ФорумКазинаTumblewins Casino - обща дискусия

Tumblewins Casino - обща дискусия (страница 2)

преди 1 месец от margaridar91
|
1274 преглеждания 27 отговора |
|
1 2
преди 1 месец

съгласен съм Това казино е измама на всяко ниво.

Те са отворени само за да вземат парите на хората.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

здравей


Сайтът не ми даде никаква обратна връзка, няма плащания и няма отговори на имейли.


Вероятно никога няма да видя тези пари.


Вече няма начин да принудите казиното да изпълнява задълженията си


Имат всичко обяснено на уебсайта в правилата и условията, но не изпълняват нищо. 🙁 Наистина съм тъжна. Тези пари бяха наистина необходими и никога няма да ги видя.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Наистина съжалявам, това е едно от най-лошите неща, когато казиното ви игнорира и вие не знаете нищо за ситуацията си.

Както и да е, опитайте се да останете там и да видите какво ще се случи, когато екипът се свърже с казиното и дали нещо може да бъде разрешено. Не казвам, че трябва да бъде така, но както каза друг играч, ако имаше дори минимален шанс, пак е по-добре от никакъв шанс.

Наистина ми се иска да можеше да се разреши и да получиш парите си.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Да, 36 евро или малко 🥲, също се надявам да си получа парите

Автоматичен превод:
преди 1 месец

И казиното все още не ви е уведомило нищо за вашето теглене? 😕

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Точно това е моето мнение. За съжаление, аз съм пристрастен към хазарта и исках акаунтът ми да бъде блокиран, но не получих отговор дори след 14 имейла и нямаше отговор на запитвания от гуру. За съжаление, поради болестта ми (и след като вече бях поискал затваряне), все още платих 299 евро. Казиното определено се възползва от болестта ми и умишлено забави изтриването на акаунта ми. Според мен това е умишлена измама и престъпление. Това казино наистина трябва да бъде затворено.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Въпреки че се опитахме да ви помогнем, казиното не отговори и не отговори. В случаи като този е трудно да се помогне на играча, когато няма сътрудничество. Не харесвам тези ситуации и ми се иска да има казина, които поне да дадат изявление защо това се е случило и да уведомят играча.

Автоматичен превод:
преди 2 седмици

Създадох нов акаунт тук, специално за да предупредя играчите. Моля, не депозирайте тук, всички отрицателни отзиви са верни. Печалбите НЕ се изплащат тук, вие губите парите си. Те ще спрат да ви отговарят и ще загубите парите си. Не е за вярване, че такъв престъпен сайт все още е онлайн.

Ако прочетете всички отрицателни отзиви и все пак решите да хвърлите парите си на вятъра там, това е ваша собствена вина.

Друго предупреждение: Тук трябва лично да се потвърдите по имейл и да предадете документите по имейл, което означава, че поверявате личната си карта и друга информация на този съмнителен уебсайт, който е измамнически и има само отрицателни отзиви. Много опасно!


За всички платформи като casinoguru: Трябва да предоставите повече информация и да предупредите играчите за такъв уебсайт. Навсякъде, във всеки САЙТ четете само НЕГАТИВНИ КОМЕНТАРИ, че ви мамят. Трябва да е в черния списък на всеки уебсайт на казино.

Редактиран от автора преди 2 седмици
Автоматичен превод:
denni7
преди 2 седмици

Здравейте,

Правим каквото можем според мен. Този форум е добра илюстрация. Проблемът е, че твърде много играчи само хвърлят поглед върху индекса на безопасност, пренебрегвайки друга информация, която може да бъде много полезна. както каза...

Благодарим ви за загрижеността и усилията да държите другите добре информирани. Хубаво е да видиш някой толкова запален да преследва същата цел!


Следователно поставянето на всяко казино в черен списък не е курсът на действие, който бихме предприели. По-скоро се концентрираме върху представянето на възможно най-много информация. Обратно, черният списък включва укриване на информация.


Автоматичен превод:
Radka
преди 2 седмици

здравей

Благодаря за отговора! Има още един момент, който ме интересува обаче: на страница 1 потребителят с име "noobiplez" е свързал .pdf файл, който показва лиценз на Carabao за това казино, с подпис. Този лиценз проверен ли е? Все още пише, че нямат лиценз, което определено предполагам. Не можете да намерите нищо за това в интернет или на техния уебсайт и мисля, че ако имаха лиценз, нямаше да могат да си позволят да мамят играчи по този начин.

Откъде е този документ, може би не е фалшив?

Автоматичен превод:
denni7
преди 2 седмици

Здравейте!

Радвам се да добавя нещо смислено! 🙂

Относно лиценза, видя ли и моя отговор?

разбирам! Питах, защото си спомням, че получаването на тази официална информация беше доста трудно в миналото. Може би все още е 😀. Така че, моля, изпратете моите благодарности и на вашия приятел.

Всяка допълнителна информация, която вие или ваш приятел може да имате в бъдеще, също ще бъде високо оценена.

Вярвам, че все още не сме получили отговор от CIL, което е, честно казано, доста типично. Следователно този PDF файл се счита за неодобрен.

Основният проблем с валидността на лиценза на CIL е, че няма база данни или списък с казина, на които са предоставени лицензи. Не можем да сравняваме; единствената възможност е да говорите със служител на CIL.

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини