ФорумКазинаVelobet Casino - обща дискусия

Velobet Casino - обща дискусия (страница 15)

преди 1 година от Landgraf1994
|
32907 преглеждания 339 отговора |
|
1...14 15 16...18
Добавете пост
Anonymized669
преди 3 месеца

Няма защо да се притеснявате, но както спомена Радка, индексът на безопасност ще се промени при приключване на случая, разбира се в зависимост от това как се развие.

Имате възможност да видите, както направих аз, че Матей каза, че ние сме на ваша страна в този случай и следователно той трябва да погледне какво му е изпратило казиното отново по Skype.

Надявам се, че тази сага ще бъде разрешена възможно най-скоро и, което е важно, справедливо.

Ще трябва да изчакаме по-нататъшното развитие, така че запазете самообладание.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Предстои ми да подам жалба!



Не мога да се проверя! Искат доказателство за кредитна карта. Това е абсолютно добре. Но моята е онлайн банка и нямам "истинска" карта! Екранна снимка от моя мобилен телефон не се приема!


Обяснявал съм проблема няколко пъти в чата на живо. Помолиха ме да напиша имейл, но никой не отговори!

Автоматичен превод:
The_Gamble_Lawyer
преди 3 месеца

Здравейте, съжалявам, когато възникнат ситуации като тази, защото винаги ще се радвам, ако играчите могат да намерят разумен начин да говорят с казиното. Значи нямате физическа карта, нали? Опитахте ли да ги попитате дали нещо може да послужи като алтернатива на онлайн банкирането, където могат да проверят нещо подобно?

Що се отнася до жалбата, видях, че е в статус на преглед, така че нашият екип ще се опита да ви помогне.

Ако случайно успеете да проверите или разберете нещо ново, със сигурност ще се радвам да ме уведомите.

Стискам палци за добър резултат. 🤞

Автоматичен превод:
Jaro
преди 3 месеца

Мисля, че когато едно казино поеме вината си и индексът на сигурност не е намален, без дори властите да разберат, защото не е променен и никой не отговаря на нищо, е трудно да се запази самообладание.

Автоматичен превод:
Anonymized669
преди 3 месеца

Технически жалбата ви все още не е приключена, така че резултатът все още се очаква. Мисля, че Матей се заинтересува доста от вашия случай и присъства на няколко доста взискателни международни събития. Нека му дадем подходящото време. След като жалбата бъде приключена, ще има подходящ отговор и приключване за вас.

file

(Съжалявам, че е на английски)

Редактиран от автора преди 3 месеца
Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Абсолютно несъгласен с това, което направихте с мен

Първо - жалбата не е разрешена въз основа на споразумение от основната ми жертва, следователно за мен това не е приключило.

Второ-Казиното velobet лъже, не съм получил никакво възстановяване, приема се за даденост.

Трето – Чрез правни и медицински съвети те ме съветват да не влизам повече в уебсайта velobet.com, което възнамерява казиното.

четвърто- след разпознаване на грешката казиното и сериозно, тъй като те се възползват от уязвими играчи, разпознаха факта като много сериозен или може да е бил незначителен индексът на сигурност не се движи дали е 20 или 100 играча МНОГО СЕРИОЗНО нещо много странно.

Пето-не мога да изразя в рецензия истинския си опит в това казино, защото не ми го публикувате, проблеми със сигурността в акаунта, тегления, депозити, личния ми опит, повтарям и т.н.

Имам чувството, че пропускам нещо.

Ще се видим завинаги.

Автоматичен превод:
Anonymized669
преди 2 месеца

Е, вашият случай се проточи доста дълго време и Матей обясни всичко добре. Той също така каза, че можете да потърсите правна помощ, така че ако го направите, предполагам, че всички ще бъдем любопитни да видим дали ще успеете.

Що се отнася до вашия потребителски преглед, не мисля, че има някаква показателна стойност и също така е важно да запомните, че можете да дадете 1 потребителски преглед на казино от един акаунт.

Не знам какво повече да кажа за всичко това, защото по-голямата част от него вече беше обяснено и въпреки че съжалявам за начина, по който всичко се разви, вероятно няма какво повече да се направи. 😥

Автоматичен превод:
Anonymized669
преди 2 месеца

Здравей Висенте.

В жалбата споменах, че имате право да поискате възстановяване на 10 евро от втората си сметка. Тези пари, които не могат да се използват за залагане, са налични във вашата сметка само за теглене. Казиното е предприело необходимите стъпки за справяне с проблема, посочен във вашата жалба, което е наложило преглед на техните процедури и коригиране на грешката. Следователно няма оправдание за налагане на каквито и да било санкции за индекс на безопасност.


Ако желаете да предприемете правни действия срещу казиното, като твърдите, че те са отговорни за вашите проблеми, вие сте свободни да го направите. Важно е да се отбележи, както казах по-рано, че казиното може да ви възстанови само загубите ви през периода, в който сте ги информирали за пристрастеността си към хазарта, в съответствие със стандартните практики във всички юрисдикции.


Сега нека разгледаме въпроса от друга гледна точка. Ако сте собственик на казино и някой открие грешка във вашата система за отговорен хазарт, което води до загуба на €10, ще трябва ли да му платите милиони обезщетение просто защото е загубил малко пари? Сигурен съм, че не. Вашата отговорност е чисто финансова, така че ще възстановите загубите на играча и ще се извините. В противен случай всеки друг играч ще се опита да намери експлойт в казината и ще ги съди за значителни суми.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Препращам и потвърждавам предишния си имейл точка по точка от първата дума до последната

Благодаря ти.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Разбира се, благодаря ти, Матей, че помогна да разобличим тези негодници, които се възползват от уязвими хора, без да предполагат нищо, и ми помага много да съдя

но нямам друг избор, освен да съдя всичко, тъй като не съм получил никакво възстановяване, всичко е лъжа и, разбира се, няма да вляза отново във вашия уебсайт. Ако искате да го направя, свържете се с моя адвокат и обяснете стъпките, които трябва да следвате, благодаря.

Автоматичен превод:
Публикация на isotopeskits е изтрит от Radka
Публикация на Anonymized669 е изтрит
преди 2 месеца

Не заблуждавайте никой друг, жалбата не е разрешена от днес 09.07.2024, никой не ми е възстановил нищо, явно съм пропуснал много неща.

Забележка към моряците.

Автоматичен превод:
Anonymized669
преди 2 месеца

Здравейте. Веднага ще уведомя Матей и той ще се свърже с вас.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Здравей Висенте.

€10 чакат във вашата сметка, всичко, което трябва да направите, е да влезете и да инициирате тегленето.

Казиното гарантира, че единственото налично действие във вашия акаунт е да инициирате теглене; игрите са блокирани и не можете да използвате парите за нищо друго.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца


Здравейте, няма да влизам на никое място с игра, защото веднъж вътре, дори и да нямате достъп до нея, можете отново да имате усещания.

дай друга, което изглежда, че ме принуждаваш да направя, говори с психотерапевта ми и адвоката ми и им го обясни, следователно жалбата не е затворена, нещо се случва тук на 11 юли 2024 г., никой не е ми възстанови нещо изобщо.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

И това очевидно не са подходящи начини да възстановите каквото и да било на играч с хазартна зависимост, който е бил на ръба на самоубийството, уверявам ви и вие ще го видите.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Здравей Висенте.

Говорих с казиното и те ви изпратиха €10 днес по сметката, от която преди сте направили теглене.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Позовавам се на предишния си имейл днес и моето несъответствие, те не поемат своята вина, не са възстановили нищо и не са направили нищо, за да променят начина си на действие, проверено от трети страни.

И жалбата е затворена, нещо убягва.

Автоматичен превод:
Anonymized669
преди 2 месеца

Изпратиха парите днес. Така че предполагам, че няма да бъде веднага в акаунта ви. (Предполагам 2 дни) След това считам целия случай за приключен и можете да наемете адвокат и да ги съдите, ако желаете.

Автоматичен превод:
1...14 15 16...18
Отидете на страницаот 18 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини