НачалоФорумКазинаTrino Casino - обща дискусия

Trino Casino - обща дискусия (страница 4)

13 493 преглеждания 115 отговора |
преди 1 година
|
1...3 4 56
Добавете пост
Trino Casino
преди 7 месеца

7 редовни залога на футбол и тенис, направени за 3 дни, трудно биха могли да бъдат описани като подозрителни или нередовни. Въпреки това според мен е несправедливо да се ограничават залозите по този начин и след това все още да се настоява за 3x залагане, като по този начин се принуждавам да играя казино игри, които не ме интересуват.

Освен това, когато направих заявката за теглене, вече бях верифициран според вашата система. Всъщност не можете да поискате теглене, без да сте верифицирани. След това трябваше да се обърна към поддръжката, когато тегленето не беше извършено. След това трябваше отново да се обърна към отдела за KYC, който поиска „сметка за комунални услуги", а когато изпратих такава, те промениха заявката на специфични видове сметки за комунални услуги или банково извлечение.

Изключително лошо потребителско изживяване.

Автоматичен превод:
Trino Casino
преди 7 месеца

file Здравейте, когато копирате IBAN, той ви показва грешен номер, моля, проверете на снимката. 0 не O

трябва да има 0, а не 0

Автоматичен превод:
danthebettingman
преди 7 месеца

Уважаеми danthebettingman ,


Благодарим ви, че повдигнахте въпросите си — ние ценим открития диалог с нашите играчи. Лимити за залагане могат понякога да се прилагат въз основа на вътрешни политики на отдела за управление на риска, предназначени да поддържат справедливост, да предотвратяват злоупотреби и да спазват регулаторните стандарти. Те нямат влияние върху задължителното изискване за превъртане 3 пъти, което се прилага за всички депозити, за да се спазят разпоредбите за борба с прането на пари. Както вече споменахме, това правило е посочено в нашите Общи условия и се прилага без изключение.


От страна на проверката, бихме искали да уточним, че нашата система включва процес на двуетапна проверка. Това означава, че след завършване на първоначалното KYC (познаване на клиента), може да бъдат поискани допълнителни документи при започване на теглене, особено за проверки за съответствие. Въпреки че разбираме, че този процес понякога може да изглежда прекомерен, ние приемаме сериозно отговорностите си за проверка, за да гарантираме сигурността на всички транзакции.


Искрено оценяваме търпението и съдействието Ви през целия този процес и Ви благодарим, че следвахте указанията на нашия екип за KYC. Моля, обърнете внимание, че след като акаунтът е напълно потвърден и първото теглене е завършено, не се изисква допълнителна проверка. Бъдещите тегления могат да бъдат обработени бързо и лесно, освен ако не бъде добавен нов метод на плащане.


Поздрави,

Екипът на казино Trino

Автоматичен превод:
monastirskis1987
преди 7 месеца

Уважаеми monastirskis1987 ,


Благодаря за разяснението.

Доколкото виждаме, нашият отдел „KYC" вече е изпратил съобщение с указания как правилно да се подаде нова заявка за теглене. Ако текущата заявка е подадена след тази препоръка, нашият екип би трябвало да може да я изплати без допълнителни проблеми.


Само за потвърждение, новата заявка за теглене е в процес на обработка и ще бъде обработена от нашия финансов екип възможно най-бързо, по ред на опашката. Ще ви бъде изпратен имейл за потвърждение веднага щом бъде завършена.


С уважение,

Екипът на казино Trino

Автоматичен превод:
monastirskis1987
преди 7 месеца

Уважаеми monastirskis1987 ,


Можем да потвърдим, че IBAN данните са подадени правилно този път и тегленето ви е обработено успешно от наша страна. Преводът вече е в ход и би трябвало скоро да се отрази в банковата ви сметка.


Оценяваме Вашето разбиране и търпение през целия процес. Ако има нещо друго, с което можем да Ви помогнем, не се колебайте да се свържете с нас.


Всичко най-хубаво,

Екипът на казино Trino

Автоматичен превод:
Trino Casino
преди 7 месеца

Добре, благодаря, много за помощта 🙏

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Уважаеми danthebettingman ,


Благодарим ви, че повдигнахте въпросите си — ние ценим открития диалог с нашите играчи. Лимити за залагане могат понякога да се прилагат въз основа на вътрешни политики на отдела за управление на риска, предназначени да поддържат справедливост, да предотвратяват злоупотреби и да спазват регулаторните стандарти. Те нямат влияние върху задължителното изискване за превъртане 3 пъти, което се прилага за всички депозити, за да се спазят разпоредбите за борба с прането на пари. Както вече споменахме, това правило е посочено в нашите Общи условия и се прилага без изключение.


От страна на проверката, бихме искали да уточним, че нашата система включва процес на двуетапна проверка. Това означава, че след завършване на първоначалното KYC (познаване на клиента), може да бъдат поискани допълнителни документи при започване на теглене, особено за проверки за съответствие. Въпреки че разбираме, че този процес понякога може да изглежда прекомерен, ние приемаме сериозно отговорностите си за проверка, за да гарантираме сигурността на всички транзакции.


Искрено оценяваме търпението и съдействието Ви през целия този процес и Ви благодарим, че следвахте указанията на нашия екип за KYC. Моля, обърнете внимание, че след като акаунтът е напълно потвърден и първото теглене е завършено, не се изисква допълнителна проверка. Бъдещите тегления могат да бъдат обработени бързо и лесно, освен ако не бъде добавен нов метод на плащане.


Поздрави,

Екипът на казино Trino

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Удобно игнорираш проблемите тук.

Нямам проблем с KYC.

Вашият процес и обслужване на клиенти обаче са много лоши. Когато тегленето беше инициирано, нищо не се случи. Не беше поискана допълнителна документация и нямаше актуализация от поддръжката, освен че тегленето беше „проверено" и трябваше да се свържа с KYC (защо не могат да направят това от името на клиентите?). Едва когато се свързах с KYC, те поискаха допълнителния документ и заявиха просто „сметка за комунални услуги". Когато това беше предоставено, те решиха, че искат само сметка за вода или енергия и след това добавиха банково извлечение като приемливо, което изобщо не беше споменато при първоначалното искане.

Можете да се криете зад Общите си условия колкото си искате, но проблемът тук е лошото потребителско изживяване и лошото обслужване на клиентите.

Автоматичен превод:
danthebettingman
преди 6 месеца

Уважаеми danthebettingman ,


Благодарим Ви за разяснението. Нашето намерение никога не е било да пренебрегнем Вашите притеснения.

Чакането във вашия случай беше свързано с допълнителна проверка и искрено се извиняваме за времето, необходимо за разрешаването му. Обикновено, когато е необходима допълнителна документация, нашият екип за KYC изпраща имейл с необходимите инструкции след приключване на процесите на проверка — без да е необходимо играчите да се свързват с вас. Съжаляваме, че този път е възприето различно. Въпреки че заявката щеше да бъде изпратена така или иначе, ние напълно разбираме как може да е възприела като реакция на вашето собствено искане и се извиняваме за евентуалното объркване, причинено от това.


Що се отнася до искането за сметка за комунални услуги, съжаляваме също, че изискванията не бяха изяснени и споменати изцяло от самото начало. Определено ще вземем това предвид и ще работим върху подобряване на яснотата на комуникацията ни, за да избегнем подобни ситуации в бъдеще.


Съжаляваме, че преживяването ви с нас е било разочароващо. Ако някога решите да опитате отново нашето казино, ще се радваме да ви посрещнем отново и да ви осигурим по-гладко и позитивно преживяване.


С най-добри пожелания,

Екипът на казино Trino

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Добър ден,

От около седмица имам добри приходи, но когато се опитвам да тегля, винаги отнема много време. Днес получавам имейл, в който се казва, че средствата ми са блокирани за теглене, докато доставчикът не ги потвърди и че може да отнеме от 3 до 14 работни дни. Напълно съм откачен!!! Това са мои пари, когато правим депозити, те не ни предупреждават за тази ситуация и сега блокират парите, които би трябвало да са наши???? Моля, помогнете ми. Имам нужда от тези пари!

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Те не правят нищо дори по имейл, камо ли в чат. Трябват ми парите. Те са си по право мои, тъй като дори не съм играл с бонуси, всичко беше депозити без бонуси!

Автоматичен превод:
fiwuipa87
преди 4 месеца

Всъщност, тези проверки могат да бъдат инициирани по всяко време и няма значение дали играчът използва бонуси или не.

Ако казиното трябва да провери играта ви, те ще се свържат с доставчика, за да го направят. Недостатъкът е, че наистина може да отнеме повече време. 🤷‍♀️

Мога ли да попитам дали това е първият път, когато искате теглене от това казино?

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Направени са 2 тегления след 8 дни и сега не мога да изтегля парите.

Извинявайте, но чакане 14 работни дни??? За пари, които са наши и без предварително предупреждение, че това може да се случи?

Трябват ми парите, ако не ги имах, нямаше да играя!

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

file Чакам от 15-ти, това не е нормално...

Автоматичен превод:
Romi
преди 4 месеца

Общата сума беше 6 500, те дадоха първите 1 000 и сега това продължава вече две седмици!

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Честно казано, много съмнителна платформа и никога не съм изпитвал подобно нещо в други онлайн казина. Правят всичко възможно, за да забавят плащанията!!!

Автоматичен превод:
fiwuipa87
преди 4 месеца

Разбирам разочарованието ти, но, моля те, опитай се да се успокоиш, доколкото е възможно.

Онлайн хазартът трябва да се приема само като хоби, да речем, и нищо друго. Така че, ако казвате, че наистина имате нужда от пари, звучи сякаш сте го приели малко по-различно.

Нормално е, разбира се, всеки да иска да стигне до печалбите си; не ме разбирайте погрешно, моля, но проверките от доставчиците на игри не са нищо необичайно, когато играете в онлайн казина.

Нашият екип по жалби ще разследва добре вашия случай и се надяваме скоро да можете да изтеглите останалата част от парите си. Само, моля, опитайте се да бъдете малко търпеливи, въпреки че не е лесно. 🙏

Редактирано
Автоматичен превод:
Romi
преди 4 месеца

Добре, мога да се съглася с това, но без предупреждение, че това може да се случи? Изиграл съм доста игри и ще изпратят всички доставчици??? До 14 работни дни? Съжалявам, но мисля, че това е тактика, за да се избегне изплащането на останалите пари.

ВНИМАНИЕ, ВСИЧКИ, КОЙТО ИГРАЕ ТУК!!!


Ако междувременно ми платят средствата и разрешат това бързо, аз ще бъда първият, който ще дойде тук и ще го каже, но бъдете внимателни, тъй като не съм бил предупреден, много играчи може да не са. Днес е 3-тият работен ден и досега НИЩО

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

все още без никаква резолюция.

Автоматичен превод:
fiwuipa87
преди 4 месеца

Ами, те не могат да изпратят никакво предупреждение, знаете. Ако има някакви нередности в играта на някой играч, доставчикът на играта ще извърши тези проверки.

Ще стискам палци и тегленето ти да е скоро, така че, моля те, непременно ни уведоми как върви. 🤞🙏

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Все още не съм получил никаква помощ от оплакванията. Нямаше нередност, защото вложих много пари и работех нормално. Междувременно и от сайта няма удовлетворение.

Автоматичен превод:
1...3 4 56
Отидете на страницаот 6 страници

Добавете пост

flash-message-reviews
Потребителски отзиви – Напишете собствено казано ревю и споделете изживяването си
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!

Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още

Абонирайте се за нашия бюлетин, за да получите информация за бонуси без депозит, нови слотове и други новини