преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Thunderbolt Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Просто искам да кажа, че съм наистина разочарован от Thunderbolt Casino. Играя там от няколко години и съм шокиран как се отнесоха към жалбата ми. Ако така се отнасят към лоялните си клиенти, не искам повече да съм част от тях. Помислете два пъти, преди да играете в Thunderbolt.
Just want to say I'm really disappointed in Thunderbolt Casino. I've been playing there for a few years now and is shocked at how they handled my complaint. If this is how they treat their loyal customers I don't want to be part of them anymore. Think twice before you play at Thunderbolt.
О, съжалявам, че казиното изведнъж спря да отговаря на оплакването ви.
Понякога дори такава ситуация може да бъде разрешена по-късно. Ще видим.
Благодаря ви, че споделихте чувствата си. Изглежда, че сте били доволни досега. 🙁
Oh, I'm sorry the casino suddenly stopped responding to your complaint.
Sometimes even such a situation can be solved later. We shall see.
Thank you for sharing your feelings. It sounds like you were satisfied untill now. 🙁
След една година проверка на акаунта ми ми отнеха две тегления и бонус печалбите от 109 000 ранда, еквивалентни на 5000 евро.
Това е измамно казино
Въпросът е.... Защо ми позволяват да се регистрирам и да играя...
Ако след всичко това намалят приходите ми до 0 и ме ограничат, защото съм от Испания, а не от Южна Африка, приходите ми ще бъдат намалени до 0 от 109 000 ранда.
Това е лош бизнес, ненадежден, фалшив, крадещ илюзии, за хора, които може да се нуждаят от него, дори ако са от друга държава.
Това е настройка за измама, не се доверявайте на това казино за ваше добро
After a year of verifying my account, they took away two withdrawals and the bonus earnings of 109,000 rands, equivalent to 5000 euros.
It's a scam casino
The question is.... Why do they let me sign up and play...
If after all this they reduce my earnings to 0 and restrict me because I am from Spain and not South Africa, my earnings will be reduced to 0 out of 109,000 rands.
It is a bad business, unreliable, false, stealing illusions, for people who may need it even if they are from another country.
It is a setup to deceive, do not trust this casino for your own good
Después de un año para verificar mi cuenta. Me quitan dos retiros y las gancias del bono de 109.000 rands lo equivalente a 5000euros.
Es una estafa el casino
La pregunta es.... Porq me dejan inscribirme y jugar...
Si luego después de todo me reducen a 0.mis ganancias y me restringen por ser de Spain y no de Sudáfrica mis gancias a 0 de 109.000 rands
Es un mal negocio no fiable, falso, ladrones de ilusiones, para la a personas q tal vez nos haga falta aún así siendo de otro país.
Es un montaje para engañar no confíes por vuestro bien en este casino
След една година проверка на акаунта ми ми отнеха две тегления и бонус печалбите от 109 000 ранда, еквивалентни на 5000 евро.
Това е измамно казино
Въпросът е.... Защо ми позволяват да се регистрирам и да играя...
Ако след всичко това намалят приходите ми до 0 и ме ограничат, защото съм от Испания, а не от Южна Африка, приходите ми ще бъдат намалени до 0 от 109 000 ранда.
Това е лош бизнес, ненадежден, фалшив, крадещ илюзии, за хора, които може да се нуждаят от него, дори ако са от друга държава.
Това е настройка за измама, не се доверявайте на това казино за ваше добро
After a year of verifying my account, they took away two withdrawals and the bonus earnings of 109,000 rands, equivalent to 5000 euros.
It's a scam casino
The question is.... Why do they let me sign up and play...
If after all this they reduce my earnings to 0 and restrict me because I am from Spain and not South Africa, my earnings will be reduced to 0 out of 109,000 rands.
It is a bad business, unreliable, false, stealing illusions, for people who may need it even if they are from another country.
It is a setup to deceive, do not trust this casino for your own good
Después de un año para verificar mi cuenta. Me quitan dos retiros y las gancias del bono de 109.000 rands lo equivalente a 5000euros.
Es una estafa el casino
La pregunta es.... Porq me dejan inscribirme y jugar...
Si luego después de todo me reducen a 0.mis ganancias y me restringen por ser de Spain y no de Sudáfrica mis gancias a 0 de 109.000 rands
Es un mal negocio no fiable, falso, ladrones de ilusiones, para la a personas q tal vez nos haga falta aún así siendo de otro país.
Es un montaje para engañar no confíes por vuestro bien en este casino
Хей, видях, че имаш оплакване за това и в крайна сметка спря да отговаряш.
Но по отношение на бонуса, знаехте ли от самото начало, че не можете да ги вземете? Как успяхте да го вземете на първо място? Какво отне една година, за да се провери?
Бихте ли ми обяснили това?
Hey, I saw that you had a complaint about this and you ended up stopping replying in the end.
However, regarding the bonus, did you know from the beginning that you couldn't take them ? How did you manage to get it in the first place ? What did it take a year to verify ?
Could you please explain that to me ?
Да Джаро. Смешното е защо ми дават бонуса, ако не мога да изтегля печалбите по-късно?
И текущата проверка отне една година, защото изискваха имейл, който пристигна у дома в писмо... Не получавам много имейли... Или банкова прослойка, която не оцени или екранни снимки на моите банки на мое име или снимки на личната карта или картите, всичко, което знаеха малко, за да проверят акаунта ми, случаят е, че 109 000 африкански ранда, което е еквивалентно на 5000 евро, взеха ги от казиното, оставиха ме на 0 и две тегления от 5000 ранда и 500 африкански ранда бяха анулирани, те ме изключиха от печалбите, защото не съм от страната, след като ми дадоха бонуса... Отключих... И взех тази сума в печалби тъжна, но истинска история
Yes, Jaro. The funny thing is why do they give me the bonus if I can't withdraw the profits later?
And the verification in progress took a year because they required an email that arrived home in a letter... I don't get many emails... Or a banking stratum that didn't value or screenshots of my banks in my name or photos of the ID or the cards, everything they knew little to verify my account, the case is that 109,000 African rands, which is equivalent to 5000 euros, they took them from the casino, they left me at 0 and two withdrawals of 5000 rands and 500 African rands were cancelled, they excluded me from the winnings for not being from the country after having given me the bonus... Unlocked... And get that amount in profits a sad but true story
Si jaro. Lo curioso es porq me dan el bono si luego no puedo retirar las ganancias....
Y la verificación en curso tardo un año porq me exigían un correo q llegara a casa en carta... A mi no me llegan muchos correos... O bien un estrato bancario q no les valió ni capturas de mis bancos a mi nombre ni fotos del dni ni de las targetas todo les sabía poco para verificar mi cuenta el caso esq 109.000 rands africanos lo q equivale s 5000 euros me los quitaron del casino me dejaron a 0 y dos retiros de 5000 rands y 500 rands africanos me los cancelaron me exclulleron de las gancias pi no ser del país después de haberme regalado el bono... Desbloqueado... Y obtener esa suma en ganancias una triste historia pero veridica
здравей
Бих казал, че това наистина е лошо клиентско изживяване. Честно казано, някои казина все още твърдят, че не е възможно да се ограничат държави, бонуси или игри на ниво софтуер, което би предотвратило подобна ситуация доста лесно. 🙁
Имаш ли нещо против да отговориш на добрите въпроси, които Джаро ти зададе по-рано? Бих казал, че е наложително да се разберат всички последствия. Позволете ми да публикувам отново тези въпроси за вас:
„Въпреки това, що се отнася до бонуса, знаехте ли от самото начало, че не можете да ги вземете? Как успяхте да го получите на първо място?"
Въз основа на факта, че казиното продължава да споменава държави като „Южна Африка, Намибия, Свазиленд, Лесото и Мозамбик" като изключени от този бонус и свързаното изплащане, най-малкото съм доста объркан. Как тази информация е свързана с Испания? Ако не греша, на личната ти карта пише ESP. И все пак продължавате да говорите за африкански рандове. Във всеки случай, опитвали ли сте да посочите това на поддръжката? Мисля, че трябва да отворите отново жалбата си, ако това все още е възможно. Само се уверете, че няма да го изоставите отново, моля.
Hello,
I'd say this is poor customer experience indeed. Frankly, some casinos still claim it is not possible to restrict, countries, bonuses or games on the software level which would prevent such situation pretty easily. 🙁
Would you mind responding to the good questions Jaro did ask you earlier? I'd say it is imperative to understand all consequences. Let me repost these questions for you:
"However, regarding the bonus, did you know from the beginning that you couldn't take them ? How did you manage to get it in the first place ?"
Based on the fact that the casino keeps mentioning countries like "South Africa, Namibia, Swaziland, Lesotho, and Mozambic" as excluded from this bonus and associated payout, I'm quite confused at least. How is this information related to Spain? If I'm not mistaken, your ID says ESP. Yet you keep talking about African rands. In any case, have you tried to point this out to the support? I think you should reopen your complaint if this is still possible anyway. Just make sure not to abandon it again, please.
Здравей Радка, според Thunderbol Casino има някои правила и условия.
Въпреки това ми беше позволено да играя чрез бонуса, беше ми позволено да го отключа и ми беше позволено да добавям определени печалби и тегления, които бяха анулирани за мен.
Те няма да ми позволят да отворя отново случая в guru casino.
Честно казано съм объркан от всичко това.
В pokerstar, casino 777, никога не съм имал подобен проблем.
Hi Radka, according to Thunderbol Casino there are some terms and conditions.
However, I was allowed to play through the Bonus, I was allowed to unlock it, and I was allowed to add certain winnings and withdrawals that were cancelled for me.
They won't let me reopen the case at guru casino.
I'm honestly confused by all of this.
At pokerstar, casino 777, I have never had this type of problem.
Hola radka según el casino thundertbol hay unos términos de condiciones
Sin enbargo el Bono se me permitió jugarlo, se me permitió desbloquearlo, y sumar determinadas ganancias y retiros q me cancelaron.
No me dejan reabrir el caso en guru casino.
La verdad estoy confuso ante todo esto.
En pokerstar, casino 777, nunca había tenido este tipo de problemas.
Мислех, че разглеждането на стария ви случай ще ми помогне да разбера подробностите.
За съжаление не стана. Доколкото мога да разбера, вие предоставихте няколко снимки, деклариращи вашите опити да преминете проверката, които бяха с лошо качество и нечетими. Нищо чудно, че казиното не може да използва нито едно от тях. След това бяхте помолени да осигурите комуникация между вас и казиното, за да разберете дали други снимки могат да бъдат приети или дали друг проблем блокира процедурата. Вие отговорихте с някакъв труден за разбиране коментар, в който се посочва, че „5200 евро съжалявам r109 000,21 Не мога да спра да играя европейска рулетка с максималните ранове до тройки в слота Не го разбирам Опитах го с документите на хилядата снимки и нищо, което не искат да платят, след като се възползваха от промоцията 1 месец се опитах да проверя, хората ми се смеят, приемат ме за заблуден"
След това напомнихте на silet, като пренебрегнахте исканията за предоставяне на гореспоменатата комуникация.
Всеки път, когато поставям подобен конкретен въпрос, вие не отговаряте, не мислите ли? 🙂
Искам да кажа, че при такива обстоятелства е изключително важно да се дадат смислени отговори. Защото ако не го направите, няма да стигнем много по-далеч.
Съсредоточете се върху това, моля:
Знаете ли от самото начало, че не можете да вземете бонуса?
Как изобщо успя да вземеш бонуса?
Въз основа на факта, че казиното продължава да споменава държави като „Южна Африка, Намибия, Свазиленд, Лесото и Мозамбик" като изключени от този бонус и свързаното изплащане, най-малкото съм доста объркан. Как тази информация е свързана с Испания?
Ако не греша, на личната ти карта пише ESP. И все пак продължавате да говорите за африкански рандове. Във всеки случай, опитвали ли сте да посочите това на поддръжката?
Ще чакам следващия ви отговор. 🙏
Well, I thought that going through your old case would help me understand the details.
Sadly, it did not. As far as i can tell, you provided some photos declaring your attempts to pass the verification, which were of poor quality and unreadable. No wonder the casino could not use none of these. After that, you were asked to provide communication between you and the casino to find whether other pictures could be accepted or to find whether another issue blocks the procedure. You responded with some hard-to-understand comment stating that "5200 euros sorry r109,000.21 I can't stop playing European roulette with the maximum rans to triples in slot I don't understand it I've tried it with the documents of the thousand photography and nothing they don't want to pay after taking advantage of the promotion 1 month tried to verify people laugh at me they take me for deluded"
You remined silet afterwards, ignoring the requests to provide the aforementioned communication.
Each time I present similarly concrete question, you fail to answer, don't you think? 🙂
I mean, under such circumstances, it is extremely important to provide meaningful answers. Because if you don't, we won't get much further.
Concentrate on this, please:
Did you know from the beginning that you couldn't take the bonus?
How did you manage to get the bonus in the first place?
Based on the fact that the casino keeps mentioning countries like "South Africa, Namibia, Swaziland, Lesotho, and Mozambic" as excluded from this bonus and associated payout, I'm quite confused at least. How is this information related to Spain?
If I'm not mistaken, your ID says ESP. Yet you keep talking about African rands. In any case, have you tried to point this out to the support?
I'll wait for your next response. 🙏
Здравей Радка.
На въпроса Знаете ли, че не можете да съберете бонуса?
Не знаех това, но ако приемете правилата и условията от самото начало... Струва ми се странно, че ми дадоха бонуса, от който всъщност няма да получа никаква печалба... Странно ми е, че Трябваше да го отключа, за да не отговарям на условията за печалбите, които в крайна сметка трупам.
На въпроса как получихте бонуса?
Взех го с промоционален код.
На въпроса как свързвате тази информация с Испания?
Чрез Google, в цял свят, уебсайта на играта, чрез регистрация в казино с моя ID и последваща проверка.
На въпроса... Опитахте ли да съобщите това на поддръжката?
Изпратих имейл на бюрото за помощ в казино thunderbol
Hello Radka.
To the question Did you know that you couldn't collect the bonus?
I didn't know that, but if you accept the terms and conditions from the start... I find it strange that they gave me the bonus that I wouldn't actually get any profit value from... I find it strange that I had to unlock it to not be eligible for the profits that I end up accumulating.
To the question how did you get the bonus?
I got it with a promotional code.
To the question how have you related this information to Spain?
Through Google, worldwide, the game website, through the casino registration with my ID and subsequent verification.
To the question... Have you tried to communicate this to support?
I emailed the help desk at thunderbol casino
Buenas radka.
A la pregunta Sabias q no podrías cobrar el bono?
No lo sabía, aun así si aceptará los términos y condiciones de principio... Me pare extraño q me dieran el bono q realmente no conseguiría ningun valor de gancias... Me parece extraño q tubiera q desbloquearlo para no optar a las gancias q llegue a sumar.
A la pregunta como opteniste el bono?
Lo opteni con un código promocional.
A la pregunta como has relacionado esta información con España?
Por Google, mundial, la web del juego, por la inscripción del casino con mi dni y posteriormente la verificación.
A la pregunta.. Has intentado comunicárselo al servicio de asistencia?
Le escribí por correo electrónico al soporte de ayuda de casino thundertbol
Здравей Радка.
На въпроса Знаете ли, че не можете да съберете бонуса?
Не знаех това, но ако приемете правилата и условията от самото начало... Струва ми се странно, че ми дадоха бонуса, от който всъщност няма да получа никаква печалба... Странно ми е, че Трябваше да го отключа, за да не отговарям на условията за печалбите, които в крайна сметка трупам.
На въпроса как получихте бонуса?
Взех го с промоционален код.
На въпроса как свързвате тази информация с Испания?
Чрез Google, в цял свят, уебсайта на играта, чрез регистрация в казино с моя ID и последваща проверка.
На въпроса... Опитахте ли да съобщите това на поддръжката?
Изпратих имейл на бюрото за помощ в казино thunderbol
Hello Radka.
To the question Did you know that you couldn't collect the bonus?
I didn't know that, but if you accept the terms and conditions from the start... I find it strange that they gave me the bonus that I wouldn't actually get any profit value from... I find it strange that I had to unlock it to not be eligible for the profits that I end up accumulating.
To the question how did you get the bonus?
I got it with a promotional code.
To the question how have you related this information to Spain?
Through Google, worldwide, the game website, through the casino registration with my ID and subsequent verification.
To the question... Have you tried to communicate this to support?
I emailed the help desk at thunderbol casino
Buenas radka.
A la pregunta Sabias q no podrías cobrar el bono?
No lo sabía, aun así si aceptará los términos y condiciones de principio... Me pare extraño q me dieran el bono q realmente no conseguiría ningun valor de gancias... Me parece extraño q tubiera q desbloquearlo para no optar a las gancias q llegue a sumar.
A la pregunta como opteniste el bono?
Lo opteni con un código promocional.
A la pregunta como has relacionado esta información con España?
Por Google, mundial, la web del juego, por la inscripción del casino con mi dni y posteriormente la verificación.
A la pregunta.. Has intentado comunicárselo al servicio de asistencia?
Le escribí por correo electrónico al soporte de ayuda de casino thundertbol
Бих казал, че все още не разбирам какво се опитвате да кажете тук:
На въпроса как свързвате тази информация с Испания?
Чрез Google, в цял свят, уебсайта на играта, чрез регистрация в казино с моя ID и последваща проверка.
Споменахте държави, които не могат да вземат бонуса, но вашата и следователно Испания не е сред тях, така че се опитваме да разберем защо изобщо споменавате тези държави. Освен това валутата, за която говорите в Испания, е еврото. Вие сте от африканска страна, която споменахте, или как това се връзва с това, което продължаваме да ви питаме?
Освен това, когато писахте на бюрото за помощ, какво каза казиното?
I would say that I still don't understand what you are trying to say here:
To the question how have you related this information to Spain?
Through Google, worldwide, the game website, through the casino registration with my ID and subsequent verification.
You mentioned countries that cannot take the bonus, but yours and therefore Spain is not among them, so we are trying to find out why you mention those countries at all. Also, the currency you are talking about in Spain is the euro. Are you from an African country that you mention, or how does that relate to what we keep asking you?
Also, when you wrote to the help desk, what did the casino say?
Здравей Джаро
Обикновено им е забранено да играят и да се регистрират в казиното, защото са от друга държава.
Това, което намирам за странно е, че не ме ограничават да играя или от първия бонус, но ме ограничават от печалби.
Относно африканските рандове като стойност... Винаги е имало обмяна на валута.
И поддръжката се придържа към нея завинаги... взеха 109 000 африкански ранда от играта ми и отмениха две тегления, защото не отговарях на условията за бонус печалби, след като я отключих и добавих определена печалба.
Hello Jaro
They are usually restricted from playing and registering at the casino for being from another country.
What I find strange is that they don't restrict me from playing or from the first bonus, but they do restrict me from winnings.
Regarding African rands as a value... There has always been currency exchange.
And the support stuck to it for good... they took 109,000 African rand from my game, and cancelled two withdrawals because I was not eligible for the bonus winnings after having unlocked it and added a certain profit.
Buenas jaro
Normalmente quedan restringido del juego y de la inscripción en el casino por ser de otro país.
lo q me resulta raro q no me restringen del juego ni del bono de primeras pero si de las ganancias.
Respecto a los rands africanos como valor... Siempre a existido el cambio de moneda.
Y la asistencia se aferro a q definitivamente.. me quitaban 109.000 rands africanos del juego, y cancelar dos retiros porq no optaba a las gancias del bono después de haberlo desbloqueado y sumado determinada ganancia.
Има и други въпроси, които си задавам относно защо използват европейски английски на уебсайта на казиното. Казино Thunderbol използва африкански рандове на европейски английски, докато Испания е ограничена до печалбите от бонус, който вече съм отключил, превеждайки всичко, което поддръжката и чатът за поддръжка ми казаха дума по дума след година въпроси на английски, разбрах, че те не ми помагаха, а само се опитваха да ми отнемат надеждата да си събера 5000 евро.
There are other questions that I ask myself about why they use European English on the casino website. Thunderbol casino uses African rands in European English while Spain is restricted to the winnings from a bonus that I have already unlocked, translating everything that the support and the support chat told me word for word after a year of questions in English, I realized that they were not helping me, they were only trying to take away my hope of collecting my 5000 euros.
Hay otras preguntas q me hago de porq utilizan en la web del casino el idiomas inglés europeo. Thundertbol casino utiliza rands africanos idioma inglés europeo mientras España queda restringida a las ganancias de un bono q ya desbloquee yo traducido todo lo q la asistencia y el chat de asistencia me decían palabra por palabra tras un año de preguntas en inglés, me di cuenta q no me ayudaban solo arrancarme la ilusión de cobrar mis 5000euros
Наистина съжалявам да го кажа, но почти изглежда, че възнамерявате да избегнете директни отговори. 😀
Нека да опитаме още веднъж:
„Обикновено им е забранено да играят и да се регистрират в казиното, защото са от друга държава."
Коя държава? Дойдохте ли да играете от страна с ограничения? Сменил ли си IP междувременно?
В каква валута е сметката ви? В каква валута сте депозирали, моля?
"те взеха 109 000 африкански ранда от играта ми и отмениха две тегления, защото не отговарях на условията за бонус печалби, след като го отключих и добавих определена печалба"
Е, не съм сигурен какво да направя от това. Спомняте ли си, когато ви попитахме следното?
Знаете ли от самото начало, че не можете да вземете бонуса?
Как изобщо успя да вземеш бонуса?
Честно казано, имам чувството, че стигнахме границата. Топката е на твоя страна, ако ме уловиш.
I'm truly sorry to say that, but it almost seems like you intend to avoid direct answers. 😀
Let's give it another try:
"They are usually restricted from playing and registering at the casino for being from another country."
Which country? Did you come to play from a restricted country? Have you changed IPs in the meantime?
In what currency is your account? In what currency have you deposited, please?
"they took 109,000 African rand from my game, and cancelled two withdrawals because I was not eligible for the bonus winnings after having unlocked it and added a certain profit"
Well, not sure what to make out of it. Remember when we asked you the following?
Did you know from the beginning that you couldn't take the bonus?
How did you manage to get the bonus in the first place?
Honestly, it feels like we reached the line. The ball is on your side if you catch my drift.
Здравей Радка
Винаги съм се уверявал, че съм от Испания, както при регистрацията в казиното, така и при проверката с моя национален документ за самоличност на снимката за казино Thunderbol.
Валутата на приложението е африкански ранд, така че предположих, че когато правя тегления в моята испанска банка, те автоматично ще обменят валутата.
Не съм направил депозит, получих промоционален купон, който отключих и след това добавих печалбите от игрите.
Не знаех, че няма да мога да играя бонуса, или че ще го отключа, или че ще получа печалба от 109 000 ранда, които ми бяха конфискувани. Благодаря Радка за разбирането.
Hi Radka
I always ensured that I was from Spain both when registering at the casino and when verifying with my national identification document in the photo for the Thunderbol casino.
The app's currency is African rand, so I assumed that when making withdrawals to my Spanish bank they would automatically exchange the currency.
I did not make a deposit, I got a promotional coupon that I unlocked and then added the winnings from the games.
I didn't know that I wouldn't be able to play the bonus, or that I would unlock it, or that I would get a profit of 109,000 rands that was confiscated from me. Thanks Radka for the understanding.
Hola radka
Yo en todo momento asegure ser de Spain tanto en la inscripción del casino como en la verificación con mi documento idintificativo nacional en fotografía para el casino thundertbol.
La moneda de la aplicación son rands africanos, lo q supuse q al hacer los retiros a mi banco español harían automáticamente el cambio de moneda.
Yo no hice depósito, conseguí un coupon promocional q desbloquee y luego le sume las ganancias en los juegos.
Yo no sabía q no podría jugar el bono, tampoco q lo fuera a desbloquear, ni q fuera a sacar unas ganancias de 109.000 rands q me confiscaron gracias radka por la compresion
Опитах се да потърся в казиното и то също връща валутата, която споменахте. Те също потвърдиха в чата на живо, че можете да депозирате във всяка валута, но тя все още ще се показва като ZAR/рандове.
Ако кажете, че не сте направили депозит, можете ли да покажете с какви бонуси сте играли с няколко екранни снимки? Би било добре да видите какви са изискванията, защото в повечето случаи се прилага максималното теглене. Също така чатът на живо потвърди отново, че бонусите без депозит са предмет на това изискване, така че очевидно това е причината да не можете да изтеглите толкова много пари. Попитах ги също дали испанците могат да вземат бонусите без проблеми и те казаха да. Случайно ли сте водили някакъв разговор между вас и казиното?
Освен това, казиното не ви остави ли пари и ги взе всичките или ви останаха малко в сметката ви?
Моля, уведомете ме.
I tried to look in the casino and it also throws up the currency you mentioned. They also confirmed on live chat that you can deposit in any currency but it will still show up as ZAR/Rands.
If you say you didn't make any deposit, could you show what bonus you played with with some screenshots? It would be good to see what the requirements were because in most cases the maximum cashout applies. Also live chat confirmed it again that no deposit bonuses are subject to this requirement, so obviously that's why you wouldn't be able to withdraw that much money. I also asked them if Spaniards can take the bonuses without any problems and they said yes. Do you also happen to have any conversation between you and the casino?
Furthermore, did the casino not leave you any money and take all of it or did you have some left in your account?
Please let me know.
Здравей Джаро
Екранните снимки, които публикувах в casino guru, са цялата информация, която можах да получа.
Оставиха акаунта ми на 0
Благодаря за разбирането Jaro
Hi Jaro
The screenshots I posted on casino guru are all the information I could get.
They left my account at 0
Thanks for your understanding Jaro
Hola jaro
Las capturas q colgué en casino guru es todo lo q pude obtener de información.
Me dejaron a 0 la cuenta
Gracias por la comprensión jaro
Би било добре да отговорите на всичките ми въпроси, защото без това няма да продължим напред.
От коя държава играете, къде се намирате в момента?
It would be good to answer all my questions because without that we will not move on.
What country are you playing from, where are you currently located?
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.