош преглед 😉
Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 1 година

Изминаха три седмици, а акаунтът все още е блокиран. Няма възможност за игра и теглене на средства.



Автоматичен превод:
преди 1 година

Сякаш всички са заедно!!

да видим дали Casino Guru ще ми помогне да си върна парите или отново ще бъде „няма отговор от казиното" zzz

стойте настрана от хора на VELOBET. Монтирани са на макс. Всяко истинско разследване ще го докаже за секунди.

Автоматичен превод:
Anonymized485
преди 1 година

святост

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 1 година

https://santedacasinos.com/

Редактиран от Jaro преди 1 година
Причина: Забранена връзка
Автоматичен превод:
преди 1 година

казино гуру ги даде

добър преглед, така че ги използвах. Изпратих имейл до техния екип за поддръжка и ще видя дали казино гуру ще ми помогне да ми възстановя пълната сума и те актуализират своя преглед с подходяща оценка и отрицателен преглед

Автоматичен превод:
преди 1 година

Забелязах приличната рецензия от казино гуру тук, така че депозирахте £500 и играхте слотовете. Заредени са само игрите Betnet и play go. Хм, загубих £500 за около 40 минути при £2 на завъртане. Депозирахте още £1000 и играхте на £4 завъртания. Загубих партидата за около 30 минути. Изглежда всеки път, когато научавам за ново прилично казино чрез CASINO GURU, то е адски корумпирано. Никога бонуси, никакви 3 символа, които някога се подравняват и печалбите са малки и малко на брой. Благодаря ви КАЗИНО ГУРУ, вие ВЕДНЪЖ ме предупредихте за казино, за което никога не бях чувал, дадохте му добра оценка, след което загубих ВСИЧКО ЗА РЕКОРДНО ВРЕМЕ. Аз самият бих дал на ВЕЛОБЕТ 1/10 и бих казал, че това е корупция в най-добрия й вид.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте, казиното няма добър резултат според мен - 6,3 под средното . Въпреки това бих искал да отбележа, че казиното винаги има предимство пред играча в дългосрочен план и в повечето случаи се случва всичко да губи там.


Вие обаче описвате само това, че сте загубили в казиното и нищо друго. Не описвате други преживявания, така че ако сте попаднали на нещо, със сигурност ще е подходящо да го напишете. Както казах, казиното винаги има предимство пред играча, така че ако проблемът е само в това, че сте загубили пари, вероятно би било най-добре да спрете да играете.

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 1 година

Изминаха три седмици, а акаунтът все още е блокиран. Няма възможност за игра и теглене на средства.



Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте, съжалявам за ситуацията, в която се намирате. От казиното казаха ли ви защо блокират акаунта ви?

Мисля, че това е доста дълго време и бих препоръчал да подадете жалба тук, на тази връзка:https://casino.guru/complaints/all

Нашият екип ще се опита да ви помогне и да се надяваме, че всичко ще е наред. Влезте ли

Автоматичен превод:
преди 1 година

Сякаш всички са заедно!!

да видим дали Casino Guru ще ми помогне да си върна парите или отново ще бъде „няма отговор от казиното" zzz

стойте настрана от хора на VELOBET. Монтирани са на макс. Всяко истинско разследване ще го докаже за секунди.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Според това, което описахте тук и в жалбата си, не съм сигурен защо искате да получите парите си обратно. Но нека да видим докъде ще стигне нашият екип и дали имате някакви доказателства, че е имало грешка от страна на казиното.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 година

Наистина ли?????

CASINO GURU ми даде 6.3, което е над средния резултат, ако преминете от 0-10 Не????

Не беше случай на победа, някои загубиха някои, беше случай на загуба, загуба, загуба в РЕКОРДНО ВРЕМЕ. Моля парите ми да бъдат върнати, за да мога да отида да играя в надеждна и честна игрална платформа с добра репутация. ВЕЛОБЕТ заслужава 1/10 ако е така!!!!

Ще видя доколко гуруто на казиното ще се опита да ми помогне да си върна средствата.

Самият аз имам много странно чувство, че няма да е много. ВИЕ ВСИЧКИ СТЕ ЗАЕДНО!!!

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 1 година

Никога дори не бях чувал за това казино, докато НЕ МУ ДАДЕТЕ НАД СРЕДНИЯ РЕЗУЛТАТ. Сега се огледах в интернет и открих много отвратителни отзиви и сигнали, за които трябва да знам от други рецензенти и клиенти на това казино.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Наистина ли?????

CASINO GURU ми даде 6.3, което е над средния резултат, ако преминете от 0-10 Не????

Не беше случай на победа, някои загубиха някои, беше случай на загуба, загуба, загуба в РЕКОРДНО ВРЕМЕ. Моля парите ми да бъдат върнати, за да мога да отида да играя в надеждна и честна игрална платформа с добра репутация. ВЕЛОБЕТ заслужава 1/10 ако е така!!!!

Ще видя доколко гуруто на казиното ще се опита да ми помогне да си върна средствата.

Самият аз имам много странно чувство, че няма да е много. ВИЕ ВСИЧКИ СТЕ ЗАЕДНО!!!

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте.

Мисля, че Джаро се позова на тази част от оплакването ви :

" За съжаление, в момента, ако нямаме никакви доказателства, доказващи, че се случва нещо несправедливо, не можем да направим нищо . Моля, не се колебайте да се свържете с мен, ако има нещо друго, бих могъл да направя за вас по отношение на вашия жалба."

Също така не разбирам напълно защо смятате, че парите трябва да ви бъдат възстановени. Според мен вие искате депозитите си обратно, защото сте ги загубили .

С цялото ми уважение, подобна ситуация няма нищо общо с индекса за безопасност на всяко казино.

Може би има нещо друго, което все още не сте посочили в жалбата?

Автоматичен превод:
12 3 4...20
Отидете на страницаот 20 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини