преди 1 месец
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Tumblewins Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Здравейте, аз също съм тъжен за това казино. Те не отговарят на имейлите ми и нямам тегления. Загубени са общо 280€. Наистина ли няма да плащат? 🙁
Hello, I'm also sad about this casino. They don't answer my emails, and I don't have my withdrawals. A total of 280€ lost. Are they really not going to pay? 🙁
Olá.. também estou triste com este casino. Não me respondem aos e-mails, e não tenho os meus levantamentos. Total de 280€ perdidos. Será que não vão pagar mesmo? 🙁
Хей, колко време чакаш парите си? Казиното обясни ли защо все още го нямате? Не беше ли необходима проверка?
Можете ли да ми кажете малко повече за тази ситуация, за да знам дали можем да помогнем? 🙂
Hey, how long have you been waiting for your money? Did the casino explain why you don't have it yet? Verification was not necessary?
Can you tell me a bit more about this situation so I know if we can help? 🙂
Здравейте, чакам от 27-ми. Знам, че не е дълго, но тъй като не получих отговор на имейлите си, се притеснявам. Не знам дали е необходима проверка, защото сайтът никога не ме е молил за нищо, но изпратих всички документи, за да могат да обработят плащанията, но не получих никакъв отговор. 🙁 Притеснявам се, защото разбрах, че това, което може да се случи е, че никога не ми казват нищо, изпратих повече от 10 имейла и нямам отговор...
Hello, I've been waiting since the 27th. I know it's not long, but as I've had no reply to my emails I'm worried. I don't know if verification was necessary because the site never asked me for anything, but I sent all the documents so they could process the payments, but I haven't had any response. 🙁 I'm worried because I've realized that what can happen is that they never tell me anything, I've sent more than 10 emails and I've had no response...
Olá! Estou a espera desde dia 27. Sei que não é muito tempo porém como não tenho resposta aos meus emails estou preocupada. Não sei se foi necessária a verificação pois o site nunca me pediu nada, porém eu enviei os documentos todos para puderem processar os pagamentos, mas não tive qualquer resposta. 🙁 estou preocupada pois já percebi que o que pode acontecer é nunca me dizerem nada, já enviei mais de 10 emails e nenhum tive resposta...
Знам, че ако казиното не ви отговори, не е приятно. Ако изминете 4 дни без отговор, разбирам защо се чувствате така. Но ако сте направили теглене и нищо не се случи през следващите няколко дни, определено ме уведомете. Видях, че вече имате подадена жалба, така че ще видим какво можем да направим и Кристина ви каза, че даваме на казината две пълни седмици, за да платят на играча. Ще видим дали ще се свържат и имат нужда от нещо или не.
Ще бъда тук, ако го направят.
I know that if the casino doesn't answer you, it's not pleasant. If you go 4 days without a response, I understand why you feel that way. But if you've made a withdrawal and nothing happens in the next few days, definitely let me know. I saw that you already have a complaint filed so we'll see what we can do and Kristina told you that we give casinos two full weeks to pay the player. We'll see if they get in touch and need something or not.
I'll be here if they do.
Благодаря ви много за помощта. Ще изчакам казиното да отговори на имейлите ми и да ви уведомя. Или ако получа плащанията си.
Надявам се да има щастлив край, но от това, което прочетох за това казино, не мисля, че ще имам този късмет. 🙁
Thank you very much for your help. I'll wait for the casino to reply to my emails and let you know. Or if I receive my payments.
I hope it has a happy ending but from what I read about this casino I don't think I'll be that lucky. 🙁
Muito obrigada pela sua ajuda, pela vossa ajuda. Ficarei a aguardar se o casino responder aos meus emails e vos aviso. Ou se receber os meus pagamentos.
Espero que tenha um final feliz mas pelo que leio deste casino acho que não vou ter essa sorte. 🙁
Казиното е направо измама, така че вероятно няма да получите теглене. Съжалявам, че го казвам
The casino is straight up scam, so probably you won't get cashout. Sorry to say it
Благодаря ви много за помощта. Ще изчакам казиното да отговори на имейлите ми и да ви уведомя. Или ако получа плащанията си.
Надявам се да има щастлив край, но от това, което прочетох за това казино, не мисля, че ще имам този късмет. 🙁
Thank you very much for your help. I'll wait for the casino to reply to my emails and let you know. Or if I receive my payments.
I hope it has a happy ending but from what I read about this casino I don't think I'll be that lucky. 🙁
Muito obrigada pela sua ajuda, pela vossa ajuda. Ficarei a aguardar se o casino responder aos meus emails e vos aviso. Ou se receber os meus pagamentos.
Espero que tenha um final feliz mas pelo que leio deste casino acho que não vou ter essa sorte. 🙁
Сигурно след време ще разберем как ще бъде. Надявам се, като вас, че ще има положителен край и ще можете да се насладите на парите. 🙂
Probably only in time will we know how it will be. I hope, like you, that it will have a positive ending and you will be able to enjoy the money. 🙂
Мисля, че това казино е лицензирано от CIL CURAÇAO INTERACTIVE LICENSING NV
Може и да греша, но прикачих PDF файла, който намерих tumblewins-license.pdf
Ще си струва ли да се свържа с лицензиращия орган?
I think this casino is licensed by C.I.L. CURAÇAO INTERACTIVE LICENSING N.V.
I might be wrong, but I have attached the pdf I found tumblewins-license.pdf
Will it be any worth if I contact the licensing authority?
Благодарим ви, че споделихте този документ. Предполагам, че моите колеги от екипа за данни ще бъдат благодарни за такъв пряк път към действителните подробности за лицензирането.
Препраща го веднага. Как все пак попаднахте на този сертификат?
Thank you for sharing this document. I imagine my colleagues from the Data Team will be grateful for such a shortcut to actual licensing details.
Forwarding it immediately. How did you come across this certificate anyway?
Един от приятелите ми го сподели с мен, но не знам дали е правилно или не. Но се надявам, че това ще помогне на мен и на много други.
One of my friends shared it with me, but don't know if its right or not. But hopefully this comes in help for me and many others.
разбирам! Питах, защото си спомням, че получаването на тази официална информация беше доста трудно в миналото. Може би все още е 😀. Така че, моля, изпратете моите благодарности и на вашия приятел.
Всяка допълнителна информация, която вие или ваш приятел може да имате в бъдеще, също ще бъде високо оценена.
I see! I was asking because I recall getting this official information was quite a pain in the past. Perpas it still is 😀. So, send my thanks to your friend as well, please.
Any additional information that you or your friend may have in the future would also be greatly appreciated.
Здравейте!
Забелязах, че е ваш ред да актуализирате относно вашата жалба, така че реших да попитам как се справяте и как всъщност се развиват нещата. Все още поддържам надеждите си за теб.
Hello there!
I noticed that it's your turn to update regarding your complaint, so I thought I'd ask how you're doing and how things are actually developing. Still keeping my hopes up for you.
здравей
Сайтът не ми даде никаква обратна връзка, няма плащания и няма отговори на имейли.
Вероятно никога няма да видя тези пари.
Вече няма начин да принудите казиното да изпълнява задълженията си
Имат всичко обяснено на уебсайта в правилата и условията, но не изпълняват нищо. 🙁 Наистина съм тъжна. Тези пари бяха наистина необходими и никога няма да ги видя.
Hello!
The site hasn't given me any feedback, there have been no payments and no replies to emails.
I'll probably never see that money.
There is no longer any way to force the casino to fulfill its duties
They have everything explained on the website in the terms and conditions, but they don't fulfill anything. 🙁 I'm really sad. That money was really needed and I'll never see it.
Olá!
O site não me deu nenhum feedback, não houve pagamentos e não houve respostas aos emails.
Provavelmente nunca vou ver esse dinheiro.
Não existe mais nenhuma forma de obrigar o casino a cumprir os seus deveres
Têm tudo explicado no site nos termos e condições, mas não cumprem nada. 🙁 estou realmente muito triste. Esse dinheiro estava mesmo a precisar e nunca o verei.
Слушайте, не се ядосвайте, залагайте и губете всичко. Предлагам ви да запазите спокойствие и да изчакате, дори ако има само 1% шанс да получите вашите и моите пари. Струва си да отделите време за изчакване
Listen don't rage bet it and loose all. I would suggest you keep your calm and wait, even if its only 1% chance of getting your and my money. It is worth to take the time to wait
Да, ще продължа да се надявам... Но най-добре е да не се надяваме. Вие също загубихте ли от това казино?
Yes, I'll keep hoping... But it's best not to get our hopes up. Did you also lose out to this casino?
Sim vou continuar a esperar... Porém o melhor é não termos muita esperança. Você também ficou lesado com esse casino?
Да, 36 евро или малко 🥲, също се надявам да си получа парите
Yea 36 euro or some 🥲, also hoping I get my money
Наистина... Да се надяваме! Не знам как това казино все още има отворена страница, трябва да го блокират, за да не бъдат измамени повече хора 🙁
Really... Let's hope so! I don't know how this casino still has its page open, they should block it so that more people don't get scammed 🙁
Realmente... Esperemos que sim! Não sei como esse casino ainda tem a página aberta, deviam bloquear essa pagina para não haver mais pessoas a serem enganadas 🙁
Точно това е моето мнение. За съжаление, аз съм пристрастен към хазарта и исках акаунтът ми да бъде блокиран, но не получих отговор дори след 14 имейла и нямаше отговор на запитвания от гуру. За съжаление, поради болестта ми (и след като вече бях поискал затваряне), все още платих 299 евро. Казиното определено се възползва от болестта ми и умишлено забави изтриването на акаунта ми. Според мен това е умишлена измама и престъпление. Това казино наистина трябва да бъде затворено.
That is exactly my opinion. Unfortunately, I am addicted to gambling and wanted to have my account blocked, but I didn't receive a reply even after 14 emails and there was no response to inquiries from guru. Unfortunately, due to my illness (and after I had already requested closure), I still paid 299 euros. The casino definitely took advantage of my illness and deliberately delayed the deletion of my account. In my opinion, that is deliberate fraud and criminal. This casino really should be closed.
Genau dieser Meinung bin ich auch. Ich bin leider spielsüchtig und wollte mein Konto sperren lassen, aber selbst auf 14 Emails habe ich keine Antwort erhalten und auch auf Nachfragen von guru gab es keine Reaktion. Leider habe ich aufgrund meiner Erkrankung (und bereits, nachdem ich die Schließung beantragt hatte) noch 299 Euro gezahlt. Das casino hat definitiv meine Krankheit ausgenutzt und die Löschung meines Kontos bewusst verzögert. Das ist in meinen Augen vorsätzlicher Betrug und kriminell. Dieses Casino sollte wirklich geschlossen werden
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.