ФорумКазинаVelobet Casino - обща дискусия

Velobet Casino - обща дискусия (страница 10)

преди 1 година от Landgraf1994
|
43870 преглеждания 388 отговора |
|
1...9 10 11...20
Добавете пост
Anonymized545
преди 8 месеца

Тъй като ви обясних това няколко пъти и все още се въртим в кръг, ще кажа това. Ако продължите да ни обвинявате и да твърдите, че се опитваме да прикрием нечии незаконни практики и да разпространяваме нещо, което не е истина, достъпът ви до форума ще бъде спрян. Приемете това като предупреждение, тъй като много пъти съм се опитвал да ви кажа всичко според установените факти. Надявам се да се разберем.

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Струва ми се, че този, който не знае, си ти. Ако пише, че не приемат испански играчи и съм ви изпратил регистрацията си с моя испански акаунт, мисля, че индексът за сигурност не отговаря. Ще разберете защо не правите нищо, ако закрия акаунта си поради пристрастяване към хазарта. и отварят друг със същите мои данни, мисля, че индексът за сигурност не отговаря и ако действат без лиценз, защото го нямат в този момент и вие го знаете, мисля, че индексът за сигурност не отговаря и Все още не разбирам с достатъчно доказателства, както следва. С тези индекси за сигурност, за мен и моите съветници, ако ще продължат делото, изглежда много странно за тях, но дори мога да го прочета в момента.

И можете да ме изгоните от форума, ако искате, не ме интересува, изразявам истинската си реалност, че съм страдал в казино, ако не е интересно, не разбирам защо, добре, не очаквам от нас да се разбираме.

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

И това, което правят на хора с хазартна дикция, е много, много сериозен проблем, за да го приемем така, е много сериозен въпрос.

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Струва ми се, че този, който не знае, си ти. Ако пише, че не приемат испански играчи и съм ви изпратил регистрацията си с моя испански акаунт, мисля, че индексът за сигурност не отговаря. Ще разберете защо не правите нищо, ако закрия акаунта си поради пристрастяване към хазарта. и отварят друг със същите мои данни, мисля, че индексът за сигурност не отговаря и ако действат без лиценз, защото го нямат в този момент и вие го знаете, мисля, че индексът за сигурност не отговаря и Все още не разбирам с достатъчно доказателства, както следва. С тези индекси за сигурност, за мен и моите съветници, ако ще продължат делото, изглежда много странно за тях, но дори мога да го прочета в момента.

И можете да ме изгоните от форума, ако искате, не ме интересува, изразявам истинската си реалност, че съм страдал в казино, ако не е интересно, не разбирам защо, добре, не очаквам от нас да се разбираме.

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Тук можете да прочетете от какво се състои индексът на безопасност , защото виждам, че вероятно нямате информация за него. Само защото подобно нещо се случва на един играч, не означава, че сега трябва да е ниско за казиното. Знаете ли колко играчи могат да играят в казиното и когато възникне подобен проблем, изведнъж трябва да е какво?

Освен това нашият екип прецени, че жалбата ви не е подкрепена с достатъчно доказателства, така че това означава, че жалбата ви е отхвърлена, в който случай няма причина да я променяте тук.

Както и да е, след като казахте, че ще заведете дело, се чудя как ще се развие.

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Мисля, че изпратих всички доказателства перфектно акредитирани

Мисля, че демонстрирах, че допускат и регистрират испански играчи, изпратих им скрийншотовете с акаунтите, напротив, вие казвате, че не допускат, ще знаете защо пише това на страницата, мисля, че е надлежно акредитирана с екранната снимка, която им съобщих за пристрастеността си към играта и те ми отговориха в имейл. Мисля, че е надлежно утвърдено, че те позволиха достъп на испански и общи играчи по времето, когато бях с изтекъл лиценз. Вие сте получили тази информация. Ще разберете защо не искат да го признаят пред играчите. Това си е техен проблем.

Разбира се, че ще заведа дело и имам почти всичко потвърдено, но няма да ви давам никакви обяснения, разбира се, вие се позиционирате на страната на този тип казина.

И между другото, спестете си предупрежденията и заплахите, за да се борите срещу този тип казина, а не срещу уязвимите хора, защото не ми пука точно дали казвам истината за това, което ми се случи с velobet. com, за да не се повтори на някой, независимо дали има интерес или не.

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

И отново ви повтарям, че пристрастяването към хазарта е много сериозен и сериозен проблем, за да не му придавате значението, което му придавате. На екранната снимка е много ясно как описвам проблема си и те го четат и ми отговарят по-късно с имейл. Няма какво повече да се каже.

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Разбира се, как ще изяснят моя случай, ако отхвърлят всичко, което той изпрати.

Автоматичен превод:
Anonymized545
преди 8 месеца

Решихме да ви ограничим от форума, тъй като сме уверени, че този разговор няма да доведе до никъде, дори в много други теми, а вие също изглеждате устойчиви на грижовни обяснения. Моля, разберете, че справянето с многобройните такси, които сте повдигнали срещу нас, не е в ежедневните ни възможности.

Предполагам, че се чувствате малтретирани, така че, моля, намерете друг форум, който отговаря по-добре на вашите интереси.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Досега имам само добър опит с това казино, проверката беше бърза и изплащанията също винаги са бързи. Като цяло съм много убеден и доволен от казиното

Автоматичен превод:
Quickmathsss
преди 7 месеца

Това казино трябва да е много щастливо да има толкова доволен играч под своя покрив.

Ако ви помоля да препоръчате най-добрата опция за плащане за играчи от Германия, коя бихте предложили? 😉

Обзалагам се, че всички търсим най-лесния и бърз вариант. Благодаря предварително!

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Здравейте. Сега спечелих нещо с тях и те искат видео, в което държа лист с моето потребителско име, датата и името на казиното (Velobet) в случая. Освен това трябва да се опитам да държа паспорта си по някакъв начин (хаха) в една и съща ръка.

Освен това искат да чета какво е на хартия.

Според мен KYC е добре, но това е твърде много за искане.

Какво мислиш за този екип на @Casino Guru?!

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Здравейте, момчета. Просто искам да дам някои преживявания, които съм имал с казиното. Спортът там не мога да виня. Много добър за залагане. Депозитите изглеждат ясни, а тегленията понякога изглеждат добре. Бих казал, че казиното е много внимателно с бонусите. Особено тези, които дават като жест на добра воля. Те не изпращат никакви правила и условия по отношение на бонуса, така че си мислите, че играете с парите и те са ваши. Това е основно кешбекът. И така, след като получих 100 бонуса за връщане в брой от vip, използвах това и печелех добре през целия ден с различни залози. След това се стига до теглене, което правя £1000. Те отхвърлят това и ми взимат 500 за бонус правилата. Поисках да ми бъдат изпратени правила и условия, тъй като никога не съм ги давал и те казаха, че не могат, защото са специален бонус. В моите очи това е грешно. Правилата и условията винаги трябва да бъдат посочени, а в този случай определено не е така. Така че, говорейки с чат на живо, те наистина не могат да направят нищо. Честно казано, отговорите на повечето неща са много общи и през повечето време не стигате до никъде. Подадох жалба до мениджъра за съответствие, но отново времето, необходимо за получаване на отговор, е ужасно. Всъщност не съм сигурен дали този човек съществува, тъй като един много основен отговор обикновено идва от него. Друго нещо, за което усилено рекламират промоции като промоцията за връщане на пари за лоялност velobet vip. Те ви молят да отидете на поддръжката за чат на живо, за да го поискате, и дори не знаят бонуса. И тогава те казват, че не отговаряте на изискванията. Не е реално, след като похарчите 1000s, тъй като мислите, че ще получите този бонус, това не се случва. Ще актуализирам колко време е необходимо на мениджъра да се върне при мен.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Здравейте. Сега спечелих нещо с тях и те искат видео, в което държа лист с моето потребителско име, датата и името на казиното (Velobet) в случая. Освен това трябва да се опитам да държа паспорта си по някакъв начин (хаха) в една и съща ръка.

Освен това искат да чета какво е на хартия.

Според мен KYC е добре, но това е твърде много за искане.

Какво мислиш за този екип на @Casino Guru?!

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

здрасти Честно да ви кажа, не за първи път попадам на такъв вид проверка, да кача видео като това. Спомням си, че веднъж имахме играч, който се опитваше да направи видео в продължение на 4 часа, както той каза, но накрая успя и всъщност беше одобрен. Така че, трябва просто да отидете с тава, за да получите по-добър шанс да получите парите. Какво казваш?

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Здравейте, момчета. Просто искам да дам някои преживявания, които съм имал с казиното. Спортът там не мога да виня. Много добър за залагане. Депозитите изглеждат ясни, а тегленията понякога изглеждат добре. Бих казал, че казиното е много внимателно с бонусите. Особено тези, които дават като жест на добра воля. Те не изпращат никакви правила и условия по отношение на бонуса, така че си мислите, че играете с парите и те са ваши. Това е основно кешбекът. И така, след като получих 100 бонуса за връщане в брой от vip, използвах това и печелех добре през целия ден с различни залози. След това се стига до теглене, което правя £1000. Те отхвърлят това и ми взимат 500 за бонус правилата. Поисках да ми бъдат изпратени правила и условия, тъй като никога не съм ги давал и те казаха, че не могат, защото са специален бонус. В моите очи това е грешно. Правилата и условията винаги трябва да бъдат посочени, а в този случай определено не е така. Така че, говорейки с чат на живо, те наистина не могат да направят нищо. Честно казано, отговорите на повечето неща са много общи и през повечето време не стигате до никъде. Подадох жалба до мениджъра за съответствие, но отново времето, необходимо за получаване на отговор, е ужасно. Всъщност не съм сигурен дали този човек съществува, тъй като един много основен отговор обикновено идва от него. Друго нещо, за което усилено рекламират промоции като промоцията за връщане на пари за лоялност velobet vip. Те ви молят да отидете на поддръжката за чат на живо, за да го поискате, и дори не знаят бонуса. И тогава те казват, че не отговаряте на изискванията. Не е реално, след като похарчите 1000s, тъй като мислите, че ще получите този бонус, това не се случва. Ще актуализирам колко време е необходимо на мениджъра да се върне при мен.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Мога да разбера разочарованието ви тук. Вие сте прав, когато казвате, че те винаги трябва да предоставят условията за всеки един бонус, за да може играчът да ги прочете. Във вашия случай бих ви препоръчал да подадете жалба тук до нашия екип, за да могат те да разгледат по-добре този проблем и да се надяваме да могат да ви помогнат. За да направите това, просто следвайте тази връзка , моля. Уведомете ни, моля, каква ще бъде следващата ви стъпка.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Така че по-долу е имейлът, който получих от мениджъра по съответствието току-що. Изпратиха нещо по отношение на условията и условията за възстановяване, което не беше целта ми. Когато добавиха 100 към баланса ми, си помислих, че е щедро и може просто да се използва. Никъде не бях изпратен и условия за това.

Скъпи Браян,


Повярвайте, че този имейл ви намира в добро здраве.


Ние проведохме задълбочена проверка на обстоятелствата около вашата жалба и със съжаление ви информираме, че съгласно „политиката за възстановяване на суми" на Velobet, възстановяването на средства не е приложимо, ако предполагаемият депозит и бонусите са били използвани в рамките на нашите услуги.


По-долу ще намерите копие от Правилата за възстановяване на средства за справка:




В светлината на гореспоменатата политика трябва с уважение да отхвърлим заявката ви за възстановяване на сумата. Въпреки че признаваме, че това решение може да предизвика безпокойство, моля, разберете, че нашата основна цел е да спазваме разпоредбите и принципите, които управляват нашата платформа, като гарантираме справедливост за всички участници.


Насърчаваме ви да прегледате внимателно нашите Правила и условия, които са щателно изработени, за да защитят интересите на нашите потребители и да поддържат сигурна и справедлива среда.


Ако имате допълнителни запитвания, моля, не се колебайте да се свържете с нас.





С Най-Добри Пожелания,

Агент по съответствието / Миа Милър

Автоматичен превод:
Brianpaul_7
преди 7 месеца

Ясно, разбрах. Може би следващия път попитайте екипа за поддръжка предварително, за да сте сигурни, че няма да имате проблеми. Какво казваш? Успяхте ли да изтеглите £500 накрая, чудя се?🤔

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Беше ми позволено да изтегля £500, но имах £1000. Не бих се опитал да направя това теглене на този етап, ако знаех условията. Това е, което е смущаващо. Отново чакам да видя дали мениджърът по съответствието ще постъпи правилно и ще види къде е най-големият залог от там и ще ми предложи £500

Автоматичен превод:
Brianpaul_7
преди 7 месеца

Разбирам. Е, пожелавам ви успех 🍀 и ни дръжте в течение, моля, дали ще имат желание да ви дадат парите. Все още ли ще продължите да играете в това казино или това изживяване ви е извадило оттам по някакъв начин?🤔

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Трудно е да продължа да играя в това казино, това е най-лошото изживяване, което съм имал в живота си във всеки смисъл, реалният ми опит е по-близък до отрицателните отзиви, виждам ги като по-достоверни, положението ми стана критично дори с живота ми .

Автоматичен превод:
Anonymized669
преди 6 месеца

Уверете се, че повече няма да играете в това казино. Видях проблема, който решавате и той определено не е правилен и според Матей стъпките към отговорно залагане не са били достатъчни от страна на казиното. Така че нека изчакаме жалбата, тъй като в момента топката е в игрището на казиното и ще стискам палци за добър изход.

Знам, че не е лесно, но се пазете.😕

Автоматичен превод:
1...9 10 11...20
Отидете на страницаот 20 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини