ФорумКазинаTumblewins Casino - обща дискусия

Tumblewins Casino - обща дискусия

преди 1 месец от margaridar91
|
1263 преглеждания 27 отговора |
|
1 2
преди 1 месец
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Tumblewins Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 1 месец

Здравейте, аз също съм тъжен за това казино. Те не отговарят на имейлите ми и нямам тегления. Загубени са общо 280€. Наистина ли няма да плащат? 🙁

Автоматичен превод:
margaridar91
преди 1 месец

Хей, колко време чакаш парите си? Казиното обясни ли защо все още го нямате? Не беше ли необходима проверка?

Можете ли да ми кажете малко повече за тази ситуация, за да знам дали можем да помогнем? 🙂

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Здравейте, чакам от 27-ми. Знам, че не е дълго, но тъй като не получих отговор на имейлите си, се притеснявам. Не знам дали е необходима проверка, защото сайтът никога не ме е молил за нищо, но изпратих всички документи, за да могат да обработят плащанията, но не получих никакъв отговор. 🙁 Притеснявам се, защото разбрах, че това, което може да се случи е, че никога не ми казват нищо, изпратих повече от 10 имейла и нямам отговор...

Автоматичен превод:
margaridar91
преди 1 месец

Знам, че ако казиното не ви отговори, не е приятно. Ако изминете 4 дни без отговор, разбирам защо се чувствате така. Но ако сте направили теглене и нищо не се случи през следващите няколко дни, определено ме уведомете. Видях, че вече имате подадена жалба, така че ще видим какво можем да направим и Кристина ви каза, че даваме на казината две пълни седмици, за да платят на играча. Ще видим дали ще се свържат и имат нужда от нещо или не.

Ще бъда тук, ако го направят.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Благодаря ви много за помощта. Ще изчакам казиното да отговори на имейлите ми и да ви уведомя. Или ако получа плащанията си.

Надявам се да има щастлив край, но от това, което прочетох за това казино, не мисля, че ще имам този късмет. 🙁

Автоматичен превод:
margaridar91
преди 1 месец

Казиното е направо измама, така че вероятно няма да получите теглене. Съжалявам, че го казвам

Автоматичен превод:
преди 1 месец

😢

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Благодаря ви много за помощта. Ще изчакам казиното да отговори на имейлите ми и да ви уведомя. Или ако получа плащанията си.

Надявам се да има щастлив край, но от това, което прочетох за това казино, не мисля, че ще имам този късмет. 🙁

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Сигурно след време ще разберем как ще бъде. Надявам се, като вас, че ще има положителен край и ще можете да се насладите на парите. 🙂

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Мисля, че това казино е лицензирано от CIL CURAÇAO INTERACTIVE LICENSING NV

Може и да греша, но прикачих PDF файла, който намерих tumblewins-license.pdf


Ще си струва ли да се свържа с лицензиращия орган?

Редактиран от автора преди 1 месец
Автоматичен превод:
noobiplez
преди 1 месец

Благодарим ви, че споделихте този документ. Предполагам, че моите колеги от екипа за данни ще бъдат благодарни за такъв пряк път към действителните подробности за лицензирането.

Препраща го веднага. Как все пак попаднахте на този сертификат?

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 месец

Един от приятелите ми го сподели с мен, но не знам дали е правилно или не. Но се надявам, че това ще помогне на мен и на много други.

Автоматичен превод:
noobiplez
преди 1 месец

разбирам! Питах, защото си спомням, че получаването на тази официална информация беше доста трудно в миналото. Може би все още е 😀. Така че, моля, изпратете моите благодарности и на вашия приятел.

Всяка допълнителна информация, която вие или ваш приятел може да имате в бъдеще, също ще бъде високо оценена.


Автоматичен превод:
преди 1 месец

😢

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Здравейте!

Забелязах, че е ваш ред да актуализирате относно вашата жалба, така че реших да попитам как се справяте и как всъщност се развиват нещата. Все още поддържам надеждите си за теб.


Автоматичен превод:
преди 1 месец

здравей


Сайтът не ми даде никаква обратна връзка, няма плащания и няма отговори на имейли.


Вероятно никога няма да видя тези пари.


Вече няма начин да принудите казиното да изпълнява задълженията си


Имат всичко обяснено на уебсайта в правилата и условията, но не изпълняват нищо. 🙁 Наистина съм тъжна. Тези пари бяха наистина необходими и никога няма да ги видя.

Автоматичен превод:
margaridar91
преди 1 месец

Слушайте, не се ядосвайте, залагайте и губете всичко. Предлагам ви да запазите спокойствие и да изчакате, дори ако има само 1% шанс да получите вашите и моите пари. Струва си да отделите време за изчакване

Автоматичен превод:
noobiplez
преди 1 месец

Да, ще продължа да се надявам... Но най-добре е да не се надяваме. Вие също загубихте ли от това казино?

Автоматичен превод:
margaridar91
преди 1 месец

Да, 36 евро или малко 🥲, също се надявам да си получа парите

Автоматичен превод:
noobiplez
преди 1 месец

Наистина... Да се надяваме! Не знам как това казино все още има отворена страница, трябва да го блокират, за да не бъдат измамени повече хора 🙁

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Точно това е моето мнение. За съжаление, аз съм пристрастен към хазарта и исках акаунтът ми да бъде блокиран, но не получих отговор дори след 14 имейла и нямаше отговор на запитвания от гуру. За съжаление, поради болестта ми (и след като вече бях поискал затваряне), все още платих 299 евро. Казиното определено се възползва от болестта ми и умишлено забави изтриването на акаунта ми. Според мен това е умишлена измама и престъпление. Това казино наистина трябва да бъде затворено.

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини