Разбира се и можете ли да ми дадете екранна снимка с какъв бонус сте играли, моля?
Sure and can you give me a screenshot of what bonus you played with please?
Не мога, когато го взех не се сетих да направя скрийншот.
Мислех да го отключа, за да добавя малко печалба, съжалявам, jaro
I can't, when I got it I didn't think to take a screenshot.
I thought about unlocking it to add some profit sorry jaro
No puedo, cuando lo obtuve no pensé en hacerle una captura.
Pensé en desbloquearlo para sumar una ganancia lo siento jaro
И откъде взе тази оферта? Пристигна ли на вашия имейл или просто го намерихте в казиното и взехте бонуса? как беше
And where did you get this offer? Did it arrive in your email or did you just find it in the casino and take the bonus? How was it?
Хм, жалко, че ми отговорихте след две седмици, но видях, че нямате никакви екранни снимки или нещо подобно относно изискванията за бонус или самия бонус. Това е жалко, защото няма от какво да се възстановяваме.
Писах на чата на живо и в предишния си отговор на страница 1 описах какво разбрах от тях. Споменах ви също, че сте имали открита жалба относно това казино, на която спряхте да отговаряте и така екипът не можа да ни помогне повече, което е огромен срам. Но според вашето описание, това все още е същата ситуация, с която сте се занимавали преди.
Не знам как повече бих могъл да ви помогна, ако нямате подкрепящи доказателства, които бихте могли да използвате, ако подадете жалба отново.
съжалявам
Hmm, it's a pity that you wrote back after two weeks, but I saw that you didn't have any screenshots or anything like that about the bonus requirements or the bonus itself. That's a shame because we have nothing to bounce back from.
I wrote to the live chat and in my previous reply on page 1, I described what I found out from them. I also mentioned to you that you had an open complaint about this casino, which you stopped answering and so the team couldn't help us more, which is a huge shame. But according to your description, it is still the same situation you dealt with before.
I don't know how more I could help you if you don't have supporting evidence that you could use if you filed a complaint again.
I'm sorry.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.